Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

La AUA e altfel decat spune Cosmin dar principiul e acelasi. Atasez o poza, sper sa reusesc...

Deci epuratorul (separatorul) de ulei e notat cu numarul 4, iar gaseze de carter sunt trese in amisie (filtru de aer) prin furtunul cu numarul 5.

Acesta este situat in spatele motorului, in stanga-jos (bagi mana intre motor si panoul ignifug al masinii) si este prins cu 3 imbusuri de 8 parca. Cel mai sigur urmaresti acel furtun si o sa te conduca direct la sursa.

Bafta.

Motor AUA.bmp

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziuam am si eu o problema cu un polo 6n.

Am oprit sa iau un pepsi si nu a mai vrut sa porneasca

am verificat scanteie este benzina este da nu porneste :)

motor 1043 din 95

ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai porneste deloc?sau porneste la ''enspea'' cheie?daca nu mai porneste deloc fii cu urechea ciulita cand pui contactul daca se aude sunetul specific al amorsarii pompei de benzina;daca nu se aude deloc cum bolboroseste pompa de benzina cand pui contactul inseamna ca s-a defectat si trebuie schimbata,multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am si eu o mare problema. Am cumparat de 2 luni un vw polo 1.3 benzina, 55 cp, cod motor adx. o masina destul de buna ! Are momente cand porneste si se opreste dupa 1,2 secunde , pun din nou contactul dau la automat si la fel porneste 1 secunda si se opreste.. O las aproximativ 5 min si porneste normal..Dupa 2 3 zile aceeasi poveste ..porneste si se opreste , o las 5 minute si isi revine. Am pus.o pe tester si nimic ! Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile, vezi in poza.

Pe de alta parte la unele modele de vw, nu stiu daca la toate se mai poate intampla sa porneasca si sa se opreasca dupa 1-2 secunde daca imobilizatorul nu citeste cum trebuie cipul din cheie. Aici cauze posibile ar putea fi: contacte imperfecte pe traseul de la bobina antidemaraj de la contact si pana la ECU, schimbarea pozitiei bobinei sau a cipului din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Btn alexandru,vezi ca asa mi se intampla si mie inainte sa mi se strice partea electrica a contactului,dadeam si de cate 5 ori la cheie pana ramanea pornita,nu mai zic ca vroiam sa ii dau foc,cand stateam intr-o coloana m-a pus dracu sa opresc motorul,toti ma claxonau sa ma misc si eu ma chinuiam sa o pornesc asa ca ai grija ca te poate lasa sa nu mai porneasca deloc cand ti-e lumea mai draga,ai sa o poti porni doar impinsa,e nasol de tot.sfatul meu e sa incerci sa schimbi partea electrica,e pana in 40 lei una noua,si daca te pricepi e relativ usor de schimbat sau te mai duce cateva zeci de lei la service manopera,dar scapi de durerile de cap,multa bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COSMIN27 vad ca ai aceeasi motorizare ca a mea, ce consum ai urban/extraurban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porniti masinile trase/impinse ca va buliti distributia. Astea-s metehne vechi de pe vremea daciilor 1300, dar alea aveau distributie pe lant.

Cosmin, zi-mi te rog de unde ai cumparat partea electrica pt. contact, da-mii un link sau ceva.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Btn alexandru,inafara orasului daca nu depasesc 95-100km/h imi ia 5%,in oras iti dai seama ca ia mai mult ,6-7%

cu toate consumabilele schimbate.

@Aurelian 6N2,partea electrica am cumparat-o de la un magazin de piese auto,am facut comanda dimineata si pana seara a venit,a costat pana in 40 de lei si a fost comandat la Unix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare, am un polo 1.4 din 97 si porneste greu, vreau sa ma ajutati unde pot gasii senzorul de turatie, ceva poze daca aveti, ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in "delcou". de scoate cablajul electric prin indepartarea agrafei de inox,se scoate capacul cu fisele si se trage spre exterior "mufa" aia neagra. ala e sensorul Hall catre timite impulsuri catre ECU. de unde stii ca acolo ai probleme? Foarte rar se defecteaza sensorul Hall.

O pagina mai in urma am gasit imaginea asta, pe care ti-am incercuit sensorul.

post-2778-0-01267200-1354024302_thumb.jp

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca porneste greu, cam de acolo vine, imi dai o sugestie ? la rece porneste greu de obicei.......

oricum ms deocamdata, incerc sa l curat si pe asta si vedem....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ii faci diagnoza cu testerul. costa cam 50 de lei. si va spune clar ce are. poate fi sensorul de temperatura apei si multe altele.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

unde este pozitionat electromotorul la vw polo 6N benzina ? , imi puteti da 2-3 indicatii va rog , cam cat timp dureaza ? locuiesc la munte si e cam frig ,- 15 grade :winter: , se scoate pe dedesupt sau pe deasupra ? am altul nou si doar vreau sa il schimb .Ori ce sfat e binevenit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cenusa alexandru

am schimbat distributia complet cu tot cu pompa de apa. am mers cu ea 200 km iar azi am pornito iar dupa un timp sa oprit. Am pornito din nou dar nu mergea rotund motoru si se auzea un zgomot de parca nu ar merge in toate pistoanele. pe toba iesea fum negru iar dupa ce am pornito si am accelerato se aprindea becul la ulei si sa oprit. nu a mai pornit deoarece nu mai invrtea deloc. am ul polo 999 cc benzina, an 1999

Modificat de cenusa alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am un vw polo 6n 1995 1042.imi porneste foarte greu , scoate fum inecacios , si nu merge rotund.Bujiile au fost schimbate acu vreo 7000Km si acuma l-am pus pe cele vechi care mergeau ok dar degeaba.capacul de la delcou e nou.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste si tu acest topic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aici s-au dezbatut aceste simptome. adica ii faci diagnoza si vezi ce are, ca asa poate fi senzor de temperatura apei,clapeta defecta etc etc... problema ta e prea generala si nimeni nu o sa iti poata spune aici exact ce are si ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cand e umezala mare afara , sau la trecerea prin unle balti cu roata din drapta se opreste masina si nu mai reusesc sa o pornesc. Curent la bujii vine, benina vine...Aveti vreo idee ce s-ar putea uda cand trec cu roata din dreapta prin balti?

 Dimineata daca e umezeala sau ploua porneste foarte greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crapaturi in bobina de inductie sau in capacul de delcou-fise, sare apa pe esapamentul incins si se face sub capota un abur masiv care ...  :mop:

 

uite-te noaptea in bezna undeva la motor si cauta sa vezi scintei,eventual spreiaza cu ceva o pulbere de apa fina pe acolo si poate observi unde s-a oprit brusc.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de solutie, am sa incerc ce mi-ai zis.

Am lasat-o la soare vreo 3 zile si a pornit, mai greu....la un moment dat s-a oprit in mers....

Cateodata cand dau sa plec si e masina in sarcina (plecare de pe loc) moare, sau porneste dar motorul merge intrerupt.

Mi s-a mai spus ca: ba e o masa pe la cutia de viteze care nu face contact bine, sau senzorul de turatie de pe roata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar o diagnoza nu i-ai facut? este obligatoriu.

e posibil sa ai un contact imperfect undeva,mufe oxidate,la diagnoza o sa apara cu mentiunea "intermitent".

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!