Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Da le-am montat, masina functioneaza la fel ca inainate sa cada injectorul 3, in parametri normali.  Acum,  sper sa tina cat mai mult.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, AdrianDir a scris:

...Am achizitionat 3 injectoare noi la pretul de 1200 lei bucata.

Interesant faptul ca le-am verificat autenticitatea si nici unul nu a a fost identificat ca si original.

VDO Brand Protection: https://www.vdo.com/passenger-cars/replacement-parts/brand-protection

.....

Are cineva o explicatie? Din cate stiu injectoarele nu se pot fabrica pe vapor :)....

Elementele de protectie (asa cum sunt descrise in link) exista pe injectoarele pe care le-ai cumparat?

Chinezii vand in mod obisnuit injectoare copiate de 1.6 .

 

In alta ordine de idei, codul 03L130277S a disparut din 22.06.2018 si a fost inlocuit cu 03L130277SX, deci nu se mai pot achizitiona injectoare OE fara piesa veche la schimb.

Observ ca inca se mai gasesc injectoare cu S la vanzare la ~2.560Lei, iar cele cu SX sunt ~2.300Lei, asta la magazinele online.

Cam 2.400Lei la dealeri pentru masini mai vechi de 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 VDO A2C9626040080  pentru  buget redus sau 03L130277SX original sunt singurele optiuni la ora aceasta.

-nu exista reconditionari sau  calibrari... pierdere de bani, timp si mai grav de generare a unor probleme suplimentare prin nefunctionarea in paramentrii optimi

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Dolfin said:

Elementele de protectie (asa cum sunt descrise in link) exista pe injectoarele pe care le-ai cumparat?

Chinezii vand in mod obisnuit injectoare copiate de 1.6 .

 

In alta ordine de idei, codul 03L130277S a disparut din 22.06.2018 si a fost inlocuit cu 03L130277SX, deci nu se mai pot achizitiona injectoare OE fara piesa veche la schimb.

Observ ca inca se mai gasesc injectoare cu S la vanzare la ~2.560Lei, iar cele cu SX sunt ~2.300Lei, asta la magazinele online.

Cam 2.400Lei la dealeri pentru masini mai vechi de 4 ani.

Toate elementele de protectie exista. Codul de pe cutie nu a fost identificat in baza lor de date. 

Cert este ca piata este plina de injectoare la aproape jumatate din pretul specificat de tine.

Fie vorba intre noi, la cat de des cade acest element Piezo nu stiu daca merita sa investesti aproape 10 000 lei pt un set nou original certificat etc etc.

Modificat de AdrianDir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cu S nu mai au problemele seriei cu B, in concluzie daca pastrezi masina nu este exagerat sa cumperi OE.

 

Injectoarele pe care le-ai luat tu de la VDO de unde au fost achizitionate?

Scrie la VDO si intreaba-i de ce nu se verifica seriile pe pagina lor.

Daca sustin in continuare ca trebuiau sa poata fi verificate pe site inseamna ca cei din China copiaza si elementele de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as bucura sa fie asa si sa nu mai aiba probleme dar din ce stiu sunt fix aceleasi injectoare, codul a fost schimbat doar pentru ca nu se mai fabrica in serie ci doar ca piese de schimb. 

Chiar o sa le trimit un email.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris literele din codul produsului cu majuscule? Ei spun ca trebuie dezactivata functia Caps Lock ca sa mearga...initial pusesem fara si imi dadea si mie atentionare de produs contrafacut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, AdrianDir a scris:

...din ce stiu sunt fix aceleasi injectoare, codul a fost schimbat doar pentru ca nu se mai fabrica in serie ci doar ca piese de schimb...

Nu exista aceasta practica in cadrul grupului, sa se schimbe codul de piesa cand ea nu se mai foloseste in echiparea de serie.

Se schimba codul doar cand exista o imbunatatire a produsului, in acest caz injectorul cu S este capabil si sa sustina pe durata de viata estimata noul regim de injectie care este cerut de softul dieselgate (vezi pe topicul despre dieselgate).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să înțelegem că dacă am soft diselgate indicat ar fi să am injectoare cu S la final? Atunci cele cu SX pentru ce soft sunt?

