Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

cel mai probabil ai sensorul de temperatura apei defect.

Senzorul nu are nimic ....indica ok.

Am pornit prima data masina acum 2 sapt si a pornit la sfert numai ca motorul tremura si daca incercai sa  sa o turezi se oprea ( masina nefiind pornita de 7-8 luni ). Am pus testerul pe ea si  a indicat o eroare pe sonda 'lambda '..am adaptat clapeta acceleratie ..si acum la prima cheie nu da sa porneasca , la a doua porneset si se opreste si la a treia porneste ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Nu conteaza ca indica ok, deoarece are 4 fire, 2 pt. ecu si 2 pt. bord, adica acel senzor da 2 informatii separate. Degeaba informatia pt. ceasuri e ok daca aia pt. ecu e nasoala. Mai fa-i o diagnoza si vezi la measuring blocks - group 001 - coolant temp - ce valoare iti indica si compar-o cu cea din bord.

La fel vezi si oxygen sensor ce valori iti da si alti parametri ca altfel umbli la ea orbeste.



Stie cineva unde se afla modulul immo la polo 1,6  74 kw ?!..eventual mufe ale acestuia care pot creea probleme de contact...

Este sub comutatorul de lumini, deasupra cutiei de sigurante (cumva intre astea doua),  arata ca o cutie mica neagra din care ies 2 mufe. Una duce la bobina de la cheia de contact si cealalta la ecu. De obicei problemele apar la mufe care sunt oxidate, nu am auzit pana acum de modul immo busit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema cu un audi A2 din 2001 1.4 benzina...nu imi porneste din cauza electromotorului.Este posibil sa se potriveasca electromotorul de la un glof 4 din acelasi an...sau de la ce tip de masina s`ar mai putea potrivi?   Va multumesc!

Modificat de sonykx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, mai indicat ar fi sa fi intrebat in aria g4 sau audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,Aurelian!....intre timp l-am gasit,nu pare nimic in neregula cu conectorii,insa o sa le aplic un spray de contact....pe vagcom imi afiseaza:  1 fault found.....0177 ECU.....65-10-unauthorized-intermitent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am un polo 6n 1043cmc aev, l-am inscris recent in ro, si avem probleme cu relantiu. toti mi-au zis ca e motorasul pas cu pas delcou, fise...ba una ba alta. problema tot eu am gasit-o....era vb de o bujie. acum am alta problema cu el. dupa ce i-am schimbat bujia nu mai proneste deloc. am pus bujia veche si tot asa....dupa ce l-am luat una cate una am observat ca masina nu mai primeste benzina in carburator. Am scos furtunele din el, tur-retur si uscate, nimic pe ele. m-am gandit ca nu are benzina, masina fiind intradevar pe rosu. am cumparat benzina de vreo 50 lei, am pus-o in rezervor si tot asa. acum am ajuns si la pompa de benzina de sub bancheta....care nu face nici un zgomot-sunet nimic. am verificat sigurantele din panou, toate bune....am scos furtunele din pompa pe benzina si am lasat mufa conectata.....acum intrebare mea e, daca dau la automat nu ar trebui sa imi vina benzina pe turul pompei de benzina? cel pe care este turul catre carburator, nu e logic?

sa fie pompa de benzina dusa, asa dintr-o data? si cum o dau jos? stiti ceva?

sa se fi dus un senzor ceva? modelul asta de polo are calculator de bord, sa nu fie vreo eroare sa nu ii mai dea comanda la pompa de benzina.

voi ce sugesti aveti? e cineva din bucuresti ca imi poate face o diagnoza la ea? platesc.

astept pareri pt ca chiar nu stiu ce are.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca pompa primeste curent, si alimenteaza direct pompa sa vezi daca merge.

 

