Jump to content

Golf 6/Jetta - Faruri si stopuri aftermarket


golfmk6
 Share

Postare recomandată

La cate oferte sunt, nu cred ca e cazul sa le cataloghezi pe toate ca fiind folosite ;)

 

Oricum raman la parerea ca ti-au oferit un produs la cel putin jumatate de pret fata de ce ai ales in prima instanta, ceea ce demonstreaza destul. Ne mai auzim peste ceva timp sa ne spui in ce stare este plasticul la cele "no-name", in cazul in care nu pui o folie de protectie pe ele. Am avut asa ceva pe masina sotiei si stiu.

 

Eu aici ma opresc, sa nu se creada altceva, cum, de altfel, am explicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, aici nu zic, pretul este cam marisor.

Legat de prima mea problema cu delay-ul la faza scurta, m-ar putea ajuta careva ? E normal sa fie asa sau e legat de farurile aftermarket ? Ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca iti poti raspunde la intrebare decat tot tu ;) Pune-le pe cele vechi sa vezi daca ai aceleasi simptome, dar eu sunt sigur 80-90% ca nu are nicio treaba cu farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sa le mai pun pe cele vechi, ca am fost la un service si am platit manopera sa imi dea bara jos, etc .. de doua ori inca, si la cele care se blocau si la cele noi. Daca stau sa fac un calcul am iesit undeva la pret cat cele originale luate la SH cred ... In fine. Si ma gandeam si eu ca n-au nici o treaba cu farurile dar niciodata nu se stie.

Vreau sa postez numai intrebarea cu farurile atunci in alta parte pe forum, dar imi scrie ca nu pot crea un nou topic. Este vre-un topic special legat de electrice pentru Golf 6 ?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea de montare / demontare de faruri e super simpla si nu necesita data bara jos. Sunt pe youtube tutoriale pentru chestia asta multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine dar sunt cam scumpe. Pentru nu foarte mult in plus puteai sa iei oem. Daca erau in jur de 1,500 de lei era foarte bun pretul.

 

Eu am gasit faruri oem goale, fara becuri, la 300 de euro. Drossere, becuri si mufe pentru ele mai costa 1.000 de Ron. Ce-i drept asta e cu conditia sa nu fie nevoie sa  schimbi BCM-ul, daca trebuie schimbat se mai adauga 3-400 de lei...

Rave, 

Care este codul la BCM care permite montarea de faruri OEM Xenon?  poate il am pe masina si nici nu stiu. :)

Merci,

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Arata bine dar sunt cam scumpe. Pentru nu foarte mult in plus puteai sa iei oem. Daca erau in jur de 1,500 de lei era foarte bun pretul.

 

Eu am gasit faruri oem goale, fara becuri, la 300 de euro. Drossere, becuri si mufe pentru ele mai costa 1.000 de Ron. Ce-i drept asta e cu conditia sa nu fie nevoie sa  schimbi BCM-ul, daca trebuie schimbat se mai adauga 3-400 de lei...

Rave, 

Care este codul la BCM care permite montarea de faruri OEM Xenon?  poate il am pe masina si nici nu stiu. :)

Merci,

 

 

Ai fi primul de pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Care este codul la BCM care permite montarea de faruri OEM Xenon?  poate il am pe masina si nici nu stiu. :)

Merci,

 

 

Nu cred ca exista asa ceva, nu am auzit pe nimeni sa aibe BCM compatibil xenon, doar ar exista posibilitatea sa fi avut lupe originale si vechiul proprietar sa fi pus ulterior doar faruri fara lupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Rave :)

hehehe, am zis si eu, de unde sa stiu daca da sau nu  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri despre montare lupe in far original avem?  A pus cineva?

Am gasit pe cineva in Buc. ar face lucrarea cu 600 ron. manopera + piese de la el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jaf? Pretul e bun, daca e facuta lucrarea cum trebuie, sa nu ai probleme sa nu stea bine lupele sau altceva, obtii mai multa vizibilitate decat daca ai opta pentru niste faruri Dectane. E un model de la ei, cel putin, care e mai slab decat farurile cu halogen...

In rest e cam acelasi lucru ca si cum ai pune faruri AM pe masina. Si alea si astea custom au tot lupe bixenon, ai folosi acelasi kit chinezesc la ambele, fara autoleveling sau alte fite d-astea. Vizual tine de gustul fiecaruia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu Jaf am vorbit. Din ce am citit, face treaba buna. Lumea este multumita.

Cred ca o sa fac si eu. OEM costa enorm. De diferenta cat costa final un OEM mai bine umplu rezervoru si plec 2-3 zile in concediu.

