Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Va salut.        

Am un Polo din 1995 de 1043cc si imi trebuie calculator motor cod 030 906 026 AC daca stiti unde as gasi sau daca sunt si alte calculatoare compatibile cu modelul asta. Am gasit la cineva de la un Polo din 1996 tot 1043 cc numai ca are codul 030 906 027 E daca ar merge. Problema la mine este ca porneste sta cateva secunde si se opreste. Am verificat calculatorul meu pe alt Polo la fel ca si la mine are aceleasi simtome (am verificat si la mine si la cealalta Polo la diagnoza acelasi defec ).

Modificat de Jaffa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare am probleme cu buburuza... Cum ploua un pic afara nu mai vrea sa porneasca si daca porneste turatia motorului variaza haotic intre 1000 si 500 de ture; daca incerc sa accelerez moare motorul. Dau sa pornesc si nu vrea deloc, dar am observat ca dupa ce iau contactul volantul se mai invarte cel putin o secunda. Cand e uscat afara nu are nici o problema. Am verificat bujiile, fisele si bobina de inductie - bune. Imi e si teama sa sa intreb ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit de unde era problema...

intake manifold pressure sensor G71 - short to plus bla bla bla

Ma gandesc sa mi-l schimb singur, dar nu stiu ce senzor sa iau... stie careva?

Nu-mi dau seama daca e cel cu 4 pini care are incorporat si senzorul de temperatura.

Asta o fi bun?

http://www.epiesa.ro/senzor-presiune-galerie-admisie-vw-polo-6n1-50-1.0-topran-111-415/5712/12909/art-2897648/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-l ajutam pe colegul lucica76

"buna va rog sa ma ajutati si pe mine si scuze daca gresesc ceva pe aici e prima data cind postez. am un polo 95 cu motor 1,3 cod adx nu porneste dimineata deloc dar daca iese soarele putin si se incalzeste o ia imediat. s-a pus testerul de 2 ori nimic ,baterie aproape noua, benzina vine, scanteie are verificate de mecanic nu stiu ce sa ii mai fac. va rog ajutati-ma"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Nelamurirea mea era legata de senzor, dar m-am lamurit. Cod OEM 036906051A cod Bosch 0 261 230 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru lucica76... e posibil sa ai aceeasi problema ca la mine -> senzorul MAP. La mine abia la a patra testare mi-a aparut ca am o problema cu senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Dupa cum am scris in postarea anterioara am luat un calculator cu codul 030 906 027 E si nu functioneata, tot asa imi face, adica imi porneste si se opreste. De la persoana de la care am cumparat calculatorul nu are si imibilizatorul, asa ca l-am trimis inapoi.

Din informatiile obtinute de la diversi cunoscuti problema la mine ar fi nu de la calculator, ar fi de la imobilizator. Am gasit un anunt pe net cu verificat si reparat calculator plus imobilizator, imi cere 500-600 ron, la banii astia o dau naiba de masina si o vand piese de schimb.

Stiti cum as putea rezolva acesta problema?              

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie împerecheat ECU cu IMMO. Cu vagcom-ul. Vezi în ataşament o procedură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus senzorul si acum pot sa merg cu masina... si pe ploaie si prin balti :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,sper ca am postat unde trebuie daca nu va rog sa ma scuzati sunt nou aici,am un polo din 2001 motor 1.0 mpi si are o problema,cand pornesc "masina tremura " la turtie mai mare cand merg la drum nu are probleme,doar la relanti,am schimbat fisa de bujie si nu era din cauza aceasta,dar am observat ca daca scot fisa nr 3 capacul pe care se muleaza ea e putin crapat(nu capacul fisei ci cel pe care ea intra,nu stiu termen tehnic)si face ca o scanteie,sa fie aceasta problema ? Daca ati mai patit sau ma puteti ajuta cu vreun sfat ar fi perfect,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am descoperit problema care o aveam la Polo. Umbland prin mataraia de fire din spatele tabloului de sigurante si gasind inelul (care trebuia sa fie pe butucul contactului) care citesate cipul din cheia, era bandajat cu banda izolatoare si legat de niste fire. Nestiind ce este, am desfacut banda izolatoare de pe el si am aruncat-o si de atunci a inceput (fara sa-mi dau seama) problema de nu-mi mai pornea masina. In concluzie: acel inel trebuia sa fie pe butucul cheii de contact, eu la cheile mele de contact aveam cip in ele (dar nu sunt cele originale ale imobilizatorului) dar cel care a avut masina inainte i-a schimbat butucul de contact cu toate ialele de la usi si pe vechiul contact avea decat o singura cheie si a scos cipul si l-a bagat in banda izolatoare care era bandajat inelul respectiv care da informatie imibilizatorului. Gasind in banda izolatoare (care o aruncasem) cipul original l-am lipit de inelui respective si a point masina.

