Jump to content

Cabrio


Costi
 Share

Postare recomandată

Bine v-am gasit!!

Am cautat in alte parti un forum adevarat despre Kafer-uri si uite l-am gasit din gresala unde nici nu ma asteptam.

De curind m-am imbolnavit si eu, am primit virusul VW Kafer (ca tot e perioada virozelor). Virusul pe care l-am dobindit este versiunea decapotabila a Broscutei. Pentru ca pina acum tema lipseste din forum, lansez si eu niste intrebari pentru care caut raspunsuri de o vreme:

1. Stie cineva in tara asta mare de vreun model Cabrio de vinzare? In Cluj am aflat de una dar povestea ei s-a terminat tragic in urma cu un an si jumatate, motorul a fost vindut si caroseria a fost data la fier vechi.

2. Am aflat de la reprezentanta ca exista documentatie data de fabrica pentru transformarea unei caroserii normale intr-o cabrioleta, dar care probabil doar la Bucuresti la Porche Romania (sau la Nemtia) se gaseste. Daca aveti documentatia sau aveti cunostinta despre modul cum o pot obtine va rog sa ma anuntati!!

3 Dupa ce o transform, normal, vreau s-o folosec, stie cineva in ce conditii permite R.A.R.-ul omologarea unei masini cu modificari (de orice fel) la caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit in acest forum. Si eu sint clujean(Manastur), dar nu mai traiesc acolo, sint cam departe, in LA. Si eu sint broscar, dar cu capota solida.

Eu din pacate nu pot sa te ajut in privinta asta, trebuie sa "discuti" cu broscarii care traiesc in tara, dar cred ca pot sa-ti spun de pe acum, ca nu o sa fie usor.

O clienta a nevestemii are de vinzare una, ca si-a cumparat una noua decapotabila. Si eu ma tot gindesc la broscuta asta, cu toate ca nu stiu nimic de ea, nici macar cit coasta. Nici nu este timpul sa-l cumpar acum.

Problema mea este ca am mai multe optiuni ca tine, ca de pilda Karman Ghia Cabrio. Tare ma inclin inspre masina asta. Stiu ca numai te "enervez" cu poza asta, dar trebuie sa-l vazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii shtiu pe unii care si le-au decapotat, dar dupa ce le facusera toate actele pe numele lor (deci nu s-au dus cu ele decapotate la RAR). Nu prea-mi place ce a ieshit. Eu zic sa-ti iei un kit din Germany sau sa copiezi fidel un kit original, daca vrei sa iasa k lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea sa-si faca de unul singur acest proiect este un lucru foarte greu. In primul rind, nu are un model dupa care sa lucreze. In al doilea rind sint multe elemente, ca de exemplu geamul de dupa usa care se rostogoleste in locasul lui si nu se lasa jos ca in usa. Multe garnituri sint diferite.

O alta chestie, cit este de cald inauntru, iarna de exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar, e greu sa-ti faci singur toate piesele si adaptarile chiar si daca ai in fatza modelul si ai posibilitatzi tehnice sa-ti faci piesele necesare (cum am eu, de ex., da' tot nu m-ash baga). Eu o sa incerc altceva- sa fac Trabi semi-decapotabil, adica sa fac sa se poata demonta plafonul, care este din "carton", si original este prins intr-o rebordurare a ramei metalicepe laterale si in fatza, iar in spate etansheaza pe o garnitura. Vreau sa-mi screm creierii si sa fac sa etansheze pe garnituri de jur imprejur si sa fie tras in jos pe dinauntru de nishte clempushuri cu arc, cum sunt cele de la aspirator (la capacul pe unde scotzi sacul). E mult mai ushor de facut si nici nu tre' sa te mai duci la RAR, n-are cine ce sa-ti zica. si mai vreau sa pot sa-i pun nishte vergele de otzel pe care sa pot sa-i intind o prelata (vara, daca incepe ploaia), ca doar n-o sa car plafonul dupa mine- nici n-ash avea unde sa-l pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu va faceti capota targa? Adica decapotati numai la cele doua scaune din fata? Piesa pe care o taiati afara o puneti deoparte cind vreti ca masina sa fie decapotabila si o puneti inapoi cind nu vreti sa fie deschisa.

Sau o alta idee, care dupa parerea mea este cea mai buna si am vazut undeva pe net. Taiati afara de la geamul din fata(sigur lasati o bucata, nu chiar de la geam), pina in spate tot la fel ca in fata, aproape de geamul din fata, iar lateral pina unde incepe pragul acela mic. Puteti sa faceti o prelata care se poate trage in spate, sau piesa pe care o taiati afara o puteti pune la loc. O sa incerc sa caut poze.

Dar mihaiachi si idea ta este foarte buna. Problema este cu geamurile.

Dupa parerea mea nu este indicat sa taiati total capota pentru ca o sa aveti probleme la inchiderea usilor. Eu nu cred ca masina nu se lasa un pic dupa ce taiati capota. La toate cabriourile se intaresc sasiul pentru ca nu este solid ca cel cu capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea nu este indicat sa taiati total capota pentru ca o sa aveti probleme la inchiderea usilor. Eu nu cred ca masina nu se lasa un pic dupa ce taiati capota. La toate cabriourile se intaresc sasiul pentru ca nu este solid ca cel cu capota.

Cooooorect!!! :ok: Daca n-o ranforsezi se balabane din toate incheieturile.

Auzi Tibi... da' tu cum de eshti pe sarma la ora asta?!? La tine nu-s creierii noptzii acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, este foarte tirziu aici, dar nu obisnuiesc sa ma culc devreme.

Ma culc pe la 1-2 noaptea si asa va mai "prind" si pe voi cind incepeti sa intrati pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii shtiu pe unii care si le-au decapotat, dar dupa ce le facusera toate actele pe numele lor (deci nu s-au dus cu ele decapotate la RAR). Nu prea-mi place ce a ieshit. Eu zic sa-ti iei un kit din Germany sau sa copiezi fidel un kit original, daca vrei sa iasa k lumea.

Daca tot ai cunostinte care si au transformat masina, poti sa-mi dai si mie numarul lor de telefon nume si eventual adresa e-mail?

Mi-am dat seama ca nu este usor deja cind doar caut informatii :( si sint convins ca in timp ce voi lucra la ea multe probleme vor mai fi de rezolvat dar deocamdata sint optimist (sau inconstient)

In privinta geamurilor laterale si ale lunetei nu-mi fac griji, m-am gindit la o solutie cu prelata pentru inceput iar in timp un

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.pre67vw.co.uk, sectiunea "Download" - cabrio reinforcement

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia pe care ii shtiu eu au taiat pur si simplu plafonul si partea din spate-sus la nivelul partzii inf. a geamurilor si lunetei, si au facut un rolbar intre stalpii centrali si o legatura intre mijlocul rolbarului si mijlocul partzii de sus a ramei parbrizului. Fara prelata, fara nimic. Nu-mi place ce-a ieshit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Costi, am gasit niste poze in legatura cu varianta pe care am mentionat mai inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi, am gasit niste poze in legatura cu varianta pe care am mentionat mai inainte.

Da e o solutie de compromis ce a fost folosita si de cei de la Citroen pe 2CV.

In curind voi propune o noua tema de gindire si de discutie.

M-ar interesa daca ai un desen de ansamblu pentru Broscuta? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea. De ce fel de desen ai nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Am un VW Buggy de vînzare. Mai cabrio nu se poate. Dacă mai eşti interesat sună la 0728289724.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 10 ani... ar fi ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine mai tarziu decat niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!