Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 9 ore, vlahdacoroman a scris:

Nu are bobina...???

Are piezo. Face acelasi lucru ca o bobina.... dar mai finut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grosiera observatia....

Element de cristal/cuart cu viteza mult mai mare asigura mai multe comenzi pe ciclu de lucru,adica este in stare de mult mai multe tipuri de Injectii cu o cantitate mult mai precisa si rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am schimbat elementul piezoelectronic, nu schimb in fiecare zi injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu piezo nou, zdrăngane injectorul  in forța la 1800...2200 ture ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa il pun. Cred ca o sa il tin in continuare de rezerva, momentan merge bine motorul, plus ca e posibil sa se strice iar ganriturile din capacul de la culbutori cand il inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

injectoarele se pot reconditiona pentru a scapa de probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori la 200000 km/apa la 90.

cilindrul1 =-0.3250

cilindrul 2= -1.3416

cilindrul 3= 0.5631

cilindrul 4= 0.8311

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna, motorina extra are prostul obicei de a genera corecții mai mari. Oricum iarna în general sunt mai mari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e mai ^problematic 2 sau 4?De cand am masina am mers doar cu motorina extra de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici unul, dacă faci mâine vor avea valori mari alte injectoare. Eu merg cu Petrom de-aia ieftină acum și e țzuțz! 

IMG-20181112-WA0014.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce termin rezevorul ca e plin am sa incerc de la Petrom!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când vei face trecerea la Petrom simplă vei simți că nu mai trage atât de bine dar o vei simți mai liniștită. Personal prefer parametri mai buni decât ,,senzații tari". Oricum, pentru deplasări obișnuite e suficient. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎11‎.‎12‎.‎2018 at 17:52, dolmarfan a scris:

cilindrul1 =-0.3250

cilindrul 2= -1.3416

cilindrul 3= 0.5631

cilindrul 4= 0.8311

 Ai 2 injectoare cu -, care compenseaza lucrul mecanic produs de cele cu +.

Ordinea de aprindere a cilindrilor este 1-3-4-2.

Injectorul 4 compenseaza mult lucrul mecanic lipsa de la injectorul 3, deci as spune ca acesta, 3, o sa cada primul.

Daca nu a fost/au fost schimbate vreodata, au tinut foarte bine.

 

Foloseste numai motorina premium pentru calitatea arderii, pentru pompa de inalte si pentru DPF, la injectoare oricum pica elementul piezo. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma bag si eu in discutie avand cam aceleasi nedumeriri: pai Dolfin zici ca cele cu minus compenseaza pe cele cu plus si din diagnosa lui reiese ca 4 ar fi cel mai puturos deci del care nu lucreaza cum trebuie!?! Intreb ca sa inteleg mai bine nu contrazic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ajunge la +1 deviatii sa inteleg ca il mai pot lasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dolmarfan ți-am spus că dacă faci diagnoză zi de zi vei avea mereu alte valori. Dacă nu ai bătaie de injector, dacă nu tremură, merge în trei, pornește greu, stai potolit și pregătește-te de sărbători. Dacă e să cadă elementul piezzo, ăla nu te anunță. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi pot da seama, daca motorul tremura la relantiu, ce injector este defect? Mentionez ca  inceput sa scoata si fum cand se regenereaza, + miros de motorina nearsa. Atasez si o poza, nu cred e relevanta, cum spuneai si tu am alte valori la injectoare in urmatoarea zi.

WhatsApp Image 2018-12-14 at 08.29.58.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai două posibilități, să zapaceasca ceva ECU sau chiar el să o ia razna ori uzură la injectoare. Date jos, trimise la verificat, și luat fiecare parametru la puricat. Poți să ai surprize de la Egr, dpf etc. Nu se schimbă injectoarele până nu ești 100% sigur că ele sunt problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata cand e rece motorul am si o bataie specifica de injector, pe care nu o aveam pana acum. Deci singura solutie sa le trimit pe toate la verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FILIP_MARIUS

Scopul acestor corectii comandate de ECU este ca lucrul mecanic dezvoltat in fiecare cilindru sa fie egal, astfel ca la relanti motorul sa functioneze uniform, fara trepidatii.

Pentru a obtine acest lucru, ECU comanda la unele injectoare o cantitate mai mare de motorina (valorile cu +), iar la altele o scade (-).

Valorile sunt memorate de ECU iar in functionare modificarile sunt incrementale/decrementale.

 

In mod normal inj. 4 are corectia cu + cea mai mare, deci aici este nevoie de o injectie cu cantitate mai mare de motorina pentru acelasi lucru mecanic, deci acesta ar fi candidat la inlocuire, asa cum ati observat toti.

Insa, pe baza experientei proprii, si daca ne uitam la secventa de functionare a cilindrilor (1-3-4-2) as spune ca inj. 3 o sa pice primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dolfin de explicatie.. si la mine sunt cam aceleasi valori ca si la colegii de mai sus si de cand a inceput frigul numai intr-o regenerare sta si dimineata si seara cand plec cu ea la munca sau ma intorc si mirosul acela intepator de fum care il specifica cineva mai sus... nu stiu ce sa fac sa aspept sa cada sau sa le schimb din timp pe cele cu pricina sa nu distruga dpful... dar care sa le schimb ca acum sunt si mai in ceata..  inainte vroiam pe cele cu valorile cele mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o regenerare, din cauza frigului, dai drumul la căldură și ECU mărește turația de relanti. Așa face și a mea, așa fac toate câte le-am văzut. 

Mirosul înțepător este din cauza aditivilor din motorină. Pentru prima dată, iarna asta, la sfatul birocraților care conduc lumea, nu se scoate biodieselul. Prin urmare temperatura de filtrabilitate a scăzut la - 20 de grade (cei care lucrează în domeniu susțin că în realitate este - 15). Se aditivează mult mai mult și rezultatul este un miros urât, înțepător. Eu tot pe asta dau vina pentru corecțiile mari. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!