Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Pentru a determina cauza este nevoie totuşi de mai multe detalii: învârte electromotorul? s-a întâmplat din senin sau coincide cu vreo intervenţie la maşină? înainte de a se întâmpla a dat ceva semne? becuri aprinse în bord? se aprind toţi martorii? etc

 

Primul pas ar fi să verifici alimentarea cu combustibil. Scoate turul din filtru şi bagă-l într-un pet cu motorină. Dacă porneşte atunci problema este prin zona filtrului (înfundat, aer fals).

În rest ar trebui început cu o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt. raspuns. 

problema s-a intamplat din senin cred ca de la ceva motorina proasta. o sa verific filtrul. da învârte electromotorul, becurile se aprind si se sting normal. eu ma gandeam de exemplu sa verific egr- ul si debitmetru acel senzor de la filtru aer. ce parere aveti, clapeta si etc. ce mai e pe acolo? daca doriti sa imi mai spuneti altceva ce sa mai verific. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La maşina asta EGR-ul nu are treabă cu pornirea. Senzorul de pe tubulatura de aer nu este debitmetru cu senzor de temperatură aer şi cred că nici el nu are treabă cu pornirea.

Verifică mai întâi faza cu pet-ul.

Uite aici o discuţie despre problema asta tot cu un SDI

http://vwforum.ro/topic/44018-problema-la-bestie-ajutor/?p=1759661

Mi se pare că diferă puţin filtrul la prinderea returului, dar şi la tine trebuie să fie o garnitură. Verifică să nu ia aer fals pe acolo şi să fie bine fixat.

Revino cu detalii şi vedem ce este de făcut mai departe în cazul în care nu porneşte, în principiu prima dată trebuie determinat dacă  problema este de natură mecanică sau electrică, aşa că o diagnoză ar fi binevenită (caută un coleg din Bucureşti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu pornirea motorul se da peste cap dar nu am scanteie cine ma poate ajuta


poate sa fie bobina sau un senzor care blokeaza pornirea wv 6n 1997 1,6 benzina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! Mi-am luat de curand un polo an 95 de 1,3 cc, a mers f bn masina. a pornit tot mai greu la rece, si acum nu mai porneste deloc. cand am luat-o nu era asa frig, am pornit-o acuma cateva zile dar foarte greu, am dat la cheie foarte mult si am pus si benzina in capul pistonului, la 2 cilindri,pt ca nu erau ude bujiile acolo. doar celelalte doua erau unde. benzina,(tin sa mentionez ca la cald porneste la sfert de cheie) si deabea a pornit,benbzina ii baga in monopunt. scanteie are, nu pot sa-mi dau seama ce ar putea fi. daca ma puteti ajuta....Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ai facut o diganoza pe tester? Asa se face ""la astea"". :)

Nu mai e ca la Dacii,nu mai turna benzina pe gaura bujiei ca e cea mai maare aiureala, benzina lichida nu ia foc de la scanteie.

Faptul ca ai 2 bujii ude si 2 uscate denota probleme cu aprinderea. schimba tot, capac delco, fise si bujii si lulea si mai vezi apoi care e treaba. Spor.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin iar dupa aproape 2 luni fara nici o problema chiar si pe sezon rece ....am lasato doua zile fara sa o pornesc in garaj dupa care iam dat nenumarate chei pana a pornit in sfarsit si cand sa accelerez moare ....a pornit si cand sa pornesc de pe loc sa marsarier moare motorul acum am lasato iar o zi in garaj fara sa o pornesc si nu o mai ia deloc ...am verificat bobina toate cele  patru bujii dau scanteie ..benzina baga nui pb ....fisele nu sunt arse ....de invart invarte....numai nu porneste .....ce poate sa fie daca stiti in afara de " dute la un mecanic " ! benzineste scanteieste dar nu porneste ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si a mea cand e umezeala afara... dupa ce se incalzeste motorul si se mai evapora apa sau condensul sau ce-o mai fi isi revine. am avut senzorul map defect si l-am schimbat, dar cred ca mai am o problema... cred ca trage aer fals pe la garnitura de sub corpul clapetei de acceleratie... dupa ce pornesc merge motorul neregulat o perioada si cand incerc sa accelerez pare ca se inneaca si se opreste; daca accelerez foarte usor o duc peste 2000 de ture si nu mai moare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic cu ea si mia spus ca e sarita distributia 2 , 3 dinti si de asta nu aprinde...a invartit de la delcou cu mana mecanicul pana a pornit si acum tre sa fac distributia la punct! oare cum poate sa sara distributia de la punct ? .....asa ca pentru cei care mai au probleme la pornire ...exista si problema asta a curelei sare cate un dinte si nu mai e la punct!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sare cind e cureaua slabita (intinzator obosit la arc)

si uzata. din fericire se pot observa usor reperele la aceste motoare.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua ! Am o problema de vreo 2 ani,si m-am saturat sa tot caut raspunsuri.Nimeni nu stie ce are.

Problema: nu porneste din prima,nici vara nici iarna,nu conteaza vremea. porneste din a 3-4-5-a cheie.Dupa ce porneste nu mai am probleme.Daca sta iar 30 min oprita la fel ,porneste din a 4-a.Singura problema este pornirea,in rest motorul functioneaza ok.

Precizari: Au fost schimbate bujii,fise,bobina,a fost pusa o supapa de sens pe turul de benzina.

Am cablu vag si nu am nici o eroare,decat la abs  :)) .

Daca stie careva m-as bucura tare mult sa ii dau de cap.  multumesc si astept pareri

 

PS am fost si la reprezentanta si nu au stiu.Mi-au spus sa o las 2-3 saptamani sa vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca de la pompa de benzina, vorbeste cu Aurelian6n2, iti zice el exact , aceeasi problema o avea si el ..

