Jump to content
Sign in to follow this  
mihaydom

Achizitie masina SH 8000 E.

Recommended Posts

bgd_b92

Tovarasi forumisti...nu inteleg de ce va complicati toti cu masinile aduse din tara minunilor ; daca vreti o masina corecta ( dar multi vor doar sa se pacaleasca pe ei insisi ) cumparati una care a fost achizitionata de noua din RO, care a fost masina personala ( 1 maxim 2 proprietari pe carte ), si care are un kilometraj apropiat de realitate ; pt ca la noi nu prea ai unde sa rulezi mai mult de 20-30.000 / an..sunt multi care ruleaza in medie 10-20.000 pe an chiar si cu dieseluri  ; dar asta e alta poveste...daca masina are carte servis la reprezentanta si se poate verifica, atunci aia e ; desigur ramane tot o masina SH, insa riscul unei posibile defectiuni la o masina cu ~100.000 km reali si intretinuta corespunzator este mai mic decat al unei care face ~70.000 / an in tari straine...adica 200-300.000 km  reali ; plus ca in reprezentantele din Romania masinile sunt oleaca mai ieftine decat suratele din DE...dar acolo este si alt nivel de trai ; o masina nu se devalorizeaza asa tare ( ~15000-20000 euro in 3 ani sau 120.000 km ) ca in cazul pasatului de mai sus ; uitati-va si voi sa vedeti ca masinile din DE sub 150.000-200.000 km reali sunt mai scumpe ca cele de pe piata noastra ; exceptand profitul samsarului, drumul, taxele, s.a.m.d ; deja o data la cateva zile trebuie sa punem aceeasi placa pana vor fi aceleasi postari in fiecare topic.....

 

la o scurta cautare in 1 minut...

passat.jpg

passat.jpg

mai ganditi si voi ! 

nici nu gasesti passat b7 sub 220000 km si sub 10.000 euro...iar voi postati masini de 8500 euro, care samsarul a luat-o cu 7000-7500...nu zic nu, gasesti masini "impecabile" si la 300.000 km , no problem ; dar macar sa platesti pretul corect ; pt ca din cauza celor care incearca sa se minta singuri merge prosteala asa bine in tara asta...apoi blameaza toti marca ca au probleme la 100.000 km in bord..

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Salutare si spor la cautari.

Ca tot ma incadrez si eu in tinta ta de cautari adica Ford Focus si Golf Octavia pot sa-ti dau niste tipsuri cel putin ptr Germania.

 

Golf si Octavia, foarte greu o sa gasesti ceva in 8000 fara sa aiba km multi.

Ford Focus gasesti in 8000 foarte dotat si km foarte putini, daca iti place aceasta masina e clar alegerea cea mai sigura in banii astia.

Personal am renuntat la Ford Focus din cauza diferentelor de calitate a fabricatiei si a zgomotului mai mare decat la masinile VW, dar la nevoie o sa revin daca nu gasesc nimic si sunt presat de timp si bani.

 

Totusi acum am vazut ca ai Octavia FL, de ce ai cauta alta masina ?

Vrei sa o vinzi si sa faci downgrade adica sa cumperi ceva mai ieftin si bun ?

Adica Golf 6 e exact Octavia iar Focus e clar sub dpdv al confortului, poate nu am inteles eu ...

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

Tovarasi forumisti...nu inteleg de ce va complicati toti cu masinile aduse din tara minunilor ; daca vreti o masina corecta ( dar multi vor doar sa se pacaleasca pe ei insisi ) cumparati una care a fost achizitionata de noua din RO, care a fost masina personala ( 1 maxim 2 proprietari pe carte ), si care are un kilometraj apropiat de realitate ; pt ca la noi nu prea ai unde sa rulezi mai mult de 20-30.000 / an..sunt multi care ruleaza in medie 10-20.000 pe an chiar si cu dieseluri  ; dar asta e alta poveste...daca masina are carte servis la reprezentanta si se poate

 

iar vorbim de masina de germania sh vs masina de romania sh...

