Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

da e destul de greu sa o curat foarte bine ...ar mai fi de curatat senzoru de presiune pe galeria de admisie , si din cate am citit ar mai fi supapa egr , dar care nu am gasit o pe motorul meu :(....si am vazut la un motor 1.0 AUC , unde e pozitionata , dar la mine nu am gasit o ......apropo , cam ce consum are masina cumnatului tau ? ....eu am scos pe un drum Cluj -Iasi ...pe europeana prin vatra dornei un consum de circa 5.3 ....in oras nu stiu exact cat consuma :D....ma mai deranjeaza la el tacanitul ala de disel , dar cik e specific motoarelor AUD !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti consuma bine,e un traseu cu urcusuri ,eu la campie cu AEX scot 4,6-4,8 singur fara bagaje si fara >100km/h.

in oras dar in UK ii consuma cam 8-10 ,deci nu prea conteaza calitatea benzinei... au si aia consumuri mari. cel mai mult conteaza felul in care conduci masina dar asta e alta poveste.eu urban scot 7,2 dar trasee mici.

exista variante si fara egr, AUD nu cred ca are, parca sa zic ca nu avea nici cea a cumnatului.

Astea sunt doua poze dar nu stiu precis daca AUD ,cert este ca prezinta egr.

post-2778-0-06328200-1304011837_thumb.jp

post-2778-0-96080000-1304011851_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , nu am asa ceva ......deci e simplu fara recirculare ....motorul asta nu cred ca e AUD ...la AUD nu ai suruburi separate la capacul de la chiulasa ....suruburile de la chiulasa prind si capacul de la axa cu came...maine cred ca ajung la service sa curat calpeta de acceleratie , si bujiile ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pus-o pe vag-com

apare doar eroarea 01087; eroare generala

aveti idee la ce se refera?

cel care a diagnosticat-o nu a mai intalnit eroarea aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de trotthle body aligment, o problema mai rara. ai deconectat vreodata ecu?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29

gasesti destule pe gogle daca tastezi codul ala de eroare.

sincer sa fiu..poate ar trebui sa mergi la un mecanic mai experimentat.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare frati de suferinta auto

ieri am incercat sa pornesc prin tractare... nici un semn ca ar intentiona sa se trezeasca la viata.Deci intre pornirea la automat si cea tractata nu e prea mare diferenta.

E o luna de cand nu a mai pornit

Poate veniti cu o idee ceva. Credeam ca dupa Vag-Com ma voi lumina, dar dimpotriva. In urma diagnozei nici macar nu si-a dat seama daca e avariat ECU. Mi s-a propus sa mi se inlocuiasca ECU si sa vedem daca porneste.

La senzori nu apare nimic defect/eroare. Atat apare... 01087 ( Basic setting not performed ) de doua ori... 20 si 35.

Respect 4 all

Modificat de ssagitariuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ stealth

intradevar nu e mecanic, e electronist specializat in ECU.

Am gasit si eu descrierea aia: trotthle body aligment, dar nu stiu ce reprezinta.

Ma duc la service sa vad ce zic baietii buni.

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e simplu, daca zici ca ai mers pe indicatiile ross-tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29

e o manevra care se ruleaza printr-un soft vagcom (vdcs) inregistrat,pe shareware nu merge.

ca si cum ai rula Adaptation.

in linkul de mai sus se da pas cu pas cum se performeaza TBA-ul.

pe scurt, ECU la tine nu mai are reper legat de pozitia clapetei. pe clapeta e un potentiometru care poate trimite un semnal anume, el trebuie sa stie cu certitudine ca valoarea rezistentei potentiometrului in acel punct reprezinta positia de idle a clapetei.

La acest tip de motor nu exista debitmetru de aer si AFR-ul (proportia de aer-benzina) e stabilit empiric de ECU pe baza pozitiei clapetei ,a turatiei si a valorii depresiunii din colector, deci ecu trebuie sa stie precis cat de mult e deschis clapeta ca sa stabileasca volumul de aer ce trece pe langa ea.

Oameni buni, nu mai taraiti masinile daca nu pornesc, e un chin absurd,prostesc, din moment ce demarorul invarte,la ce bun sa o tragi?! asa se fac praf motoarele, asta nu mai sunt dacii inecate. mergi la un mecanic adevarat, care are experienta si software complet,care stie ce inseamna un cod anume, care intelege ce se petrece intr-un motor cu injectie,nu la dacioti care nu stiu prea bine ceuin ecu dar care sugereaza sa fie trasa masina ca poate 'isi da drumu'. of,mare pacat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

am ajuns astazi la service si am facut o diagnoza ...si mi a dat eroare " missfire la cilintru 4 " .....si semnal prea slab la senzorul de la axa cu came ....baiatul de la service mi a sters erorile , nu au mai aparut , si mi a zis dupa 50 km sa mai facem o diagnoza...sa vedem daca reapar erorile .....si dupa el problema este de la modeulul de aprindere de la bobine ...o sa urmeze sa curatam clapeta , bujiile si sa inversam bobinele !

