Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

400 ----------PANA LA------ 440 in Germania  restul sant altele

e limpede...

CASTROL se produce (amesteca-blending) in multe planturi in lume 

pachetul de aditivi (brevet -castrol) se face numai in cateva locatii ale BP si se trimite pt amestecare.

componentele bazei uleiului se pot da comanda la orice rafinarie agrementata ISO cf schemei uleiului CASTROL ..

 

APOI conform pietei  se aduga pachetul de aditivi CARE POATE FI MAI IEFTIN SAU MAI SCUMP in fct de piata..

 

ex    

 

Castron  magnatec 10w40       pt Romania  

 

Aditivare  SL norma slaba.....

 

 

CASTROL pt INDIA AUSTRALIA

 

http://www.castrolmagnatec.co.in/oil-range/castrol-magnatec-5w-30-a3-b4.aspx

 

CASTROL  MAGNATEC  SN/CF   norma noua PERFORMANTA.

 

Ei stiu ca 99% din utilizatori nu cunosc normele 

si de aceea conteaza ---eticheta si reclama-------- vinde posirca  

dovada ca le-au pus banut sa dea cu unghia pe eticheta.....si gata  momeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Din cele de mai sus inteleg ca uleiurile pentru unele piete sunt adtivitate mai bine dect altele. Si atunci inseamna ca uleiurile pentru DE sunt aditivate mai bine decat cele comercializate pentru piete mai putin interesante. Nu cred ca este acelasi ulei diferind doar eticheta..ci pachetul de aditivi este diferit, or tocmai asta face diferenta...adtivii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivarea minimala e data de norme. DIFERENTA dintre uleiurile premium si medium LA CASTROL e data si  de culoarea bidonului (multi nu stiu acest lucru)   uleiurile premium bidon auriu, uleiurile medium bidon verde.   

batalia pe market share e in segmentul medium in ROMANIA 

uleiurile PREMIUM  din RO respecta minimul normelor noi .

Ca exista si alte lichide ce depasesc prescriptiile minimale ale normelor asta e alta treaba de aceea unele uleiuri costa peste 70ron   

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a curatat un motor lovit de "black death" prin anii '80 pun pariu ca se uita acum cu un zambet in coltul gurii la discutiile astea despre aditivii ce sunt sau nu sunt in uleiul din DE si in ala din RO. Stiu ca la un moment dat, inainte de '89 tatal meu a primit de la niste cunoscuti un ulei de motor "strain", pe care l-a pus in Skoditza si dupa vreo luna s-a calat motorul, tot uleiul s-a intarit ca o smoala. Deabia dupa revolutie am aflat ca era o problema mai serioasa si ca multi au fost afectati in toata lumea de fenomenul asta. Oricum, pentru mine a fost cea mai buna experienta de mecanica auto ca in vara aceea am desfacut fiecare piesa din motor si am curatat-o cu pensula in solutie de motorina sau diluant whatever, apoi am asamblat la loc motorul. Cand ma gandesc la asta, discutiile astea despre uleiuri aditivate pentru nemti si restu lumii parca nu mai au nici un sens. Un motor va merge ok cu orice ulei care nu e contrafacut si care provine de la o firma serioasa care nu-si pune in joc reputatia vanzand "posirci" sau gunoaie pe post de ulei de motor. Or fi diferente intre motoare si unele se simt mai bine cu ulei de un tip sau altul, dar mie pana acum nu mi s-a intamplat sa imi consume ulei nici o masina, nici benzinarele nici Passatul TDi CR. Cand o sa aud zvonuri ca se face smoala din uleiul Castrol, o sa trec pe altul mai fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic-ul de pe bmwclub.ro e egal cu 0. Compara masini diferite, cu km diferiti, cu proprietari diferiti, cu stiluri diferite de condus, din zone geografice diferite. Drept dovada ca sunt poze in care motorul arata ok cu Castrol iar in altele e plin de smoala. Sa zicem ca bag Castrol in Passat 2.0tdi CR luat de nou si luam 2 masini identice care le testam  pe autostrada 5000km. Una din masini merge cu 2000rpm iar cealalta o tine constat la 4000rpm. In care credeti ca arata uleiul mai bine?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele ce folosesc baza cu procent sintetic mare si pachete de curatare la nivelul tehnologic al lui 2014

 

Ca  acesta de exemplu...(pachet de curatare CLEAN SYNTO-RAVENOL)

 

http://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/Flyer_CleanSynto_GB__Freigabe.pdf

 

Uleiul rezista un nr de ore /luni in functie de motor, norma, si aplicatie,  

daca motorul este exploatat conform manualului,(IN REGIMURILE DE TURATIE normala)

daca se iese din prescriptii atunci santem in zona de racing si santem OFF TOPIC.

CASTROL EDGE (gama professional) este testat in laborator pe motoare rodate impinse la diferite turatii pana la limita maxima pana la distrugere  si duce cam 128 ore  (enorm de mult)

alte marci duc mult mai putin in jur de 90 ore chiar cu mare renume..

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare fabricant auto recomanda pentru masinile proprii o marca si un tip de ulei... la Vw Castrol, la Renault EFL, etc. Eu stiu ca la toate masinile am bagat uleiul recomandat de producator, incercand sa fie cat mai bun calitativ si nu am avut probleme. La masina dinainte multi se vaitau ca le consuma turbina 1l la 10.000km, iar a mea daca ciupea 150-200ml si asta cred ca il pierdea la un orinc greu accesibil. In asta de acum am bagat Castol Edge Profesional, care are indicatii pentru 30.000km, dar cred ca la 15,000 il daua afara. inca ceva .. daca am apucat sa bag un ulei intr-o masina am facut tot posibilul sa nu il schimb.. schimbul marcilor si al calitatii creste probabilitatea aparitie smoalei. Nu sunt un expert in asa ceva dar concluzia este logica si cred ca am constatat-o fiecare in diverse domenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrolul din vest CEL NOU este norma SN   

 

e alta treaba....produs mai performant..

 

  ultimul lor produs     EDGE TITANIUM FST   API SN

Tehnologia TITANIUM FST™ este bazată pe polimeri. Acest lucru face titanul solubil în ulei.

 

*din trimestrul IV 2014 - EDGE Titanium FST 5W30

 

CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM  (professional vine de obicei pe reprezentante)

din Aprilie in Romania

 

http://1.bp.blogspot.com/--U6xtaLn_i0/U0OQyfSE9lI/AAAAAAAAAag/NfrqybYkC64/s1600/0001.jpg

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din poze ar fi bun ptr dpf-507.00? Nu am gasit nimic inscriptionat pe bidon

post-21426-14044463790322_thumb.jpg

post-21426-14044463876708_thumb.jpg

post-21426-14044463965382_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca este pentru benzina si din cate vad in semnatura ta, tu ai diesel.... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ptr mine. Ma interesa daca standardele US trecute pe bidon corespund specificatiilor vw ptr norma 507.00-dpf sau 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge pentru ca norma 507 e sinonim cu 5w30. A doua chestie e ca nu are trecuta nicio norma. Tot ce am găsit a fost ca merge în motoarele diesel vechi, atenție nu în cele PD ci din alea vechi! Sursa : myturbodiesel.com/wiki/engine-oil-list-for-tdi-diesel/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu ca 507 e asimilat de vw ptr 5w30. Ideea era daca standardele de GM mentionate sunt compatibile cu cele ale vw. Ms ptr link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N incearca ulei YACCO (poate ca multi n-ati auzit de aceasta firma dar este foarte buna) eu am pus in locul la castrol si se simte diferenta si la zgomot si la consum ulei........Arunca un ochi pe yacco-romania 

Sal.,

Tu de cand folosesti acest ulei ?

Si ce norma pui ?

Eu as vrea sa pun 5W 40 ca nu am DPF .

Unul din astea doua :

http://www.yacco-lub.ro/vx-1703-fap-5w-40-ro.html

http://www.yacco-lub.ro/vx-1000-fap-5w40.html

chiar daca masina nu are DPF .

Multumesc .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima revizie am pus ulei Metabond si aditivul ala pt ulei al lor care nu mai stiu sincer cum se numea. Am facut 6000km de atunci si se prezinta ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul recomandat de VW e 

CASTROL SLX PROFESSIONAL

POWERFLOW LONGLIFE III VW 5W-30

 

Are ulei de baza inalt HC la care se adauga pana la 25% Bis(nonylphenyl)amine care este un antioxidant de sinteza (eliminate radicals, prevent thermo-oxidative breakdown, controls viscosity increase 

 

celelate uleiuri contin doar max 1.5%

 

 

http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9034173&contentId=7063381

Pana la urma, daca VW recomanda Castrol, de ce mai fabrica Vapsoil? Eu am un passat CR si am pus Vapsoil datorita recomandarilor de pe acest site la vremea respectiva. Am facut 2 schimburi pana acum si mi-au pus cam 4.3 Litri la schimb. Ce-mi recomandati: sa pun tot Vapsoil sau sa trec pe Castrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si edge simplu  5w30 avea tot pana la 25%  Bis(nonylphenil)amine

 

http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/edge-5w-30-sds.pdf

 

acum a aparut 

EDGE titanium  5w30  SN

 ultima norma fortficat cu titan..

cu holograme metalice pe spate  bidon si sigiliu alb  cu  logo  castrol pe dop

s-a terminat smecheria

 

 

http://www.castrol.com/ro_ro/romania/products/cars/engine-oils/castrol-edge-no-titanium.html

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIG85

VW nu fabrica uleiuri.

Stiu ca nu fac uleiuri.Dar atata timp cat pe bidonul de ulei apare mare sigla VW, m-am gandit ca acest ulei e facut special pt ei. Daca recomanda Castrol, de ce isi pun sigla pe Vapsoil, ca si cum ar fi un ulei facut doar pt VW?

Oricum, ce sa aleg de acum:Castrol sau Vapsoil?

Precizez ca intre schimburi nu e nevoie sa mai completez cu ulei, motorul e CR, Bluemotion!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian raducan

@nec100, la astia chiar merge uleiul ala schaffers 9000 5w30. E 53 ron atentie quart-ul la tipul din timisoara care vinde uleiurile in RO + transport

Are hths mic 3,2 si este A5/B5

Modificat de cristian raducan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si edge simplu 5w30 avea tot pana la 25% Bis(nonylphenil)amine

http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/edge-5w-30-sds.pdf

acum a aparut

EDGE titanium 5w30 SN

ultima norma fortficat cu titan..

cu holograme metalice pe spate bidon si sigiliu alb cu logo castrol pe dop

s-a terminat smecheria

http://www.castrol.com/ro_ro/romania/products/cars/engine-oils/castrol-edge-no-titanium.html

Si vrei sa spui ca acest castrol este ok?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca face misto de etichetele si sigiliile castrol [emoji3]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian raducan

mai degraba ulei premium Valvoline >>> a facut recomandarea nec100 2 pagini in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!