Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Eu am un VAS,de poate face si cu asta banuies

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Si eu am si VAS, dar nu te ajuta din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmm,si un brain bee! Esti din Buc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema,am un golf 4 1.9 alh iar cand am inceput sa simt nevoie de viteza am observat ca imi intra in limp mode.Prima data imi intra la 110 mereu,am dat jos turbo,l-am curatat,am schimbat egr pentru ca nu mai avea clapeta deloc.Primul test dupa aceea a fost un succes pot spune,deoarece masina tragea pana la 150 si parea ca mai poate.La intoarcere am observat ca la 140 a intrat din nou in limp mode iar de atunci la fel.Ce poate sa aiba?De remarcat este faptul ca inainte sa curat turbina dupa ce intra in limp mode nu tragea mai deloc,dar acum cand intra se simte putina vointa din partea ei dar nu destula.Mersi


 


Edit:Inainte de curatarea turbinei imi dadea pe tester deviatie pozitiva sau negativa(nu mai imi aduc aminte bine)


Acum imi da doar deviatie(nici pozitiva,nici negatica)


Codul de eroare stocat acum este acesta : 17958 P1550-35-00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face presiune cata trebuie.... fa un log in mers, cu VCDS-ul, pe Engine, blocurile 003, 010 si 011, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,mersi pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai te deranjez cu o intrebare:Deoarece nu am acces la tester acum,e posibil ca problema sa fie din cauza senzorului n71(daca nu gresesc).Daca da,pot incerca cu senzorul de pe un skoda octavia 1 tot tdi de 90 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva N75 - da, poti proba cu aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

  O problema asemanatoare cu cele postate anterior am si eu, este vorba de VW Bora 2003 150CP, in oras merge fara nici un fel de problema, pe autostrada la 130km/h intra in limp mode, opresc - pornesc motorul isi revine. Am crezut ca este vorba de turatie, dar nici gand, merge perfect ajungand pana in zona rosie a turometrului. Am fost la diverse persoane cu testere problema apare, se sterg, dar cand ajung pe autostrada iar intra in limp mode.

 

Am facut urmatoarele in speranta ca pot scapa de problema:

 

Curatat EGR

Curatat nu stiu ce senzor (recomandare mecanic) de sub capacul de protectie al motorului

 

Va multumesc anticipat, si astept sugestiile voastre cum as putea remedia situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am avut aceeasi problema. M-am plimbat pe la o multime de mecanici, m-au pus sa schimb egr-ul pe motiv ca era membrana crapata. l-am schimbat, a mers masina pana la 150 si a intrat in limp mode din nou. Am rezolvat problema ducand turbina la curatat. Era blocata pe deschis un fel de tija( actuator) care se misca pe un anumit interval. Astfel masina avea putere pana la 120-130 dar cand acea tija trebuia sa deschida turbina mai tare, ramanea blocata.

Sper sa-ti fie de folos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza geometriei variabile,este blocata,sau poate baga presiune prea mare in admisie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

  O problema asemanatoare cu cele postate anterior am si eu, este vorba de VW Bora 2003 150CP, in oras merge fara nici un fel de problema, pe autostrada la 130km/h intra in limp mode, opresc - pornesc motorul isi revine. Am crezut ca este vorba de turatie, dar nici gand, merge perfect ajungand pana in zona rosie a turometrului. Am fost la diverse persoane cu testere problema apare, se sterg, dar cand ajung pe autostrada iar intra in limp mode.

 

Am facut urmatoarele in speranta ca pot scapa de problema:

 

Curatat EGR

Curatat nu stiu ce senzor (recomandare mecanic) de sub capacul de protectie al motorului

 

Va multumesc anticipat, si astept sugestiile voastre cum as putea remedia situatia

 

Dragos, intai trebuie facut un  log in mers cu VCDS-ul, sa vedem unde este problema ta..... dupa asta iti putem zice ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor :)

 

Ma confrunt si eu cu problema "limp mode" si as dori, va rog, cateva sfaturi sau pareri. In urma cu aproximativ 10.000km mi-am curatat turbina si totul a fost ok pana saptamana trecuta, cand iar a inceput sa faca figuri in treptele 3 (mai rar), 4 sau 5. Cu toate ca am un stil de condus sportiv cred ca geometria agata, din nou, din cauza murdariei depuse.

Saptamana viitoare mi-am propus sa duc masina in service pentru curatarea turbinei, a EGR-ului si a galeriei de admisie. 

 

Pana atunci as vreas sa fac o diagniza: @Florin, esti amabil sa-mi spui, te rog, cum se face un log in mers? Pe ce distanta trebuie facut? Ce turatii? Multumesc :)

 

Avand in vedere ca epuratorul de gaze este fisurat si se prelinge ulei (condens) pe langa acesta, m-am gandit la 2 variante, una scumpa si una ieftina: catch-can sau anularea epuratorului, adica vreau sa blochez intrarea gazelor din epurator in admisie si sa prelungesc furtunul din epurator pana jos, langa baia de ulei. Nu imi place ideea poluarii dar nici ca toate acele gaze se vor depune pe admisie si intr-un final pe turbina, urmand sa repet operatiunea curatarii in 10.000km sau mai putin.

