Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

4 hours ago, nicusan said:

Ai făcut downgrade la softul dieselgate ori update la ultimul soft dieselgate?

Din ce stiu aveam acel soft neconform si mi-au spus ca s-a facut update de soft, a conectat interfata la masina si updateul a fost facut direct de fabrica. Asta fiind saptamna trecuta, plus ca au mai montat nu stiu ce piesa pe la filtrul de aer. Daca as fi avut EGR Off, DPF Off sau umblat in soft ptr mai multi cai, mi-ar fi blocat masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ai softul dieselgate și accesoriile conexe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, christistanciu said:

Mi-ar fi plăcut sa fie și la mine la fel de bine in reprezentanta Porsche Timisoara, dar nu a fost așa. Prețurile la Timisoara sunt exagerate. Vreau sa te întreb dacă te-au pus sa semnezi ca dacă se întâmplă ceva cu calculatorul de injecție in timpul upgrade-ului îți asumi răspunderea, ei nu. Pe mine acest lucru ma scos din papuci...

Da, m-au pus sa semnez ca declar pe proprie raspundere ca nu am modificari facute asupra softului, DPF Off, EGR Off sau caluti in plus.

Doar partea de update de soft a fost facuta OFICIAL in reprezentanta, partea de recalibrare a injectoarelor a fost facuta neoficial, dar tot in reprezentanta.

4 minutes ago, nicusan said:

Acum ai softul dieselgate și accesoriile conexe.

ideea este ca nu putea rula softul  de recalibrare a injectoarelor, daca nu faceam updateul dieselgate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, softul pe care îl ai îți face o mașină silențioasă, cu regenerări la drum preponderent extraurban la peste 400km, regenerări pe care nici nu le simți. Eu asta am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

 

Am incercat sa parcurg toate cele 85 de pagini, dar timpul este limitat. Descriu pe scurt problema golf 1/6 tdi cayc: dimineata dupa ce am shcimbat a 2, mi s a taiat oprit motorul, a pornit greu la urmatoarea incercare, dar am reusit sa o duc acasa. Acum 2 ore, pornit ok, dar cand sa plec de pe loc s a oprit, ceva fum alb, am plecat totusi dupa loc si se aude un rontait intre 1300-1800 rpm. 

 

De la service unde merg imi zice ca injectoarele?Acum, intrebarea este se inlocuiesc doar cele stricate sau toate 4? Dupa inlocuire, trebuie neaparat sa le faca cineva calibrarea du VCDS, deoarece mecanicii respectivi nu stiu sa o faca.  Voi adauga si niste valori din VCDS maine dimineata.

 

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuire injector,  trebuie scris cu vcds sau alt tester compatibil. Se poate schimba numai injectorul defect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin. Exista vreun membru al acestui forum prin Targoviste sau apropiere care se ma poata ajauta cu aceata scriere in  VCDS? Am si eu un tester , dar la 200 de lei cat am dat pe el, imi e greu sa cred ca ar face operatiunea, plus ca nu am facut niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update ul de soft nu l am facut pana acum. Ar putea rezolva problema tinand cont ca masina are 220 K KM?

 

Iar faza cu repararea injectorului, ma rog o firma prin campina face asa ceva, una prin otopeni, doar ca imi e greu sa cred ca poti repara un injector neschimbat pana la 220 K EUR.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 250k si dupa acea recalibrare a injectoarelor, toate au iesit cu valori bune. Asa ca nu este o regula sa fie schimbate pana la 220k

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Prin recalibrare intelegem update soft? Injectoarele tale rontaiau la turatii mici? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rontaiau la tuartii mici, cand o luam subturata. Nu inseamna neaparat update de soft. La mine a fost necesar acest update, deoarece nu poate rula softul de recalibrare decat pe versiunea aceasta de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. 

 

Referitor la problema mea cu rontait up injectoarelor la turatii mici, oprit motor cand incercam sa plec dupa loc, am facut acea recalibrare injectoare. Voiam sa stiu, in caz meu, masina a primit un update de soft cu un tester si pe urma dintr un KTS a fost turata aprox

25 de min de la 1000 la 3500 rpm. 