Cand dai la automat pompa nu primeste curent, ea primeste cateva secunde la punerea contactului.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu cineva de la porsche bucuresti vest 1 si m a intrebat daca am incercat fisele daca dau scainteie de motor sau pe caroserie pt ca e f probabil sa fi ars pompa de benzina. Cica ar fi probelma clasica la polo de prin 94, 95 in sus.....iar eu cam asta am facut.... Se aude um click cand pun contactul dar e din compartimentul motor si e undeva in stanga la o mufa ce mi a parut fi pusa la furtunul de filtru de benzina sau ce e pahatul ala mare. Am desfacht acolo la pompa in spte sub bancheta dar nu se aude nimic cand pun contactul. Cum alimentez pompa de benzina cu curent....o dau jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.sunt nou pe aici,sper sa gasesc un raspuns pentru a imi face o idee!am un polo 1.4 16v din 2000,acesta porneste numai daca ii tin acceleratie putin apasata!dupa ce porneste are un tremurat cam tare si zgomot!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata-i clapeta, senzorul de la axele cu came si MAF-ul. Verifica bujiile si presiunea combustibilului la intrarea in rampa injectoarelor trebuie sa fie 3 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si de vina era bendixul de la electromotor,asta nu e nimic,spusele mecanicului mau pus pe ganduri!mi a zis ca motorul treb segmentat ca este praf!e normal ca o masina sa traga de park ar fi noua sa aiba compresie buna sa nu scoata fum pe esapament nici cat de la o tigara si sa trebuiasca segmentat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are compresie buna (minim 10 bari pe cilindru) atunci nu trebuie segmentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA ZIUA...Am AVUT O PROBLEMA DESTYL DE INTERESANTA AZI,,Precizez ca am 1 wv polo clasic din 96,,cod motor AEX;;1400cm,,benzina....Am plecat pina la vreo 30 km la deal dupa ceva ciuperci,,,si cind sa ajung aproape sa oprit din mers,,,bateria ok,,orice face doar ca nu mai porneste,,,,daca ma poate ajuta cineva as fi fff foarte recunoscataor si va multumesc anticipat,,,nu stiu ce sa zic,,,bujii,,bobina de inductie ,,fise de la bujiPrecizez ca pompa de benzina functioneaza perfect....motorul este mutipunct,,,astept ajutor si va as fi fff foarte recunoscator,,,multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti s-a rupt cureaua de distributie..mai dai la cheie de 2 ori si strici motorul d tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua..sunt utilizator nou al acestiu site si scriu in legatura cu o problema la masina pe care o detin anume vw polo din 2000 motor1.0...de curand tot am probleme cu anumiti martori la bord anume...abs..frana de mana...martorul de ulei si turometrul...sa va explic mai detaliat..atunci cand masina este tinuta in soare cand o pornesc imi apare abs ul si frana de mana...apoi dintr o data turometrul nu mai functioneaza si se aprinde si martorul de ulei...precizez ca uleiul l am schimbat acum 3 sapramani ...si am facut test pe motor unde nu mi a dat nici o eroare.am mai observat ca atunci cand lovesc usor ceasurile din bord are tendinta sa nu mi mai apara nici un martor aprins si totul merege normal...ce sa fie oare...mufele din spatele ceasurilor?

daca ma puteti ajuta cu un sfat va sunt recunoscator!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am ajuns pe forumul asta din cauza ca mi-am cumparat un polo din '97 de 999 cmc care facea figuri la pornire, mai ales cand ploua afara. Azi m-a lasat de tot... in drum. Mai facuse figuri si inainte... nu prea voia sa porneasca, se mai oprea la semafor, mai ales cand incercam sa accelerez. Dupa cum m-am priceput eu, am inceput sa verific ce are:

  • benzina - avea jumatate de rezervor;
  • curent in baterie - bun;
  • cureaua de distributie - la locul ei;
  • cureaua de accesorii - la locul ei;
  • bujii - pareau valabile;
  • fise - fara probleme;

Dupa mult scarpinat in cap si dat la automat am descoperit o problema... De sub cutia filtrului de aer pleaca un furtun care are pe el o supapa de sens si se continua cu un furtun de PVC care intra printr-un stut in plosca de servofrana. Furtunul de PVC era crapat chiar dupa supapa de sens pe o lungime de 30 mm. Nu credeam ca este asa de important, dar am zis sa incerc sa-l repar => mers la Lukoil, ochit furtunul de udat iarba, taiat o bucata potrivita dintr-un capat, pus in locul celui de PVC. Dupa 2 chei masina a pornit. Am apasat pedala de frana de 5-6 ori si am constatat ca s-a colabat furtunul=>luat o tija de plastic din aia de care se leaga baloanele copiilor, am taiat o bucata potrivita si am bagat-o pe furtun. Dupa treaba asta masina a mers bine si am ajuns acasa... si acum stau belit pe forumuri.

Am gasit furtunasul la un magazin auto... 160 de lei, lucru care mi se pare exagerat.

Va rog sa scuzati "pomelnicul" daca a fost prea lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic tu pierdeai vacuum prin crăpătura aia. Vacuum-ul este folosit atât la servofrână cât şi la funcţionarea regulatorului de presiune combustibil. Nu aveai şi pedala de frână cam tare?

Soluţia ta este provizorie şi nu ştii cât ţine (şi eu am înlocuit furtunurile de vacuum la a mea cu furtun de combustibil şi nu au ţinut nici măcar un an spre deosebire de originale care au ţinut aproape 10, aşa că mă gândesc să pun originale la loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...era cam tare pedala de frana, dar s-a rezolvat cu furtunul de gradina. Ca sa o mai duc cu improvizatia pana imi vine piesa originala am luat o bucata de sarma si am facut din ea un arc (am rulat sarma strans pe o bucata de lemn), apoi am bagat "arcul" de sarma in bucata de furtun => nu se mai colabeaza furtunul cand pun frana. Marti imi vine piesa si o pun in locul improvizatiei -> ma costa 160 de lei furtunele alea...

