Jump to content
Sign in to follow this  
tak30ver

Sfat achizitie VW sau Skoda

Recommended Posts

bZ1

E plina Romania de tzepe pentru ca, clientela romana cere masini super dotate, km putini si super pret, ceea ce nu exista, iar samsarul fix asta iti aduce. Masina mea e suspecta pt ca esti tu paranoic, daca iti aduceam aceeasi masina din Germania, aceiasi ani, si 220k km reali, impecabila!!! o luai cu ochii inchisi la 7000euro, ca e din Germania mancatzi-as.

Edited by bZ1

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Da e din Germania,masinile din Germania nu au drumurile si oamenii din Romania.Piesele din germania au alta calitate fata de cele din Romania,oamenii cand fac inspectia tehnica,pai o fac!Fiecare prefera sa o ia de unde vrea,eu nu o sa iau masina din Romania niciodata,mai ales cand o sa aud de firma si etc,nu ma intereseaza alte explicatii,putea sa fie luata pe firma si sa stea cu 10.000 km in bord.Bz1 daca ai ceva de comentat dupa fa-i reclamatii la politie,da in judecata statul roman,fa-i ce vrei tu,dar nu veni aici sa ne iei la baza.Fiecare ia masina de unde vrea,eu am luat din Germania de fiecare data si nu am regretat. 

 

220k km din anul 2008 suna normal sau poate putin de tot peste medie.97k km din anul 2008 suna anormal ,de aia si semnele de intrebare.Da si eu nu depasesc 15k km pe an cu masina,daca as luao de noua in 7 ani as avea maxim 100.000 km cum e SKoda,dar iarasi eu nu sunt genul care sa ia masina noua,nu merita,plus ca nu as lua masina noua din reprezentanta Romania,dar asta e alt subiect.

 

"ca clientela" nu e cacofonie

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Nu o sa dau in veci 100 euro in Vitan când la brady e 200 lei, sa fim seriosi .

Stiu ce zici insa instinctul meu e bun, ultima masina am luat-o fara sa o verific si tot la fel am vândut-o, omul mi-a dat banii pe ea inainte sa pună măcar piciorul in masina , Știa de ude vine masina , cine sunt eu si s-a mers pe încredere. La fel am mers si eu când am luat-o, m-am uitat bine la om , m-am documentat si am luat cu toată încrederea. Câteodată mai mergi si pe încredere .

Oricum am facut deja programare la service si mergem , omul nu e nici Samsar si nici bișnițar sau altceva , crede-ma ca ii miros chiar dca au ochii albaștrii si parul blond , nivelul de educație si bun simt nu poate fi prefăcut de oricine sau cu usurinta :) oricum revin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

@bZ1

 

Vezi ca eu nu te-am facut nicicum. Mergand pe logica ta, da, prefer sa fiu paranoic decat ignorant. Si eu am vandut masina cu 230.000 km reali si n-aveam loc de atatea masini pe piata cu 97.000 km, aceiasi ani cu a mea...dar, pana la urma si-a gasit cumparatorul potrivit, asa ca nu dispera si nu mai jigni oameni pe forum.


@tak30ver

 

N-am zis sa dai 100 eur. Ti-am dat decat un exemplu. Tine cont de testele pe care ti le-am enuntat. O turbina obosita se vede pe curba de cuplu. Si cu ultrasunetele - de vezi pe unde a fost chituita - iar e misto de aflat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

@bazavan - ca sa iti iei tu masina sh trebuie sa existe oameni ca mine sau ca majoritatea de pe forumul asta, care isi cumpara masini noi. Fara noi tu nu existi pe piata asta, daca toata lumea ar gandi ca tine, nu ar mai lua nimeni masina noua si nu ar mai face producatorii modele noi in fiecare an. Iar daca tu crezi ca in Germania nu se dau tepe, te inseli amarnic. Cand te trezesti ca pe patronul autohausului il cheama Hassan Al Brahani, ce faci? O iei nu? E Germania fratzica. Mai citeste pe aici cati au luat masini din Germania si le-au cazut masina pana la intrare in tara. Daca ai avut tu experiente placute pana acum nu inseamna ca n-au avut altii probleme.

@Calin, nu zic ca nu e bine sa nu verifici, dar in mare parte iti dai seama dupa om. Dar daca faci dt si masina se comporta okay, daca o duci la un dealer si iti confirma ca totul e in regula si toate reviziile apar in istoric pe VIN, nu ai cum sa o refuzi doar pt ca are 97k km iar asta e pragul psihologic. In primul rand, multi aleg sa isi vand masinile in jurul acelei cifre pentru ca sunt constienti ca asta se cauta. In plus de asta, in anii precenti multi cumparau 1.9 tdi pt ca era la moda, chiar daca ei nu aveau in plan sa faca multi km, de aceea inca gasesti masini, rar intradevar, care au chiar sub 70k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Tipul asta o vinde ca își ia un Passat nou , asa am si ajun la el , prin persoana de la BPN la care s-a dus si a cerut o oferta :) la o verificare făcută de mine nu exista o alta masina pana in 100 k km la banii astia si cu dotările astea din anul asta . Doar benzina , alea sunt Gârlă , an si mai bun , km mai putini , dar nu la 6500. Din păcate eu merg mult cu ea si nu ma avantajează deși un 1.4 tsi cu dat m-arfi coafat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mastermox

Tak... vezi ce ma amuza.. toti isi dau cu parerea la KM... dau home work.. Am polo din 2010 1.2 TDI - folosit zilnic in bucuresti, cati km credeti ca are ?. Scuze de Off- topic, masina recomandata a fost de mine. Daca nu ar fi avut km reali, partea de trade in de la mine, nu ar fi facut pret la ea.Mai exista si masini cu km putini. Cum ti-am spus si la telefon, din pct meu de vedere merita banii masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Cumpara masina din Romania, se gasesc cu mai putini km, au taxe platite scutesti o gramada de bani, nu se compara o masina cu pana la 100km cu una de Germania de 240k, uzura este majora chiar daca a rulat si servisat in Germania. Eu am masina de 7 ani si are 62k , asa ca masini cu rulaj mic se gasesc. nu e regula, multi au masini de serviciu, cazul meu, imi este imposibil sa fac mai mult 8-9k pe an si daca as vrea nu am cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Scuze pt off:

 

Calin,la tine este prea putin:)))).Glumesc nu sunt genul care sa zica "dieselu trebuie sa faca X km"!Dar oricum foarte putin,ai drumuri scurte si nu o pornesti in fiecare zi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

A mea are 43000 in 8 ani :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Am condus acum alte 2 Skoda alea din anunțurile puse la început , una avea un singur proprietar si 173k km , carte service cu tot la BPN, alta avea 145000 adusă din Franța de vreo 2 ani, tipul bagase o gălăgie de bani in ea. Nici una nu mergea nici măcar pe jumătate din cum merge asta. Cum am mai zis, opelul meu cu 200k km trăgea mai bine si era mai legat .

Mai contează si cum e întreținuta masina., șoferul face toți banii :) da, mașinile de Germania se prezintă mai bine dar nu toate iar riscul de tzeapa e spre maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Cand o sa se renunte la complexul romanesc ca masina luata din vest e zmeu indiferent de nr de km si la noi acelasi model e cazatura poate se mai schimba lucrurile pe piata noastra. Marea majoritate dau navala spre cele cu afis de "recent adus din Fr/olanda/germania, unic proprietar, impecabila" fara ca macar sa arunce un ochi, sa verifice si masina rulata la noi. Automat ca posesor de masina cinstita la vanzare pleci cu doua dezavantaje: 1) pretul samsarului e mai mic si 2) handicapul ca ai folosit masina aici.

Numarul care se duc sa cumpere masina direct de la sursa de acolo este mic.

 

Conteaza sa fie verificata masina, nu de unde e adusa. Prefer o masina cu bielete, bucse schimbate (dovedit), decat o "impecabila" la 200k km la care sa le schimb eu.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigeo

Nasol, imbatraneste de stat:)))

Alea de romania, cu 100000 vs alea de germania cu 180000km:

La masinile din ro articuatie e praf; motoriozarea daca a fost intretinuta cum se cere in RO, max 15000revizie, atunci "jos palaria", nu ai ce sa reprosezi.

La masinile din DE, sau din orice alta tara, cu articulatia mai rar gasesti probleme, la motor si la cutie f rar gasesti probleme, estetic tine de tara de unde o iei.

Dar o masina de 180000 din orice alta tara, nu isi arata niciodata rulajul acesta!! Iti pot arata masina de 318000 de 15 ani vechime, care seamana cu masina de romania de 200000km. Aici vorbim doar de km reali, ca si uzura.

In fond si la urma urmei, nr de km este mai mult psihologic, dar este si un factor de luat in seama.

Bine, f bine ar fi, sa lase toata lumea km reali, sa poata fiecare sa testeze masinile respective, si sa isi schimbe parerea. Pt ca daca tot romanul vrea masina la 120000km asta i se va da, pt ca diferenta de pret este uriasa, intre 120000km si 180000 km, in germania.

Edited by andreigeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

Chestia romaneasca cu  "Vreau masina cu 100.000 km" o sa dispara pe masura ce se va convinge tot boboru' ca la masinile de azi, o benzina duce lejer 250.000 km, iar un diesel 500.000 km. Dar asta nu-ti dai seama decat dc o iei de noua sau cu km reali. Atata vreme cat kilometrajele sunt manarite si masinile cad la un nr. de km surprinzator de mic (pt ca nu e cel real), va dainui forever frica de masini cu km multi.

 

Mai e o chestie: nu cred ca multi isi aleg un SH cu un adevarat specialist langa ei sau sa o duca in service, sa ii faca o diagnoza. Reduc "analiza" la cati bani, cum arata, cum merge si cati km are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Eu nu vreau masina cu 100k km , drept dovada am căutat si cu 175k doar ca nu mi-a plăcut niciuna :) nu doar km sunt la o masina .

Opelul l-l-am luat la 154k fara probleme si l-am dat lejer cu 200k .

Ciudat este ca toate mașinile , fie 2001 fie 2011 au 149 dau variabile . Rar gasesti una la 225 k si atunci inevitabil te intrebi , oare are 400k reali ?? E nasoala treaba dar asta e .

Eu diseara la 6 merg cu masina la verificat , revin cu impresii :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

Asa e, cand iesi cu nevasta altuia. Ce i-a facut ala , numai el stie. Totusi, sunt cateva semne care-ti dau de gandit, la o masina de aprox. 150.000 km:

- volanul se roade. Dc vezi vreuna cu volan tzipla la km multi - suspecta;

- pedala de frana se toceste sensibil pe latura dreapta. Dc vezi vreuna cu striatiile tocite grosolan - aia are multe sute de mii sau a mers cu ea un nepriceput;

- geamurile de la faruri - se matuiesc; dc i-a facut polish - ok, dc nu - atunci a fost lovita si fata schimbata;

- tobele incep sa rugineasca;

- NU am vazut jante tabla ruginite la km astia;

- pernele de la scaune se tin inca bine; nu trebuie sa fie moi, flescaite, de pe-acuma;

- plafonul - nu trebuie sa fie cu pete de murdarie, chiar dc e crem sau gri deschis;

- oglizile exterioare incep sa rugineasca pe la margini;

- oglinda retrovizoare incepe sa faca valuri pe margini;

- sonda lambda cam sta aprinsa - dc nu e aprinsa, probabilitate mare sa fi fost scos/ars becul de afisaj in bord sau resetata recent in service;

- elementele cromate ale masinii cam incep sa faca puncte; dc sunt exfoliate de-a binelea nu e ok;

- motorul spalat - nu prea e semn bun; un vanzator cinstit isi cam lasa praful pe motor 'ca sa poti vedea scurgerile de diverse lichide;

- tapiteria rupta nu e semn bun; parerea mea e ca incepe sa se rupa la sofer cam pe la 300-400.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

-tapiterie rupta sofer scaun la taikmiu -250k km

-oglinzile nu are niciuna nimic

-niciun bec aprins

-tobele pot fi curatate si murdarite,deci nu poti sa te iei dupa asta.

-dupa faruri iara nu poti sa te iei

-volanul si pedalele cred ca sunt cele mai sigure care poti sa te uiti.Pielea de pe volan sa facut maronie gen doar pe partea unde mai freci cu mana,tot cercul.

-elementele cromate asa e.

-pernele de la scaun nu au absolut nimic

-plafonul nu poti sa-l cataloghezi aici,de exemplu am avut masina in service si mecanicii  mi-au facut plafonul varza,o sa-l curat la cineva profesional,o sa fie ca nou

La 150.000 km masina arata ca noua! Nu avea rugina,zgarieturi,rupturi,stersaturi ,chiar si volanul arata perfect!

-puteti sa va mai luati si dupa schimbator.la peste 150.000 km incepe sa se uzeze,la taikmiu a inceput de la 200.000 km.

 

Si golful 5 care il am acuma are 193.000 km si nu are niciuna dintre toate cele de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Si ce faci daca, spre exemplu, dai de unu ca mine care a pus volan cu comenzi din piele acum 10k km, a imbracat schimbatorul si frana de mana in piele si am montat pedale si footrest de RS? E suspect?

Elementele cromate la masinile 2012-2013 au defect din fabricatie, uite-te la Octavia 3 cate probleme au baietii la ele, si aici e vorba de masini noi. Toate aspectele astea sunt relative, fiecare masina trebuie analizara in parte, nu poti generaliza asa.

Edited by bZ1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Uzura se vede la test de compresie, test dinamic la motor, se simte in mers ; pedale + volan + cotiera + schimbator sunt de domeniul trecutului…foarte important este ca masina sa nu f fost conserva, sa fie sasiul si lonjeroanele sudate, airbagirile sarite si lipsa, senzori mantzocariti s.a.m.d…chestii care iti pun viata in pericol ; si voi vorbiti de volane tocite…am vazut volan care la 50.000 era mancat tot pt ca tanti are 5 inele pe dejet…si volan la 200.000 care arata impecabil pt ca masina a fost rulata preponderent extraurban si a fost intretinuta cu produse de calitate.

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigeo

eu sunt de acord cu tine. dar trebuie sa raspunzi coerent fiecarui potential client ;) care stie mai mult sau mai putin. asa ca celor care cred ca la volane treb sa se uite, le-am zis ca nu e un criteriu ;) 

tu ceea ce spui este sa fie buna masina dpdv tehinc, iar restul lumii se uita la cum arata masina estetic pt a stii cum a fost intretinuta. 

fiecare cu ideile lui...pune-ti-le pe toate la un loc ( toate parerile ) si in final, inevitabil va fi bine :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Personal de fiecare data cand vad masini cu >100k si in descriere "impecabile estetic si tehnic" fiind aduse si din alta tara si neinmatriculata la noi e clar ca sansele de teapa cresc. Sunt constient ca asta cauta cumparatorul, cuvantul impecabil. Km se ajusteaza fara probleme. Nu poate o masina sa fie impecabila, conform DEX-ului fiind perfecta, fara defect dupa asa multi km. Fie acei km rulati in Germania doar pe autostrada. Daca discutam de masina care participa la evenimente auto, ori ceva de colectie in care s-au investit bani seriosi in cele mai bune piese, intretinerea vopselei se facea la 3-4luni maxim atunci se poate vorbi de impecabil.

Edited by lupo_bv

Share this post


Link to post
Share on other sites
john_skoda

O masina cu 100-200k de km rulata afara poate fi impecabila in alt univers , dar odata adusa in Romania o sa trebuiasca sa schimbi la ea de nu te vezi, oricat a-i menaja-o. vorbesc din proprie experienta. iar loganul de la munca cere doar talpa si dupa 100k de km. nu fac reclama dar fac comparatie cu masina de acasa cu care fac aproape aceleasi drumuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Am fost cu masina , cică e in toate mințile ei :)

Singura problema dar fi la turbina care e puțin in urma , ar mai i de urmărit amortizoare fata , pe unul curge puțin, in rest injectoarele , egr , articulatii , discuri , sunt ok, km ok.

Am foat si la brady si mi-au arătat in calculator istoricul , km sunt 100% reali , pe lângă revizii mai bagau si ei un lichid frâna , cilindru ambreiaj , etc. Ma da înapoi faza cu turbina , n-am de unde sa stiu cat mai tine . Sunt in dileme .

Share this post


Link to post
Share on other sites
john_skoda

Adevarat, daca restul sun ok, turbina e un hop ceva mai mare la orice masina sh. eu am luat masina blind, fara vag-com. cand am ajuns la rm valcea din bucuresti nici macar nu a fost pornita ca sa fie cald motorul. totul la rece. bine am fost cu un tovaras care mai stia ceva de masini si a zis ca nu arata a masina de 250k km. bine avea uzuri normale la 156k km, dar acum la 186k km ma bucur ca nu a picat nimic important si i-am mai facut si chip tuning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin03

O turbina reconditionata costa 300 de euro, doar nu vrei masina sh si sa nu bagi nici.un ban in ea. Eu zic ca merita sa iei masina daca iti place, merge bine. ai ceva poze cu ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri