Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Pai e diesel in 4 cilindrii, niste vibratii sunt normale mai ales ca 1.6 TDI nu are nici arbori de balansare. Eventual, compara cu alta in stare buna, nu te lua dupa cum iti imaginezi tu ca ar trebui sa mearga masina.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vibrații la motor, același motor de 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost montate corect injectoarele? curatat scaune injectoare? suruburi noi, stranse la cuplu? Saibele de foc si oringurile ma gandesc ca au venit noi cu injectoarele noi. La cel vechi au fost schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti dupa 3000 de km facuti cu inj 2 schimbat si restul originale am zis ca trebuie sa le schimb si pe cele 3 (am valori de 1 si ceva pe inj 1 (cu ac u pornit),  -2 -3 si ceva pe inj 2, pe inj 3 am - 1 si un pic, iar pe  inj 4 am chiar si +3 jumate 4) voiam sa va intrb daca dupa ce le schimb trebuie sa i dau un "adapting injector minimum deviation quantity"? ca ma gandesc sa puna acolo niste valori la toate si dupa in km mai multi sa se regleze singure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă le cumperi noi, cu codurile pe ele, dc ai pune alte coduri?

Iei noi, bagi codurile lor și pace buna, ce adaptări mai vrei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, CRiCU90 said:

Au fost montate corect injectoarele? curatat scaune injectoare? suruburi noi, stranse la cuplu? Saibele de foc si oringurile ma gandesc ca au venit noi cu injectoarele noi. La cel vechi au fost schimbate?

Mecanicul asa zice ca a facut totul cum trebuie...

Tocmai am terminat un drum de 180 de km si am valorile de mai jos. Am folosit frana de motor destul de mult, am inteles ca asta ajuta la reglari. Ce ziceti, nu par valori de injector nou, nu?

injnoi.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile alea nu arata doar starea injectoarelor, valorile alea sunt determinte de ECU ca si o corectie generala a procesului de combustie in fiecare cilindru. Orice variabila leagata direct de procesul de combustie (de ex. uzuri mecanice putin diferite de la un cilindru la altu) influenteaza valorile pe care le vezi ca si corectii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, cristimnt said:

Mecanicul asa zice ca a facut totul cum trebuie...

Tocmai am terminat un drum de 180 de km si am valorile de mai jos. Am folosit frana de motor destul de mult, am inteles ca asta ajuta la reglari. Ce ziceti, nu par valori de injector nou, nu?

injnoi.JPG

Relax, si eu am facut fix la fel ca tine. Mergi cu ea multe sute de km si o sa vezi ca totul o sa isi revina la normal. Valorile sunt foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Dolfin said:

@cristimnt, ce injectoare ai pus, OE sau Siemens?

 

Am pus INJECTOR VDO A2C9626040080 de pe epiesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/14/2020 at 11:29 PM, CRiCU90 said:

Dacă le cumperi noi, cu codurile pe ele, dc ai pune alte coduri?

Iei noi, bagi codurile lor și pace buna, ce adaptări mai vrei?

La mine dupa ce am schimbat toate 4 injectoare, in service Skoda, motorul tremura la relantiu. Dupa ce am facut "adapting injector minimum deviation quantity" am scapat de problema si merge normal. Am parcurs peste 100k km de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad dc ar mai trebui adaptare.. codurile acelea sunt perfecte pt acele injectoare(teoretic). 

Eu dupa reconditionare, am bagat noile coduri si a mers perfect de la prima cheie.

Rau nu cred sa le faca daca faci o adaptare daca oricum merge rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.07.2018 at 15:11, bob7 a scris:

ok din doua surse 8 Nm + 180° ramane asa de referinta.

Salutare!

Poti te rog sa imi spui si mie cu cati Nm se strange surubul ala de prindere a injectoarelor la un motor cfhc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru
On 9/16/2020 at 3:47 PM, radu2010 said:

La mine dupa ce am schimbat toate 4 injectoare, in service Skoda, motorul tremura la relantiu. Dupa ce am facut "adapting injector minimum deviation quantity" am scapat de problema si merge normal. Am parcurs peste 100k km de atunci.