Estetic...Vreau sa lumineze bine si sa nu orbeasca ceilalti participanti la trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te mai gandesti daca vrei sa faci lucrarea asta sau nu. Nu contest abilitatile colegului Jaf dar Rave, mai sus, are un punct de vedere valabil. Plus ca eu personal am cumparat ledurile de interior/exterior de la Jaf si s-au ars destul de repede. In alta ordine de idei, am vazut un far lucrat de el, avand lupa pusa atat pe scurta cat si pe lunga si era destul de ok.

 

Daca tot vrei sa faci un upgrade, mai bine strangi si faci cu piese oem. Pentru inceput eu as incepe cu schimbarea becurilor cu ceva mai bun, un osram sau altceva high-end. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu, el lucreaza bine si la pretul ala e ok, merita. Adica, sa faci OEM fara autoleveling te duce spre 2.000 de lei si, atata timp cat nu pui autoleveling si adaptiv, rezultatul nu e cu foarte mult diferit.. Ma mir ca face faruri de Golf 6 pentru ca se desfac foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ramane de vazut...ce finante mai raman dupa sarbatori pentru un swap la OEM. in momentul de fata am gasit cu 2000 ron set complet original. doar modulul BCM mai trebuie cumparat si autolevel.

Referitor la becuri, in acest moment am Bosch Xenon Silver de aprox 1 an. Din pct meu de vedere, sunt pe primul loc la capitolul "lumina alba" Am avut si Philips si Osram, toate variantele posibile. Aceste Bosch se vad cel mai alb.

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupele si sistemul care il foloseste jaf e total diferit fata de gunoaiele care sunt in general in farurile AM. Eu am AM si cel mai probabil am sa merg la el sa schimbe lupele impreuna cu shutterul. Nu vor fi ca si cele oem...dar vor fi al naibii de aproape si la un pret mult mai mic. Dar eu am farurile care sunt copii ale celor OEM. Sa pui lupa pe un far normal de golf....ar arata ciudat cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe net poze, dar nu am gasit f. multe. Probabil pe forumul celor din UK sa gasesc ceva custom pe farul hella original.

La prima vedere ca si look sunt OK. Nu au acel aspect agresiv "bad boy" ca la OEM, dar atat timp cat nu "arde" retina si lumineaza bine, par a fi o alegere buna..... inca mai pun in balanta anumite aspecte legat de AM, Custom vs. OEM.

post-17286-0-19336300-1418754301_thumb.j

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca poti sa faci AM linistit, OEM full (cu tot cu auto-leveling si adaptiv) sare de 3.000 de lei, desi (discutabil) merita pretul. AM te duce la mai putin de o treime din pretul asta, ceea ce e o diferenta cosiderabila pentru ce e aproape acelasi output de lumina.

Singura mentiune pe care o am e sa nu faci lupa neagra, arata cam ciudat langa oglinda de faza lunga:

 

a6935999-604b-d637.jpg

 

Sau poti sa pui doua lupe si sa le faci negre :)) :

 

C59D6133-B4AD-4175-90B2-3E88D9E22A17-368

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti sa pui doua lupe si sa le faci negre.

Cam scumpa investitia cu 2 lupe per far. :lol:  M-am gandit la asta....si inca o fac! :dry:

 

Referitor la OEM, dezamagirea creste, m-am tarat pe sub coloana de directie si am constatat ca am BCM'ul cu codul 86 (eh, visam si eu la 87 :dry:)  este Made in Romania...in timp de ma ridicam, am dat zdravan cu capu de volanu sport. (macar asta a fost OEM....e tare :lol:)

 

 

Let it be....aftermarket!

Modificat de Stefan_dvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

in urma unei daune am ramas fara un far (are vreo 2 cleme rupte - in schimb el merge perfect), dar..de la accident face figuri la comutarea pe faza lunga..(far AM scrie Depo pe el..)..toate bune si frumoase ca doar il schimb pe asigurarea vinovatului..dar de vreo  2 zile a inceput si celalalt sa faca aceeasi problema..mi-e si frica sa mai dau pe faza lunga :)

Am inteles ca se poat rezolva..sa faci ceva la lamela care misca lupa..
Este cineva in jurul Brasovului care se pricepe? nu as vrea sa ma bag de unul singur la treaba asta..

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca am vazut undeva pe forum dar nu mai gaseam..

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am renuntat la farurile Depo, si am pus lupe in farurile originale.Investitia a costat in jur de 600 ron cu 4 leduri (2 in far +2 interior) samsung .Sunt foarte multumit, nu am cuvinte cat de bine vad cu lupele astea noi.


Am uitat sa mentionez ca pe faza lunga am si lupele si farurile normale ,deci 4 becuri ,se face zi  :D

post-119750-0-94425900-1422007388_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!