Din necunostinta si neatentie m-am chinuit o luna de zile cu problema pornirii


Rares07

Pe undeva iti fura curent. Verifica scotand cate o fise de la cate o bujie si vezi daca e diferenta la mersul in ralanti, adica sa merga mai tremurat . Daca scotand o anumita fise nu se modifica mersul adica tot tremura cum iti facea, de acolo e posibil sa fie problema, sau bujia respectiva nu functioneaza cum trebuie.

Modificat de Jaffa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am probleme cu pornirea la rece (dimineata) la polo al meu, in sensul ca dau la automat invarte de 7 - 10 ori si porneste intrerupt mergand asa cca 30 sec poate 1 min dupa care isi revine, atunci cand porneste scoate mult fum alb cu tenta albastruie, de mentionat ca masina mea nu scoate fum, cel putin nu scotea pana acum.

Am pus-o pe tester si singura problema care mi-o arata este o eroare la senzorul de temperatura a combustibilului, am mai avut o eroare cu imobilizatorul care am rezolvat-o lipind cipul direct pe imobilizator.

Ce am facut eu pana acum :

-Am verificat bujiile - merg;

-Am verificat electromotoru, schimbat bucsa;

-baterie din septembrie anul trecut (are putere destula, invarte foarte bine);

-schimbat distributie, filtre, ulei;

-am mai reglat avansul si in plus si in minus (nimic).

Ce am constatat:

-posibil sa nu functioneze nici debilmetru(l-am deconectat si am mers fara el nu e nici o diferenta)

-pe la pompa de motorina se vad scurgeri( gasesc garnitura de schimb?)

-injectoarele sunt in parametri conform tester-ului.

Ma gandeam sa nu ia aer peste noapte, si ma gandeam sa ii pun o supapa de sens sau o pompita de amorsare.dar am scos furtunu am lasat-o sa ia aer si nu se compara porneste mult mai rapid si mai bine.

Va rog frumos daca aveti vreo idee, daca ati auzit la careva ajutati-ma, nu de alta dar vine iarna si cred ca nu mai porneste deloc, in plus nu imi place sa o chinui in fiecare dimineata.

Multumesc!

post-111587-0-64636000-1381398898_thumb.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu un polo din 95 motor aev 1043 cmc 33 kw si am facut un drum din romania in italia fara nici o problema apoi cand am ajuns la doua saptamani fara nici un semn ceva nimic nu a mai pornit dar deloc deloc...nici din a 10a cheie noroc ca am baterie buna , am bobina cea prinsa acolo la stergator cu capac distribuitor "delcou" si am desfacut capacul am vazut ca erau murdari cei 4 pini iam curatat cu wd40 si putin smirghel si a pornit la sfert....a mers vreo 2 zile apoi iar nu a mai vrut deloc...am desfacut iar capacul distribuitor dar pini aia erau curati ....bujiile sunt noi , fisele nus arse rupte murdare nimic, sa fie bobina cea care e prinsa acolo aproape de stergator are iese o fisa din ea si duce la capac? cum o pot verifica aia ? multumesc pt timpul acordat o zi buna!


inca o intrebare ! fisele de pe capacul delcou au importanta cum le pun o ordine anume pentru ca leam scos am vrut sa le pun cum erau dar mi sau amestecat dupa aia si leam pus amestecate cred ! cum se pun daca se tine vreun cont de ordine a fiselor ! multumesc!

