Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Este dus. Stringe bani si schimba totodata si kitul de ambreiaj,daca tot de va da jos cutia ,altfel nu ai cum schimba rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare

Polo 6N2 2001 1L - Problema la pornire .. ! Are momente cand nu porneste din prima .. cand dai la automat face un zgomot ciudat .. a doua oara .. a treia oara da sa invarta .. o mai ajut si eu din acceleratie (pedala) .. si deabea dupaia ! Sa fie electromotorul .. am niste vecini mai "destepti" care presupun ca ar fi bendixu de la electromotor .. ori carbunii !? pareri ? ms !

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu invarte cand vrei sa pornesti atunci vecinii au dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai si un carait dupa ce intr-un final motorul porneste. Asta se intampla cand ramane bendix-ul agatat pe coroana de pe volant. Si asa face la mine, dar numai sub 5 grade!

Trebuie sa-l duci la oameni care se ocupa cu electromotoare si alternatoare si ii faci o revizie completa daca tot il dai jos de pe masina. Pe urma merge 100.000 de km ca popa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de vreo 2 ierni am si eu caraitul ala, dar numai la frig. Ar trebui remediata problema sau "merge si asa" :icon_cheesygrin: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine merge si asa. Eu tot de vreo 2 ierni am caraitul si la cald e bine, nu face. Eu o s-o remediez cand fac rost de bani, in cel mai rau caz o sa ajunga ca al colegului sa-i trebuiasca 3 chei ca sa prinda bendix-ul. Probabil ca se poate rupe sau ramane gripat de tot pana la urma si apoi o sa fie liniste mereu.

Mai mult nu stiu sa-ti zic deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti! nu stiu daca postez bine si unde trebuie dar credetima ca mam saturat sa caut ce ma intereseaza fara nici un rezultat...deci, masina este polo 1.4 mpi cod motor AUD, am probleme cu pornirea la rece dar, doar atunci cand este foarte cald afara. am inteles ca ar putea fi debitmetrul, acuma eu nu stiu daca are debitmetru pt ca nu reusesc sa gasesc asa ceva, stiu doar de senzorul MAP (senzorul de presiune din admisie) sa fie doar acesta si debitmetru nu are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are debitmetru, are senzor de presiune si senzor de temperatura aer in acelasi senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
denny_the_one

Exact ! se aude si acel "carait " .. ! Da .. ma duc sa vad ce face ca numai tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Inca o intrebare .. unde e pozitionat mai oameni electromotorul ca mi-am scos ochi pe acolo si nu l-am vazut ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A inceput acum vreo luna sa imi mearga in suturi, la inceput nu am avut probleme cu pornirea, pana acum vreo saptamana. Nu am problema asta tot timpu si nu conteaza daca e rece sau incalzita. La relanti nu merge prost dar cand incep sa o acelerez imi moare motoru sau se tureza greu si nu rotund Poate a avut cineva o problema asemanatoare sa ma ajute si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa benzina, filtru benzina infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la pornire masina(polo 1.3 adx) porneste greu si dupa ce a pornit, cand incerc sa o accelerez motorul moare sau daca reusesc sa merg cu ea cand o accelerez merge in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am un polo 97 fabricatie, 37 kw, benzina, adus recent germania. mi se pare ca nu merge rotund. Imi poate spune cineva care ar putea fi problema?? fise?? bujii?? ce altceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, Am si eu un Polo 6N2 din 2001, motor 1.0 AUC. De o perioada nu porneste dimineata la prima cheie, la a doua cheie porneste, am schimbat bujiile, cand am schimbat bujiile am vazut ca un contact la bobina de inductie era foarte oxidat si o fisa imi era crapata pe interior, am schimbat si fisele, bobina am sablat-o si apoi am dat cu spray contact, am gasit si un furtun spart la carburator, e cel cu sageata din poza, poate sa imi spuna cineva ce rol are acel furtun? e cumva returul? o a doua problema ce am observat-o este ca acul nu urca mai sus de 140km/h, nu sunt vitezoman dar ma gandesc sa nu fie o problema (sa fie de la schimbarea distributiei? am schimbat distributia de vreo 10000 km, doar la asta ma gandesc inainte urca acul si la 160km/h), si o a 3 a problema :), poate sa imi spuna cineva ce rol are acel scut incercuit cu rosu? e problema daca-l dau jos? e prins in 3 suruburi si cel de jos unde e prins de evacuare s-a rupt si cand accelerez cred ca imi vibreaza, scoate ca un bazait la turatii mari. in rest motorul functioneaza ok zic eu. Am facut si diagnoza si nu am erori. Multumesc.

