Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Asta cu 150k km e fix pix, ale mele au avut probleme la mai putini km... deci nu tine neaparat de km. 

Nu se reconditioneaza partea electrica (piezo), mecanic se schimba niste piese si se regleaza, calibreaza si genereaza coduri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am știut, de acum faptul e consumat. Sunt toate trei la vânzare (numărul 2 e cadou, cum am spus). De km sunt foarte sigur, tata a cumpărat mașina de nouă (pentru cine dorește să cumpere vreun injector, pot face rost de factura de la achiziție, nu umblu cu prosteală).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Cam asa ceva am gasit ca deviatii pentru injectia Delphi pe un 1.6 CXXB.

 

        Mai avem posesori de 1.6 cu injectie Delphi ?

 

       

 

 

injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Am si eu o Jetta 2009 1.6 diesel DSG CAYC si cred ca am o problema cu injectoarele deoarece se aude la rece si la cald si cand sta in P pe planetare si mai rau in sarcina(subturat) o bataie de motor pornit cu sparyul...ma poate ajuat cineva din Bucuresti care are experienta pe treaba asta cu o diagnoza/constatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este foarte posibil.  Suntem mai multi colegi care te putem ajuta in București. Vezi aria oferte extinse, prestari servicii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31/01/2021 at 12:02 PM, Gabriel A said:

Va salut!

 

Am si eu o Jetta 2009 1.6 diesel DSG CAYC si cred ca am o problema cu injectoarele deoarece se aude la rece si la cald si cand sta in P pe planetare si mai rau in sarcina(subturat) o bataie de motor pornit cu sparyul...ma poate ajuat cineva din Bucuresti care are experienta pe treaba asta cu o diagnoza/constatare?

Florin e unul dintre ei, poți apela cu încredere 

Recomand 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu iarasi injectorul, problema este ca in urma înregistrării acestuia, nu vrea sa se adapteze, are o valoare de +2,4(injector.4) si l-a capiat si pe inj.3 cu o valoare de +1,2. Nu m-ar deranja, masina trage, dar rontaie foarte rau la accelerare între 1500-2500rpm.  Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, injector sh. Până sa îl înregistrez avea valoarea cea mai bună dintre toate, aproape de 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Plumbu Iulian
On 3/13/2019 at 2:20 PM, powershot said:

Schimba si piezo daca e nevoie ... sau doar le curata la ultrasunete ?

Deja e varsta problemelor astora.

salut , te rog sa ma ajuti cu un contact pt persoana care schimba piezo , multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incet, incet, se repara si astea cu succes.

 
imi amintesc de inj Delphi de la Logan, in urma cu multi ani.

aceeasi treaba, nu se pot repara, decat altele noi.

povesti comerciale.

 

asa si cu aceste inj siemens- vdo. 
au inceput multi sa le repare si cu succes, dar nu se recunoaste pe aici pt ca sint interese comerciale ale unor membri.

 

asa ca, sapati adanc, nu aruncati cu banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut astazi un injector din colectia mea de injectoare de 1.6 defecte, pana acum am 5.

Ce am constatat e ca duza era infundata bine, mai facea doar doua jeturi din 6 sau 7.

Am observat ca se curata relativ usor si pana la urma cred ca infundarea duzei a dus la distrugerea mai rapida a elementului piezo.

Cred ca ECU trage mai tare de piezo sa deschida durata mai mare cand duza e infundata partial astfel incat sa injecteze aceiasi cantitate.

 

A mai incercat cineva sa curete duza la un injector functional, sa o puna la loc si injectorul sa mai mearga dupa ?

sau ai nevoie de echipamente scumpe ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Renault la 1.5 dci se pot schimba supapa de retur, la pornire grea. Am schimbat eu la 4 inj. La vw posibil sa se poată schimba aceea supapa, iar costul mai redus la reparație. Trebui găsit meseriașul care și face acest lucru. 

Modificat de cosminel24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plumbu Iulian
On 7/25/2015 at 6:58 PM, playonlcd said:

Salutare,

 

Detin un golf 6 1.6 tdi 2010 cu 161.800km si ma mancat undeva ca aseara sa incerc optiunea  "Adapting injector minimum deviation quantity"  din meniul Engine>Adaptation.

Dupa aceasta adaptare a crescut consumul la relanti la 0.6 (cu motorul cald, 90 grade) iar cu AC-ul ajunge la 1L, inainte fiind la 0.3 respectiv 0.6 cu AC. Consum in oras azi 9.8.

Deviatiile acum sunt pana in 0.5, motorul nu variaza si sta la 800 rpm la relanti

 

Se pot adapta cu diagnoza deviatiile pe injector sau e nevoie sa merg la reprezentata? 

Puteti recomanda o reprezentanta de incredere unde se pot calibra injectoarele? 

Nu sugerati Ivas Galati

ce deviatii aveai inainte de adaptare ?? Care a fost motivul de ai facut adaptarea ?? eu am o deviatie de 1,7 mg pe injectorul 4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare, astăzi pe accelerație sa oprit motorul. Scos cheia apoi contact si totul normal. Vreo idee ce ma Paște. Mulțumesc. 

IMG_20210324_172038.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru
On 3/13/2021 at 8:02 PM, geo999 said:

Am desfacut astazi un injector din colectia mea de injectoare de 1.6 defecte, pana acum am 5.

Ce am constatat e ca duza era infundata bine, mai facea doar doua jeturi din 6 sau 7.

Am observat ca se curata relativ usor si pana la urma cred ca infundarea duzei a dus la distrugerea mai rapida a elementului piezo.

Cred ca ECU trage mai tare de piezo sa deschida durata mai mare cand duza e infundata partial astfel incat sa injecteze aceiasi cantitate.

 

A mai incercat cineva sa curete duza la un injector functional, sa o puna la loc si injectorul sa mai mearga dupa ?

sau ai nevoie de echipamente scumpe ?

 

sunt foarte curios daca trebuie recalibrate dupa ... 

 

am vazut ca le poti cumpara separat de pe ali: https://www.aliexpress.com/item/4000430117157.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3c464847xJDf3e&algo_pvid=0d3a0895-2823-49f1-a5ad-ea53d75761d7&algo_expid=0d3a0895-2823-49f1-a5ad-ea53d75761d7-3&btsid=0bb0622f16167495588168557e716e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

LE: chinezii zic ca trebuie recalibrate dupa ...

 

 

 

2021-03-26_11h13_54.png

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit clip-ul acesta unde omul curata diuzele la injectoare de bmw.

Nu zice nimic de o calibrare, nu face decat sa le stranga pana la marcajul initial.

 

 

 

Modificat de geo999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioneleclaudiu@gmail.com

Salutare băieți,

 

Vin și eu cu o mică problemă, am o Skoda Octavia 2 1.6 TDI CAYC. În urmă cu o lună injectorul 2 nu a mai vrut să țină cu buzunarul (masina inca nu a facut 100.000km). După câteva zile de căutări si 2 constatări de schimbare, am luat decizia că trebuie schimbat cu unul nou, nu avea rost sa iau unul sh care cine stie cu ce surprize venea..

Toate bune și frumoase, trage bine, dar ronțăie foarte ciudat motorul si parca simt intre 1500-2500rpm si o mica trepidație. La service au zis ca e totul bine pe tester, dar ca intr-adevăr aud și ei acea “ronțăială” 

Las o poza cu niste valori.

 

Aveti idee ce se poate face?

2244EAD1-2B3D-43BE-AF33-79D8A2626D26.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuit inj 3 ,si celelalte vechi ,daca vrei ca motorul  sa mearga normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am avut probleme (cu vestitul sunet ca de motor diesel vechi) al injectoarele sau al motorului 1.6TDI CAYC, regenerari dese, consumul crescuse in oras in jur de 10 l/100km iar extern in jur de 7.5 l/100km, instant la relanti 0.4-0.5 l/h . Dupa un test am gasit DPF-ul cu 71% incarcare si doua valori la injectoare de +1.4 si la altul -0.75, restul erau in jurul lui 0.1, iar recomandarile mecanicilor erau sa inlocuiesc injectorul cu valoare mai mare, iar recomandarile celor de la reprezentanta erau sa mai astept cu inlocuirea injectoarelor.

Prima interventie a fost sa curat DPF prin metoda cu aer fierbinte si inlocuirea senzorului de presiune diferentiala DPF. (Costuri: 500 lei curatarea, 350 lei demontat/montat, 230 lei senzorul Bosch)

Iar a doua interventie a fost sa-i fac update.ul de soft, avand acel DIESELGATE. Dupa update.ul de soft mi s-a facut o recalibrare a injectoarelor. 

Dupa aceste opreratiuni, acel sunet starniu al injectoarelor a disparut, consumul in oras a scazut in jur de 7 l/100km iar exterior 6.2 l/100km. Consumul instantaneu a scazut la 0.2 l/h si 0.3 l/h cu a/c pornit la 12 grade temp exterioara.

Toate aceste interventii asupra softului si a injectoarelor le-am facut in reprezentanta.

Mi-a explicat omul ca acele zgomote sunt de fapt detonatii produse de momentul, timpul si de cantitatea de combustibil injectate, care duc in timp la fisurarea injectoarelor.

Dupa rularea softului pe masina care se ocupa de calibrarea injectoarelor, softul in da un feedback despre injectoare iar daca ai injectoare defecte trebuie sa le inlocuiesti. La mine feedbackul a fost ca toate cele 4 injectoare sunt ok.

Povestea e mult mai stufoasa, dar pe scurt e ca am scapat de inlocuirea unui injector care un cost minim este de 1300 lei.

Am cca 500km de la aceste interventii iar motorul se comporta excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut downgrade la softul dieselgate ori update la ultimul soft dieselgate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christistanciu
7 hours ago, dnysterian said:

Salutare, am avut probleme (cu vestitul sunet ca de motor diesel vechi) al injectoarele sau al motorului 1.6TDI CAYC, regenerari dese, consumul crescuse in oras in jur de 10 l/100km iar extern in jur de 7.5 l/100km, instant la relanti 0.4-0.5 l/h . Dupa un test am gasit DPF-ul cu 71% incarcare si doua valori la injectoare de +1.4 si la altul -0.75, restul erau in jurul lui 0.1, iar recomandarile mecanicilor erau sa inlocuiesc injectorul cu valoare mai mare, iar recomandarile celor de la reprezentanta erau sa mai astept cu inlocuirea injectoarelor.

Prima interventie a fost sa curat DPF prin metoda cu aer fierbinte si inlocuirea senzorului de presiune diferentiala DPF. (Costuri: 500 lei curatarea, 350 lei demontat/montat, 230 lei senzorul Bosch)

Iar a doua interventie a fost sa-i fac update.ul de soft, avand acel DIESELGATE. Dupa update.ul de soft mi s-a facut o recalibrare a injectoarelor. 

Dupa aceste opreratiuni, acel sunet starniu al injectoarelor a disparut, consumul in oras a scazut in jur de 7 l/100km iar exterior 6.2 l/100km. Consumul instantaneu a scazut la 0.2 l/h si 0.3 l/h cu a/c pornit la 12 grade temp exterioara.

Toate aceste interventii asupra softului si a injectoarelor le-am facut in reprezentanta.

Mi-a explicat omul ca acele zgomote sunt de fapt detonatii produse de momentul, timpul si de cantitatea de combustibil injectate, care duc in timp la fisurarea injectoarelor.

Dupa rularea softului pe masina care se ocupa de calibrarea injectoarelor, softul in da un feedback despre injectoare iar daca ai injectoare defecte trebuie sa le inlocuiesti. La mine feedbackul a fost ca toate cele 4 injectoare sunt ok.

Povestea e mult mai stufoasa, dar pe scurt e ca am scapat de inlocuirea unui injector care un cost minim este de 1300 lei.

Am cca 500km de la aceste interventii iar motorul se comporta excelent.

Mi-ar fi plăcut sa fie și la mine la fel de bine in reprezentanta Porsche Timisoara, dar nu a fost așa. Prețurile la Timisoara sunt exagerate. Vreau sa te întreb dacă te-au pus sa semnezi ca dacă se întâmplă ceva cu calculatorul de injecție in timpul upgrade-ului îți asumi răspunderea, ei nu. Pe mine acest lucru ma scos din papuci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!