Jump to content
suciuvlad

Care cutie e mai potrivită pe un Audi A7, s-tronic sau multitronic?

11 postări în acest subiect de discuţie

suciuvlad   
suciuvlad

Salut. Nu gasesc alt loc unde sa intreb asa ca intreb aici. As vrea sa cumpar un a7 si vreau sa stiu care cutie e mai potrivita? S.tronicul sau multitronicul de 204 cp cu tractiune fata din 2011 ? Ambele masini sunt din acelasi an. Daca ar fi sa pice multitronicul cat costa unul nou sau o reparatie ? Dar la s.tronic ? Va multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
WNS   
WNS

S-tronic este cutia DSG - într-o descriere mai populară poţi spune că sunt de fapt două cutii de viteze într-una singură, două amreiaje, etc.

Multitronic este o cutie cu variaţie continuă, e altceva, nu are pinioane petru fiecare treaptă ca la cutiile convenţionale, deci nu schimbă trepte/pinioane.

Nu cred să fie diferenţe notabile în privinţa costurilor dacă pică. Pentru a nu avea probleme, te sfătuiesc să o iei pe cea care are un istoric curat, din care să reiese clar cum a fost întreţinută, concret dacă uleiul a fost schimbat la timp.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tracto   
Tracto

Merita multitronicul. Teoretic pe hartie livreaza consum optim si putere maxima fata de orice alta versiune asigurand o anumita turatie aproape constanta in functie de necesitati . ex. putere maxima 4000 RPM sau consum 2000 RPM.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razvand   
razvand

Nu merita sa iei A7 cu motor de 3000 de 204Cp tractiune fata ! Daca tot platesti impozit pt motor de 3000, ia motor de 245Cp si tractiune Quattro ! E ALTCEVA !

Modificat de razvand

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
The_Ego   
The_Ego

Intre teorie si cum merge multitronic e cale lunga. Nu are treaba cu performanta cutia asta, ci indreptata strict la consum. Daca esti obisnuit sa mergi ceva mai sportiv cu masina, sa ii exploatezi toata plaja de turatii atunci multitronicul te va dezamagi. Zic asta dupa ce am mers cu 2.0tdi 177 cu multitronic si am observat lag maricel plus ce am zis mai sus.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
suciuvlad   
suciuvlad

Momentan inclin spre quattro si stronic daca tot intra in aceeasi categorie de impozit si taxe. Sa speram ca nu voi fi cel mai ghinionist. Ma gandeam ca multitronicul costa mai putin la reparatie pt ca pretul dintre cele 2 motorizari difera putin.

Modificat de suciuvlad

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
suciuvlad   
suciuvlad

Din cate am observat apare p r n d/s. Ca sa pui pe S trebuie miscat in ceva parte sau depinde de cum calci pedala de acceleratie ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
The_Ego   
The_Ego

Ai d/s. Ii dai un impus manetei spre spate si trece in S. La fel impuls si trece inapoi in D.

Modificat de The_Ego

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
suciuvlad   
suciuvlad

Multumesc. Mai am o intrebare si nu as deschide alt topic : distributia la 3.0 tdi de 245 cp e pe lant sau curea ? Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bebeee   
Bebeee

Este pe lant. Verifca istoricul complet, cum au spus si colegii sa aibe facute schimburile de ulei la cutie la fiecare 60.000 km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adrianviperdodge2012   
adrianviperdodge2012

Am avut eu un Audi A6 c5 din 2003 cu cutie multitronic ,motor v6 de 163cp,310Nm(1400-3600RPM),cod motor BFC,am facut soft si cateva mici modificari iar graficul obtinut  arata urmatoarele performante:252CP si 650 Nm(1200RPM-4500RPM).Am condus in paralel si un A6 C6 cu s-tronic(cutie DSG cu 2 ambreiaje) si concluzia e urmatoarea:

-cutia multitronic de variatie continua nu este dedicata condusului sportiv(accelerari bruste),cuplului mare(este limitata undeva in jurul valorii de 410-440Nm;in cazul in care sunt anulate limitarile de cuplu din cutie,aceasta va incepe sa patineze,sa bruscheze;singurul avantaj fata de cea S-tronic(DSG) este ca ofera confort ca nicio alta cutie,nu simti schimbarea de viteze,pleci de pe loc(0km/h) si pana la 260km/h daca tii pedala la fund ,turometrul se ridica si fluctueaza in jurul valorii de 4000RPM

-S-tronic este o cutie de viteze foarte buna,ce suporta puteri si momente mari (cupluri de peste 500-600Nm fara probleme),insa singurul dezavantaj este acela ca se simte schimbarea de trepte ca o smucitura,mic soc

RECOMAND S-tronic

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×