Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Pana la urma sa înțeleg ce cele cu cayc..ca și a mea de exemplu sunt mai nereușite ca cele noi..modele după 2014..2015?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cayc pica inj + egr , la cele noi pompa de inalta ...adica pica tot plus bonus egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja au început să pice pompele la noile 1.6 cu injecție Bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Poate sa zica cineva procedura completa de scriere a injectoarelor euro 5/6 la vw?

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si incepe si la mine:

Dupa reclamarea unor zgomote, ce apar aleator in timpul accelerarii ,  ca de injectoare si a unor probleme la pornire (dat lung la cheie), care apar tot aleator, la 74.000 km si 3 ani vechime, dupa o verificare cu Odis-ul in reprezentanta, m-au anuntat ca a fost nevoie de o "micro calibrare" a injectoarelor.  Mai am 1 an de garantie.

Cum imi dau seama daca am nevoie de injectoarele noi? Nu asi vrea ca in garantie sa am nevoie de "micro calibrari" iar dupa terminarea garantiei sa fie nevoie de schimbarea lor. 

Pot sa le cer sa vad compensarile pe injectoare? Scoate Odis-ul asa ceva?

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur asta se va intampla.

microcalibrarea nu rezolva problema ci doar o amana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, dionescux said:

Si incepe si la mine:

Dupa reclamarea unor zgomote, ce apar aleator in timpul accelerarii ,  ca de injectoare si a unor probleme la pornire (dat lung la cheie), care apar tot aleator, la 74.000 km si 3 ani vechime, dupa o verificare cu Odis-ul in reprezentanta, m-au anuntat ca a fost nevoie de o "micro calibrare" a injectoarelor.  Mai am 1 an de garantie.

Cum imi dau seama daca am nevoie de injectoarele noi? Nu asi vrea ca in garantie sa am nevoie de "micro calibrari" iar dupa terminarea garantiei sa fie nevoie de schimbarea lor. 

Pot sa le cer sa vad compensarile pe injectoare? Scoate Odis-ul asa ceva?

Salut

Poti verifica tu valorile la injectoare,daca are vreunul valaoarea peste 1,ai aflat problema,e de schimbat(asta nu inseamna ca ei o sa si vrea)

Sa le verifici la rece,ca la cald toate sunt ok

Modificat de eyesbloom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dionescux Și eu sunt în aceeași situație ca tine, mai am garanție până în 2018 și mi-au spus că atât timp cât mașina pornește nu se schimbă nimic în garanție. Eu aveam corecții de 1.46. Nu îți recomand să faci ce am făcut eu dar la mine a funcționat. Prin urmare am renunțat la garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai tot spus, cercetați topicul despre ulei 2 timpi în motorină. Dar mai spun încă o dată că nu îmi este greu: ulei 2 timpi pentru lubrifierea și protecția injectoarelor și Adizol T6 pentru a micșora depunerile de cenușă de ulei în filtrul de particule. Asta a fost soluția mea și văd că merge, de treizeci și ceva de mii de kilometri tot așa o țin. Cu ,,urările" mele de bine pentru cine le-a gândit!

Liqui Moly are cerere mare dacă și-a permis ca în doi ani să crească prețul uleiului de drujbă de la 25 la 45 lei.

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de la ce colt de starda ai luat masina aia daca ai probleme cu injectoarele masina este in garantie si nu vor sa iti repare masina.De la reprezentanta/weltauto  sigur nu ai luat pt ca altfel aveai test specific de injectoare facut care iti spune punctual ''OK sau Replace injector'' nu ca ai bagat tu untdelemn si alte licori potiuni magice la care faci reclama si gata ai injectoare ca noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gtg pot sa-i rog pe cei de la reprezentanta sa-mi dea rezultatul ala de care vorbesti? Invata-ma ce sa le cer...

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD Am luat-o de la Brady din Militari. Au fost foarte drăguți, nu m-au luat huo! Au pus-o pe tester, motorul se răcise și corecțiile erau la 0,5 . Le-am spus că trebuie luate la cald, am făcut o tură, apa a ajuns la 90 grade și se auzea cum bătea injectorul. Mi-au pus-o din nou pe tester...așa! Vă faceți griji degeaba, se rezolvă! Ați băgat motorină proastă, de aia. Atunci aveam o încredere oarbă în Mol. Chiar alimentasem de la cel din apropiere cu 30 litri. Au mai butonat, au mai clickuit ei și scăzuseră corecțiile la 0,4.

