Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

Degeaba pui contactul la cr, amorseaza cum trebuie cu VCDS

 

LE:

 

Fuel Pump Basic Settings

[select]
[01 - Engine]
[basic Settings - 04]
Set Group to "035" if Available. Substitute using the details in the Special Notes section when needed.
[Go!]
[ON/OFF/Next]
The electric fuel pump should run for 30 seconds

  • If the vehicle had a simple repair such as a fuel filter that should be a sufficient amount of time for the filter to fill up.
  • If the engine had extensive repairs such as injector replacement and/or fuel system flushing this process should be repeated no less than 3 times. Click [On/Off/Next] to reinitialize the process if needed.
Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vcds-ul dar nu stiu unde sa umblu, am mai citit cate ceva dar nu imi este clar. sau vcds-ul meu nu stie sa faca adaptari din astea, nush ce sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot accesa  [basic Settings - 04]  din menu

ca si cum ar fi dezactivat :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat filtrul de motorina  acu vro 2 saptamani tot man am folosit

 am pus motorina  in suportul de filtru apoi filtru schimbat garnitura  strans  etc,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,a pornit pentru cateva secunde apoi pauza  am dat la automat  de mi sa luat si..... nimic

ce am facut  am desfacut filtrul din  nou  pus motorina pana cand a fost "ochi"  si la strangere a dat pe afara 

apoi masina a pornit la a 2 cheie

 explicatia mea   filtrul uscat mai absoarbe motorina lasand loc aerului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti amorsa sistemul si din Adaptari si Output test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac un strap la releul pompei din rezervor cate 30 de secunde e ca si cum iasi face test cu vcds-ul, nu?

Si care ar fi releul cu pricina ca nu gasesc schema aferenta cu releul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune unde este pozitionat releul pompei si ce nr are ca nu gasesc pe nicaeri pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 sunt 2 relee, ambele le vezi dand jos acel mic torpedou de sub comutatorul farurilor. Insa nu as putea sa-ti spun pozitia pentru 1.6. Insa poate te ajuta sa gasesti o schema.

 

L.E. Uita-te aici http://www.volkswagenforum.co.uk/showthread.php?t=7193 poate te ajuta. Mai pe la mijlocul topicului ai o schema. Pe mine m-a ajutat userul pronet sa o gasesc.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie. Dar a mers din basic setings. Obligatoriu trebuie repetata procedura de mai multe ori. Pana la urma trebuie sa o ia. Important e sa nu traga aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema pe sistem ´Dacia´  :)

 

Am pus o bucata de furtun ca sa inchid circuitul de tur-retur la filtru(capetele de la fitru ce vin la pompa de inalte  de motorina)

Am prelungit furtunele de tur-retur de la pompa de inalte si le-am umplut cu o seringa(e ceva de munca ca sa umpli furtunele dar suficient cat sa porneasca)

si le-am bagat itro-o sticla cu motorina de 2 litri(aproape plina)

In doua chei a pornit si am lasat-o sa umple toata instalatia, circa 5 minute.

Am reconectat furtunele inapoi la filtru si iam dat cheie, dupa pornire am mentinut-o la circa 1500 de ture timp de circa 1 minut.

Per total instalatia libera de aer.

 

Nu am aflat care este releul pt pompa la modelul meu.

Modificat de gmihai24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce pe "sistem Dacia"daca Florin ti a explicat ca o poti face pe"sistem vag" cu ajutorul vag com/vdcs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vcds-ul meu e o chinezarie care nu ma lasa sa fac toate setarile printre care si setari sau teste la motor.Eu sunt in Spania si masina era in garaj la subsolul blocului unde locuiesc, motiv pt care nu o pute-am scoate sa o duc la casa vw care este la 2 strazi de unde locuiesc si nici bulangii de la service nu vroiau sa vina la mine cu calculatorul acasa, plus ca azi e sarbatoare la astia si e inchis cam peste tot si aveam nevoie urgenta de masina.

Am zis pe sistem dacia in spirit de gluma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o problemă cu un golf 6 1.6tdi 90cp din 2010, am mers dimineață până la serv iar seara la plecare pornea 5 secunde în care avea fluctuații de relanti și se oprea, am încercat de câteva ori același rezultat, pare ca nu are suficientă motorină, am înlocuit și filtrul și cam același rezultat. Acum mi se pare ca nici pompa din rezervor nu se mai aude la fel de tare când pun contactul, dar am verificat și ajunge motorina pe turul de la filtru. Aveti idee de la ce poate fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi daca apare ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care pui contactul ti se aprind acele din bord ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, totul se aprinde Ok si porneste pentru cateva secunde. Nu am reusit sa-i fac inca o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, se pare ca se blocasera clapetele de admisie..au fost curatate si acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu acelasi simptom.

Masina se oprea in mers. Dupa ce porneam, mergea 2-3 secunde si se oprea din nou. Ultima data am dus-o pe platforma pana la Autoworld.

Problema se pare ca a fost de la EGR, clapeta de la supapa EGR era rupta.

Am schimbat EGR-ul (1923 ron) la Bosch Car Service Cluj. La Autoworld am primit un total 2400 ron.

Ce m-a socat a fost faptul ca Autoworld a recomandat schimbare EGR + 3 injectoare (total 12.000 ron). Tin sa precizez ca am avut injectoare schimbate in Germania in urma cu 50.000km. Curios fiind, am verificat cu VAG-COM-ul masuratorile de la injectoare, pareau in parametri, am fost si la Bosch Car Service care sunt specializati pe injectoare si mi-au confirmat acelasi lucru, toate injectoarele sunt in parametri. Astept momentan raspuns din partea Autoworld legat de situatia asta.

Vi s-a mai intamplat sa primiti diagnostic gresit de la vreun service VW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu o problema cu pornirea.La un test la reprezentanta la cumpararea masinii,mecanicul mi-a spus ca bateria trebuie incarcata (nu schimbată)ca este la 80% din potential,mi-a spus. De atunci am facut drumuri cu ea prin oras,am prins si aglomeratii de o ora bara la bara.Start stopul functioneaza perfect dar uneori dimineata  cand sa o pornesc porneste ceva mai greu

Astazi cand sa plec de la munca,i-am dat cheie si am vazut ca nu voia sa o ia.Am zis sa nu fortez si sa mai incerc o data dar cand am luat mana dupa cheie ea tot incerca sa porneasca si a tot incercat pana a pornit.Mi se pare ciudat,avand in vedere ca la golf 4 daca luam mana dupa cheie si nu o mai tineam in pozitia de pornire nu mai invartea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,poate isi rupe cineva cateva minute sa ma lamureasca cu ce as putea sa verific.E a doua oara cand porneste dupa 5-6 secunde de invartit.Dupa ce porneste,intr-un sfarsit,nu mai are probleme,start-stopul functioneaza perfect.Momentan nu am acces la tester,asta daca s-a stocat ceva.Fac drumuri destul de scurte,de 10 minute,in oras dar nu cred ca imi descarca bateria mai rau decat mi-o incarca in astea 10 minute pt ca la verificarea la reprezentanta a zis ca bateria trebuie pusa pe redresor ca nu este full dar ca electromotor,sper sa nu gresesc,incarca corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distante scurte si porniri / opriri dese scurteaza muuult durata normala de viata a unei baterii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi,dupa ce am reusit sa o pornesc,am oprit-o dupa 5 minute si a pornit ok.Daca era,nu trebuia sa porneasca si atunci greu sau in timpul mersului,dupa ce a pornit,sa nu mearga start-stop-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,din nou..Am si eu o mica problema cu pornirea,este deja a doua oara cand imi face in decurs de 2 saptamani.Mai exact,cand incerc sa pornesc masina,porneste dupa care imediat se opreste.Ca sa o pornesc trebuie sa insist de cel putin 10 ori,dupa care masina functioneaza normal,se opreste la start-stop,etc. Astazi am vazut ca,comutatorul de faruri era pe pozitia pentru faza scurta,le-am uitat de aseara dar stiu ca atunci cand scoti cheia se sting automat..

Las si un video daca poate cineva sa isi dea cu parerea,prima data am incercat sa pornesc,dupa care masina a incercat singura a doua oara sa porneasca cu acelasi rezultat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea - carburant -pompa - etc si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii.Am fost sa pun vcds-ul pe ea si nu am nici macar o eroare stocata..nu stiu de unde sa incep.Am verificat doar injectoarele,masina nefiind la 90 stiu ca nu sunt relative dar totusi injectorul 3 depasa uneori pragul de 2000,cand sta la relanti.Cand e turata,sunt toate ok.Poate fii de la injector acea simptoma prezentata mai sus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!