 

ai fost vreodata pe afara ? ai vazut ce infrastructura au ? acolo nu freci toata ziua in cutia de viteze :D

si nici nu tragi de masina (rally style) ca sa nu stai in coloana pe sosele supra-aglomerate...

 

in afara se merge linistit, orice motor se simte bine cand merge la 120km/h pe 500-600km pe care ii face in 4 ore maxim

 

la noi se fac 600km in 10 ore, incearca sa ajungi de la iasi la oradea, testezi masina la maxim, frane, articulatii, ambreiaj, turbine.. etc :P

 

100.000km de germania = 40-50.000km de romania

 

apoi e vorba de intretinere.. in afara se face service ca la carte.. pt ca 80% din nemti isi permit sa o duca la dealer-ul autorizat.

 

cea mai buna afacere e sa te duci in germania personal si sa cauti masina buna.. de preferabil la autohaus-uri medii si mari, care se respecta... e mai scump dar stii ce cumperi

 

eu am dat 5500 euro pe golful care il am acum.. in 2009, foarte multi bani pentru o masina de 6 ani cu motor mic, dar cu istoric real si km reali, iar T5-ul a costat 16.000 euro in 2006, imi luam 2 x T4-uri din romania la banii astia, dar la fel, autohaus mare, km reali.. etc

Edited by alios

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Din ce inteleg eu, masinile le-a avut…deci probabil le-a vandut…vorbeste la trecut si cand spunea ca pustiul statea bine in octavia ; dar si eu sunt curios de ce a vandut-o daca nu i-a facut probleme…

Share this post


Link to post
Share on other sites
puricele

odata ce ai avut un vw, e greu sa gasesti ceva la aceeasi calitate si la pret asemnator.

am avut golf 4 si am cumparat tot golf 4 (nu am avut de 5) am testat focus 2, octavia 2, toledo, astra h si tot g4 am ales, si nu regret!

deci, daca ai avut octavia ia tot oktavia sau golf.

daca ai avut clio, poti lua orice, chiar si logan.

nu stiu cum e in buc, dar daca ai bani de diesel si nu il freci prea mult in oras, ia diesel, chiar daca nu faci x zeci de mii de km pe an.

masini Ok gasesti sh si in RO si in DE, dar trebuie luate la puricat.

Iar la subiect, tine de gusturi: mergeti in targuri si testati si in aia in care va simtit cel mai bine, pe aia o luati (sau modelul respectiv).

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaydom

Perfect punct de opinie ,nu pot sa cobor mai jos de Skoda ,prefer sa urc o treapta mai sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik
adilos

salut,la un Seat Exeo ST te-ai gandit?este un audi b7 cu alta sigla,merita toti banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaydom

Salut ,nu știu nimic de exeo dar ma voi uita ..ms Adi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

Bad post!

Edited by Georgik

Share this post


Link to post
Share on other sites
n0iz3

Am fost si eu in situatia asta acum cateva luni.

Dupa cum recomandau colegii mai sus, am cautat o masina cumparata din Romania, cu istoric complet si nu imi pare rau.

Am ales o Octavia 2 Laurin & Klement, cu 87.000 km (absolut reali).

Are toate dotarile pe care le-am vrut, chiar daca e un model mai vechi si poate gaseam Facelift in banii astia, n-as fi gasit niciodata cu aceleasi dotari si la aceeasi uzura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
duku228

Parerea mea:

1.fara ford si opel,toate au probleme, dar de ce vrei sa fi sigur ca o sa ai probleme gandindu-te la aceste marci?

2.Cum am mai spus o masina rulata in afara cu 200.000 km imi surade mai mult decat una in Romania cu 130.000 km.Cam asa e limita la mine,daca as vedea una in Romania cu 100.000 km fata de una 200.000 km si egale in orice altceva as luao pe aia din Romania,dar numai la jumate km fata de una din Romania.Nu se compara drumurile,oamenii,plus reparatiile si reviziile si piesele de calitate,aia daca schimba un turbo la masina ii tine ca vechiul turbo sau mai mult,la noi te rogi sa nu pice dupa 1-2 ani sau in unele cazuri mai putin.