În fine, am ajuns acasă dimineața bătea bine de tot. Am schimbat toate motorinele posibile și nimic. Am dat telefon, am vorbit cu șeful de service i-am spus că nu s-a remediat nimic. După ce m-a ascultat, mi-a tras concluzia: Dom'le, vă merge? Pornește? Da, pornește și merge numai că nu este ok. Faceți o sesizare și vedeți ce vă spune, dar să știți că nu o să vă schimbe nimic atât timp cât mașina merge.

Ce naiba să îi fac, să mă duc la băieți să îi pun să umble la injectoare și apoi să duc mașina pe platforma? Mă pun și fac sesizarea scrisă. Aștept răspunsul care spune că în urma verificărilor efectuate injectoarele corespund și mă invită frumos să mai fac un drum la ei să mă lămurească. 

Între timp am vorbit cu cineva cunoscut care lucrează la o reprezentanta și mi-a spus că mă lupt cu morile de vânt, doar să pice de tot până termin garanția. Și am terminat povestea cu ei, am sunat un prieten bun mecanic care mi-a dat ideea cu oloiu! Mai cu citit pe forumuri, mai cu teamă am băgat. 

Asta este povestea și dacă vrei îți scanez și factura și ți-o trimit pe PM. Ca fapt divers încă mai plătesc credit la ea. 

Și tot ca un fapt divers, uleiul nu le repară, dacă nu mai bagi, corecțiile cresc la loc. De asta am tot spus că nu este ok!

 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trofin Liviu Pana se termina gatantia daca ai drum prin Bucuresti poti trece pe la mine sa vad si eu masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 18.10.2017 at 13:03, F l o r i n a scris:

injector/injectoare cu probleme

Salut ! Am un passat 2010, 2.0 140cp CBAB cu DSG. De la o vreme se aude un carait/rontait la accelerare, la schimbarea vitezelor, mai accentuat cand motorul este rece. Pe la 1600 de rotatii nu se mai aude sau se aude mai incet. Posibil sa fie o problema la injectoare / pompa de injectie ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi si-a facut masina din semnatura regenerare. Valorile mari sunt cele din timpul regenerarii iar cele mai mici sunt dupa regenerare si o tura pe autostrada mers constant in a 4-a la 3000rpm. E grav? 1 si 4 sunt kaput?

inainte mic.jpg

dupa mic.jpg

Modificat de giamgiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, FlorinNistor said:

Salut ! Am un passat 2010, 2.0 140cp CBAB cu DSG. De la o vreme se aude un carait/rontait la accelerare, la schimbarea vitezelor, mai accentuat cand motorul este rece. Pe la 1600 de rotatii nu se mai aude sau se aude mai incet. Posibil sa fie o problema la injectoare / pompa de injectie ? Multumesc !

trebuie verificat

11 hours ago, giamgiu said:

Salut, azi si-a facut masina din semnatura regenerare. Valorile mari sunt cele din timpul regenerarii iar cele mai mici sunt dupa regenerare si o tura pe autostrada mers constant in a 4-a la 3000rpm. E grav? 1 si 4 sunt kaput?

inainte mic.jpg

dupa mic.jpg

cam da....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata pe racoare. Masina porneste si la rece si la cald, nu fluctueaza in rpm. Singura chestie e ca a crescut putin consumul si in ture pe la 2000-2200 pare ca vibreaza motorul mai tare decat in vremurile lui bune si bineinteles suna cam asa:

 

VCDS dimineata 16.11.2017.jpg

consum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se aude mai tare cureaua de accesorii cu intinzatorul.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar tot trebuie schimbat intinzatorul si cureaua, vrei sa astepti pana o sa scartaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc o solutie de curatat injectoarele, solutie pe care sa o adaug in motorina, sau o functionare la turatii mari 3-4K ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred, totuși, ca a avut ceva aditivi. Când am cumpărat,o nu se auzea. Am alimentat de trei ori câte 150lei si încet încet a apărut zgomotul. Acum cu înscrierea, rar, revizie, anvelope de iarnă am cheltuit tot. La primăvară...injectoare. 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!