Jump to content

Modalitati curatare filtru de particule DPF


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

DPF curatat "ca la carte "ceva asemanator am vazut pe YouTube .

Cat timp ti-a luat (demontat,curatat,montat) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Salut!

As dori o parere referitor la valoriile de mai jos,motorul este de 2.0 TDI 140 cp CFFB  ~ 225.000 km.

Mentionez faptul ca masuratorile au fost facute cu motorul la 90 C,in stationare.

 

rsz_20170422_150154.jpg

Modificat de P. Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ce sursa de aer fierbinte ai folosit? Un pistol de aer cald  este suficient sau nu are destul flux de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

WP_20170911_16_45_38_Pro.thumb.jpg.d8fe8fb1775307dd157ae13f87aa8f07.jpgSalutare , cer si eu o parere ce trebuie sa fac sa regenerez filtru de particule sau sa schimb senzorul G450 ? Multumesc.

WP_20170911_16_43_30_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am si eu o intrebare: am masina de 20 000 km (340 000 pe bord in momentul de fata) si in acesti 20 000 de km nu mi s-a aprins nici o data martorul de regenerare. am facu acesti km in decursul unui an si prin oras si pe autostrazi insa cu siguranta am circulat mai mult de 500 consecutiv in oras.

Am observat uneori ca turatia creste la relanti la 1000 si schimba vitezele pe la 2300-2400 in loc de 2000 cum face in mod normal. atunci se sa fi facut regenerarea?

este normal sa nu imi apara martorul de regenerare?

ps am avut martorul aprins doar cand am avut problema cu senzorul 1 de temperatura de la dpf pe ca l-am inlocuit cu unul original (540lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista martor de regenerare.. cand turatia creste la 1000 rpm atunci  face refgnerarea...

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusPD, atunci cand dai regenerare fortata din VCDS apare martorul pe bord. acel filtru/toba de culoare galbena aproape de centrul vitezometrului, in stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala se aprinde cand gradul de colmatare al filtrului depaseste o anumita valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/17/2017 at 11:55 AM, Inveterat said:

Am gasit urmatorul link: http://www.filtre-particule.ro/pret-curatare-filtru-particule

Are cineva experienta cu ei? V-ati incumeta sa le acordati o sansa?

Salut, cand am cumparat masina am trimis filtrul la firma asta prin curier, l-au curatat, trimis inapoi tot cu curier. multumit de lucrare, recomand.

am inteles. deci indiciile ca dpful se regenereaza sunt turatia de 1000 la relatiu si consumul mai mare, corect?

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru Info. Asa am inteles si are sens, la mine la Passat asa se intampla dar nu prea ajunge pentru ca ies saptamanal din Oras la drum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
svg_gabriel10

Va salut. Pana acum cateva luni am fost foarte multumit de cum s-a comportat DPF, dar in ultima vreme isi face regenerarea destul de des, iar unele regenerari sunt foarte scurte (5 minute).

Daca inainte (acum 2 ani) DPF se regenera la 400-600km, acum procesul are loc la 200-300km, in regim mixt de circulatie.

Cred ca are legatura si cu faptul ca termostatul este "terminat", deoarece lichidul de racire nu ajunge la temperatura optima... implicit, motorul nu functioneaza in parametrii corecti de temperatura. Sa ma corecteze cineva daca gresesc!

Nu am mai verificat de mult valorile la DPF, dar in curand revin cu update din VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valorile din blocurile de măsură, nivel și cantitate. Postează și ne uitam. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Daca ai termostatul blocat pe semi-deschis nici temperature optima ptr regenerare nu este ok(trebuie sa fie peste 70grade) si de aici regenerarile mult mai dese...la cat iti sta apa...si verifica ce zice si Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/20/2017 at 23:30, Paul herlo a scris:

Salut, cand am cumparat masina am trimis filtrul la firma asta prin curier, l-au curatat, trimis inapoi tot cu curier. multumit de lucrare, recomand.

am inteles. deci indiciile ca dpful se regenereaza sunt turatia de 1000 la relatiu si consumul mai mare, corect?

Am luat teapa cu astia de la Odorheiu Secuiesc si nu sfatuiesc pe nimeni sa mai faca afaceri cu ei. Le-am trimis filtrul si EGR-ul la curatat (desi nu aveam probleme cu EGR-ul dar era in oferta). Se lauda ca au nu-s ce scule dar mi-au curatat EGR-ul prin sablare. Si l-au sablat atat de bine ca mi l-au distrus. A venit inapoi fara filete si cu cilindrul subtiat . A trebuit sa-mi cumpar EGR . Iar filtrul...  cum l-am trimis asa s-a intors. In 10 Km s-a oprit masina . Mi l-au curatat niste baieti la mine in oras. M-am certat 2 luni cu aia de la Odorhei si intr-un final mi-au returnat doar  2 mil lei vechi desi numai cumpararea EGR de la Oradea de la piese originale din dezmembrari m-a costat 3,5 mil. Daca aveam timp ma judecam cu ei dar aveam contract de munca "afara" si a trebuit sa plec. Asa ca aviz celor care apeleaza la firma de curatare PDF de la Odorhei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,vin si eu cu o problema,am cumparat de curand un Passat B6 din 2009 CR,de cand o am tot imi apare filtru de particule in bord! bun normal trebuie sa isi faca regenerare,am iesit cu masina la drum lung pe A1,nu a reusit sa isi faca regenerare,de 2 zile sa aprins in bord si spirala de la bujii si check,masina numai are putere,numai trage deloc,am fost la diagnoza nu a reusit baiatul sa ii dea regenerare fortata pentru ca este peste limita de 45 % infundat,in momentul de fata este la 60%,ca eroare imi da P2463 filtru de particule incarcat cu funingine prea ridicat....ce ma sfatuiti sa fac,curatat filtru,anulat? exista vreo varianta sa isi faca regenerare fortata? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti care este chestia,filtru asta mi-a stricat tot concediul,numai am plecat nicaeri din cauza asta! am gasit pe olx un  baiat care sa ma poata ajuta in weekend aseara la 11 nopatea,azi de dimineata trebuia sa plec in concediu de 1 mai! asta e nu am reusit sa fac nimic,mi-a spus ca filtru este prea incarcat peste limita de 45% respectiv 60% ,si ca nu merge sa isi faca regenerare! bineinteles ca nu au mers nici martori stersi din cauza asta! mi-a spus ca trebuie curatat filtrul sau inlocuit! ma intereseaza daca exista o alta varianta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR sunt 2 posibilitati. In stationare si in mers, fortata. La tine merge doar a doua avand in vedere gradul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D-A-N Ai omis ce era mai important ,si anume cauza colmatarii filtrului.Aici se termina meseria si .......ajungi la anulare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o am de 2 saptamani,asa am cumparat-o, am inteles ca fostul proprietar a curatat filtrul acum ceva timp,am factura! probabil sa mers subturat cu ea,motorina proasta etc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!