Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Afirmatiile nu imi apartin, daca ai fi citit si nu ai fi scos din context ar  fi fost mult mai corect. Omul fiind de peste 12 ani intr-o reprezentanta, tind sa-i dau crezare. Dar nu vreau sa fiu offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ca si cum la reprezentanta lucreaza super experti care despica firul in patru pentru fiecare problema. In general la reprezentata sunt focalizati sa iti rezolve problema (de multe ori nu reusesc sa faca nici asta) nu care e cauza ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, in loc sa imi inlocuiasca injectoarele , ca ar fi fost mai simplu sa-mi ia banii, mi-a facut aceasta recalibrare de injectoare si totul e super ok(zgomot, consum).

Mai sunt si oameni pasionati. 

Recalibrarea a fost facuta neoficial, oficial nu se face asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur pentru tine, acum sa vedem si cat va tine. Toti vrem soutii din astea minune, dar din pacate istoria ne invata ca o problema hardware nu prea o poti drege din software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Depinde de la caz la caz daca functioneaza recalibrarea injectoarelor. Eu am observat o inbunatatire in mers, mai siletions fata de cum era inainte. Tocmai ce i am facut o scanare cu testerul si am urmatoarele valori cu motorul ruland:

 

Injector 1 : -0.0033

Injector 2: -0.7082

Injector 3: 0.0237 

Injector 4: 0.6468

 

Imi puteti da un sfat va rog?

 

Merci.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o pagina in urma mentionai faptul ca ti-a aparut spirala in bord. Nu ti-a aparut nicio eroare la scanare?

Vorbind strict de valorile de mai sus, nu stiu ce vrei mai mult de la injectoare. Parerea mea e ca esti prea setat pe treaba asta cu rontait-recalibrat si risti sa pierzi din vedere cauza principala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de injectoare, incerc sa  inteleg daca valorile de mai sus, cat de cat apropiate de 0 sunt ok.

 

Si da, a aparut spirala si dupa scanare P04030 EROARE EGR VALVE MALFUNCTION. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/3/2020 at 1:39 PM, vetsiv said:

Referitor la scurgerea de motorina pe la olandezul de sus la injectorul 4, am rezolvat-o prin inlocuirea oringului, recalibrare la valorile initiale a deviatiei si montare la loc. Functionare buna pana acum. Numai ca acum deviatia de pe injectrul 4 (care era de 0,35) s-a mutat pe injectorul 2 cu aceleasi valori a deviatiei.

image.png

Aceasi problema am si eu la injectorul 1.

Imi poti spune te rog frumos care oring trebuie schimbat si de unde se poate cumpara?

Multumesc.

4A84F6AD-8A16-4EC8-A219-9590FCEC406F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/21/2021 at 9:03 PM, marsale said:

Legat de injectoare, incerc sa  inteleg daca valorile de mai sus, cat de cat apropiate de 0 sunt ok.

 

Si da, a aparut spirala si dupa scanare P04030 EROARE EGR VALVE MALFUNCTION. 

Fa o diagnoza la prima cheie, cu motorul rece, atunci vezi injectoarele cu probleme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/21/2021 at 12:13 PM, marsale said:

Salutare.

 

Depinde de la caz la caz daca functioneaza recalibrarea injectoarelor. Eu am observat o inbunatatire in mers, mai siletions fata de cum era inainte. Tocmai ce i am facut o scanare cu testerul si am urmatoarele valori cu motorul ruland:

 

Injector 1 : -0.0033

Injector 2: -0.7082

Injector 3: 0.0237 

Injector 4: 0.6468

 

Imi puteti da un sfat va rog?

 

Merci.

 

Si eu as dori o parere cu privire la aceste valori obtinute prin scanare cu tester Delphi.

Fac mentiunea ca injectorul nr. 1 s-a stricat si fost schimbat acum aproximativ 2 ani cu unul din dezmembrari dar nu a fost scris cu VCDS-ul.

Multumesc.

C48D1688-2456-42D8-A0D0-4204A34FD7B4.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. 

