Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Nu se aprinde nimic si nici erori nu am in BC :(

Raman la ideea spusa de un coleg de pe forum, care a avut aceeasi problema care o am eu in prezent si anume ca ar fi schimbat pompa de vacuum si masina ii trage ca una noua :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ala poate sa afecteze modul de tragere al motorului ? Adica masina se tureaza, turbina intra, dar forta nu are cum trebuie. Sa zic asa ca trage cam 80% :(

De execumplu de la 140 km/h in sus, nu stiu in cat timp as ajunge pana la 160 km/h :( Greu....

 

Fa un log in mers.... acolo vedem daca e vb de g71 ori nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e, ca nu am cu ce. Interfata mea am blocat-o pe net si pana nu o repar nu am cum sa fac. Toti prietenii mei au BOSCH Esitronic :(

Si nici nu stiu unde sa ma duc sa mi-o repare pe aici prin Tg-Jiu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci, asteptam sa o rezolvi.... sau sa gasesti pe cineva cu VCDS pe langa tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel.clinciu

salutare,

cu siguranta nu postez bine si-mi cer scuze pentru asta, dar am nevoie de ceva ajutor.

am un golf 4 1.9 TDI 101 cp motor ATD, ce vreau sa va intreb...de ce-mi pica turbo din senin? in viteza a 4-a si a 5-a daca merg constant si accelerez apoi progresiv imi pica turbo...ea trage bine iar cand iti e lumea mai draga te lasa in aer. in bord nu se aprinde nici un bec iar dupa ce repornesc motorul merge foarte bine. De cele mai multe ori mi-a picat turbo la mers in afara orasului, la frecangeala din oras niciodata.

unde ar trebui sa ma uit, ce sfat imi dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salutare,

 

Unul foarte simplu care scuteste o gramada de speculatii pentru problema ta. Log in mers, miroase a Limp Mode. Mai multe detalii despre asta gasesti cautand pe forum. Daca iei si pui contactul ar trebui sa traga iarasi la fel ceea ce este normal.

 

Start scanning :)

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se cheama Limp mode, cauta pe forum ca s-a discutat mult.

curata turbina, verifica actuatorul, furtune de vacuum.

 

si da, ai postat unde nu trebuie :)

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel.clinciu

ce inseamna log in mers? sunt cam paralel cu masinile...ar trebui sa se aprinda ceva in bord pt limp mode?

multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Vorbeste cu cineva cu un Vag-Com sa te ajute cu un "log in mers", incearca sa mergi la service sa faci ce a zis colegul Muale.

 

Nu, nu se aprinde nimic la Limp Mode, asta inseamna...sa zicem asa, o avarie si motorul merge in modul "safe"

 

Vad ca esti din Brasov, Aveti intalniri acolo daca nu ma insel s-a mutat la o pizzerie prin Piata Sfatului. Este si un topic in "intalniri spontane". Ia legatura cu un coleg de acolo si cu siguranta te ajuta

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Da-ne de veste care au fost factorii care au dus la situatia asta si cum ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Nu imi mai trage masina, am facut un test si au aparut urmatoarele erori, va rog sa imi spuneti ce e de facut.am schimbat debitmetrul dar degeaba.

am schimbat si actuatorul la turbo si nici o schimbare, vacuumul merge bine.

post-77060-0-93020700-1364411252_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve.

 

               Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 012 AT
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2815
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06441  
                      VCID: 62C1DB2CEE54AEE
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

    Asa imi da insa doar dupa 2200 rpm, doar in treptele 3, 4, 5, adica in sarcina. Pe loc pot s-o turez cat vreau ca nu se manifesta problema. am schimbat electrovalva (vacum sau ce o fi) N75 dar tot asa.

  In acceleretie daca o turez scurt nu intra in limp mode insa daca o tin peste 2200 mai mult de 3 sec atunci mi-l pune in cap.

  Am verificat vacumurile, ochiometric, si arata bine.

  

     am observat ca la 2200 rpm, pe loc insa nu stiu daca si in mers, se aude un releu dupa panoul de sigurante (stanga in bord)....cand trece de 2200 face clic si cand revine sub 2200 tot clic. E normal?

 

 

 

   Daca vrea careva diagnoza in Cj......gratis. (in limita timpului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suo - verifica vacuum-urile de la turbina si electrovalve - precum si actuatorul turbinei

 

zozo - geometria variabila murdara. Jos cu ea - curatata sau inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile Florin, merci de help insa vreau sa abuzez de bunatatea ta: cum fac procedura indicata de tine?

 

 

  Cod motor ASV, 110 cai, an 2000.

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demontezi turbina si cureti clapetele de la variabila,ti-as recomanda totusi pe cineva care a mai facut asta ca nu e chiar DIY de gradinita,e mai mult de munca la ea

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bun DIY doar ca baiatul spune (si are dreptate):

ATENTIE: aceasta este o operatie care prost executata poate distruge turbina sau/si motorul. Nu imi asum nicio raspundere daca stricati ceva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vacumul merge bine,variabilul de la turbina parca agata cateodata, daca il duc pana la capat(sus jos) am avut turbina demontata, am crezut ca ea e cauza pt care nu trage ,de fapt era ciuperca aia de avtioneaza variabilul.Am curatat variabilul inainte sa o pun si mergea excelent, nu agata deloc.Cum se regleaza actuatorul la turbina am cumva nevoie de ceas pentru presiune?

Este posibil sa am probleme la pompa de injectie sa nu dea destul debit de motorina, a zis un mecanic ca s-ar putea sa fie stricata partea electrica

Modificat de suo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija de la actuator se regleaza cu ajutorul VCDS,faci log in mers pe grupul Engine (campurile 003;010;011) si vezi daca Actual Boost e mai mare sau mai mic decat Specified Boost...e o operatiune de finete...dupa ce afli chestiile astea iei cheia de 10 si slabesti contrapiulita tijei si te apuci de reglaje,dupa fiecare reglaj faci log in mers pana cand cele 2 valori mentionate anterior vor deveni sensibil egale...diferenta intre ele nu trebuie sa fie mai mare de 200 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vacumul merge bine,variabilul de la turbina parca agata cateodata, daca il duc pana la capat(sus jos) am avut turbina demontata, am crezut ca ea e cauza pt care nu trage ,de fapt era ciuperca aia de avtioneaza variabilul.Am curatat variabilul inainte sa o pun si mergea excelent, nu agata deloc.

 

acum, daca zici ca agata... sau inante agata ? daca agata - de acolo e problema - vezi e actuator sau geometrie.

 

cand ai demontat turbina, ai umblat la reglajul actuatorului ? daca NU, nu ai teaba sa umblii la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai agata, l-am curatat. Am umblat la reglajul actuatorului, pt ca am schimbat membrana 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat atunci trebuie sa reglezi tija, in functie de rezultatele logului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa o reglez, dar ma gandesc ca totusi ar trebui sa traga macar cat de putin chiar daca turbina nu e bine reglata, masina mea nu trage deloc, ziceti sa exclud pompa de injectie din calcul?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, intercoolerul nu cumva e putin crapat? Sau vreun furtun cu aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!