3.benzinara sau diesel conteaza ceva la bani.Una e sa bagi un milion pe saptamana si alta e sa bagi 1 milion la 2 saptamani combustibil,am facut o comparatie fara sa stau sa calculez,dar o comparatie corecta,cam asa e.Eu am diesel si fac intre 10.000-15.000 pe an ca idee,adica am luat masina cu 179.000 km si dupa 1 an si 5 luni am facut 16.000 km.Puteam sa iau benzina la ce km fac,dar am vrut diesel deoarece ma omora la consum benzinara,cu 1 full merg 2 luni,la vechea masina cu 1 full mergeam aproape o luna,daca ai grija de diesel te tine exact ca benzinara,dieselul trebuie gadilat,verificat,mangaiat deoarece daca uiti putin de el si are un simptom mai urat iti dai seama ca deja ai dat in alte probleme pentru ca nu ai verificat cand problemele erau minuscule.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaydom

Multumesc Duku pentru parere ,ma gandeam la Opel si Ford pentru ca sunt singurele care ar indeplinii criterile cerute de mine ,adica an mai noi de 2010 ,bluetooth pt telefon ,comenzi pe volan etc ,in definitiv s-ar putea  sa las aceste lucruri putin in urma in detrimentul ator lucruri mult mai esentiale . Iau in calcul si aducerea masinii din Gemania sau alta tara ..nu exclud nimic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Mihay, este normal sa primesti pareri contra despre opel si ford…doar esti pe forum vw ; daca te duci pe forum opel sa pui aceeasi intrebare, or sa-ti rada toti in nas spunandu-ti ca opelul / ford probabil au probleme minore, usor rezolvabile in comparatie cu vw-ul, care a avut cam toate problemele majore cumulate marcilor concurente…si din pacate cam asa e ! Opelul e frumos la exterior insa nu ma incanta consola plina de butoane care nu este ergonomic…focusul imi place, mi se pare frumos si ca break ; eu zic sa intrii pe un site de piese auto, sa te uiti la majoritatea pieselor sa vezi preturi, sa te urci in fiecare masina, sa o conduci si apoi sa vezi ce-ti place cu adevarat, pt ca vad ca esti usor de influentat pe forum. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

Din decembrie am inceput sa caut o masina exact in acelasi buget. Prima data am cautat focus 1.6 disel, apoi, citind, intreband, am restrans aria de cautare si primul criteriu a fost golf variant sau octavia 2 fl. Al doilea criteriu cutia DSG, al treilea benzina 1.4 tsi. Din pacate benzinarele sunt rare in romania, asa ca in final am ales octavia 2 fl combi din 2010, rulata doar in Belgia, 173.000 km reali, carte service, adusa in tara de o firma specializata numai in asa ceva (participa la licitatii organizate de catre firmele de leasing pe diferite siteuri din germania, belgia, olanda, franta etc). Masina pot spune ca este impecabila din toate punctele de vedere. Reviziile au fost facute la timp, au fost piese care s au schimbat daca a fost nevoie, cateva chestii pe garantie etc etc. Eu i am facut doar revizia, distributia si doua brate pe spate pt ca aveau bucsele devulcanizate...nimic mai mult. Nu este lovita nici macar pe dedesubt, a venit cu anvelope noi Conti, jante aliaj 16, navigatie columbus. In afara de faptul ca nu are incalzire in scaune si senzor de lumini, in rest le are pe toate. Initial am vrut si eu tot masina rulata in romania, dar dupa ce am vizionat vreo 6 exemplare in jur de 120.000km, am zis pas. In romania masina poate fi intretinuta in conditii ok decat daca o tii in garaj si faci 10.000 km /an. In rest aratau ca niste octavii din spania care au fost taxiuri si aveau 400.000 km. Apoi am inceput sa caut pe la samsari aici in Constanta. Filme de groaza nu alta. Toti tiganii borâţi incearca sa ti vanda toate gunoaiele cu km dati inapoi. Dupa o saptamana de nervi mi am mutat cautarile in bucuresti. Oferta mai mare, samsari "mai spalati si mai educati" ca sa zic asa, dar tot nu gaseam ce vroiam. Pana l am gasit pe acest tip, avea vreo doua masini pe olx, de cum am vazut octavia mi a placut. Dupa 2 zile am fost sa o vad in bucuresti, mi a placut, dar nu am batut palma pe moment...am zis sa mai caut, poate gasesc totusi o benzinara. Am mai vazut vreo 2 golfuri, frumusele, dar nu ma simteam ca in octavia. In 2 saptamani am cumparat masina de la acel tip, mi a facut factura de pe firma lui, toate actele au fost la punct. Am verificat o inainte la Brady in Militari, mi au zis aia ca in afara de bratele alea, totul este in regula. Se mirau si ei ca arata foarte ok. Si eu merg mai mult in oras cu ea, de aceea preferam benzina, dar nu a foat sa fie. Iar cutia DSG este raiul pe pamant mai ales in oras. Motorul 1.6 tdi cr este suficient de silentios incat sanu ma simt ca in tractor.... Cu alte cuvinte sunt extrem de multumit de alegerea facuta. Trebuie sa fii atent la detalii, la cel care ti o vinde, sa nu te atunci din prima, etc etc. Si mai ales sa aiba km verificabili. Asta a mea a avut ultima intrare in service in luna octombrie la 168.000 km in Belgia, deci km sunt absolut reali. Cam asa a decurs cautarea mea de masina sh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Ne bucuram pt tine !
 

