Jump to content
Sign in to follow this  
tak30ver

Sfat achizitie VW sau Skoda

Recommended Posts

bZ1

Cu micul amendament ca batranii erau din Ungaria, cu o casa pe lacul Balaton

Share this post


Link to post
Share on other sites
megamotoreta

   Pe mine nici nu ma intereseaza topicul asta cu masini sh, va anunt oficial ca sunt putred de bogat, tocmai mi-au intrat in cont 1.200.000. de USD, asa am primit mail acuma, ca am primit din Nigeria o mostenire-Nigerian Scam-,vai de capul vostru de prapaditi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Si asta da…e ceva de genu sa dai un telefon la un numar de telefon…si am impresia ca e cu taxa inversa sau cu taxare in euro pe apel…texte de genu ca ai mosteniri prin tari straine…

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Salut.

Un ultim sfat va rog. 

Am fost acum si am vazut o skoda octavia 2 , 2.0 TDI, 140 cp, 6 trepte manuala, productie 08.2008, dotari peste medie ( incalzire in scaune, xenon, climatronic dublu, senzori de parcare din fabrica, etc. ) , fara zgarieturi, interior curat, volan piele, 97k km, am vazut-o la recomandarea unui coleg de forum caruia ii multumesc, masina detinuta de aceeasi persoana de noua de la brady (  a avut-o de la firma si a cumparat-o el ) , distributie facuta, discuri + placute noi, cauciucuri noi ,  nu bate nimic la ea , m-am plimbat cativa km cu ea si merge impecabil fata de celelalte skode sau vw, chiar simt ca e o masina noua, ma gandesc serios sa o iau maine .  Omul e foarte serios, zice ca mai are un client la 7500 dar nu e foarte hotarat, daca ii dau 7300 pe ea a zis ca mi-o da ca sunt hotarat. Cum vi se pare? Sunt probleme comune cu aceasta motorizare? Eu stiam ca e ok . Ce ma sfatuiti ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Are taxa platita?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Ca si probleme, din cate stiu eu au fost cu chiulasele fisurate ; daca masina nu are probleme, merita banii ; e greu sa gasesti o masina buna, de la proprietar, fara probleme ; si daca iei una cu 6000 si te apuci sa repari intr-una la ea…tot nu-i ca asta ( sa zicem ) ; ulei, distributie, filtre, placute, bucsaraie, cauciucuri, retrofituri, te duc peste 1000€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Taxa e platita, citesc acu dde ceva probleme la turbina sau la injectoare dar fiind in 2008 nu cred ca mai am treaba cu injectoare Siemens, oricum sun sa cer si codul de motor. 

Si celelalte masini vazute erau de la proprietar, am verificat carti + taloane + carnete de service destul de atent, cu toate astea masina asta merge de 3 ori mai bine ca restul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Talonul inteleg sa-l verifici dar cartea de service e irelevanta in ziua de azi, poate nici sa nu o aiba din moment ce o sa ceri VIN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Codul de motor e bkd , mi-a adus omul toate facturile de la service , pana si stergatoare si semnalizarile de la oglinzi au fost schimbate la Brady pe extrem de multi bani si facturile sunt pe numele lui, are ultima revizie acum 3 saptamâni.

Am mai fost cu cineva sa o vad si aceeași impresie - masina e f buna . Înțeleg ca probleme cu injectoarele nu am la acest model .

Turbina ? Momentan merge excelent si nu suiera deloc la turatii mari , accelerează super liniar , sta linistita la relanti , abia se aude , rupe aderenta lejer pe a 2-a :) , ambreiajul mi se pare perfect , nu tremura , nici nu il simt .

Ma pot aștepta la ceva grav ?

O duc oricum la Brady ( de acolo e luată ) pentru o verificare , nu ma arunc .

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Nu te arunca,suna foarte bine,pretul e normal pt o masina intretinuta bine an,optiuni.Acum o verifici,electric si mecanic,pui si testeru pe ea.

