Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Pentru ca are 300,000km si planuiesc sa vin cu ea in Spania si sa o folosesc si nu vreau sa risc. In dezmembrari e 8-900lei un injector. Un injector reparat e 650lei + piesa veche la schimb. Si de verificat parca costa 200lei/injector...
Azi dimineata, acelasi injector, a aruncat iar rampa de retur afara... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu avea grija in plus, mai ales ca masina o sa fie folosita pentru a produce, 4 inj noi AM si rampa de retur noua, OE, are schimbare de cod.

Desigur, suruburi noi, saibe noi, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rampa mea nu are schimbare de cod: "03L130235AF"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel cod de mai sus este ultimul cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.02.2025 at 9:00, UNHleaSHD a scris:

Pentru ca are 300,000km si planuiesc sa vin cu ea in Spania si sa o folosesc si nu vreau sa risc. In dezmembrari e 8-900lei un injector. Un injector reparat e 650lei + piesa veche la schimb. Si de verificat parca costa 200lei/injector...
Azi dimineata, acelasi injector, a aruncat iar rampa de retur afara... 

Ce cauti in Spania bro?la 40 eur /injector probatul,pune mina si deschide acolo un atelier ca vin eu cu aparatura si cu cunostintele si ne umplem de bani.In SP la cimitirul de masini costa 90..100 eur un injector,si 180 eur reconstruit complet,cu duza noua si alta bobina sh de data aceasta dar cu garantie de 1 an.

Injectorul care iti arunca afara tubul de pe retur,probabil da mai mult decit trebuie,pune-i o brida ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina de la service. Cica a fost de vina partea mecanica a injectoarelor. Acum am la ralanti, co motorul cald si fara consumatori, un consum de 0,2l/H.
 

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cam mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru CAY este perfect normal cand au fost probleme de retur marit si s-a facut adaptarea cantitatii minime. Dupa un timp mai scurt sau mai lung va reveni la 0,3 - 0,4. Chiar e posibil sa aiba mici vibratii sau neregularitati la inceput, din cand in cand, din cauza adaptarilor. @UNHleaSHD Motorina buna si drumuri lungi (nu lua in seama corectiile cateva mii de kilometri daca masina merge bine)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, lupo_bv said:

Nu este cam mic?

Nu am idee. De asta scriu aici, ca sa ne sfatuim :D. Merge OK, nu ma da pe spate. Saptamana asta o duc la dyno si soft de putere sa vedem... Nu mi se pare ca ar trage mai bine, dar consumul a scazut. 
-50km/h, treapta 3, consum sub 4%
-130km/h treapta 5, 7,2%
Consumuri facute pe A0, chiar atunci, plinul facut, masina goala. Trebuie sa ii mai schimb filtrele si reiau testele. O sa calculez si consumul la pompa.
Daca aprind farurile sare la 0,3, pornesc AC am 0,4l/h.

28 minutes ago, florilar1 said:

Pentru CAY este perfect normal cand au fost probleme de retur marit si s-a facut adaptarea cantitatii minime. Dupa un timp mai scurt sau mai lung va reveni la 0,3 - 0,4. Chiar e posibil sa aiba mici vibratii sau neregularitati la inceput, din cand in cand, din cauza adaptarilor. @UNHleaSHD Motorina buna si drumuri lungi (nu lua in seama corectiile cateva mii de kilometri daca masina merge bine)!

Nu merge sa adaptez injectia la a mea. I-am sters valorile (metering valve si cealalta) si sa vedem cum se comporta la un drum mai lung, fara zapada. Chiar ma uitam la corectii, in primii 20km am avut corectii de +1... a doua nu au mai sarit de +0,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua, indraznesc sa cer și eu o părere, masina este un golf 6, 1.6 tdi cayc, injectorul 2 a fost scos prin demontarea părții electronice și atașată o presa după care montata la loc de către mecanic, iar injectorul 3 a fost schimbat cu unul sh în urmă cu vreo 60mii km. Masina merge urat, scoate fum, se simt noxe, ralanti mărit, consum mărit. Masina rapanea urat la accelerare după ce l-am schimbat pe al3-lea, dar am mers asa, acum nu mai rapane, dar merge urat, porneste ușor dar nu merge rotund. Ce soluții ar fi? Ar fi bine sa le înlocuiesc pe toate 4 cu unele recondiționate? Prețul este destul de mare pentru unele noi...! Multumesc

Screenshot_20250311-073300.jpg

Screenshot_20250311-073323.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani schimba tot ,daca vrei sa economisesti,mergi la pompangiu sa ti le calibreze.Nu trebuia sa va atingeti de piulita bobinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In speranta ca mai ai DPF functional, schimba-le pe toate 4 cu unele noi Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui deriva din faptul ca au umblat la piulita injectorului,si de acolo se calibreaza injectorul.Este posibil sa fie bune injectoarele,nu stiu,nu a specificat de ce a fost nevoie sa le scoata din chiulasa,sau nu am retinut eu.

Toate injectoarele,bobina lor,se string la o forta anume,dupa care se probeaza,si se mai string sau se mai slabesc in functie de necesitati.Variatia inaltimii bobinei,cu 0,0xx mm influenteaza foarte mult,si in vdo cu atit mai mult decit in celelalte.

Daca bobina are 200kohm aprox,(170...200) si 0,7...6,5microfarazi,cu spalarea pieselor prin procedeul ultrasunete si montarea lor,injectorul devine functional la 100%.

In cazul in care se doreste un injector ca nou,se pun duze sau duze noi,cum le numiti voi,si care costa in jur de 40 eur una,si se calibreaza injectorul.

Injectorul vdo are doar doua saibe de reglaj/calibraj,si cu ajutorul lor se pot obtine cantitatile necesare de injectie,conform cerintelor fabricantului.

Asa ca 40 eur duza noua,+92 eur/ora mina de lucru ar fi 132 eur reconstruirea unui astfel de injector.

Bineinteles ca astea sint preturi de afara,in RO nu stiu care sint preturile.

Problemele incep dupa montarea injectoarelor,mecanicii ,unii dintre ei,stiu doar sa le infiga in chiulasa,si uneori sa le codifice,dar asta nu este decit jumatate din treaba,ce este mai important nu se ia in seama sau nu se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sorinacho224

Salutare colegi.

 

Zilele trecute am fost pe la un prieten care din intamplare are vcds. L.am rugat sa imi arate corectiile pe injectoare la masina, o Octavia 3 1.6 Tdi DDYA care am cumparat.o de curand. Atasez aici o poza, in vcds nu am gasit masuratorile cu mg/stroke, doar cele cu us. Injectorul nr 1 arata o valoare suspect de mare fata de celelalte, este motiv de ingrijorare? Masina are 175.000 km si valorile au fost luate la cald, 90 de grade si cu motorul la relanti. Motorul merge ok, nu da cu fum, doar daca ridic capota se aude un tacanit fin, probabil de injector. Am alimentat numai cu motorina normala de Rompetrol , nu aditivata.

WhatsApp Image 2025-04-27 at 21.10.22.jpeg

Modificat de sorinacho224
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Skoda 1.6  cayc, la pornire la rece nu se accelereaza si se ingatuie, merge in suturi. Istoricul nu e foarte mare din ce am facut eu. Injector cil 3 nou si egr nou original. Am dus injectoarele la verificat si sunt foarte bune, am vazut ca are un debitmetru hella. Nu apare nici o eroare si din parametrii nu mi-a sarit nimic in ochi.
Ma gandesc la egr si recirculare excesiva, desi pare ok actual cu specificat, sau sa fie tot pe injectie ceva?
Parca la revenire la ralanti cu ac pornit se gatuie de 2-3ori pana se stabilizeaza.
Daca tin minte bine are soft pre-dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori injectoare cand nu se accelereaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se comporta ciudat si daca vreau sa fac adaptare cantitate injectata la setari de baza. Adica calc frana si acceleratia si normal trebuia sa urce turatia la 1500 parca, dar la mine turatia variaza cu 50-100 ture sus jos de la ralanti. Cand am schimbat injectorul tin minte ca se accelera la 1500.
Am verificat corectiile la prima pornire din zi si au fost foarte ok, ceva pana in 0.5. Curios ca, inainte sa schimb egr am vazut corectie aproape de 3 pe cilindrul 4, si acum la verificare sunt toate bune.
Luni le montez si vad daca se manifesta si gatuirea asta, eventual verific si corectiile.
Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca corecțiile sunt ok verifica si presiunea de combustibil in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina sint injectoarele,aproape 100%.Stiu ca e greu de crezut ce spun,dar eu sint specializat pe acest motor 1,6 tdi seat,audi,vw care au montate injectoare siemens 03L130277B.Ieri,spre exemplu,dupa ce am reparat si montat 4 injectoare de acest tip pe un audi a3,am avut surpriza sa se menisfeste exact cum spune colegul mai sus.

Am scos injectorul cil 4 care imi dadea si eroare,si l-am testat din nou pe bancul de probe,totul absolut ok.

Duza noua,injector reconstruit,piese noi,si bobina folosita cu 3,51 microfarazi,si 197 kohmi pe instrumentul de masura cu 125v pe tester.

Dupa aceste teste,am facut altele pe megatester  special pentru asa ceva,si am obtinut aceleasi valori.

Ca sa elimin orice indoiala,am schimbat bobina,am recalibrat injectorul,si l-am montat.......totul ok,mers rotund,consum mic,masina are viata ca in prima zi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!