Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Salutare colegii,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.

Am un Golf 6, 2010, 1.6 tdi, CAYC. La pornirea la rece are un tremurat si fum alb-albastru, timp de 2 minute. Cand este rece afara scad turatiile pana moare motorul. DUpa ce se incalzeste merge perfect. Are doar un cloncanit cand este motorul subturat. Nu am nici un martor aprins in bord..Am pus testerul si am urmatoarele valori pe injectoare.

Banuiesc ca injectorul 1 este dus.

 

Am fost la un service specializat in injectoare (nu le-am spus ca am pus si eu testerul si )mi-au spus ca toate 4 sunt duse si trebuie schimbate.

Ce imi recomandati? Sa le schimb pe toate 4 sau sa incerc la alt service unde imi schimba doar injectorul cu problema?

Ce recomandari aveti pe Bucuresti?

 

injectoare.thumb.jpg.5ce7f358c8e623f51e52dabedc5a0afd.jpg

 

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/23/2021 at 10:34 PM, dionescux said:

4 injectoare schimbate, tot asa, chinuindu-ma singur ,povestea pe topic pe undeva - s-a intamplat acum cativa ani.

simptome: rontait, consum 7 la drum intins.

am facut update de soft la o varianta mai noua pre dieselgate, am schimbat intai un injector, apoi am facut adaptarea cantitatii minime injectate, care a avut efecte dezastruase. Mers in frana de motor, mers cu ele cateva mii de km, nimic, pana  la urma am schimbat si celelalte 3 injectoare. A disparut rontaitul, consumul a scazut la sub 5 la drum intins. 
Astept sa cada din nou….

Salut!

Cum poate avea efecte negative adaptarea cantitatii minime, pentru ca am facut si eu aceasta procedura si m-am ales cu valoare de peste 1, pe injectorul 1, la rece, iar dupa ce se incalzeste motorul are valori cu (-) si consum crescut atunci cand motorul este rece. La drum intins consumul este 5-6 l/100km. Motorul are stage 1 si soft dieselgate, fara sita de pe admisie scoasa. Astept parerile voastre. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea respectiva face mai mult rau daca injectoarele au uzura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea micro cantitatii injectate la 1.6 tdi se efectueaza dupa un TPI doar pe anumite software de motor.😉

Pe unele versiuni de soft se lasa cu corectii mari,fum,consum exagerat si zgomote de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, EEXCALADE said:

Adaptarea respectiva face mai mult rau daca injectoarele au uzura .

Exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoroman, precizeaza te rog versiunile de soft pentru care se face adaptarea, sau pune aici TPI-ul daca-l ai (daca nu-l ai in format .pdf macar numarul lui si pentru ce marca este).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9970, nu a mers adaptarea cu nici o scula. 

Caraieli la plecare de pe loc subturat cu motor cald. 

Prbl rezolvata, acu imi caut alta masina, evident cu 2.0 tdi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, EEXCALADE said:

Adaptarea respectiva face mai mult rau daca injectoarele au uzura .

Se poate remedia cumva? Eu am versiunea 9987.

Modificat de vionica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa aprox 500-1000 km nu se adapteaza singure ...se rezolva cu injectoare noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Tocmai ce am luat un Golf 7, 1.6 TDI CXXB cu 142000 de km, iar la prima pornire a zilei, cand plec cu ea de pe loc se aude un rontait puternic ca de tractor si masina merge in suturi cateva sute de metri. Apoi rontaitul se mai aude foarte putin in plaja de turatii 1500-2200 pana dispare de tot in cateva minute. La relanti nu oscileaza, nu tremura, motorul se aude frumos, daca o turez pe liber nu se aude rontaitul.

Credeti ca ar fi de la injectoare?

Masina nu are erori inregistrate, injectia este Delphi, si nu stiu unde as putea citi deviatiile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, injectoare Delphi. 

Verifica fuel presure, live. 

Inj testate pe banc. 

Update soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Andrei2491 said:

Credeti ca ar fi de la injectoare?

Asa pare

Verifica valorile comp injectoarelor, cand e motorul rece, cu vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.10.2021 at 15:16, Andrei2491 a scris:

si nu stiu unde as putea citi deviatiile injectoarelor.

 

@Andrei2491 si eu ma intreb de multe ori acelasi lucru. Poate te descurci mai bine decat mine :) 

 

                  Ce impresii ne poti oferi intre cele 2 versiuni de motoare? Vad ca ai in semnatura si un CLHA de 105cp cu injectie Bosch (zgomot, cuplu, rontaiala, consum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clantanea si injectia bosch cu piezo. Mai sensile inj ca si cele cu bobina. 

Am auzit chiar un A8 de 2 ani, la plecarea de pe loc, cranc, si era automat. 

 

Deci, sisteme de inj f complicate, care nu rezista bine in timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.11.2021 at 11:21, Adria_n a scris:

Ce impresii ne poti oferi intre cele 2 versiuni de motoare? Vad ca ai in semnatura si un CLHA de 105cp cu injectie Bosch (zgomot, cuplu, rontaiala, consum)

Salutare,

 

CLHA-ul il am deja de 2 ani, are 300k de km, am luat-o eu la 260k cu injectoarele originale conform istoricului de la Skoda, iar CXXB-ul il am doar de o luna.

Ca si zgomot si rontaiala mi se pare mai silentios CLHA-ul, desi pe unul din injectoare am o deviatie de aproximativ 1 la rece, dar nu rontaie, nu bate..

Ca si cuplu CXXB-ul parca se simte putin mai bine, dar e si o diferenta de 150k de km intre ele.

Ca si consum, pe acelasi drum de aproximativ 2000 de km (Duisburg-Valcea) CXXB-ul a luat cu aproape 3 litri mai multa motorina, iar la mersul de zi cu zi, Golful arata cam cu 0.4L/100km in plus pe BC fata de Octavia pe acelasi traseu, ambele versiuni fiind combi.

Alta diferenta ce am observat-o e ca regenerarea se face mai des la CXXB, la aproximativ 250-300 km in regim mixt de mers, in timp ce la CLHA se poate duce pana la 400 in acelasi regim de mers. Ambele au filtrul original

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ioneleclaudiu@gmail.com

Salutare!

 

Am la masina din semnatura, 1,6 TDI CAYC, o mica problema. La 95k km a picat primul injector, l-am schimbat, iar acum la 104k km a picat si al doilea.. partea electrica fiind cea care a cedat in ambele situații. 

Masina are soft facut pe la ~80k km, iar de la service se suspicioneaza ca asta ar putea fi cauza cedarii premature.. în fine. 

Acum ma gandesc sa le schimb si pe celelalte două si sa revin la softul de fabrica. Ce parere aveți?

Ca varianta de revenit la softul de fabrica, pentru a evita un drum de 500km, oare se poate pune la reprezentanta softul motorului original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face asta, dar acest tip de injectoare se strica, fara nicio interventie software....este o problema comuna, cedeaza destul de des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul dieselgate le "ajuta", le grabeste sfarsitul. 

Un soft de putere, facut corect, masina exploatata tinind cont de faptul ca are soft, PowerPutere😄, nu afecteaza piezo. 

Racirea lor, conteaza. 

Vara e indicat pe canicula sa iei capacul jos de pe motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
robert.alexandru

Conducand 2 masini identice, 1.6 TDI CAYC, una cu soft dieselgate, cealalta fara soft dieselgate pot sa spun urmatoarele:

1. cea cu soft dieselgate: ( ~200.000 km )

- motorul pare mai silentios si mai rafinat
- trage liniar
- consum mai redus de combustibil
- regenarari in oras la ~25g SOT sau ~200km

 

2. cea fara soft dieselgate: (~180.000 km )
- motorul pare mai zgomotos mai ales pe vreme rece
- trage mai agresiv
- consuma parca o idee mai mult
- regenerari in oras la ~22g SOT sau ~250km

EGR-ul a fost schimbat la ambele.

Injectoarele originale pe ambele, motorina doar premium de la OMV sau Rompetrol.
Ulei + filtre schimbate intre 10.000 - 15.000 km ( in ultimii ani doar ulei Ravenol + Filtre Mahle )

Pe cea cu soft dieselgate am observat ca in timpul mersului am o valoare pe Post Injection 1: ~250μg ( daca sta la relanti, valoarea este 0 ).

Pe cealalta nu mai am cum sa ma mai uit, dar din cate imi aduc aminte era 0 mai putin in timpul unei regenerari.

Sincer sunt in dubii daca se mai merita sa ii fac sau nu downgrade la cea cu soft dieselgate, avand in vedere ca motorul merge foarte bine.

 

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca masina fara dieselgate are ceva probleme, uzuri, condusa necorespunzator.

Am avut si eu asa ceva.

Dupa ce am scapat de dieselgate:

 

 Consum mai mic, putere crescuta din ture joase, motor mai zgomotos, sa dublat nr km intre regenerari, a disparut total fumul in regenerare , evacuare perfect curata.

Egr are o viata mai usoara, lucreaza mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Am un golf VI 1.6 tdi 105cp cayc. 

Are 300.000 km, injectoarele făceau scandal mare. L-am schimbat pe toate 4 cu injectoare noi. Totul a mers perfect aprox 1000km.

Acum, în sarcina merge f bine, are putere, consum mic. În schimb, la relanti merge f neregulat, tremura f rău motorul, și mai rău când pornește încălzirea electrica auxiliara, sub 5°C.

Atasez o poza cu corecțiile pe injectoare la relanti, fiecare injector trecând la secunda de la corecție +1 la - 1 aprox. 

Am observat ca dacă accelerez f puțin, acestea se stabilizeaza și merge rotund, câteva secunde pana conectează iar încălzirea electrica auxiliara. 

La service mi-au spus ca nu exista erori și totul e în parametrii. 

Ce ar putea fi? 

 

Mulțumesc! 

Screenshot_20211126_074943_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_20211116_073103_com.ovz.carscanner.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica starea bateriei, conexiunea de la alternator, masa motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune testerul vcds si fa loguri la relanti si in mers.

Mergi inapoi la service-ul care ti-a vandut si montat injectoarele,pentru garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!