Modificat de viravenus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capac delcou este o mufa si pe bobina de inductie are si ea o mufa ...cu un bec de 12v am verificat daca am tensiune la mufa de la bobina se aprinde becul puternic dar la capac delcou la mufa acolo abia abia se aprinde beculetul ! e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu pornirea la rece (dimineata) la polo al meu, in sensul ca dau la automat invarte de 7 - 10 ori si porneste intrerupt mergand asa cca 30 sec poate 1 min dupa care isi revine, atunci cand porneste scoate mult fum alb cu tenta albastruie, de mentionat ca masina mea nu scoate fum, cel putin nu scotea pana acum.
Am pus-o pe tester si singura problema care mi-o arata este o eroare la senzorul de temperatura a combustibilului, am mai avut o eroare cu imobilizatorul care am rezolvat-o lipind cipul direct pe imobilizator.
Ce am facut eu pana acum :
-Am verificat bujiile - merg;
-Am verificat electromotoru, schimbat bucsa;
-baterie din septembrie anul trecut (are putere destula, invarte foarte bine);
-schimbat distributie, filtre, ulei;
-am mai reglat avansul si in plus si in minus (nimic).
Ce am constatat:
-posibil sa nu functioneze nici debilmetru(l-am deconectat si am mers fara el nu e nici o diferenta)
-pe la pompa de motorina se vad scurgeri( gasesc garnitura de schimb?)
-injectoarele sunt in parametri conform tester-ului.
Ma gandeam sa nu ia aer peste noapte, si ma gandeam sa ii pun o supapa de sens sau o pompita de amorsare.dar am scos furtunu am lasat-o sa ia aer si nu se compara porneste mult mai rapid si mai bine.
Va rog frumos daca aveti vreo idee, daca ati auzit la careva ajutati-ma, nu de alta dar vine iarna si cred ca nu mai porneste deloc, in plus nu imi place sa o chinui in fiecare dimineata.
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine nu e problema cu pompa am demontat acolo la injectorul monopunct acel capacel nu stiu termenul tehnic dar stiu ce face este exact langa injector lipit de el cam asa e legat cu injectorul si am pus contactu iese benzina nu e problema la capac delcou ma gandesc sa nu fie oare pinii aia dinauntru dusi dar is curati ...sau rotorul dar si ala e curat si lamela aia galbena e in regula ...nu inteleg de ce de la mufa de curent de la bobina cand pun un bec de 12 pe mufa se aprinde puternic iar la mufa de la capac la senzor hall abia abia se aprinde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles dar pe capacul delcou nu inteleg cum vin puse...am vazut ca are un semn in aliniament cu chiulasa ceva de genu lam pus la semn dar cum incep a pune fisele 1-3-4-2     ....1 e fisa din stanga cum te uiti la masina si 4 cel de la cutie dar fisele cum vin pe capacul delcou ca nu e scris la mine nimic abcd 1234 ....probabil a fost schimbata de fostul proprietar si e unul mai noname...

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că după cum arată în desen, la delcou, începând de la semn conectezi în sensul invers acelor de ceasornic, fişele 1342.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

iarasi eu ....am rezolvat problema cu delcoul .....a pornit fara probleme am mai folosit masina o saptamana ....asta dupa ce am cumparat capac delcou nou si rotor distribuitor....a mers vreo saptamana ..acuma iar.....nu mai vrea nu mai vrea deloc......nush ce poate sa aibe ....bujii schimbate delcou nou rotor nou fisele is bune.....precizez ca dupa ce am montat delcoul nou deci a mers din prima a pornit fara nici cea mai mica pb....acum iar nu mai vrea ....da la automat de sparge .....ma mirc cum de nu se descarca bateria .....si nu  o ia ....ce as putea sai mai fac? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos dati-mi o idee!

Am revenit pentru a va spune ca intre timp am schimbat senzoruld e temperatura la motorina si sonda de apa(senzorul de apa) pentru ca s-a constatat ca atunci cand sonda e conectata, mufa bagata la punerea contactului nu da semnal in bujii (nu se incalzesc) cu mufa scoasa merge dar problema e ca le tine si dupa ce porneste masina .

 

Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, ma puteti ajuta si pe mn cu o problema? am pe cineva cu un polo 6n SDI care nu mai porneste ce trebuie sa verifica pentru a vedea pas cu pas de la ce e problema.....ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!