.....are cineva idee unde e pozitionat senzoru de la axa cu came ? si daca se poate curata ? costa 200 ron unul nou si nu prea stau bine la capitolul finante !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssagitariuss

Salutare forumisti, azi ma declar un om fericit pentru ca am reusit sa pornesc motorul.

Dupa 6 ore de service a fost posibil. Atat a durat sa-si dea seama ca e bobina de inductie.

Desi dadea scanteienu functiona cum trebuie. De cum au inlocuit bobina, a inceput sa mearga ceas.

Testerul nu a fost de ajutor; de exemplu nu isi dadea seama cand un injector era deconectat.

Au verificat distributia, rampa de injectoare( benzina era injectata in toate injectoarele simultan, nu se stie de ce), o fisa putin avariata la conectarea la bujie; succesiunea era gresita la delcou si delcoul putin slabit, bujiile, alimentarea cu benzina; dar in final bobina era de vina.

M-a costat 100 ron- bobina de la dezmembrari si 150 manopera.

Jos palaria pentru baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

mi am bagat oleaca ghearele sub capota si am gasit senzoru .....e langa bobina , l am dat jos l am sters cu o carpa uscata ....am verificat contactele de la mufe ...pe senzor era ca o pelicula de depuneri ..le am curatat ....si acum parca merge mai rotund motorul .....insa nu stiu ce sa fac cu cilindru 4 ...m am uitat la bobina , la fise ..totul pare ok ......poate fi de la injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

am fost la service ...mi au curatat bujiile , clapeta de acceleratie au facut o bec , au curatat senzorul de pe axa cu came .......clapeta nu mi au adaptat o ca a zis ca si ia singura valorile , si au curatat o cu bateria scoasa .....problema cu pornirea grea a disparut porneste f bine , si nu mai moare singur motorul daca nu il accelerez , chiar daca dau drumu la clima .....insa tot imi da un fel de rateuri motorul ......nu mi a mai dat nici o eroare pe vag ....dar imi da rateuri asa neregulate , moment in care vibreaza motorul ca si cum ar avea un dop in benzina ......zmunceste ...nu merge lin , fisele is bune, bujiile nu erau afumate aratau bine ........nu stiu ce sa ii mai fac !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pune-i si tu un flacon de curatat injectoare la 20l sa fie concentrat ,poate ai vreun injector mai murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

o sa incerc si varianta asta ....desi tind sa cred ca de vina e aprinderea ...ca ajunge benzina nearsa in evacuare si explodeaza in esapament....daca scot o fisa de la o bujie ...mi se aprinde check engine si tremura tare motorul , sa vad si ce consum scot ....eventual o sa incerc sa i pun niste benzina mai scumpa ( acu ii pun de la omv carrera 95 ) si so fugaresc putin ..mecanicul a zis ca ar fi bobina de vina nu da scanteie cum trebuie sau intarzie !! o sa mai ajung la service sambata sa i mai fac o diagnoza !!sa vad daca au mai aparut ceva erori intre timp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

ieri am terminat benzina care o aveam si i am pus acrrera 100 de la OMV.....motorul trage mai bn dar tot am problemele dinainte , rateurile respective ......:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am si eu un polo din 95 motor 1.3 si imi porneste greu in sensul ca ajung cu cheia pana la capat

si in ultimul timp aproape ca nu mai vrea dar mai fortez putin si o ia

cand invarte bateria porneste imediat si dupa pornire se aude un zgomot mai ciudat . cineva a zis ca se aude asa ca tin prea mult contactul pus dar asa porneste ea ce sa fie de vina sa nu am probleme mai tarziu multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eliberezi cheia imediat dupa ce motorul a pornit si se aude ca un carait bendixul de la electromotor nu se retrage la timp si mai ramane cuplat la volant. Trebuie demontat electromotorul si vazut despre ce este vorba. In multe cazuri trebuie numai curatat si uns. Remedierea nu costa mult dar daca asta este si nu remediezi risti stricaciuni mai mari.

