Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

nu mai zic nimic sar platitii de vanzatorii de MOTUL  cu 1 schimb de ulei ce au invadat forumurile si proslavesc ca in biserca....

 

cel mai cel mai

 

valvoline deocamdata are parteneriat cu nr 1 mondial in motoare diesel mari CUMMINS inclusiv folosite de US ARMY

 

au si fabrici de lubrifianti impreuna....

 

http://www.moneycontrol.com/travelcafe/internal_destinations.php?autono=868742&type=p

 

Valvoline nu dau licenta de blending  numai ei fabrica uleiul

in EUROPA  numai in OLANDA momentan, DECI AM GARANTIA expertizei de 140ani a firmei, si garantia locului unic de productie..asta e punctul meu de vedere si nu oblig pe nimeni sa-l impartaseasca e doar o opinie.

CASTROLUL fortificat cu titan e un ulei bun norma noua de la CASTROL  are SN   sa vedem in timp sa-l confirme viata   ca este  superpremium..ca asa uleiuri medium sant pline rafturile, si schimbate in scurt toate fac treaba.....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ulei motor Motul Specific 504.00-507.00, 5W30, 5L sa inteleg ca este prost ?

Gasisem la 220 lei 5l ,acum sunt pe ganduri daca anulez comanda sau nu...

 

 

Am in motor acum 5w40..505.01 ...merge bine ,nu a mancat gram ...nu scoate fum la accelerare ,fara probleme de regenerare a DPF

Problema a fost expusa http://vwforum.ro/topic/18746-ulei-b6/?p=2273444

 

 

Acum a venit momentul sa fac revizia ,o sa schimb filtre si ulei + placute de frana.

 

Tot nu sunt decis ce ulei sa bag in BMP-ul asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP-ul e cu DPF,deci iti trebuie 504.00-507.00  5W30. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polter, în linkul tău sunt niște confuzii mari servite ca sfaturi argumentate. Numărul mic de regenerari nu are legătură cu nivelul de cenușă.

Respectă ce zice producătorul, pentru că vei avea probleme cu filtrul mai devreme decât te aștepți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E singurul schimb cu ulei gresit ,nu cred ca a afectat masina ,acum o sa ma duc eu cu uleiul la ei dar nu stiu ce sa cumpar..

La filtru o sa ma orientez spre MAN

Nu este ok uleiul Motul?

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara....in curand vreau sa fac si eu schimbul de ulei la masina mea,si nu stiu sincer,de fapt numai stiu ce ulei sa pun...pana acum am pus castrol 5w40..nu prea am fost multumit,mai ales ca am auzit ca se face si pe la noi pe aici..si au fost cateva zile bune,in care am fost nevoit sa completez,deoarece nivelu era la minim...stie cineva vrun tip de ulei mai bun??motorul 2.0 diesel..140 cp...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai DPF evident poti pune 5w40. iti recomand sa incerci un Ravenol sau un Rheinol 5w40. Ambele m-au multumit desi eu folosesc 5w30 pentru ca am DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Detin un Passat B6 2.0 TDI CR engine model 2010 cu DPF. Acum 3k de km am facut schimbul de ulei impreuna cu toate filtrele aferente. Ca si ulei mi-a fost recomandat de catre ce de la service Castrol EDGE Titanium FST Turbo Diesel 5W40(foarte probabil este marca cu care lucreaza ei).

Astazi am verificat uleiul (am 3000 km parcursi de la ultimul schimb) si am constatat ca are o culoare inchisa(aproape negru). Cei 3000 de km au fost facuti pe drumuri lungi(in afara localitatilor precum si autostrada).

Este normal ca uleiul sa aiba aceasta culoare? La urmatorul schimb de ulei sa folosesc alt tip de ulei? Daca da, ce marci ar fi mai bune?

Este ok ca am pus 5W40 sau ar fi trebuit 5W30?

Masina are 240.000 de km.

Multumesc.

Modificat de Gaabryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel se innegreste uleiul imediat dupa schimb, nu ai de ce sa iti faci probleme.

Dar, avand DPF iti trebuia un ulei cu norma 507.00, care cred ca este numai 5w30, nu si 40 (vezi daca apare si aceasta norma pe bidonul tau de ulei).

Modificat de Polosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bidonul. Am norma 505.00.

Care sunt riscurile daca merg cu uleiul asta? Sa il schimb cu unul 507.00 acum sau la urmatorul schimb programat?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme care pot aparea sunt multe, dintre cele mai scumpe cred ca e DPF-ul. Deci schimba uleiul si filtrul de ulei urgent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si cred ca asta iti va spune toata lumea: schimba urgent uleiul si filtrul, mai bine sa pierzi 200-300 lei decat cate mii o costa DPF.

 

OT: ma si mir ca in 3000 km nu ai avut probleme cu DPF. Taica-miu la Renault Laguna nu stia de chestiile astea cu DPF si a completat 200 grame de ulei cu ce i-a dat o tanti de la benzinarie de pe catalog (pt o Laguna DCI fara DPF probabil) si a 2-a zi avea eroare in bord, soldata cu schimbul DPF (7000 lei ar fi costat, dar i-a fost schimbat pe garantie).

Modificat de Polosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si cred ca asta iti va spune toata lumea: schimba urgent uleiul si filtrul, mai bine sa pierzi 200-300 lei decat cate mii o costa DPF.

 

OT: ma si mir ca in 3000 km nu ai avut probleme cu DPF. Taica-miu la Renault Laguna nu stia de chestiile astea cu DPF si a completat 200 grame de ulei cu ce i-a dat o tanti de la benzinarie de pe catalog (pt o Laguna DCI fara DPF probabil) si a 2-a zi avea eroare in bord, soldata cu schimbul DPF (7000 lei ar fi costat, dar i-a fost schimbat pe garantie).

Am cautat in ETKA si apare ca pot folosi si 5w30 si 5w40. Nu stiu ce sa cred. E bun sau nu 5w40 pt DPF.

Acum am o problemacu un senzor de evacuare G235 care se afla inainte de turbo. Acum daca are legatura cu uleiul sau nu....

Am cumparat un senzor nou si acum stau pe ganduri: sa il schimb acum sau dupa ce schimb uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ulei bun pt dpf are norma 507, indiferent de specificatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Septembrie probez mobil 1,pana acum am pus numai castrol edge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am 200 km pana la service oil, iar cand am ridicat joja sa-l verific.. surpriza, mi-a crescut nivelul uleiului in baie; a ajuns pana la jumatatea bilei de peste max :dry: Tare-mi e sa nu bage motorina in baie din cauza filtrului de particule..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ii logica ca ar putea sa iti bage motorina din cauza filtruli de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

illusions

off topic Daca ai PD,motorina in ulei iti ajunge pe la axul pompei tandem sau pe la oringurile de la injectoare.In ambele cazuri se face test inainte de a demonta/inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de test?

PS: Am acelasi motor, resp cod, ca si tine.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test cu manometru la oringuri si pompa tandem.Cauta pe cineva priceput,care a mai facut asta.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat azi kit reparatie pt fiecare injector in parte si schimb toate oringurile de pe fiecare. Din ce-am vazut in etka sunt 5 "inele" pe injector in partea de jos si 2 "cuie" in partea de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umbla la injectoare inainte sa fii 120% sigur ca e o problema acolo.Numarul de demontari/montari la injectoare PD e limitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cel mai simplu de umblat acolo, apoi fac schimbul de ulei iar in timp il tin sub control.. Cat despre verificarea cu manometrul nu mi se pare prea clara; iar din ce-am vb deja cu niste mecanici nu ar fi viabila.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!