Jump to content

Modalitati curatare filtru de particule DPF


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Momentan ,la mers in exterior ,DPF-ul se incarca 7,8% in 340 km. Crezi ca se poate mai bine? Deci  nu ma gandesc la planul "B"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observasem in grupul 73, 320 km de la regenerare, dar m-am gandit ca a  mers mai departe si eram curios. Scuze pt insistente! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum extern s-a incarcat 8,7% in 320 km.Cand incarcarea ajunge la 40% incepe regenerarea.Deci in acest regim as fi mers aprox 1200 km pana incepea regenerarea.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se prezinta cam asa dupa aprox 200.000 km:

Adresa 01: Motor  (03L 906 019 AC)
 
18:01:31
  782 /min   TuraþieMotor (G28)
  5 mbar   Filtru particule DiferenþãPres.
  0 mbar   Filtru particule Offset PresDiferenþ.
  15.9 l   Consum de la- Regenerare
  360 km   Parcurs DeLa Regenerare
  444.0   Timp de la Regenerare
  41.7   Filtru particule MasãCenuºã (Max)
  150 ml   Filtru particule VolumCenuºãUlei
  10.5   Filtru particule MasãCenuºã (cerut)
  3.0   Filtru particule MasãCenuºã (mãsur.)
 Ideea este ca nu stiu care dintre valori reprezinta incarcarea in acest moment. (am luat un program vcds, dar inca nu il stapanesc cum trebuie, iar cei 360 km sunt facuti numai extern). 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Ajuta cu ceva DPF-ul daca dupa cateva ore de regim urban bara la bara ii dai "talpa" cu treapta a 4-a pana pe la 140-150 km/h pret de vreo 2-5 minute sau cu treapta a 5-a pana pe la 170 km/h? Banuiesc ca pentru turbina are efect benefic, dar pentru DPF?

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta doar turatii constante , aprox 2500-3000 rpm ,mai mult de 5 min

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ! am cautat dar n-am gasit informatii, de asta va cer ajutorul aici.Intrebarea mea este simpla pt aia care sunt meseriasi, sau au fost in situatia mea si anume : vw golf 4 variant tdi din 2003 are dpf, filtru de particule sau doar catalizator ? Va intreb pt ca de cateva zile merge greoi motorul (nu trage ) , n-are putere dar se tureaza normal. Azi dimineata dupa un pic de mers pur si simplu a ramas fara putere nu mai tragea aproape deloc, si nici nu se tura, efectiv abia am putut sa ajung la 30 km/h  ca sa ajung acasa. In  afara de asta ca motorul nu mai tragea deloc, si n-aveam turatie, si nici putere scoate un fum destul de gros , asa spre alb , cenusiu. Dupa ce  m-am documentat cat de cat am ajunsi la concluzia ca ori este catalizatorul infundat /defect, ori , daca am asa ceva filtrul de particule.Dati-mi sfat va rog cu ce si de unde sa incep, ce pot sa fac, se pote curata catalizatorul , sau trebuie schimbat ? se curata in mers la turatii mari si mers constant?  intreb pt ca acum 20 min am pornit masina si motorul mergea cat de cat normal, aveam si turatie si putere. Va rog frumos ajutati-ma cu sfaturi,  idei si informatii, sincer sunt nou in lumea tdi, si  n-as vrea sa renunt la tdi ...dar totusi vreau o masina ca sa fuga , nu sa mearga ca melcul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod cert nu ai dpf. Martori aprinsi pe bord? O scanare ai facut? Masina e luata recent? A manifestat pb similare in trecut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gindesc la un debitmetru defect ,insa fumul alb :question: posibil condens :exclaim: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai DPF. Cum deja ti s-a spus, fa o diagnoza si posteaza eventualele erori. Da, daca catalizatorul este infundat se poate curata. Daca nu ai aprinsi in bord niciun martor e bizar. Daca abia ai luat masina,e posibil sa fie o poveste mai veche si becurile sa fie anulate/acoperite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Medi

Fa diagnoza/constatare/Log si posteaza in aria potrivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi place cum ai curatit filtru dpf , ai facut tot nemteste  si este de apreciat ca ne-ai aratat  toate fazele , thanks man

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi place cum ai curatit filtru dpf , ai facut tot nemteste  si este de apreciat ca ne-ai aratat  toate fazele , thanks man

 

NEMTII de care vorbesti tu NU FAC ASA CEVA!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba nemteasca e dpf nou care costa peste 1500€ ,am 11 luni de la curatare si se prezinta perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee cat e un filtru  de particole nou pt un g6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti inafara subiectului,intreaba la magazin de piese auto ,costa in jur de 2000€.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin la tine la cat face regenerarile acum?

la mine dupa operatiune mi se pare ca le face cam la fel de dese - 500Km, presiunea diferentiala dupa curatare este de 2.5, la fel si dupa regenerare. La fel in timpul regenerarii mi se pare ca caonsuma muticel - 12/14L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare 500 km facuri in oras sau mixt e ok.Presiunea diferentiala de 2,5 e mai mult decat buna.

Restul tine de starea motorului. :D Ax came,reglaj injectoare,tacheti,maf,tubulatura intercooler,uzura turbina ...etc.Cu cat motorul merge mai defectuos cu atat filtrul se incarca mai repede

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 mixt, am lasat la valoare masa carbon undeva la 20g,sper sa nu fie de aici :)

Oricum am inceput sa supaveghez cat de des face, cat consuma.... o sa va tin la curent.

 

Restul pieselor cred ca sunt OK, nu am pierderi de presiune, MAF-ul era OK in vara, avans bun (-2.5).....

Cand o da caldura o sa fac din nou o inspectie generala pentru a vedea ce si cum ;), daca a aparut ceva peste iarna.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

scuze ptr cum apare postarea. A dat o eroare in brwoser si dupa a aparut asa

Modificat de robert1523
delete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pana la cat poate sa ajunga ca si limita" Ash Mass" din group 68?Am vazut in unele parti ca dupa 60 trebuie schimbat. 

Am cumparat acum cateva luni un cable Vag-Com si am facut cateva scanari. Masina e cumparata acum un an si are 238000 Km. 38.000 facuti de mine(80% autostrada).Nu am observat niciodata becul de la DPF aprins in bord si nici la scanare nu imi apar erori( o singura eroare legata de radio). In group 68 vad ca am ash mass 68 si duty cycle ramane destul de jos.

Acum 2 zile am facut o regenerare fortata in mers. S-a aprins becul de la filtru cand a inceput regenerarea si dupa 10 minute s-a stins. Temperatura ajunsese la peste 750 de grade in timpul regenerarii. Dupa regenerare duty cycle a ajuns din nou la 0 dar a doua valoare este tot 68. Daca nu ma insel cand am facut prima verificare acum cateva luni valoarea era 66.

 

A doua imagine atasata este un print screen facut dupa regenerarea fortata.Masina se conduce destul de bine si consul am 5.4 (calculat de la plin la plin). Nu stiu la ce sa ma astept de la el. daca sa incep sa ma gandesc la o curatare sau alte variante.

 

uJBzuqz.png

vVOHLPp.jpg

 

Modificat de robert1523
eroare comentariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit topicul . Aici vorbim de modalitati de curatare DPF. 

Scrie in topicul potrivit si vei primi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!