Jump to content

Modalitati curatare filtru de particule DPF


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

 G450 e exact ca in poza. G451 nu cred ca ai pe masina. E cel mai usor de schimbat lucru pe masina.  Problema e ca la noul filtru ar trebui sa pui gradul de incarcare cu cenusa etc

vfGc3sz.jpg

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Acum o luna am fost in service pt inlocuire senzor ax came. Cu ocazia asta pe tester s-a vazut ca filtrul de particole avea ca. 50 grame carbon si o presiune diferentiala f. mare, 17 (nu imi amintesc unitatea de masura). Cu laptopul cuplat si electronistul in dreapta, am plecat la drum: viteza constanta, a 4-a, ca. 2200ture/minut. Din laptop a comandat regenerarea de vreo 3 ori pe un parcurs de 50km. Temperatura a ajuns la peste 600 grade celsius, iar delta P-ul a scazut sub 1. Valoarea carbonului a putut fi setata la zero, ca si cand as fi inlocuit filtrul de particule. Acum masina merge bine, trage, dar autocuratirea porneste cam des, la 100 - 200km de mers in oras. 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Rescrie valoarea la cenuse. Nu este un filtru nou. Daca citesti cateva pagini in urma ai sa vexi ca de acolo este. Regenerarea la mine se face intre 350 si 500 km. Depinde de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/26/2018 at 2:22 PM, G.G. said:

Salut

Acum o luna am fost in service pt inlocuire senzor ax came. Cu ocazia asta pe tester s-a vazut ca filtrul de particole avea ca. 50 grame carbon si o presiune diferentiala f. mare, 17 (nu imi amintesc unitatea de masura). Cu laptopul cuplat si electronistul in dreapta, am plecat la drum: viteza constanta, a 4-a, ca. 2200ture/minut. Din laptop a comandat regenerarea de vreo 3 ori pe un parcurs de 50km. Temperatura a ajuns la peste 600 grade celsius, iar delta P-ul a scazut sub 1. Valoarea carbonului a putut fi setata la zero, ca si cand as fi inlocuit filtrul de particule. Acum masina merge bine, trage, dar autocuratirea porneste cam des, la 100 - 200km de mers in oras. 

Bafta

Valoarea nu se seteaza pe 0 numai daca inlocuiesti filtrul de particule cu unul nou. Rescrie valoarea initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Nu prea știu unde sa scriu. Am un pasat b6 2009 140 2.0 tdi Dsg. Cred ca m-a cam mâncat și am fost la reprezentanta și au schimbat softul mașinii din cauza ca cel vechi era cel din faza cu scandal. Problema este ca de când am făcut aceasta actualizare își face regenerare foarte des. Între 50 și 125 de km. Cei de la reprezentanta au zis ca este normal asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu este normal asa. De obicei, după variata de soft post Dieselgate, își face undeva în jurul la 300 km.... Sigur nu 50. O diagnoza competenta va releva unde este problema..... Deoarece, este o problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Acest topic se inchide.

Filtrul de particule nu se curata in functie de marca si modelul masinii, ci in functie de motorizare, care este comuna mai multor marci si / sau modele.

Discutiile pot continua pe topic-ul Filtru diesel de particule - DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!