am facut si eu asta cu injectoarele care erau pe masina si mi a crescut corectia peste 1 la unul din ele. sper sa isi revina la loc cand mai adun cativa KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,va rog pe cei care ati reconditionat injectoarele la Otopeni si la Buzau sa imi dati si mie ceva date de contact ale firmelor,bineinteles pe MP ca sa nu avem probleme. La masina mea cu cod motor DDY la rece se auzeu injectoarele rontaind un pic si parca unul dintre ele se auzea ca o mai lua pe aratura,adica nu caraia la unison cu celalalte,avea felul lui aparte de a caraii iar astazi dimineata la porire cu o temperatura exterioara scazuta undeva la 8 grade a inceput sa cloncane foarte tare acel injector in jurul turatiei de 1200-1600 RPM iar daca acceleram peste aceasta turatie masina mergea o secunda in 3 pistoane dupa care se tura relativ normal....Si pornirea a fost un pic mai lunga nu a pornit ca pana acum...Cred ca un injector ramane cumva blocat si as dorii sa ma duc la niste oameni priceputi sa imi spuna ce am de facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma, am decis sa rezolv problema mea cu injectoarele, si pentru asta am ales reconditionarea acestora. Injectoarele au fost trimise prin curier la un service specializat din Buzau (nu facem reclama aici pe forum, pot da detalii in privat). A doua zi, am fost sunat si mi s-a spus ca au fost testate preliminar si prezinta uzura avansata a diuzelor. Din punct de vedere electric (capsula piezo, actionare, etc) erau ok. Mi s-au prezentat variantele de reparare, prin inlocuirea cu duze de provenienta sh (cost total reconditionare / injector 450 lei), sau prin inlocuirea cu duze noi, VDO (cost total per injector 600 lei). Am optat, bineinteles, pentru varianta duze noi, injectoarele au fost reconditionate, testate pe banc autorizat VDO, si le-am primit, tot prin curier, ambalate fiecare in cutii purtand mentiunea Genuine VDO repaired diesel injector, insotite de raport de incercare si cod nou generat.

Au fost montate pe masina, dupa curatarea scaunelor injectoarelor,  au fost inlocuite saibele, oringurile si suruburile de fixare, filtrul de combustibil, au fost introduse noile coduri.

Ca impresii, ce sa zic: nu mai recunosc motorul. Acesta e muuult mai silentios, consumul a scazut, nu mai am nici un fel de variatii ale turatiei la rece sau relanti, comportamentul masinii e semnificativ schimbat. Acum...sper sa tina cat mai tin eu masina!. 

Nu am verificat ce valori au corectiile injectoarelor dupa inlocuire, dar nici nu mai conteaza acum. 

Garantia injectoarelor reconditionate este de 6 luni.

 

20201008_213637[1].jpg

 

raport.jpg

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai verificat corecțiile pentru ști și tu ca sunt mari

E o soluție temporara,tot la înlocuire se ajunge, îți spun din experienta

Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eyesbloomPoate ca ai dreptate, poate ca nu. Timpul isi va spune cuvantul. Dar crede-ma, nici nu ma intereseaza corectiile, atata timp cat motorul functioneaza pe placul meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, și mie îmi place cum suna acum, dar corecțiile îți spun dacă vei avea probleme în timp sau nu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi toată lumea bună de pe forum susține să măsori corecțiile la temperatura de lucru, numai tu spui să le măsori la rece. Cum trebuie și de ce trebuie dacă toate sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR-uri au relevanta mult mai mare corectiile la rece, la PD se fac doar la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bancu de teste si meserias bun e sfant.

Corectiile ce le vedem noi pe vcds... nu sint relevante.

Am discutat asta cu meseriasi care le repara cu rezultate f bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, nicusan said:

Păi toată lumea bună de pe forum susține să măsori corecțiile la temperatura de lucru, numai tu spui să le măsori la rece. Cum trebuie și de ce trebuie dacă toate sunt bune?

Nu spun numai eu, citește mai jos, sau întreabă l pe colegul eexcalade

Te lămurește el mai bine 

8 minutes ago, powershot said:

Bancu de teste si meserias bun e sfant.

Corectiile ce le vedem noi pe vcds... nu sint relevante.

Am discutat asta cu meseriasi care le repara cu rezultate f bune.

Nu se pot repara, crede ma ca să încercat, nu rezolvi nimic

Altele noi, scump....dar asta e, e decizia ta

2 minutes ago, eyesbloom said:

Nu spun numai eu, citește mai jos, sau întreabă l pe colegul eexcalade

Te lămurește el mai bine 

Nu se pot repara, crede ma ca să încercat, nu rezolvi nimic

Altele noi, scump....dar asta e, e decizia ta

LE:Meseriasii ce interes au?

Sa ți le repare,logic,nu țin,ajungi tot la schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!