Si ca sa continui cu "bubele", Miercurea trecuta am fost cu masina la spalatorie... am vrut sa spal motorul, dar cei de acolo n-au fost de acord... au zis ca nu mai plec cu "buburuza" de acolo daca pun jetul de apa pe motor. Am zis... fie! Cand a pus jetul pe parbriz s-a "inflorit" ca o crizantema pe partea pasagerului. Imi venea sa innebunesc. Acum trebuie sa caut si un parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pana de curand aveam probleme de pornire cu un 6N2. Nu pornea la prima cheie, cam 95% din cazuri pornea la a doua cheie, au fost cateva cazuri cand a pornit la a 4/5 cheie.
Saptamanile trecute am facut un drum mai lung (am fost la mare) si am descoperit ca imi iese din toba pe deasupra un fel de caltz/par sintetic, initial m-am gandit ca o fi avand ceva filtru desi mi s-a parut ciudat , ca sa descopar zilele trecute ca evacuarea imi era infundata total cu parul respectiv, gazele imi ieseau prin crapatura din poza (nu stiu daca crapatura a aparut datorita faptului ca teava era infundata total), iar par era in ea inclusiv cand am schimbat-o, am incercat initial cu o sarma sa scot parul dar nu am reusit in totalitate si m-am decis sa o schimb. Poate sa imi spuna cineva de unde ar putea sa fie acel par in toba? Am vreun dusman sau de unde ar putea fi? A avut de suferit motorul daca gazele nu au putut fi evacuate? Toba finala si cea intermediara le-am schimbat de noi prin 2008 cred, iar acum am pus o toba noua si masina se comporta mult mai bine, cred ca si consumul imi era mai mare iar o perioada nu a urcat acul mai mult de 130, nu sunt vitezoman dar imi urca acul la 150 pe autostrada. Multumesc pentru raspunsuri.

toba

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte clar nu se vede in aceasta foto ...nu cred ca este totusi par , ci material antifonic, sau antirezonant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutam.

Apelez si eu la intelepciunea membrilor acestiu formidabil forum.

Am facut imprudenta sa cumpar la sotie un lupo 1.0 din 2000 cod motor AUC.

Dupa citeva reparatii pe la caroserie si bucse am observat ca nu vrea sa porneasca la prima cheie ,dimineata si dac sta mai mult de 30 minute oprita.

La a douia cheie o ia la sfert.

am schimbat

-pompa de benzina

-supapa de presiune

-fise

-buji

-senzor arbore cu came

-senzor virbrochen

-bobine inductie

-relee

-senzor de temperatura

si tot la fel ,mentionez ca am scos bujiile si in momentul cind dau la prima cheie nu este scinteie la nici o bujie,la a doua cheie apare scinteia la toate bujiile.

La prima cheie pot sa tin demaroru pina termin bateria ca tot nu porneste,cin am dat a doua cheie o ia la sfert.

Nici un cod de eroare nimic.

Va rog o sugestie ca ma disperat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi trebuit să schimbi atâtea piese fără să ştii sigur că sunt defecte. Unele să zicem că ar putea fi tratate drept consumabile, dar majoritatea se pot verifica. Oricum greu de diagnosticat având în vedere că nu dă nici un cod de eroare şi nici alte manifestări mai ciudate nu are (gen consum, fum, lipsă putere, etc)

Având în vedere că nu dă scânteie când nu porneşte pare o problemă electrică (altfel aş fi fost tentat să zic că este pe partea de alimentare cu combustibil).

Sau ECU nu dă la prima cheie semnal la bobina de inducţie dintr-un motiv numai de el ştiut.  Cred că un motiv ar putea fi o informaţie falsă de la unul din senzori (atenţie că chiar dacă ai schimbat mare parte din ei, mai pot fi şi probleme de cablaj, lipituri reci pe la relee, etc).

Dacă stă în picioare teoria asta trebuie văzut care din senzori împiedică ECU să dea semnal la bobină. Aşa din ce ştiu dacă ar fi de vină senzorul de pe arborele cu came sau senzorul de la  virbrochen ar trebui să nu dea semnal nici la injectoare.

Dintre senzorii importanţi a mai rămas MAP neschimbat. Vezi cum porneşte cu mufa de la el scoasă (atît dimineaţa la prima cheie cât şi după ce s-a încălzit)

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

bujiile sunt ude dupa asa o repriza de dat la automat.

masina merge perfect dupa ce porneste la a doua cheie.

fara fum cu putere normala

am sa verific azi si am sa postez deseara.

nu reusesc sa inteleg de ce totusi la a doua cheie porneste normal.parca ar fi imo

Modificat de fiorryy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar ca numai la bujii taie semnalul. Daca ar fi imo atunci ar trebui sa porneasca foarte scurt cam o secunda si sa se opreasca, dar mai stii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!