motor1

Modificat de Supik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa dai jos fara nici o problema acel scut este un sub el este sonda lamba si eu am tot polo 1.0 auc si am avut aceiasi problema insa a fost din fise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu tot cu un Polo Auc.Uneori porneste greu dar la prima cheie iar de cele mai multe ori porneste la a doua si inca nu i-am dat de cap.Apropo furtunul ala e de la clapeta de acceleratie .Masina fiind pe injectie nu are carburator :)

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema cu un vw polo 6n2 motor AUA 1.4 16v.Masina are probleme cu pornirea.De cele mai multe ori porneste PERFECT dar uneori nu vrea sa porneasca decat dupa multe incercari si atunci cand in sfarsit porneste motorul tremura si scoate mult fum,ralantiul oscileaza timp de 10-20 de secunde dupa care se stabilizeaza,fumul dispare si totul revine la normal.In mers masina nu are nicio problema,merge perfect,trage liniar,doar la pornire face probleme ATAT LA RECE CAT SI LA CALD.

Am fost la tester si meseriasul mi-a spus ca da eroare la supapa EGR si ca trebuie inlocuita aceasta supapa(pret 650 lei)Nu am schimbat supapa,am zis mai intai sa o curat pe cea veche poate asa se rezolva totul.Am scos si curatat supapa si nicio schimbare.

Intrebarea mea:E posibil sa fie de la supapa EGR?Eu totusi inclin sa cred ca din alta parte este problema.Are supapa EGR legatura cu pornirea?Daca era ea defecta nu trebuia sa se manifeste si in mers?

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_1919156', { domLikeStripId: 'like_post_1919156', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '1919156' }, parseInt('') );

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..tot cu un AUA are si un prieten probleme la pornire...in sensul ca porneste la sfert doar ca turatia urca pe la 2000-2500...dupa care la 3 secunde pica foarte jos...aproape se opreste motorul...si il tine asa in fluctuatii de turatie cateva secunde...

Am desfacut eu acolo sa ma uit la clapeta de acceleratie si am avut surpriza de a gasi ulei in capacul de la filtru de aer...e normal?de unde vine?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

post-14266-1348053802335_thumb.jpg

post-14266-13480539817645_thumb.jpg

post-14266-13480542130266_thumb.jpg

post-14266-13480542322789_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ulei am gasit si eu un capacul de la motor pentru ca in el intra un furtun care preia gazele de ulei de la karter si ar trebui sa le duca la epuratorul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La polonicul din semnatura am descoperit o bucatica lipsa din capac delcou (exact in spatele clemei de prindere - atasat poza). Bucata lipsa am descoperit-o de vreo luna, dar nu am avut nicio problema. Ideea e ca de cand s-a racit porneste doar la a doua-treia cheie. Inainte sa ma apuc sa schimb bujii si baterie vreau sa stiu daca problema semnalata poate fi si ea o cauza.

post-51973-0-70996100-1349791230_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..tot cu un AUA are si un prieten probleme la pornire...in sensul ca porneste la sfert doar ca turatia urca pe la 2000-2500...dupa care la 3 secunde pica foarte jos...aproape se opreste motorul...si il tine asa in fluctuatii de turatie cateva secunde...

Am desfacut eu acolo sa ma uit la clapeta de acceleratie si am avut surpriza de a gasi ulei in capacul de la filtru de aer...e normal?de unde vine?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

E normal oarecum la aceste motoare, asa e si la mine si din ce am vazut la majoritatea celor cu AUA. Se intampla din cauza epuratorului de ulei care e plin cu reziduri, funingine si calamina, iar gazele de carter ce contin vapori de ulei nu mai condenseaza in epurator si ajung cu totul in filtrul de aer.

Acest epurator se poate curata prin clatire cu benzina, decarburol sau alcool tehnic dar e doar solutie de moment, acesta trebuie inlocuit la fiecare 90000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune o poza?unde este mai exact epuratorul?nu sunt foarte in tema cu motorul acesta...este masina unui prieten...si el m-a intrebat pe mine...si eu pe voi:-))

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epuratorul ar trebui sa se afle in partea stanga jos cum te uiti di fata masinii spre volan,e ca un cilindru aflat in pozitie verticala ce are o preelungire incepand din blocul motor,apoi in pozitie verticala euratorul care din partea de sus continua cu un furtun de cauciuc pana in filtrul de aer;bafta la cautare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!