Jump to content
Sign in to follow this  
mihaydom

Achizitie masina SH 8000 E.

Recommended Posts

sorindf2001

Acum 5 minute am tras de scaune la un Focus, fabricatie 2013, deci, e chiar mai catastrofa in spate decat o Astra J, pt cine nu crede fac si poze. Portbagaj ok, in fata ok, locuri in spate nicht ok, exact cat am eu loc la Fiatul punto, chiar glumeam pe faza asta cu un coleg. Laguna si pe benzina, cred ca va consuma ceva, e masina mare, spatioasa, arata bine, mai ales modelul fAcelift, insa cred ca va trebui sa te orientezi spre diesel.   Deci eu pe la 10 000 E am vazut,  Octavia, Golf 6, Exeo, 2011-2013, combi, benzina, km decent, dotari de bun simt, motoare ok, in DE, e adevarat ca tu ai spus ca bugetul este de 8500 si e si mai adevarat ca sa aduci o masina din DE+inmatriculare+taxe+mica revizie, probabil te mai costa si asta 1000-1500...cam greu de ales.

Edited by sorindf2001

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigeo

scuze de interventie, dar focus este o masina ieftina.

Opel oricand e peste.

Iar vw nu e cu nimic mai bun.

Vrei ceva super fiabil, koreene, japoneze.

Scumpe piesele intradevar, pt ca sunt doar originale. Dar nu te trezesti ca la masinile nemtesti cu tot felul de anomalii;)

Parerea mai sus mentionata, o exprim pt ca am mers cu aceaste marci.

Fiecare are un plus

Ford-sasiu suspensie

Opel-interior ok motor ok per total nimic special dar o masina ok

Grup vag(vw skoda seat)- interior finisaje super, dar booring, iar motorizari...la fel ca opel, ca ford e sub amandoua

Frantuze, nu ma pricep.

Dar am avut un hyundai...............jos palaria

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

Ce inseamna pt tine "booring"? Faptul ca nu arata ca un Maseratti sau ce? Cand te apuci sa dai pe o revizie la japoneze vreo 1500 lei, la reprezentanta pt ca in rest nu prea sunt serviceuri sau mecanici priceputi la ele, intradevar iti cam piere plictiseala. Ce-i drept, la o Octavia este destul de plictisitor sa te coste 650 lei o revizie. ;) Nu zice nimeni ca nu sunt bune japonezele, ba dimpotriva, dar te mai gandesti si la partea practico-economica.

Edited by aTThEEnd

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

atthheend altii posteaza doar pentru a posta:))...daca deja "booring" (boring) apare cand ne uitam la niste masini,inseamna ca avem prea multi bani de ne gandim la asa ceva.

-Masina super ok,an bun,pret bun,marca buna(subiectiv,ce e pt mine marca buna sau proasta nu e si pt altu la fel),totul perfect,dar masina este "booring" si ne uitam de alta,cam asa suna.Opel...motorul merge,mai scapa ulei dupa ceva timp,benzina sau diesel incep sa se auda sunete dinspre capota,dar motorul duce.Sincer din experientele personale fordul este peste opel si nu vorbim de generatiile noi peste 2012 ca acolo nu ma pricep,dar nicidecum motorizare opel=motorizare vw.Masinile frantuzesti sunt facute pentru francezi,alergate,obosite,daramate,plus ca au o tehnica mecanica francezii astia de te doare capu!De cele koreene,japoneze nu stiu nimic rau,nu am avut ocazia,dar am auzit lucruri bune si anume garantie pe motor 1 mil km si lucruri din astea,in schimb chiar am auzit ca sunt foarte scumpe piesele si verificari si tot.

ford=opel au cam acelasi pret,acelasi an.Un singur lucru am vazut la o Honda,2.0 150 cp benzina,masina super ok frumoasa interior-exterior,optiuni etc,un lucru frumos atunci la deschiderea portierei se aprindea bordul,acele+ceasurile,dar daca stateai prea mult cu vreo usa deschisa riscai sa nu-ti mai porneasca motorul deoarece bateria din fabrica era de 35 si parca stiu ca am intrebat de ce nu se pune alta mai mare si din cate imi amintesc a fost cv de genu ca nu se putea,poate ma insel in legatura cu schimbarea ei,dar sa nu fie "probleme" din astea si la partea de mecanica-electrica a masinii.

 

Strict parerea mea in afara de "booring" unde am citat pe colegul de mai sus deoarece nu are nicio legatura acest topic cu "booring".

Share this post


Link to post
Share on other sites
warlock

@bazavan, mergi pe la scoala, scrie coerent! 

 

Nu ne mai da sfaturi cu "am auzit", te rugam nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Am scris coerent,poate peste limita intelegerii a unora dintre voi(asta ai inteles-o?).Ford-opel-vw cum am spus mai spus din experientele personale,le cunosc! Am spus "am auzit" doar la masinile koreene-japoneze.Decat sa faci posturi, doar ca sa le faci, sau sa ma enervezi pe mine mai bine inchide calculatorul ca foloseste curent.