 

Rezultatul este un motor mai silentioas, ramame se vazut pt cat timp. Momentan am 221 k eur. 

 

Pt cine nu stia exact ce inseamna, sper sa va ajute info. 

 

Seara buna sa avem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marsale, din cate citesc pe aici, esti cam singurul care apreciaza softul dieselgate, dar e dreptul tau.Totusi, vad ca ai Audi, iar la motorizare scrie 115cp. Ce cod de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.04.2021 at 20:20, marsale a scris:

Cayc si 105 cp. Momentan masina merge mult mai frumks. Timpul va spune dacs softul acela are vreun effect benefic pe termen lung sau nu. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu o laud prea mult. Veneam spre casa , mi s a aprins spirala, nu o puteam accelera mai mult de 2500. Am oprit o, pornit din nou, s a stins pt moment spirala.

 

Vedem maine ce mai zice:) 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a "puscat" EGR-ul, mai mult ca sigur. Bun soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/12/2018 at 11:11 AM, 1m2r3a said:

Si eu inclin sa fiu de acord cu tine. Am bagat de le rompetrol motorina de 55 dupa 100 de km am primit un  P0203: Cylinder 3 Injector Circuit Malfunction am mers cu ea la reprezentanta au verificat injectoarele si nu au gasit nimic. Nu m-am gandit nici o secunda ca am schimbat motorina de la Lukoil la Rompetrol si aia ar putea sa fie cauza, am mai facut un plin dupa ce am circulat mai 100-200 de km tot de la Rompetrol tot cu motorina de 55 (clar motorul trage mai bine, nu ii nici un efect placebo) si dupa 400 de km in drum spre concediua iara am dat de eroare. Am alimentat cu Shell si dupa OMV MaxxMotion si am aproape 5000 de km (in total masina are catre 107k km) de la ultimul incident, acuma doar timpul v-a spune daca intradevar a fost motorina.

@bob7 wrote:

On 10/12/2018 at 11:42 AM, bob7 said:

P0203 ... inj 3 de schimbat ... fara nici o discutie piezo a crapat.  ia in calcul daca pleci la drum lung chestia asta.

-  o sa mai mearga asa o vreme pana cand crapa complet

-. cand iti da eroarea merge in trei pistoane.

 

Dupa 30.000 km a murit RIP, din punctul meu de vedere not bad. De mentionat ii ca dupa postare am bagat doar OMV sau Shell (cu mici exceptii). Ce ii frustrant ii ca nu vrea sa mearga mai mult de 18 km/h dar am avut si noroc ca s-a defectat la 1 km de casa.

Acum trebuie sa iau threadul la puricat ca sa vad:

1. Second vs nou?

2. Daca nou: VDO sau Delphi?

3. Ma bate gandul sa fac un downgrade la soft pre-dieselgate (am citit pe forum ca ar afecta regenerarile, consumul si viata injectoarelor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic pentru EGR

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, 1m2r3a said:

@bob7 wrote:

 

Dupa 30.000 km a murit RIP, din punctul meu de vedere not bad. De mentionat ii ca dupa postare am bagat doar OMV sau Shell (cu mici exceptii). Ce ii frustrant ii ca nu vrea sa mearga mai mult de 18 km/h dar am avut si noroc ca s-a defectat la 1 km de casa.

Acum trebuie sa iau threadul la puricat ca sa vad:

1. Second vs nou?

2. Daca nou: VDO sau Delphi?

3. Ma bate gandul sa fac un downgrade la soft pre-dieselgate (am citit pe forum ca ar afecta regenerarile, consumul si viata injectoarelor)

