Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Salutare.

 

        Am citit topicul si din pacate nu am gasit informatia, chiar si in alte locuri. 

 

        Stie cineva daca si cu ce soft se pot vedea corectiile injectoarelor pentru 1.6-ele de 110 cai avand codul de motor CXXB ? 

 

        Injectia este Delphi, nu Siemens si din ce constat efectiv nu se pot citi :(. Folosind VCDS pe un CAYC se citesc din Adv. Measuring Blocks super simplu, la mine in niciun caz nu apar sectiunile de "injection amount deviation cylinder".  Si asta incercat cu mai multe testere.

 

        Inteleg ca ar fi din cauza protocolului UDS, dar daca asta e problema, ce soft citeste folosind protocolul asta si daca apar sectiunile respective ? Am ajuns sa cred ca nu pot fi citite corectiile.

 

        Multumesc anticipat ! 

 

         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, EEXCALADE a scris:

 

Era original.

A făcut update de soft pe loc. Tot nu a mers. Apoi au fost puse alte 2 testere. Nimic. 

 

Eu am încercat initial cu o clona. Era explicabil la mine. Se pare ca nu asta e problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/22/2020 at 12:29 PM, Adria_n said:

Salutare.

 

        Am citit topicul si din pacate nu am gasit informatia, chiar si in alte locuri. 

 

        Stie cineva daca si cu ce soft se pot vedea corectiile injectoarelor pentru 1.6-ele de 110 cai avand codul de motor CXXB ? 

 

        Injectia este Delphi, nu Siemens si din ce constat efectiv nu se pot citi :(. Folosind VCDS pe un CAYC se citesc din Adv. Measuring Blocks super simplu, la mine in niciun caz nu apar sectiunile de "injection amount deviation cylinder".  Si asta incercat cu mai multe testere.

 

        Inteleg ca ar fi din cauza protocolului UDS, dar daca asta e problema, ce soft citeste folosind protocolul asta si daca apar sectiunile respective ? Am ajuns sa cred ca nu pot fi citite corectiile.

 

        Multumesc anticipat ! 

 

         

 

La injectia Deplhi nu se pot citi in blocurile de masura deviatiile.

Ai ceva legat de torque si sunt insa alte cateva blocuri de masura edificatoare😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoroman Multumesc de info. Daca m-as si pricepe ar fi si mai bine :)) . Gasisem blocurile de masura cu torque, dar pentru mine e cam SF. Tot ce mai mesteresc pe la masina e un copy/paste de la altii priceputi. 

 

                                Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Multumesc pt raspuns. Ma gandesc ca pe moment e ok sa il schimb doar le cel cu + iar pe viitor daca pica altul sa il schimb si pe ala ... Parca nu as investi 1000 e in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am făcut și eu, doar pe cel cu +

Momentan merge ok, sa schimbat foarte mult motorul după treaba asta. 

Sper sa mai tina și celelalte...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robert.alexandru Daca nu ai probleme nu te apuca sa-l schimbi. Si eu cand am luat masina acum 2 ani aveam un injector peste 1 iar dupa downgrade le am pe toate pe 0. Incearca sa mergi cu ea mult in frana de motor fara sa apesi se frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut @Iulyan13,
Am facut downgrade acum cateva luni, motorul merge ok din pct meu de vedere.
Am vazut ca la rece, valorile sunt mici, sub 1 pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

 

Le-am adaptat. O sa le mai adaptez azi inca o data sa vad daca se schimba ceva.
Totusi, daca sa zicem ca ar trebui sa schimb unul din ele, care este diferenta intre piesele de mai jos, in afara de pret bineinteles.

 

https://targuldepiese.ro/injector-skoda-rapid-nh3-1-6-tdi-diesel-105-cai-vdo-a2c9626040080/56170/102799/tdpid-1007781/

https://targuldepiese.ro/injector-skoda-rapid-nh3-1-6-tdi-diesel-105-cai-delphi-hrd662/56170/102799/tdpid-1057798/

https://targuldepiese.ro/injector-skoda-rapid-nh3-1-6-tdi-diesel-105-cai-oe-vw-03l130277s/56170/102799/tdpid-4701930/

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cel de VDO si VW singura diferenta este ambalajul. Tot VDO sunt si cele in ambalaj VW dar au alt cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Revin cu o intrebare.


Daca il schimb fara sa mai fac "scaunele" injectoarelor, apare vreo problema ceva? Pe youtube am vazut ca majoritatea le scot pe cele vechi, le baga pe cele noi si cam atat.
Vreau sa cumpar VDO ul la 1250 si sa mi-l schimb eu, dar nu am trusa necesara, decat cheie dinamomentrica sa il strang corect.

Ca un update, am dat "adapt minimum injection qty" si am asteptat de m-am plictisit pana i-am dat abort. Masina merge ok-ish, porneste bine dimineata la -1, -2 grade, trage bine, dar corectia pe INJ1 e pe la +2, iar toate celelalte sunt cu - 0.xx

 

Multumesc.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare smecherie,  demontezi pe cel defect, cureti frumos locasul injectorului, il montezi pe cel nou cu saiba de foc,oring-uri noi, surub nou strans la cuplu, problema e ca trebuie inscris in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am VCDS si ii pot scrie codul fara probleme. Citisem pe aici pe topic cum ca ar trebui facut scaunul la injector ( whatever that is ).

 

Am cumparat kit ul de garnituri originale ( incl saiba de foc ) si le voi schimba si la injectorul pereche.

 

Dupa tester, ma gandesc ca trebuie sa il schimb pe cel cu valoare mare pe +
 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am schimbat azi injectorul nr 1 iar valorile arata ca in poza atasata. I am scris codul dar nu am facut adaptare la cantitatea minima injectata. Ma gandesc ca se auto adapteaza ele in mers.

 

Multumesc tuturor pt sfaturi.

Screenshot_20210116_182647_com.ovz.carscanner.jpg

Inainte valorile erau de +2 uneori si +3 pe inj nr 1

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste km. Incearca sa utilizezi cat de mulr frana de motor. Ideal ar fi daca ai avea o coborare.

In 100.. 130km se adapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am facut ceva drumuri in coborare de pe un deal. Oricum banuiesc ca pana nu se adapteaza e normal sa se auda putin mai ciudat injectia ...

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. 

Întâmpină si eu o problema cu un golf 6 1.6tdi motor cayc,mi s-a ars un injector, l-am inlocuit cu un second, urmând ca după vreo 3-4mii km sa se ardă iar, l-am inlocuit si s-a ars si acesta dupa alți 3-4mii! Adica 3 injector arse în interval de 2luni si 7-8mii de km. Mentionez faptul că injectorul nu l-am scris în sistem, sa fie oare asta cauza sau am probleme cu calculatorul? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil driverul din ecu, care comanda inj sa fie cu probleme.

Dar, putin probabil.

Faptul ca nu e scris, nu distruge piezo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.12.2020 at 21:51, robert.alexandru a scris:

Ce pret are unul? 

 

Îmi cer scuze, nu am văzut notificare la topic. E 500 lei bucata, la noi în zonă a fost 1450 lei injectorul nou. Mecanicul a spus să le schimb pe toate, ca să știu o treabă. S-a simțit bine la card. 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sh, scos de pe mașină cu 150.000 km reali (prim proprietar) de către Eexcalade, acum vreo lună.

 

Am vrut să le recondiționez, dar indiferent pe unde am întrebat, toate firmele mi-au răspuns la fel: nu se pot recondiționa. Așa că... pagubă la buzunar. Cel defect vine bonus, oricum.

 

Modificat de Octavia_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Mitu Ionut Ovidiu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!