 

Am fost ironic,am fost sarcastic,poate de aia am trecut peste punctul tau de intelegere "warlock".

Share this post


Link to post
Share on other sites
madhorsefuzzy

Ne poti spune ceva si de masinile italienesti sau suedeze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Nu spun pentru ca nu stiu.Alfa mi se parca o marca buna,motoare puternice(bune din cate am auzit),masini frumoase,dar habar n-am daca au probleme sau nu,habar nu am ce preturi au,deci nu ma pronunt ca altii,suedeze nici atat, ti-am raspuns, chiar daca intrebarea ta a fost in bataie de joc horse!.Colegii de aici au inceput sa spuna de ford-opel-vw,dar nu stiu cati dintre ei avut avut modele din fiecare marca si care sunt preturile actuale si etc,cum sa vii pe forum fara sa te uiti niciunde si sa zici ,ford e o masina ieftina fata de opel cand sunt aproape la fel la preturi.Sau ca opel are acelasi motor ca vw?

 

P.S Ca se intampla ca noua masina ,ford de ex, sa te tina mai mult ca vechea vw sau ca un bmw ti-a facut mai multe probleme ca un opel cat ai avut-o tu asta e altceva.Tocmai asta e...se intampla!nu si asa e in realitate!

Edited by BazavanFlo

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreigeo

ce mult va iubesc :)))

revizie santa fe, cu 7 litri de ulei castrol, filtre mann, si filtru motorina original, 650ron...poate am gasit eu piese ieftine ..

imi vei spune: conteaza unde ai facuto.

corect, aceeasi revizie, la o skoda m-ar fi dus 450ron. diferenta de 200ron nu de la 650la 1500..

in orice caz, polemica pe net e la ordinea zilei. eu mi-am dat cu parerea pt ca am experimentat ceea ce am exprimat.

seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Personal, nu gust umorul asta finut si aluziile subtirele.

Daca nu ramaneti la subiect si nu incetati cu ironiile stravezii, inchidem pravalia si impartim sanctiuni.

Va rog ramaneti on-topic si postati doar daca aveti ceva constructiv de spus in discutie.

Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

problema cea mai mare la o masina e consumul, reviziile si repratiile sunt o mica parte din costul de exploatare al unei masini, deci...

Eu as proceda in  felul urmator: vreau o masina ieftina si cu de toate(ca saorma), inchizi ochii la ce se va intampla... vrei ceva pe care te poti baza, bagi mana mai adanc in buzunar sau renunti la cretinismele vecinilor/prietenilor care inca mai mananca gainati de la pasarile cerului. Eu am luat masina de RO, cu istoric, care avea aprox 160k in <3 ani. si dupa ~1 an nu am nicio problema, am facut o revizie si totul e super ok. Chiar mai bine decat la una din DE cu doar maxim 120k km :))

 

Fac un apel catre oricine mai gandeste: TREZIREA! Nu exista pomeni, nici atati batrani in germania care sa foloseasca masina doar pana la piata si apoi s-o dea de-a aproape gratis, nici orice altceva incearca a vi se baga pe gat de bijnitari. TREZIREA la realitate, nu mai incurajati acest fenomen/ aceste tentative de oameni care vor doar a face bani pe munca voastra!

 

Calcul simplu: vrei Golf TDI de DE: nr. ani x minim 40k km/ an-> km realil.

Vrei passat??? : nr. ani x minim 40-60k km /an! Niciun om nu va da un bun muncit de poamana!

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodita100

Corect . De acord cu colegul nervoss . Tin sa completez ca aceste valori sunt valabile cand autoturismul este achizitionat de la persoane fizice ex. Batranei, doctori ... etc . Cand masina este pe firma rulajul mai sus mentionat se inmulteste cu 2 .

Imi permit si un sfat . La acesti bani iti poti lua un Logan nou nout care cel putin pe perioada garantiei fa fi ok. 4 ani .

Daca nu ai 20-30 mii euro sa achizitionezi un vw nou renunta la combinatia chilipr / masina sh / rulaj fara costuri de intretinere . Stim cu totii ca masinile fabricate in ultimul timp sunt praf . Consumabile .

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Eu as mai adauga O TREZIRE: Nu exista masina cu xenon, navigatie si multe alte optiuni (trapa cum visa un coleg pe la inceputul acestui thread) care sa aibe km reali 100-120k si sa coste doar 8500 euro. Pretul asta ar fi de la cel putin 180-200k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

@ bZ1 Daca despre mine este vorba atunci tin sa-ti spun ca acum cateva saptamani a aparut pe autovit un Golf 6 2.0 TDI cu 136.000 km varianta Highline cu trapa, navigatie, Alcantara si tot ce vrei la pretul de 8700 euro. Vanzatorul trecuse seria VIN de buna-voie la anunt asa ca am verificat-o prin intermediul unui prieten care lucreaza la o reprezentanta Skoda. Masina avea ultima revizie facuta la vreo 134.000 km in urma cu putine luni, toate reviziile fiind facute la reprezentanta. Masina nu prezenta accident si nici schimburi dubioase de piese.