Cand mi-am facut recalibrarea injectoarelor, la final putea sa imi dea inlocuire injector la final in cazul in care era vreunul cu valori naspa. L-am intrebat pe tipul de la reprezentanta ce injector se preteaza cel mai bine si raspunsul a fost OE 3300-3500 lei sau OEM VDO 1300-1500 lei. Omul zicea ca in cutia OE este tot VDO, iar curatarea lor este o risipa de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc celor care au dat downvote comentariului de mai sus. Omul nu a citit nimic din topicul asta, a facut update te miri pe unde, cu EGR aftermarket, si apoi in curand va cere sfaturi, despre ce EGR sa cumpere si il va zgaraia pe retina pretul unuia OE, la fel ca data trecuta. Viata lunga celor cu soft dieselgate, dar bagati la cap ca va abonati la injectoare si EGR pe banii vostri, pentru ca nicio reprezentanta nu da garantie pe nimic, nici macar ca va rezista ECU-ul update-ului (era o vreme cand se dadea 6 luni garantie, insa numai daca aveai istoric 100% in reprezentanta). Cred ca s-au spus aceleasi lucruri de zeci de ori aici, ar trebui inchis acest topic.

 

Ca nota de subsol, pentru masinile 2010-2011 e o MARE prostie sa faceti update, fara sa inlocuiti injectoarele.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe acest topic, toata lumea se rezuma la a repara injectoarele, inlocui cu OE, OEM sau second-hand, dar nimeni nu a pomenit de aceasta recalibrare (a injectoarelor) care de fapt este o recalibrare a calculatorului de injectie.

Eram si eu pe cale sa inlocuiesc cel putin un injector pe tema valorilor nasoale , dar am scapat deocamdata de o investitie de minim 1500 lei.

Multi km fara evenimente va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu intelege lumea este ca anumite proceduri sunt valabile doar pentru anumite situatii, depinde foarte mult de uzura, lot de fabricatie, combustibil, mod de exploatare, etc. Unele se mai pot carpi, dar solutia finala este inevitabila, la un moment dat unele piese necesita inlocuire. Nu sunt sfaturi general valabile !

Si nu am nimic cu cei care aleg solutiile mai ieftine, ci cu faptul ca e o situatie tipica, in care daca VAG-ul a furat, esti bun de plata, mai ales daca vrei sa fii corect. Mergeti la reprezentanta si cereti update (desi nu va obliga nimeni) si apoi vedeti cine plateste in caz de defect.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia cu update-ul este exact ca discutia cu vaccinul covid. La unii merge la unii nu merge.

Ideea este ca instabilitatea in timp a calculatorului de injectie care isi modifica parametrii, poate duce la distrugerea motorului prin fisurarea pistoanelor datorita detonatiilor in momente necorespunzatoare. Aici am citat o persoana care a facut sute de recalibrari. Iar ptr mine dovada ca treaba este ok, sunt doua motoare 1.6TDI CAYC pe care omul le foloseste pe taxi, si merg impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact, si cum nu suntem noi doctori, hai sa nu mai recomandam, daca nu garantam noi. Update-ul se face in baza seriei de sasiu si in urma testelor asupra componentelor. Poti trece, insa distractia poate tine o saptamana, o luna, un an, nu garanteaza nimeni. Cum am spus, reclam in continuare lipsa de raspundere a reprezentantelor in acest caz, care te pun sa semnezi ca platesti, in caz de ceva. Tu iti asumi tot, ei nimic. Daca pica un injector, ei nu le schimba decat pe toate 4, si iaca 3000+ euro. Sau ECU. Sau EGR. Sau motor complet, daca e cu defecte ascunse.

Multi isi cumpara masina, dar nu stiu la ce se inhama, mai ales la o reparatie in reprezentanta.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, dnysterian said:

Ideea este ca instabilitatea in timp a calculatorului de injectie care isi modifica parametrii, poate duce la distrugerea motorului prin fisurarea pistoanelor datorita detonatiilor in momente necorespunzatoare.

 

Te arunci la afirmatii care nu au nici o legatura cu realitatea care intra in categoria de teorii ale consipiratiei. Lasand la o parte orice logica, faptul ca nimeni de pe forum nu s-a plans de vreun piston fisurat la motorul 1.6 TDI spune multe despre afirmatia asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Mitu Ionut Ovidiu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!