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai soft dieselgate injectoarele sunt supuse unui stres suplimentar (detalii in topicurile respective), deci este de asteptat ca la cele cu B sa se injumatateasca durata de viata (aproape se dubleaza ciclul de injectie principal pe cursa de piston) si coroborat cu calitatea scazuta a elementului piezo...probabil ca n-o sa reziste foarte mult.

Codurile cu X in coada marcheaza piese care sunt disponibile doar cu piesa veche la schimb (originala).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru detalii! :) 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum interbare de 1 milion puncte: de ce se cere piesa la schimb? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face subiectul topicului, dar s-a discutat de multe ori pe forum.

Un motiv este pentru ca se reconditioneaza oficial de catre producatorul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/17/2018 at 9:59 PM, nicusan said:

Eu stiu un lucru, piesele cu x in coada sunt piese reconditionate....

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

Daca am pe masina injectoare cu terminatia B ( 03L130277 B) , si am unul defect, daca inlocuiesc pe cel defect cu injector nou dar cu terminatia S ( 03L130277 S) , este vreo problema ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, insa iti recomand sa le schimbi pe amandoua din pereche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avea acest injector un pret mai accesibil le schimbam toate.

Da la 2300 lei bucata, nu pot sa schimb decat pe cel defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
On 7/25/2018 at 4:11 PM, bob7 said:

ok din doua surse 8 Nm + 180° ramane asa de referinta.

Mare atentie la cuplul de strangere,eu am pus suruburi noi ,si la 2Nm unul din suruburi s-a rupt in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2Nm?! Si cu doua degete strangi mai tare... Vezi sa nu fi avut cheia gradatia in dNm si tu defapt l.ai rupt la 20Nm. Desi tin mai mult de 20nm suruburile alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat.

Cum am scris ceva mai sus am avut probleme cu un injector la masina ( caddy , 1.6tdi motor cay) , dupa ce am rasfoit netul despre reparatie injectoare am hotarat sa cumpar un injector nou , ( OM , 2300 lei) , astazi vorbesc pe wpsp.cu cei care repara injectoare in otopeni in vederea montarii noului injector, intreb care este pretul, dupa ce mi.a comunicat pretul sa imi spuna ca nu o sa functioneze masina bine in conditile in care are un injector nou si 3 uzate, si varianta ar fi sa le schimb si pe celelalte 3 cu altele noi, sau ar mai fi varianta sa le reconditionez pe cele 3 uzate, operatiune care duce la 1900 lei ( reconditionare 3 injectoare + montaj injector nou).

A mai inlocuit cineva doar un injector la masina??

Cum merge dupa aceasta operatiune?

 

 

Incepe sa imi dea dureri cumplite de cap masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti schimba doar un injector,ideea reala este ca vor pica si restul....deci tot acolo ajungi,mai devreme sau mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca celelalte 3 vor cadea si ele, dar masina are aproape 100.000 km, am vazut la alte persoane pe forum aici ca i.au lasat la kilometraj mai mare.

Acesta este si unul din motivele pt.care am hotarat sa iau unul nou.

La SH nu sti cat mai duce.

Cel de la service reparatii injectoare mi.a spus ca acum in momentul montari injectorului nou, masina nu o sa mearga bine , o sa rapane, cea ce eu nu cred, cred ca sunt toti pe interes sa stoarca cat mai multi bani.

 

Modificat de R.A.V.E.N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reconditionat unul, si am de gand sa cumpar unul SH, sa-l duc la Sinaia la verificat/reglat si sa-l tin permanent in masina. Cred ca pot face inlocuirea si pe marginea drumului (de preferat, decat intoarcerea in limp mode de la mare....)

Trebuie sa comand un set de garnituri pentru injectoare (cupru, cauciuc, ce-or mai fi) si un bit spline (12 colturi) pentru a putea demonta si remonta injectoarele.

Zau ca era mai simplu cu un patent si o sarma, dar nu e rau nici asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pățit încă, m-a ferit Dumnezeu dar am un coleg care merge de mai bine de un an cu un injector nou (S) și restul vechi (B) timp în care a făcut mai bine de 20000 de kilometri. Cel care a fost schimbat a crăpat de tot. Cât or ține restul, nimeni nu poate ști, mașina merge frumos și corecțiile sunt ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!