 

Masina mea este o enigma, in adevaratul sens al cuvantului. EGR schimbat saptamana trecuta, a disparut spirala. Doar ca , aproape dintotdeauna, dimineata porneste foarte bine, dar tremura la ralanti ca in video de mai jos. Nu se aprinde nimic pe bord, nici o eroare pe tester. Dupa ce se incalzeste putin motorul, merge foarte frumos, dispare tremuratul. Practic pana scade de la 1000 RPM la 800 , tremura ca motorul de mai jos. Am dat vina pe recalibrare injectoare si update soft initial, dar asa facea si inainte de asta. In plus, astazi dimineata am dat sa schimb intr a 3 a si a vrut sa mearga in suturi, i am dat rapid a 2 a si a revenit.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% injectoarele, părerea mea, am același motor, a făcut la fel. 

Fa o diagnoza dimineața cu motorul rece,care are valoarea peste 1 e de schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, eyesbloom a scris:

 

Multumesc. Maine dimineata primul lucru asta fac. Cu motorul pornit sau cdoar cu contactul pus, cum ar fi mai relevant?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te gandesti logic, ce corectii vezi pe injetoare daca este doar contactul pus? Niciuna.

Trebuie sa urmaresti corectiile la rece, deci motor pornit la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Dolfin, eyesbloom. Revin maine cu valorile.

 

Zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
laurentiu_ned

Buna ziua dragi colegi

 

Scriu aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor si nu pentru a face reclama in vreun fel cuiva...

Povestea mea incepe asa: am cumparat o Skoda Octavia II de firma (de la sotie, km reali, etc) si problemele au aparut inca inainte sa o cumpar: filtru DPF infundat si schimbat pe firma inainte de a o cumpara. Dupa cumparare probleme similare (filtrul nu se regenera) si am apelat la celebrul (de-acum) atelier de reparatii injectoare din Otopeni. Verdictul trist, toate cele 4 injectoare nu aveau post-injectia necesara regenerarii. Le-am reconditionat pe toate, au fost generate alte coduri hexa si de atunci nici ca am mai avut probleme pe partea asta. Personal consider ca merita, consumul s-a redus drastic (la drum lung scot 4 litri/100 sau chiar sub) iar regenerarea nu dureaza mai mult de 10 minute. De motor nu mai spun, sunetul s-a schimbat enorm.

Fac aceste precizari dupa 40.000 km parcursi dupa aceasta reparatie.

 

Mai mult decat atat, inainte sa le reconditionez, pentru ca tot citisem si eu ca nu se pot repara, cumparasem unele SH care, la verificare pe banc, au iesit 2 duse de tot si 2 pe moarte. Din fericire (cu scandal, bineinteles) am reusit sa le returnez.

 

Sper sa foloseasca aceste informatii

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reconditioneaza cu succes, de catre cine stie. Doar ca pe aici sa propagat ideea ca nu se poate, sint interese mari, comerciale.

 

ciudata treaba ca injectoarele nu faceau postinjectie. Nu stiam asta. Probabil din cauza uzuri, ecu oprea postinjectia si de aici, adio regenerare.

 

drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul prin intermediul elementul piezo deschide supapa pentru injectie motorina in cilindru conform trenului de impulsuri primit de la ECU.

Injectorul este un element de executie (lipsit de "inteligenta"), nu "stie" cand este comandat pentru injectie principala, secundara sau post-injectie, doar durata injectiei difera, deci nu se poate afirma despre un injector ca nu face explicit post-injectia.

 

In mare, nu foarte exact, un injector de EA189 face o injectie principala si pana la inca 2-3 secundare pentru incalzirea camerei de ardere.

Separat de acestea poate sa faca si o post-injectie pentru marire temperatura DPF. 

 

Banuiesc ca cei de la service-ul de injectoare au vrut sa spuna ca elementul piezo nu mai reactioneaza corespunzator la impulsurile foarte scurte, cum ar fi la cele de la injectiile secundare sau post-injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand scuze de lungime:

Injectoarele intr-adevar sunt "lipsite de inteligenta" si sunt caracterizate de debitele livrate (micrograme/microsecunda) la anumite presiuni si care sunt cuprinse in codul hexa (cel scris pe ele este valabil numai pentru injectorul nou). Injectoarele piezo pe EA189 pot furniza in mod normal 8 microinjectii per ciclul de injectie (2 preinjectii, o injectie principala si 2 secundare si 3 postinjectii). Cele de generatie noua pot furniza si mai multe.