 

Multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot Florin sunt si eu  :D

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/?hl=%2Befectuare+%2Blog

eu as opta pentru un oil-catch-tank doar din motivul ca pe epurator mai "zboara" si ulei nu numai gaze si altfel trebuie sa controlezi foarte des uleiul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, Florin. Daca as fi cautat cel mai probabil as fi gasit, dar lenea asta..:)

Astazi am pus diagnoza pe masina si am:

 

P1557 - Charge pressure control - positive deviation.

 

Am avut 3 tentative de "log in mers" (pe care le atasez)..sper ca sunt ok si cineva le poate interpreta. Nu am apucat sa incerc si in treapta a 4-a, ci doar in a 3-a, cand de fiecare data a intrat in limp mode in jurul a 3700 RPM.

 

Multumesc, again! :)

 

 

 

post-141663-0-15192100-1410957295_thumb.

post-141663-0-63154100-1410957296_thumb.

post-141663-0-04929200-1410957298_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar astea sunt"tentative"de loguri.

Cauta cum se face un log pt.ca nu vreau sa umplu topicul cu lucruri care sau discutat de sute de ori.

Dupa asa loguri nu cred ca te poate ajuta cineva.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut am si eu o problema cu un golf.1.9 T.D.I motor alh,ieri am ajuns acasa toate ok dar azi dimineata cind am plecat nu mai tragea masina mai mult de 2000 rpm nu mergea,am fost la un prieten pt diagnoza si scria ceva de senzor de aer nu ma prea pricep eu dar la plecare am tinuto turata in mers si la un momendat a mai prins ceva putere dar nu ca inainte,daca opresc motorul e la fel moarta pina o tin ceva timp la 2000 rpm.

Sper sa vada AL BANDY  ce am scris si sa ma ajute,mentionez ca ma mult de 80-100km.pe ora nu merge,as vrea sa fac si eu un LIMP MODE dar nu stiu cum,sper sa ma ajutati,o zi buna,cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius.

Ne ai inseninat ziua la toti cu"VREAU SA FAC SI EU UN LIMP MOD"limp mode e un"fenomen"care nu lasa motorul sa"crape" din diferite motive(asta ca sa fiu pe aceiasi lungime de unda cu tine).

TU trebuie sa faci un LOG IN MERS(cauti pe aici ca o sa gasesti pas cu pas cum se face un LOG) ca sa vezi de ce apare limp mode.

Oricum ai fost tare(sa nu te superi pe mine).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am patit si eu de vreo 2 ori sa-mi intre in motorul in LIMP MODE. Problema e ca mi se intampla cand merg la munte si tb sa merg mai turat cand urc dealurile. In rest functioneaza normal chiar daca merg cu ea turata 3000-3500 rot/min. Ce ar putea avea??? As vrea sa-I fac un log dar ce sa vad daca masina functioneaza normal. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede pe log exact ce nu functioneaza bine, cu toate ca masina nu da semne. Eu unul suspectez debitmetrul sau senzorul de presiune de pe galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ovidiu

 

Fa toate logurile, adica BS003 BS011 si log in mers, CORECT si posteaza-le in topicul dedicat si sigur o sa primesti sugestii si pareri. Uite aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-373

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata, in ultimul timp din ce in ce mai des tot iau limp mode (masina din semnatura), dar nu are nicio legatura cu regimul de mers. Merg linistit si deodata nu mai trage, repornesc si isi revine.

 

Erorile de pe engine sunt:

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) 
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) 
            P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) 
            P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
 
N239 e scos din mufa, iar DTC-ul e de la senzorul de ulei cred.
 
Am umblat pe la mufe, le-am curatat ... dar nimic, acelasi comportament. Cateodata ma trezesc si cu ESP-ul aprins in bord, dar nicio eroare pe ABS.
Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti acei consumatori trec prin releul "109" din pozitia  12 . incearca sa pui altul .

It supplies power to 
- Glow plug relay
- Fuse 32
ECM
Fuel quantity adjuster
- Fuse 34
Cold start injector
Waste gate bypass regulator valve (N75)
Change over valve (N239)
EGR vacuum regulator valve (N18)
Mass air flow sensor (G70)
- Fuse 43
Clutch vacuum vent valve (if equipped)
Brake vacuum vent valve
Relays for preheating coolant (if equipped)
Crankcase ventilation heating element

The ECM supplies power (and sometime ground as well) for:
Fuel cutoff valve
Cruise control switch
Manifold (intake) air pressure/Intake air temperature sensor
Needle lift sensor
Engine speed sensor
Engine coolant sensor
Closed throttle position switch (part of "go" pedal)
Kickdown switch (part of "go" pedal)
Throttle position switch (part of "go" pedal)
Fuel temperature sensor
Modulating piston displacement sensor

The ECM also communicates to the instrument cluster electronics and transmission control module (on automatics).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

 

Am si eu o problema cu un golf 4 1.9 ajm . In viteza a 1 si a 2 a trage de rupe in momentul cand bag a 3 a nu mai vrea ii taie motorina din 24 de mg ajunge la 8 mg cantitate injectata ..... nici nu se mai tureaza..... merge cu 40 kph daca tin pedala apasata dupa 100 m o ia iar si se tureaza ...... turbo schimbat , fitru motorina schimbat , vintilele de la vaccum schimbate, controlat toate furtunele de la vacuum, controlata si instalatia de alimentare combustibil de la rezervor pana la pompa, injectoare in parametri ....... debitmetru bun, ..... Imi poate spune cineva vreo idee ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am refacut mai demult lipiturile din releul 109 ... iar daca era cu probleme, nu trebuia sa mi se opreasca motorul in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!