Faptul ca trebuie sa fortezi cheia inseamna ca ai o problema la contact. Incearca mai intai cu WD40, da-i din belsug pe acolo si poate isi revine, daca nu trebuie schimbat.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incantat sa vad inca un posesor de polo cu aceeasi motorizare ca la al meu.despre contact,daca intra cheia in el destul de greu si se invarte la fel de greu eu zic sa incerci ca bagi putin cheia in ulei nefolosit de cutie de viteze sau de motor si cu ea unsa sa o bagi apoi in contact si repeti procedura de cateva ori pana observi ca merge usor,am patit si eu asa si la fel am procedat si n-am treaba de un an si ceva,nasol este ca o perioada de timp dupa ce scoti cheia trebuie sa o stergi cu o carpa ca te murdaresti pe maini si in buzunare dar rezolvi ieftin zic eu.incercasem si cu WD40 dar e destul de subtire ,la mine n-a dat randament.

zgomotul scurt care se aude dupa ce pornesti motorul,ca un muget sau ca o baraiala ce dureaza cam o secunda si se aude si din afara masinii sub carcasa filtrului de aer si este firesc,provine de la motorasul acela "pas cu pas"semn ca functioneaza normal,la mine la fel face si nu am probleme.

cand ai pus contactul si s-au aprins martorii de la ulei si apa dar inca n-ai pornit motorul se mai aude un zgomot cam tot la fel de scurt dar sub bancheta din spate dreapta semn ca se amorseaza pompa de benzina

ia sa incerci sa tii contactul inca putin dupa ce ai pornit motorul sa vezi ca atunci intr-adevar se aude alt sunet care chiar nu trebuie sa se auda decat atunci cand tii contactul prea mult.stai linistit nu ai nicio problema

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca de asta e vorba o sa ma duc la un mecanic

sa se uite putin cat despre ce zice cosmin cheia intra destul de usor in contact si se invarte la fel de usor doar ca face contactul abia la capat si fortat multumesc pt sfaturi mai tinem legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine e sa te duci la 2,3 mecanici sa auzi parerile lor ca sa te lamuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cat despre ce zice cosmin cheia intra destul de usor in contact si se invarte la fel de usor doar ca face contactul abia la capat si fortat

exact asa mi se intampla si mie uneori,adica sa invart cheia pana in capat si simtind ca a ajuns fortez si porneste dar porneste nu ramane nepornita,Doamne fereste ca asta ar insemna sa cumpar contact nou.

mie prin iarna trecuta parca mi se gripase contactul de abia bagam cheia iar daca reuseam abia puteam sa o invart foarte putin,nu reuseam sa aprind nici martorii din bord dar sa ma si pornesc.astfel intr-o dimineata geroasa am bagat cheia in contact dar de invartit ...cucu si ce m-a dus capul ,am inmuiat cheia in ulei de motor nefolosit noroc ca mai aveam un bidon cu ulei de completat si am bagat in contact si am rezolvat,pana azi vad ca merge usor,bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , speram sa nu ajung aici insa am ajuns ...Am citit toate posturile de aici si inca nu m`am lamurit care e rezolvarea la problema mea ; si anume :

Prietena mea are un polo din 96 cu motor AEX .Evident nu porneste ...dau la automat si nimic . Prima data am incercat cu o bobina care zicea omu ca ar fi buna . degeaba .

Am verificat daca am scanteie ... si nu am pe nicaieri . Am dat vina pe senzorul HALL (cred )din delcou ...Inainte sa ma decid sa il cumpar am chemat mecanicu` cu testeru . A testat ce a testat ... a zis ca nu e din senzorul din delcou si ca ar fi din pompa de benzina , ca nu ar face presiune sa deschida supapa din rampa . A reusit sa o porneasca punand benzina in ''carburator'' .I`am dat la automat si a luat`o dar mai greu un pic .

Azi am cumparat pompa de benzina . Am montat`o si am incercat sa pornesc . Nimic ... aceleasi simptome . Am incercat insa sa o pornesc punand benzina (gen 2 capace de bidon mare de 5 litrii ) dar nu a pornit .

Ma mai gandeam ceva de genu filtru de benzina infundat ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te pot ajuta dar te rog sa imi spui si mie cat ai dat pe pompa de benzina?stiu ca sunt off topic dar iertati-ma si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti turul de la alimentare benzina, cand dai la automat vine benzina pe el?

Oricum, filtrul de benzina e un consumabil destul de ieftin si daca nu l-ai schimbat de cand aveti masina, poate schimbarea lui ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un Polo 6N din 1998, motor benzina de 1.0 cmc. Cand ploua ff. tare sau cand este umezeala mare in aer, masina nu mai porneste sau, daca porneste, se opreste in mers. Daca se opreste ploaia, isi revine dupa cateva ore, dupa care porneste. Merge un timp cu intreruperi, dupa care isi revine total. Cand nu este umiditate in aer, merge ireprosabil, rotund, fara intreruperi. Ce poate fi? Se formeaza cumva condens in capacul de la delcou? Daca da, atunci de ce? Si inca o intrebare... cum desfac capacul de la delcou ca sa verific? E complicat? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!