Modificat de r1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o situatie .... vw polo 6n2 benzina cand e frig afara porneste fara probleme ,dar dk am mers cu ea 20-30km si o opresc si o pornesc dupa 2-3 ore nu mai vrea nici de-a draq.............ma puteti ajuta va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Pedal to the metal

Salut. Am un polo 6n 999cm3 50CP . Are zile in care nu vrea sa porneasca dimineata la prima cheie si trebuie sa dau la automat lung si de mai multe ori . Din ce am incercat pot sa spun ca benzina are, scanteie are,bujiile sunt bune. Ce ar putea sa aiba masina ?

P.S. Pe tester masina nu are nici o eroare si totul este in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificat cam ce este în poză.

Ce este cu albastru se poate verifica oarecum şi acasă dacă ai un multimetru şi un manometru.

 

post-40889-0-09154200-1394367544_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedal to the metal

Iti multumesc mult lupo_bv . Pot sa te intreb de unde ai acest soft ?

P.S. Unde este localizat senzorul de turatie sau senzorul de pe arborele cotit ?

Modificat de Pedal to the metal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scrie acolo se referă de fapt la senzorul hall din delcou (de fapt este camshaft sensor). Altul nu mai este. De altfel şi scrie în program: Incorporated in distributor. Incorporates camshaft position sensor function.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut.

       Am si eu o problema cu polonicul meu la pornire.De multe ori la cald nu vrea sa porneasca dar atunci cand porneste nu se mai opreste.Am facut o scanare cu vag si am gasit senzor g28 semnal intermitent (senzorul de aprindere).Am schimbat acel senzor iar dupa aproximativ o zi am aceeasi problema.Atunci cand porneste nu indica turometrul dar masina merge normal si licare becul de la ulei.Daca o mai las 2-3 min oprita si apoi o pornesc merge si turometrul.Mai mentionez faptul ca mai am si problema cu sonda lambda in sensul ca nu merge incalzirea de pe ea dar motorul merge rotund.Daca ma puteti ajuta v-as ramane recunoscator pentru ca nu sunt cu masina in tara si nu vreau sa am probleme pe drum cu ea.Masina am cumparat-o acum 2 saptamani din tara.

 

         vw polo 6n2 motor 1.4 16v tip aua fabricatie 2000 euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedal to the metal

La mine s-a dovedit in final ca a fost de la clapeta de acceleratie si de la delcou. Am luat un delcou la mana a doua si o clapeta noua si de atunci nu am mai avut problema cu pornirea. 

Va multumesc tuturor pentru raspunsurile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu polo al meu, a pornit foarte greu parca la a 10 cheie, electromotorul invartea dar nu pornea, in sfarsit dupa ce a pornit am vrut sa plec dar imi dadea rateuri si dadea in nas ziceai ca pun frana, am mai avut simptome cu ea de se infrana cand acceleram dar nu asa de grav isi revenea si imi vedeam de drum, dar azi mi-a fost frica sa mai plec cu ea sa nu raman pe drum, o sa o duc la un mecanic dar pana atunci are cineva o idee ce ar putea fi? Eu banuiesc ca pe la aprindere. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedal to the metal

La mine s-a rezolvat in mare parte dupa ce am schimbat delcoult ( sh ) si clapeta de acceleratie . 

Zic in mare parte pentru ca intr-o luna sau doua ( nu mai stiu sigur ) o singura data nu a pornit de dimineata. Iar in alta dimineata am plecat cu ea, am mers cativa km si am oprit masina un minut. Apoi cand am vrut sa plec, a pornit, am plecat dupa loc si am lasat-o in a I -a la relanti,iar cand am apasat pe acceleratie, a ezitat cateva secunde sa accelereze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, dupa problemele avute in aceeasi zi am plecat cu ea si nu a mai avut nicio problema. Oricum am observat ca atunci cand ploua si e umezeala are tendinta sa se infraneze cand acelerez, stie cineva de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedal to the metal

Am observat si eu ca de obicei cand e umezeala sunt probleme. Foarte ciudat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acoperiţi bobina cu o pungă şi vedeţi dacă mai face, dacă nu atunci bobina este de vină, are fisuri. Sau mai încercaţi să pulverizaţi apă pe ea (dar atenţie să nu fie înfierbântată că o să crape). Dacă se bâlbâie motorul sau moare este clară problema. vedeţi şi fişe, delcou să fie în stare bună. De obicei când sunt probleme la umezeală pe la aprindere este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedal to the metal

@lupo_bv Ai mare dreptate, iti multumesc. Cred ca i-am gasit buba si anume bobina, cum ai spus tu.

De dimineata cand sa ma duc la masina sa o pornesc, m-am gandit sa ma uit intai la bobina si era umeda, avea picatele de apa pe ea. Apoi am incercat sa o pornesc si surpriza : nu vroia sa porneasca. (nici nu am insistat) M-am dus fuguta la bobina cu un servetel, am sters-o si am mai incercat odata sa o pornesc si tot nu a vrut. Am lasat capota ridicata cam 10-15 ca sa se usuce bobina bine, iar dupa a pornit foarte bine si a mers foarte bine.

Am ascultat sfatul lui lupo_bv si am pulverizat apa pe bobina, iar apoi cand o acceleram se ingatuia, iar pana la urma s-a oprit. ( am uitat sa vad daca e fierbinte bobina, dar nu cred ca a patit nimic )

P.S. Bobina are doua crapaturi care pleaca de la suruburile de prindere. Presupun ca pe acolo se infiltreaza apa si de asta am avut probleme cu ea timp de un an si ceva ( de cand am cumaprat-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!