Mai este apoi urmatorul paradox....majoritatea potentialilor cumparatori cauta masini de import ; samsarii in general vand numai toroape la preturi foarte mici si masini manarite ; asta ii forteaza pe vanzatorii de autoturisme cumparate de noi din RO sa scada pretul foarte mult ; dupa ceva timp, veti fi si voi cei care cumparati masini de import si le inmatriculati in RO in postura vanzatorului ; si o sa stati cu masina mult si bine la vanzare sau o sa fiti nevoiti sa o dati la un pret de nimic ( cel mai ieftin de pe piata ) ; pt ca asta incurajam noi..prostia si hotia  :icon_thumleft:

 

Cat despre treaba cu 100.000 km in RO = 200.000 km in DE, astept sa vina cu dovezi concrete cei care au dezmembrat  cap coada o masina INTRETINUTA si SERVISATA LA REPREZENTANTA in RO, si una care a fost la fel exploatata in DE ; si sa ne spuna acel cineva, ca masina din RO este praf, si ca numai duce cat cea din DE...pana atunci, fiecare cu parerile lui; mai bine schimb o bucsa si ceva pe la articulatii la o masina din RO ( vorbim de costuri de 2-3-400 lei ) decat sa refaci motoare la cele din DE  cu 300.000 km care in opinia romanilor sunt "ca noi".. eu n-am avut niciodata probleme cu masinile sub 150 k in RO ; dar unii stiu mai bine...eu zic mai bine sa numai cumparam masini din DE si sa le aducem aici, ca au si ele suflet si le "chinuim" rau in tara asta !  :tuktuk:

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

De gustibus. Eu v am zis ce am constatat in 2 luni de cautari. Fiind aria de cautare destul de restransa, masinile pe care le am vazut au fost putine si limitate ca si marca, motorizare, dotari. Daca vrei te invit sa mi inspectezi masina cap coada si sa spui o parere. Chiar m ar ajuta...si nu sunt ironic. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Nu am facut referire la tine ; este vorba de cum gandesc majoritatea...vor masini de import, si le cumpara de la samsari crezand ca fac afacere ; apoi cand vor fi in ipostaza de vanzator vor trage singuri concluziile...dar eu zic sa nu ii mai influentati si pe altii sa faca la fel, spunandu-le ca uzura este la jumatate pt o masina din DE..fiecare este liber sa faca ce alegere vrea ; daca vreti facem un topic cu vot despre cei care au avut probleme cu masinile cumparate de import si cei care au avut probleme cu cele de RO..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorindf2001