 

Apropo pt faza cu doamna aia cu Germania,am fost in aceeasi situatie cand am vazut un A3 2008-2009 facelift cu 5500 euro.Am vorbit pe mail tot cu o "doamna",spunea ca ea cu sotul sunt in anglia si vor sa vanda masina deoarece au cumparato si au trebuit sa plece urgent pentru ca au gasit servici.Oricum mult mai bine redactat mail-ul si mai convingator.Femeia mi-a zis tot la fel ca nu vine in tara decat daca e sigura ca o sa iau masina si i-am spus ulterior ca sunt din acelasi oras de unde scria ca e si masina si ca mai intai vreau sa o vad,femeia imi spusese ca masina e la cineva apropiat in garaj si etc fara sa stie ca eu sunt tot din acelasi oras.Ma aburit ca sa-i trimit avans si ca la datele personale sa pun datele ei ca sa poata sa scoata avansul ca decat asa mergea si vrajeli.Cand a vazut ca i-am zis sa vad masina ,sa ma uit si eu la acte si etc nu a mai zis nimica si i-am tras cateva injuraturi:))...dupa am scris pe google numele femeii,mai era masina aia postata pe inca vreo 20-30 site-uri si forumuri cu aceleasi pretexte...Sigur din atata lume s-a tapit macar 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Așa am zis si eu , anul e ok , km sunt foarte ok , dotările sunt peste medie si masina nu are deloc semne de uzura. Nici vorba de masina aranjata sau alte mânarii, am ajuns la proprietar printr-o recomandare si ulterior am descoperit si alte cunoștințe comune :) vreau doar sa ma asigur ca nu e nimic de investit imediat întrucât imi ridica mult bugetul .

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Ti-l ridica,dar o masina care nu are nevoie de niciun schimb,poate nici macar de ulei si intretinuta foarte bine(sa ai si dovezi) atata costa:)!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Ti-am zis, probleme specifice la chiulasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Multumesc mult pentru sfaturi . 

Stiti cumva un service bun unde sa o duc la verificat? Eventual nu oficial dar specializat pe skoda , am totala incredere in om si in acte desi sunt genul care le intoarce pe toate partile si sufla de 3 ori in iaurt. 

 La brady au liber de marti si costa 200 lei, la avia au liber de luni si e 250 lei . 

As vrea sa inchei totusi maine sau sambata dimineata .

@bgd : de exemplu skoda cealalta de la galati a avut probleme cu chiulasa, mi-a confirmat tipul care a verificat-o dupa vin, schimbase arcuri de supapa, culbutori, proprietarul a recunoscut problema si a zis ca a schimbat si niste tacheti, ca i-a ramas masina fara ulei sau ceva, nu ma prea pricep . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

La ce descrii tu, pretul pare sa fie cel corect. Totusi, nu lua asta drept criteriu, in a aprecia ca nu e tzeapa.

 

97 kkm - si asta pare un kilometraj decent pt. o masina de 7 ani. Seamana cu o masina utilizata aproape zilnic, pe distante scurte, 1-2 drumuri in we putin mai lungi (gen munte...) si concedii anuale. Totodata este si genul de kilometraj "psihologic" cu care se trag multe tzepe. Din cate stiu, exista la skode un kilometraj pe care nu-l poate reseta nimeni (in softul de service), decat daca schimbi calculatorul. Verifica-l la Brady daca bate cu cel afisat in bord.

 

Mai ia in calcul ca, de regula, kilometrajul pe care ti-l estimezii la un diesel cand il cumperi de NOU trebuie sa treaca de 20.000 km anual. Altfel nu prea renteaza. Zici ca a fost pe firma mai intai si a trecut apoi pe PF (care este! :-) ). Nu ai vrea sa cauti unul care e decat el trecut pe carte, fara firme si alti "inaintasi"? Ma gandesc ca un unic proprietar poate fi acuzat de inselaciune atunci cand vinde o masina cu km manarit si care ulterior e descoperit.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Asa este calin,ai dreptate! Acum citesc ca masina a fost intai pe firma...o masina pe firma poate avea foarte multi km...oricum verifica masina de mai multe ori si la km,la o reprezentanta skoda nu poti sa te duci?ma gandesc ca acolo ar gasi cel mai bine km manariti.nu prea conteaza pretul ,dute unde auzi ca e cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

Pe carte este trecuta firma de leasing si utilizatorul acestuia, este vorba de o mare multinationala in domeniul IT , masina era folosita in special in delegatii  de servici si concedii, de cand a plecat de acolo ( omul lucreaza acum la o banca foarte mare ) merge aproape zilnic cu ea in oras + drumetii. O buna parte din ani a stat in parcare. Persoana de la PBN mi-a spus de la inceput ca sunt km reali , dealtfel o sa merg si cu el la brady al receptie sa ne dea istoricul masinii, asta costa mai putin si se da pe loc, sa ma si o foaie stampilata de ei. 

Asa ca partea cu o iei ca faci multi km cade in cazul lui . Eu o sa fac gen 25.000-30.000  / an, sper ca preponderent drumuri lungi, cu opelul am facut aproape 50k in 19 luni . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabrielco

Salutare,

in momentul asta dispun de 8.000 de euro si as dorii sa imi achizitionez un Passat berlina dupa 2008, care sa nu aiba 240.000 km..

Exista posibilitate sa reusesc ? :icon_rendeer:

 

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

@Bazavan - Dar daca era masina de firma din Germania cu 180k km, ii ziceai s-o ia din prima nu?

@Gabriel - da, reusesti, poate si sub 200k km, sunt cateva si aici pe forum la vanzare.

Edited by bZ1

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Salutare,

in momentul asta dispun de 8.000 de euro si as dorii sa imi achizitionez un Passat berlina dupa 2008, care sa nu aiba 240.000 km..

Exista posibilitate sa reusesc ? :icon_rendeer:

 

Multumesc,

 

Mai greu,dar exista...passaturile sunt rulate foarte mult in afara,daca vrei sa iei din germania!daca gasesti una cu 200.000 km e ok!Dar nu acesta este topicul pe care sa vorbesti despre ce masina vrei tu.

 

Bz1,nu te supara ,dar masini din 2008 au si 300.000 km,este foarte buna ocazia de verificare a masinii daca are doar 97.000 km si vanzatorul pare de incredere.Eu doar am zis ca masinile pe firma de obicei 90% au multi km.Si ce daca avea 180.000 km? tie ti se par multi vad:))la 7000 euro din anul 2008 cu 180.000 km tie nu ti-ar suna bine?ca 97.000 km are masina asta suna foarte bine,mai ramane de vazut daca chiar este si adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rayn

A mea are 53k my 2008, la firma am un opel astra h my 2006 cu 57k in bord, sint masini de mers la servici , supermaket la sfirsit de saptamina si 2 concedii pe an.Pretul este mai mult decit tentant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabrielco

Ok , va multumesc mult !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak30ver

eu sunt foarte convins sa o iau insa acum nu gasesc un service unde sa merg :) mai incerc la metrotehnica daca nu merg la un service multi marca specializat pe vag si separat la brady pentru fisa de istoric, sa o am si pentru revanzare cand va fi cazul . I-am scris colegului Alin de pe forum, astept raspuns sa vad daca e el disponibil. daca aveti si alte sugestii ... 

 

@gabriel : vezi ca poti posta si pe topicul dedicat de passat , te-as ruga frumos :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

@bazavan, masina mea e din noiembrie 2008 si are 120k, facuti doar de mine, 20km pe zi in Bucuresti in timpul saptamanii si plecat in weekend si concedii vara. Masina a fost pe firma pt ca am vrut leasing pe 6 ani cu tot cu valoare reziduala inclusa, la vremea aia nu-mi permiteam pe 4 si am apelat la un prieten cu firma. E suspecta nu?

Multe masini de firma sunt oferite angajatilor doar pt deplasare la servici, 30-40 de km pe zi, nu toate sunt pentru agenti de vanzari care fac 200 pe zi. Sunt multe firme cu sedii in afara Bucurestiului care cumpara octavia sau passat pt oameni cheie care fac putini km.

Ca un side note, sunt unii pe aici care recomanda unui cumparator sa sufle si in iaurt, sa aibe grija, dar cand vine vorba de preturi, recomandati preturi de samsar.

Edited by bZ1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not_used_calin

@tak30ver

 

Fix starea asta de exaltare pe care o ai acum, fix asta este ceea ce-si doreste un tzepar de la tine.

 

Incearca sa fii cat mai obiectiv, desi cred ca-ti este ff greu: de ex, in targ la Vitan, acum cativa ani era un service unde contra a vreo 100 eur iti spunea tot ce vrei sa stii despre starea actuala a masinii (curba de cuplu (vezi turbina), pierdere de putere (uzura motor), lovituri, revopsiri (ultrasunete), bucsaraie, forta de franare, noxe). La sfarsit dadea parca si un scoring, astfel incat sa-ti poti da seama cat de corect e pretul cerut. Nu se pronuntau in privinta kilometrajului si a istoricului. Pe acestea - cred ca decat de la reprezentanta le vei afla.

 

NU CREDE NIMIC PE CUVANT. VERIFICA!

 

@bZ1

 

Da, e suspecta masina ta, pentru ca se incadreaza intr-un tipar de tzeapa. Nu o lua personal, dar asta e! E plina Romanica de tzepe si ne-am cam saturat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri