Jump to content

Modalitati curatare filtru de particule DPF


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

am si eu o intrebare.nu stiu daca este ok sa intreb  aici(daca nu cer scuze). ce va spune o teava  de esapament curata alba a unei masini  dupa 230 km? ca se prezinta ok masina ,regenerare  ok etc?! parerea voastra? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Spune doar ca mai are dpf-ul ,atat

eu cred ca spune si ca nu papa ulei ,gresesc? a si rectific 230 mii km  sunt 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura teava curata cu consumul de ulei ! Suntem inafara subiectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 1 an .Ultimile 3 luni mers numai in oras pe distante scurte,1-3 km

dpf 15.02.16.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva un service unde pot curata filtrul de particule, vreau ceva sigur si bun, de doua zile mi-a aparut in bord martorul de la filtrul de particule si as vrea sa curat filtrul, nu stiu daca asta este buba dar din cate am citit se pare ca asta este.

In Bucuresti ma intereseaza.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai incercat sa iesi putin cu ea in afara,sa vezi daca se stinge??cat la suta este incarcat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ies maine sa vad daca dispare si o sa pun si diagnoza sa vad ce valori am dar imi este frica sa nu se buseasca turbina .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se buseste nimic. Faci regenerare fortata din vcds. Eventual cel care o face sa monitorizeze temp-dar este de la sine inteles. 

Vezi intai si ce erori ai pe 01engine. Poate de la un senzor nu isi mai face regenerarea- g450 etc. Posibil si peste 3 regenerari ratate etc. Se vede insa la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Teo-Costin

E vorba de un BMR ? Acest motor in jur de 200 mii km isi face regenerarile foarte des,la fiecare 50 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de un BMR, asa este ..... l-am scos la un drum si s-a stins martorul.

 

Multumesc EEXCALADE si PRONET

Modificat de Teo-Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar a aparut martorul de DPF in bord, a pornit si regenerarea de 3-4 ori, a mers ceva timp si s-a oprit fara sa opresc motorul si am fost la un service unde s-a pus tester pe ea si este destul de incarcat filtrul, trebuie dat jos de pe masina si curatat ..... ce sfat imi dati?

Toata operatiunea dureaza 1 zi ....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista la Passat un revervor aditional care se umple cu aditiv pentru filtrul de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista, la cele Euro 6 cu Ad Blue. Dar nu cred ca e cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare ...... solutia care se pune in rezervorul de motorina si anume "Aditiv motorina Rosnol DPF Regeneration Aid 250 ml regenerare filtru de particule" o fi buna de ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivi minune ....nu ajuta . Nici o solutie nu poate micsora cantitatea de cenusa depusa . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK ... multam frumos ... ce parere aveti de DPF-urile after-market ... merita sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bune decat dpf off . Cele OE se pot curata mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inafara de a arata gradul real de incarcare cu cenusa a filtrului de particule, dierenta de presiune > sau < de 10 influenteaza intr-un fel masina ? poate strica de ex. turbina?

DPF-ul meu a ajuns cu valoarea oil ash la 170, valoarea maxima pe care o da vw parca era undeva la 177. nu am verificat diferenta de presiune inca, dar daca am valori acolo mai mari de 10, ar trebui sa iau in calcul inlocuirea filtrului?

am vazut de asemenea ca un filtru nou e f. scump, dar exista si variante after market la preturi rezonabile, a incercat cineva cu DPF after market ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti offtopic . Cauta in topicul probleme dpf . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, foarte interesanta modalitatea de curatare si reinnoire a DPF-ului. Personal mi s-a aprins doar o singura data martorul de regenerare in bord si asta s-a intamplat exact atunci cand am luat masina.. Dar de atunci nimic, in 80 mii km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

320 km facuti numai in oras pe distante scurte

Incarcare 12.6% 

Presiune dif, 5.1

276 mii km

dpf la 25.07.16.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatiile au caracter strict informativ.Nu curat DPF-uri

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inteleg asa: daca totul decurge normal, filtrul se regenereaza singur; daca se colmateaza, apelam la service; in ultima faza nici service-ul nu mai poate face nimic DAR exista varianta curatarii ! Kiturile chimice sunt vrajeala, singura varianta corecta e cea mecanica & termica. Corect pana aici ?

Colegu' Catalin, ai gasit vreo firma in tara sau afara care curata corect DPF dupa standardele tale ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!