 

La pornirea motorului ECU stabileste o valoare medie a cantitatii injectate necesare pe ciclu pentru cele 4 injectoare, fata de care tot el stabileste valorile de corectie (ce citim noi) si care arata starea injectoarelor comparativ unul cu celalalt si nu starea lor in general (ex. 1 -  daca injectoarele au aceeasi uzura mecanica mare (varsta inaintata) deviatiile vor fi mici dar functionarea va fi defectuoasa sau ex. 2 – daca pun un injector nou cu alte 3 nu foarte uzate, corectiile sunt mari dar motorul functioneaza bine).

Injectoarele piezo au in general defecte electrice (piezo sau cablaj) sau mecanice (uzate sau infundate). Daca sunt uzate mecanic (batrane) sau infundate atunci timpul necesar injectarii cantitatii necesare de carburant la o anumita presiune va creste tot mai mult pana la stadiul la care preinjectiile se vor uni cu injectia principala si cu cele secundare facand motorul zgomotos iar postinjectiile nu vor mai asigura motorina necesara obtinerii temperaturilor pentru curatare DPF ducand la cresterea timpului necesar curatarii (timpul pentru injectie este limitat la un anumit unghi pe came).

 

 OEM vs VDO – injectoarele constructiv sunt identice, doar ca cele OEM se tin pe masina de testare un timp mai lung (un fel de rodaj) pana la obtinerea codului HEXA si de obicei sunt marcate (ex. punct de culoare de vopsea sau livrare pe loturi) pentru ca cele montate pe o masina noua sa aiba caracteristici cat mai apropiate. De aceea pe un autoturism vechi nu conteaza ca pun OEM sau VDO deoarece nu pot sorta injectoarele sa aiba aceleasi caracteristici. Cazuri de carait al injectoarelor dupa un timp de la montarea a 4 injectoare noi VDO pot apare datorita rodajului insuficient de la testare, astfel incat, dupa un timp, se modifica caracteristicile de injectie ale unora dintre ele si pentru acceeasi presiune a rampei un/unele injectoare nu mai asigura corect microinjectiile. In acest caz se pot  regla injectoarele care au deviatii pe plus prin strangerea foarte usoara a piulitelor care preseaza pachetul piezo. La fel se mai pot regla si injectoarele batrane dar neinfundate (cu mare atentie!!!).

 

Caraieli de injectoare  - nu inseamna ca injectoarele sunt obligatoriu terminate (dar nici nu exclude) ci doar ca, datorita uzurii inegale in timp, ele nu mai au caracteristici apropriate si nu mai pot asigura la acceasi presiune a rampei timpi comparabili pentru microijectii intre injectoare.

 

Dieselgate: presiunile de injectie mai mari pentru aceleasi regimuri fata de cele nondieselgate compenseaza imbatranirea/diferenta injectoarelor (presiuni mai mari inseamna timpi de injectie necesari mai mici, iar ECU poate obtine microinjectii cu timpi mai redusi pentru un spectru de caracteristici ale injectoarelor mai larg). Dezavantaj… alte componente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele atat la pre-dieselgate cat si la dieselgate sunt cam la fel de solicitate din punct de vedere mecanic (dat de numarul de microinjectii per ciclu). La dieselgate apar solicitari termice ridicate ale acestora din cauza regenenarilor mai dese si deci a temperaturilor ridicate mai dese la partea superioara a motorului, ducand la o imbatranire mai rapida a partii piezo (durata de viata piezo e invers proportionala cu temperatura de functionare). Deci, injectoarele pe dieselgate vor imbatrani electric intr-un timp mai scurt.

Eu personal, daca as avea dieselgate, as merge fara protectia superioara de plastic a motorului chiar daca zgomotul ar fi mai ridicat, pentru a le tine cat mai reci posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut membrii acestui forum,cautam alta chestie si am ajuns aici din intimplare,nu stiu daca am sa mai revin,dar asa in treacat,pot incerca sa dau o mina de ajutor celor care au nevoie de ea.Locuiesc si muncesc intro tara din Europa,ma ocup de reparat injectoare si pompe de injectie diesel.

In legatura cu aceste injectoare 03L130277 diferite litere la final,motoare 1,6 hdi in general...

Se pot repara 100% doar in conditiile in care partea electrica,bobina,are o rezistenta cuprinsa intre 170 si 200 kohm) cu cit mai aproape de 200k.

Aceasta rezistenta se poate masura cu un aparat normal dar nu este o masuratoare sigura,noi folosim aparatura speciala,care ne arata rezistenta ,,in tensiune" si putem vedea daca alimentata se mentine la nivelul dorit,si adevarul este ca multi care se ocupa de reparat injectoare nici nu au cunostinte despre asa ceva,dar nu are importanta,meseriasul potrivit...la clientul nimerit,ca el plateste saracul oalele sparte.

 In anii in care am tot reparat ,,ce nu repara" nici fabrica,am observat ca nu totul este roz,sau negru,si ca in cele mai multe cazuri,ce zice fabricantul,care are interes sa-si vinda produsele,si ce se intimpla in realitate,este o mareeeee diferenta.

 Caz concret,dupa reparatia unor injectoare (multe cazuri) 03L130xxxxx,(si orice alta referinta siemens,vdo,continental) montate in masina,functiona mai rau decit cind le-am scos,le-am dat afara si am montat alte 4 injectoare cu aceeasi referinta,reparate,si mergeau perfect.

 Ca sa ne lamurim,aceleasi injectoare care mergeau rau,le-am montat intro alta masina,un seat,si functionau perfect....greu de inteles cum aceleasi 4 injectoare,reparate,calibrate,codificate,merg bine pe un motor,si foarte rau pe altul.

 In cele din urma am urmat recomandarile fabricantului si dupa montaj,am facut un rodaj de 200km ca sa vedem cum functioneaza in urma ,,invatarii" calculatorului de bord al masinii cu aceste injectoare.

Rezultatul....montate prima data pe vw mergeau prost,iar pe seat foarte bine,dupa rodaj,mergeau foarte bine pe vw si la fel si pe seat.

E o lume vasta,greu de inteles,sincer cred ca cei mai experimentati in domeniul asta,habar avem de ce se intimpla,doar incercam sa dam o solutie,sa luam banii oamenilor pentru efortul depus,si daca este posibil sa le fie si lor bine.

  Cautam un banc de testare Stardex,care se presupune ca este foarte exact in cantitati de injectie,si care este foarte util in astfel de cazuri,adica in injectoare siemens,intrebare care se pune este daca merita sumele imense ce se pretind pentru o astfel de masinarie,vorbim de zeci de mii de euro,si asta doar ca sa putem rezolva problemele unor fabricanti idioti in detrimentul clientului final,si al nostru bineinteles.

 Pentru cei care doresc un instrument foarte bun pentru testarea bobinei injectoarelor siemens si nu numai,chinezii vind HIOKI...habar am de pret,depinde de unde cumparati,aici unde sint eu a costat sute de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce aparat hioki e vorba, da niste detalii totusi... Hioki a Hitachi din cate stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hioki este un producător de aparate de măsură și control, ce model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Vorbiti de "bobine" la injectoare piezo 

🤣🤣🤣😅!!!

Cum sa repari  un injector piezo... cand de fapt el nu are bobina/solenoid?!

99.99% din problemele injectoarelor piezo vin de la elementul de comanda piezo...si nu se repara fiindca nu se poate, tehnic nu e posibil sa refaci fisurile microscopice ale unui cristal quartz.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai mult sau mai putin asta zice si el, doar ca intr-un limbaj mai putin tehnic. Aparent nu chiar 99.99% din probleme vin de la elementul piezo din moment ce sunt chair aici multe marturii de reconditionare cu succes a tipului asta de injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Mitu Ionut Ovidiu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!