 

Am vorbit cu vanzatorul si mi-a spus ca masina a fost cumparata de la o licitatie. (masina era adusa din DE)

 

Cu toate astea, exista cateva sanse ca masina sa nu fi fost asa cum se prezenta.

 

A fost o sansa la care am dat cu piciorul din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Calin78

Sa am banii astia si sa fiu nevoit sa iau o masina cat mai proaspata, destul de dotata, cu km nu foarte multi, sa arate si bine, in afara de Saab 9-3 sau Alfa 159 nu ma pot gandi la altceva.

In vara daca imi iasa socotelile imi voi lua un 9-3.

Edited by Calin78

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

@GolfMk1Vr6 - pls citeste cu atentie ce am scris, Golful tau a fost aproape dar, din ce ai descris, nu avea bixenon, avea peste 120k si chiar daca era aproape, costa peste 8500 :). Deci ce am zis eu tot ramane in picioare. Sunt curios totusi - era navi mica sau cea mare? Si de asemenea, ce te-a facut sa crezi ca erau sanse sa nu fie asa cum a fost prezentata? Sper ca s-a uitat respectivul de la Skoda la tot istoricul, jegosii astia de samsari asa fac, le dau inapoi si le baga in service imediat dupa, ca sa le 'ateste' km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

@ bZ1 Acum m-am uitat in conversatia de pe Facebook cu prietenul care lucreaza la reprezentanta Skoda. Acel Golf avea 131.000km in 15.08.2014, revizii numai la reprezentanta si cica la ultima revizia s-a folosit ulei original. Deci vanzatorul nu avea cum sa dea km inapoi si dupa s-o bage in reprezentanta fiindca eu anuntul l-am vazut luna trecuta.

 

,,Ce te-a facut sa crezi ca erau sanse sa nu fie asa cum a fost prezentata?"  - Am avut 1-2% dubii din cauza pretului relativ scazut si-a dotarilor mult peste medie. Pretul bun probabil se explica prin faptul ca masina a fost cumparata de la o licitatie, deci probabil masina a fost luata de el cu vreo 7000 euro, a adus-o in tara si a pus anunt cu 8700, a mai negociat 200 deci cu vreo 8500 cred ca a vandut-o. S-a dat foarte repede.

 

Masina avea navigatie mare (RNS 510), Alcantara, trapa panoramica, incalzire in scaune, jante pe 17 (un model frumos), era Variant culoare neagra dar nu avea Bi-Xenon ci faruri normale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Faptul ca era variant e un plus, deci pretul trebuia sa fie si mai mare. Singurul lucru care explica pretul mai scazut ar fi fost ca era Euro4 si taxa de mediu era mare in cazul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

Nu avea cum sa fie Euro 4, masina era 2.0 TDI din 2011! Era Euro 5 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Faptul ca era variant e un plus, deci pretul trebuia sa fie si mai mare. Singurul lucru care explica pretul mai scazut ar fi fost ca era Euro4 si taxa de mediu era mare in cazul asta.

 

Bz1 unde traiesti:))? masinile variant sunt mai ieftine in Romania cu cel putin 1000E fata de berlina aceleasi dotari,acelasi an,aceiasi km.La fel si in Germania daca dai putin Search pe mobile.de o sa vezi ca variant(break) sunt mai ieftin cu 1000 E decat berlinele.De aia era mai ieftina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin03

Mihay ai gasit ceva care iti place? Ai vazut/ testat masini?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

@BazavanFlo - Nu vad logica, la achizitie pretul e mai mare, nu cred ca, de exemplu, un a4 limo e mai ieftina ca un A4 avant in exact aceleasi conditii. Dar poate eu sunt mai nestiutor.

@GolfMk1Vr6 - nu ai mentionat anul pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

@bZ1 Am crezut ca nu mai era nevoie sa precizez anul la o masina de care majoritatea stia ca este Euro 5 si ca taxa este mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Okay, eu stiam ca la inceput, G6 a avut si euro 4, greseala mea atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Logic sau nu,un avant e mai ieftin ca un limo,nu iti zic eu ca e regula sa fie asa,dar uitate pe toate site-urile sa vezi,break e mai ieftin decat limuzina,pentru ca se da mai greu la revanzare parerea mea.Sunt mai multe persoane care prefera limuzina in schimbul break-ului.Si eu as fi avut bani de golf 6 hatchback chel,sau de un G6 variant care la momentul actual si la momentul acela aveau acelasi pret,ma refer ca acelasi pret ca G5 care am vrut eu sa-l iau(si l-am luat) care a fost mai scump decat media.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri