Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor detinatorilor de polo si nu numai de pe forum! Am citit tot cea ce au postat diferiti user pe forum legat de problemele pornirii motorului la rece  si am o problema asemanatoare dar si cv diferit daca ma poate ajuta cineva care a rezolvat problema si stie eventuale cauze as fi recunoscator.Detin un vw polo 6n din '96 motor 1.4 60 cp de apx 3 ani  pana acum nu am avut nicio problema legata de partea tehnica a masinii. De vreo 2 saptamani insa am probleme cu pornirea motorului dupa ce acesta nu este pornita un interval de timp un pic mai lung sa zic daca trec 12 ore motorul nu mai porneste  imediat porneste foarte greu dupa ce insist la automat la prima cheie sau de vreo 2 3 ori s-a intamplat sa porneasca abia la a 2a cheie ajutat un pic din acceleraie (k la dacia1310;)) ) iar dupa ce in sfarsit porneste aproape k moare chiar daca incerc sa accelerez dar dupa vreo 20 de secunde isi revine si merge perfect "rotund" raspunde la acceleratie instantaneu demaraj etc deci emrge perfect dupa vreo 20 de secunde. problema asta am vazut k au avut-o mai multi useri aici pe topic dar parte diferita la mine care nu am ami vazut-o abordata este k obiceiul meu este sa merg adevarat din lipsa de bani cateodata cu rezervorul mai mult gol mai tot timpul pe rosu si emrge asa pana ramane fara benzina aproape , app 75% din kilometrii pe kre i-a facut amsina de knd o am au fost cu rezerva de combustibil.Credeti k asta a dus la defectarea pompei de benzina?S-a ars vreo garnitura de etenasare vreun simering  si pompa intr-un interval mai mare de timp se dezamorseaza nemaiavand etanseitate pe undeva?Astept un raspuns din partea celor care au avut problema asemanatoare .Respect!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,daca era pompa de benzina defecta,nu iti mai pornea deloc,deci ia-ti gandul,e buna!

prima data era foarte bine sa ii faci o scanare cu vag-com-ul chiar daca nu-ti spune foarte multe,dar poate scotea ceva erori la iveala si vedeai mult mai usor ce-i de vina cu doar 50-60 lei fara sa iti schimbi piese aiurea si sa constati ca erau bune si cele inlocuite.

apoi daca totul iesea bine,luai la rand fiecare mufa cu spray de contacte,le stergeai finutz si apoi vedeai iarasi diferenta.daca nici asta nu da rezultate,mai luam din aproape in aproape alte posibile cauze la puricat si iesi cel mai bine,zic eu,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu o problema cu pornirea unui vw polo n6. Cand dau sa pornesc electromotorul pare sa cupleze dar motorul nu schiteaza nimik. Am incercat si impinsa dar nu am reusit nici asa. Se poate sa fie ceva pe la delcou? Sa fie impuscata platina? Cred ca nu este de la electromotor caci daca erea de la el presupun ca pornea impinsa, cred:D....o sugestie ceva??....Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie descarcata? electromotor uzat... motoarele astea numai au platina. pune-i o baterie sanatoasa si vezi apoi fa-i o diganoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie descarcata? electromotor uzat... motoarele astea numai au platina. pune-i o baterie sanatoasa si vezi apoi fa-i o diganoza.

 

Salut, am luat curent de la un prieten, am impinso... nimic! Masina o am pe gaz,dar am mers ultima ora pe benzina si am observat ca nu-mi tinea relantinul, si mergea cam in suturi, pe la 2.000 de ture se chinuia, dupa ce trecea numai era problema... am mers cu ea asa....l-am lasat pe un prieten si pana sa coboare mi-a murit motoru.... am dat sa pornesc nu a mai fost chip! benzina este, gaz este... astazi am curatat delcoul de calamina , electric pare sa mearga...problema unde sa fie oare!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor Hall, daca nu da scanteie cand invarte electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut !! ma poate ajuta cineva cu un soft de diangnoza pentru polo meu?1.4 44kw din '96?am probleme la pronirea la rece am scris in alt topic problema care o are masina si vreau sa vad daca inradevar senzorul de temperatura al lichidului de racire este de vina si am mai incredere sa il schimb eu decat cei din service. daca ma poate ajuta cineva sau daca este cineva din ploiesti care are un soft de diagnoza as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, de ceva vreme la masina din semnatura se intampla un fenomen cam enervant constand in pornire greoaie dimineata, cu trepidatii, balbaieli, pocnituri si alte alea ba chiar se intampla sa se opreasca motorul daca nu il ajut cu acceleratia.

Am schimbat de curand absolut toate consumabilele ( inclusiv bujii + baterie) dar tot asa face dimineata. Mentionez ca dupa aia merge perfect toata ziua, chiar daca nu o pornesc 8 ore cat stau la servici, deci aprinderea sare din discutie.

Am facut mai multe diagnoze si nu mi-a dat absolut nicio eroare.

Trag concluzia ca peste noapte se dezamorseaza sistemul de alimentare cu benzina si trage aer pe undeva altfel nu imi explic acest comportament.

Vreau sa va intreb daca stiti sa-mi spuneti la motoarele AUA (1.4 16v, 75cp) unde se afla regulatorul de presiune al fluxului de benzina, unde este situat aerisitorul instalatiei si daca exista vreo supapa de sens.

Multumesc.

Salut!...am intampinat si eu aceleasi probleme o perioada,dupa care s-a stabilizat !!...adica nu mai porneste DELOC!!...de fapt demareaza imediat,dupa care se opreste dupa 2 secunde.Daca repet operatia,se manifesta la fel,ori de cate ori incerc sa pornesc motorul.Am si instalatie de gaz,am incercat pornirea fortata pe gaz,insa nimic....Stie cineva despre ce poate fi vorba ??!!...Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Eu stiu ca se intampla asa cand ai ceva probleme cu immo. Nu mai incerca sa pornesti fortat pe gaz ca nu e ok, el intra in functie cand motorul are minim 65 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,stiu ca nu e bine sa pornesti pe gaz...dar am incercat toate variantele...Despre ''immo'' nu am nici o idee,nici nu stiu daca este prevazut cu asa ceva...e un 1600 cc 74 kw din 1999....daca imi poti spune mai multe despre aceasta,as fi recunoscator...adik daca se poate reseta,testa,anula..etc.. ! Multumiri!!...astept inca opinii !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate ncepind cu 1996 au inmobilizer electronic, trebuie sa ii faci diagniza si apare imediat daca e blocata pornirea de catre imobilizator.

se poate scoate functia imobilizerului cu ajutorul unui vag com vcds bun.clonele nu prea stiu sa faca asta. insa vezi sa nu ai vreo mufa oxidatala ommnobilizer si loa cutiuta aia neagra in care intra firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o problema cu un Polo 6N2 1.0 AUC, de multe ori nu porneste la prima cheie de obicei dimineata, iar azi pe la pranz a pornit la a patra cheie, l-am plimbat 50 de metrii apoi l-am oprit si l-am repornit de vreo 3 ori si a pornit la prima cheie.

Am facut diagnoza cu VAG-COM-ul si imi apare eroarea de mai jos. 

 

17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - - - Intermittent

 

Ma poate ajuta cineva care a mai intalnit eroarea? Am citit ceva si unii vorbeau de MAF (Mass Air Flow) sensor.

Stie cineva unde este acest senzor la motorul asta? si daca poate cauza probleme de pornire?

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polonicul meu e din 95 si are si el imobilizator,nu e neaparat sa fie dupa 1996

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate ncepind cu 1996 au inmobilizer electronic, trebuie sa ii faci diagniza si apare imediat daca e blocata pornirea de catre imobilizator.

se poate scoate functia imobilizerului cu ajutorul unui vag com vcds bun.clonele nu prea stiu sa faca asta. insa vezi sa nu ai vreo mufa oxidatala ommnobilizer si loa cutiuta aia neagra in care intra firele.

Cu VCDS NU se poate anula IMMO, se vede eroarea si se remediaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu cu VCDS dar stiu ca se poate anula immobilizerul cu ceva. am tastat gresit, incepind cu 1995,mai precis cu OBD II

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supik

 

- nu cred ca eroarea respectiva influenteaza pornirea, defapt imbogatirea amestecului in sarcina partiala e excesiva asta inseamna

 

- nu cred ca motorul tau de 1 litru are MAF, iar map apare la diagnoza

 

- eu as schimba bujiile si curata clapeta de acceleratie si adaptata apoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt. indicatii!...s-ar parea ca are intr-adevar o problema cu immo....daca ai putea atasa un nr. de tel......



Multumesc mult pt. indicatii!...s-ar parea ca are intr-adevar o problema cu immo....daca ai putea atasa un nr. de tel......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supik !...probabil este vorba de senzorul de la debitmetrul de aer,situat in carcasa filtrului de aer (la iesirea dinspre racordul filtru-galerie admisie)

Modificat de emtraco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela nu e debitmetru, e MAP(manifold absolute pressure), sensor de depresiune,de vacuum,ECU interpoleaza semnalul lui cu cel al pozitiei clapetei,al temperaturii aerului,( care se afla pe aceeasi piesa cu MAP-ul ) ,cu semnalul de turatie , cu ala de detonatie si cu cel de oxigen din evacuare si decide timpii de injectie.

 

Este bine sa il scoti(Allen key de 4 parca) sa il cureti cu un spray, vei vedea un betisor negru de plastic, care e termometrul de aer si o duza mica de bronz cu gaurica, care e sensorul de vacuum,uneori gaurica se infunda cu mizerie, praf fin care scapa prin filtru de aer+vapori de ulei creeaza un dop si nu mai masoara bine depresiunea din galerie,influentind decizia ECU.

Nu baga vreo sirmulita ceva pe gaurica ca il distrugi,doar putin spray si il scuturi bine de tot,de asemeni,nu il scapa pe jos din mina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. precizari !...te pricepi si la immo ?!...daca se poate scoate in functie si unde e amplasat (polo 1999 1600 cc  74kw)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu pornirea la rece 1.4 16v AUA  porneste si se opreste de cateva ori pana porneste si nu se mai opreste, scoate fum si miroase a benzina .daca este calda nu face probleme.\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ar ajuta mai mult sa scrii pe aria 9n

 

incepe cu o citire a codurilor de eroare stocate ca sa ai o baza de unde sa pleci, stergele fa o tura si vezi ce mai apare din nou

 

posteaza rezultatele aici, cele de pe modulul engine ne intereseaza

 

o parere: incearca diagnoza cu VCDS ajuta cel mai bine (vezi unele interfete care nu-s originale mai baga coduri de eroare false), gasesti in aria prestari servicii lista cu cei care se ocupa si la tine in zona, poate primesti si niste indrumari bune sau ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil ai sensorul de temperatura apei defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se afla modulul immo la polo 1,6  74 kw ?!..eventual mufe ale acestuia care pot creea probleme de contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!