Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Ms frumos in 2sapt o sa le schimb si am sa postez aici rezultatul . O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Am incercat sa incarc pozele cu valorile la injectoare la o Octavia 1.6 tdi cayc dar nu reusesc.Asa ca le scriu:

injector cilindrul 1:-0.3530 mg/stroke

injector cilindrul2 2:-0.1558 mg/stoke

injector cilindrul 3 3:0.0947 mg/stroke

injector cilindrul 4 4:0.4012 mg/stroke

Sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se mențin sunt foarte bune! Ai măsurat cu apa la 90 grade? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!Apa la 90 grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi liniștit, motorină bună și talpă. Sau cum zic unii, să mergi cu ea de parcă ai furat-o! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!Nu schimb sub 3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Detin de aprox 3 ani un golf 6 cu motor 1.6 tdi, 85.000 km reali, an fabricatie 2011.

Nu am avut nicio problema pana acum cateva luni cand au aparut trepidatii la relanti, turometrul are fluctuatii iar motorul a devenit destul de zgomotos cand are acele fluctuatii. Am observat intre timp ca problema apare doar cand e AC deschis.

Am facut o diagnoza la un service auto si a reiesit o valoare +2 la injectorul 1 atunci cand e AC pornit iar fara AC valoarea e undeva sub +1. In rest totul a iesit ok, fara erori.

Citind acest post am facut testul impedantei injectoarelor si la injectorul nr 4 (cum numeri de la stanga la dreapta stand in fata masinii) a reiesit valoarea de 182k ohmi fata de 203 cat au celelalte.

Aveti idee cum sunt asezate injectoarele pe masina si cum e pozitionat injectorul nr 1 din VCDS? Ma gandesc ca cel cu impedanta mica e si cel cu deviatia din VCDS.

Oare poate fi problema de la AC avand in vedere ca simptomul apare la pornirea lui? Ar fi util sa fac o verificare la compresor, poate ingreuneaza functionarea motorului?

Multumesc anticipat!

Sorin M.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul nr, 1 este asezat in aceeasi loc, indiferent de diagnoza, fizic, etc - se numara de la distributie - deci, nr.1 este primul, de langa aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Cel caruia i-ai masurat tu impedanta este de fapt injectorul 1, se numara de la distributie dupa cum spunea si Florin mai sus .

Si mie mi s-a parut ca merge un pic mai zgomotos motorul cand deschid AC ... nush daca sa imi fac griji pentru AC sau pentru injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC pornit=cantitate injectata mai mare, clar cresc si corectiile, daca inj.sumt mai slabute incep sa bata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Cureaua de accesorii am vazut ca e in stanga cum stai in fata masinii deci acolo e si distributia si injectorul 1 e primul din stanga. 

İnjectorul acesta ar fi compatibil? https://www.epiesa.ro/injector-vw-golf-vi-5k1-1-6-tdi-oe-vw-03l130277b/31340/102799/idprod-662016630/

Codul motorului meu este CAYB iar cel de pe epiesa e CAYC.

Modificat de sorinmarele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta 03L130277S  e modelul nou care il inlocuieste pe cel cu B in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă e să pună cu s in coada nu cumva ar trebui să le schimbe pe toate 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric nu am facut asta vorbesc din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 6 1.6 tdi 90 cp 81.000 km reali, 2011. A inceput deja de ceva luni sa consume maj mult in oras, acum se balbaie la relanti pana se incalzeste si cu aer conditionat pornit mai da in nas. Aveti vreo recomandare unde sa o pun pe tester? Pica injectoarele la km astia? Mersi!

Modificat de rearhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la acest model, cunosc caz care la 44.000 km (in garantie) s-au schimbat 3 injectoare.

Suntem mai multi colegi in Bucuresti, care te putem ajuta - vezi si in aria Prestari servicii - Oferte extinse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm, din acest motiv am mai cumparat o masina pt Bucuresti pe benzina...

1.6 tdi in oras devine extrem de costisitor in timp.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să îmi explicați și mie, la mașina mea cu 1.6 tdi CAYB din 2014 am monitorizat și tot timpul am la un injector corecție mai mare de genul 0.5-0.6 Tot timpul la alt injector, niciodată același și nu am sesizat să fie vreunul care să se repete mai des. 

Dacă fac testul după un drum mai lung valorile corecțiilor sunt de maxim 0.3. Dar dacă îl fac după ce am mers prin oraș sau am încălzit motorul pe loc întotdeauna un injector are valoare mai mare. 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. am facut o diagnoza cu presiunea injectoarelor, atasez o poza cu asta, imi poate spune cineva ce reprezinta valorile din imagine, daca sunt bune, daca sunt probleme, etc. multumesc. Problema mea este : motorul tremura la ralanti, vw pasat B7 1,6 tdi 105 cp , fabricatie 2011 .

IMG_2078.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai făcut-o în condiții nefavorabile (clima pornită, motor rece) ori nu bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori injectoare care trebuie schimbate!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Trofin Liviu said:

Vă rog să îmi explicați și mie, la mașina mea cu 1.6 tdi CAYB din 2014 am monitorizat și tot timpul am la un injector corecție mai mare de genul 0.5-0.6 Tot timpul la alt injector, niciodată același și nu am sesizat să fie vreunul care să se repete mai des. 

Dacă fac testul după un drum mai lung valorile corecțiilor sunt de maxim 0.3. Dar dacă îl fac după ce am mers prin oraș sau am încălzit motorul pe loc întotdeauna un injector are valoare mai mare. 

momentan, laso-n pace.

valorile de 0.5 .... 0.6 sunt f bune.

este foarte bine ca nu ai valoarea cea mai mare pe un singur injector, asta inseamna ca se compenseaza bine in functionare.

intr-adevar, valorile cu + sunt poblematice insa, de obicei, de la 1.1111 ... >.

asa ca, daca motorul nu prezinta nici un alfel de simptom in functionare ....  nu - ti fa probleme.

daca la masurarea dupa un drum lung, in care apa a ajuns la 90 gr. ai corectiii de 0.3, este aproape perfect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie cate trebuie inlocuite ?

15021960488971752472996.jpg

1502196171530397185693.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!