Nu minte nimeni pe nimeni...daca vrei iti dau eu in scris si semnez ca uzura unei masini in DE este la jumatate fata de una din RO, cel putin la ce tine de roti, bucse, amortizoare...nici nu exista comparatie, din cauza drumurilor, eu cu masina personala nu mai vin in RO in veci vecilor Amin. Uite, daca te intereseaza sa-ti aduci masina din DE, Skoda, am si eu o varianta pe care poti sa o iei in calcul...dau mai multe detalii pe PM sa nu se interpreteze altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

Fiat bravo din 2008 masina de firma condusa doar in romania, la 90.000 km a trebuit sa schimb bratele de pe fata, basculele, bara stabilizatoare, toate amortizoarele, bieletele antiruliu si o planetara....si vrei sa spui ca masina rulata in romania este ok? Sa fim seriosi. Tu de ce crezi ca producatorul te obliga sa faci revizia la 15000 in romania, iar in tarile cu apa calda la 30000? Apropo....3 fiaturi bravo din acel lot sunt la vanzare prin tara la samsari cu 125000 km, ele avand peste 300000 km. Romanica este minunata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Am avut si eu bravo cu 100.000 km si nu s-au schimbat decat chestiile uzuale…bucse, placute, discuri, nimic special precum amortizoare, planetare si alte cele ; mai am un prieten care are un bravo de nou, pachet sport, si nu a schimbat la suspensie decat capetele de bara si ambreiajul ; acum intr-adevar a aparut o problema la cablurile de la schimbator, ceva de genul ; costa 3-400 lei pe comanda din italia dar nu e un capat de tara ; oricum e diferenta mare intre placerea de a conduce un bravo t-jet si un vw… asa pot sa-ti dau si eu exemple de N vw-uri care au avut probleme uriase, nu nimicuri precum bucsaraie ; si pot sa-ti dau si exemple cum ca multi s-au apucat de schimbat intreaga bucsaraie dupa cateva mii de km pe drumurile patriei…pt ca totusi, si in 200.000 km se uzeaza bucsaraia si cand da piept cu drumuri proaste cedeaza ; dar inchei discutia aici…spor la achizitii

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
madhorsefuzzy

Si eu sunt interesat de subiect si chiar vroiam sa intreb cum s-a comportat Fiat-ul Bravo pe care il vedeam in semnatura, cand ziceau colegii ca Opel/Ford se strica. Sfaturile sunt binevenite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Fiatul s-a comportat bine ; nu l-am avut mult timp, dar avea istoric la reprezentanta ; ca si dinamica e mult peste vw…cei 150 cp se simt foarte bine, rapoartele cutiei in 6 trepte sunt super ; consumul este ca al vwurilor de 1.4 75cp…9-11 urban, 6.5 extra ; dar puterea este dubla si turbinica isi face treaba ( pierde aderenta si in treapta 3 cu roti pe 16) ; la calitate nu pot spune ca este peste vw…ma refer aici la uzura in timp ; dar depinde acum, si la A6 se cojesc butoanele sau alte chichitze…e o masina silentioasa, bine antifonata, sportiva, mie mi-a placut maxim ; am mers mai mult timp cu masina tovarasului ( in 3-4 ani ) si ma impresiona de fiecare data ; din pacate am avut probleme cu banii si am fost nevoit sa o vand ; probleme majore nu are ca masina…servisul este slab rau in tara noastra ; si mai greu cu piesele…mai ales in dezmembrari, nu prea gasesti mare lucru ; cele cu pachet sport sunt cam joase si iarna cam iti da de furca.

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
aTThEEnd

Eu masina italiana personala nu mi as lua...poate sunt subiectiv, dar asta am condus timp de 8 ani. Scump de intretinut, iar cand incep sa pice...pica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GolfMk1Vr6

@bgd_b92 Cea mai mare problema la Bravo este spatiul foarte mic pentru pasagerii din spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri