Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Motorul tau la schimbul de ulei cu filtru aferent are capacitatea de 4,3l daca ai pus la schimb doar 4l ai plecat din start cu nivelul mai mic(300ml ia filtrul nou), dupa 4000km daca ai completat cu 700ml,300ml sunt cei care nu i-ai pus de la inceput,asa ca nu ai completat mult dupa 4000km,te incadrezi in consumul normal de 1l de la un schimb la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat toate filtrele atunci si am pus un bidon de 4L de ulei.o sa vad.oricum o sa ma uit sub ea si pe la garnituri sa vad cum sta streaba.macar preventiv.merci!

am verificat uleiul si e la nivelul maxim acum.m-am uitat pe la garnituri si nu am gasit pierderi.nici sub masina nu era ulei.sper sa fie cum a zis calin.g.

Multumesc inca odata la toti pentru raspunsuri.

O zi buna!

Modificat de ank994
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus ca nu este normal consumul de cca 300mL ulei intre 2 atentionari date de senzorul masinii, aparute pe parcursul a 150KM. In rest, concluziile sunt ok. Daca ar trebui ca la fiecare 150 Km sa adaugam 300mL ulei atunci dupa parcurgerea a 900Km (o autonomie relativ buna pentru un plin motorina) ar trebui adaugat aproape jumatate din uleiul din masina. Ceea ce nu este bine, zic eu.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu ia consumat 300 ml in cei 150 de km care eu ii banui ca fiind fix 100.

Ideea este ca nu ai completat suficient la prima atentionare si desi avertizarea s-a oprit, la fel de bine puteai sa nu completezi cu nimic, tot se oprea. Era suficient sa deschizi capota.

Cand apare acea avertizare si deschizi capota, computerul considera automat ca ai completat cu ulei iar urmatoarea verificare/atentionare o fce dupa 100km.

Si eu am patit exact ca tine si masina merge perfect, consumul de ulei este in grafic asa ca pentru moment nu te alarma. Vezi cum se comporta de acum in colo si abia apoi poti incepe investigatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prima data cand se intampla.nu stiam de treaba asta cu deschisul capotei.masina merge la fel ca inainte.nu au aparut modificari in comportamentul ei.fum scoate la fel ca inainte(nu am DPF).o sa mai verific nivelul uleiului la 2 zile sa vad cum sta treaba

La fel ca @mars01 am gandit si eu ca ceva nu e in regula.o sa vad zilele urmatoare daca mai apare din nou

Multumesc de pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu pun 5w30 castrol edge 3 profesional care se schimba la 30000 dar eu il dau jos la 10000 o data cu toate filtrele are in jur de 143000 si merge ca unsa,recomand schimbarea uleiului si filtrelor cat mai repede 10000 11000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu ca OEM se merge pe Castrol. Mecanicul insa mi-a recomandat Mobil 1 (5w30 evident, cu norma pt diesel cu DPF). Parea f convins ca e mai bun decat Castrol-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ultimul schimb, merg pe Motul (nu mai stiu exact "sortimentul") 5W40. Dupa 8000km, am completat cu 300ml. Am facut un drum acum de sarbatori pana la C-lung Muscel. Atat dupa dus, cat si la intoarcere, mi s-a aprins martorul si am mai completat cu 300ml de fiecare data. S-a subtiat destul de mult dupa 9000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am luat masina, 150 kkm(reali), pana acum 175 kkm am facut de doua ori revizia, nu stiu ce a fost inainte, dar acum pun mobil 1 5w30, consum ulei insesizabil, verific nivelul regulat (la 2 sapt), uleiul adus la butoi din belgia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc castrol 5w30 long life service, si nu completez deloc de la schimb la schimb! precizez ca schimbul in fac la fiecare 25.000 km. sunt foarte multumit de calitatea uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua dupa drumul de sarbatori la intoarcere acasa mi-a aparut pe afisaj sa verific nivelul uleiului impreuna cu pompa galbena de ulei. M-am uitat pe eticheta pusa de baieti la service cand am schimbat uleiul si la tip e B4 5W30 va rog sa-mi spuneti de unde pot lua acest tip de ulei sa completez daca e nevoie si daca e vreo problema ca s-a aprins martorul. Mentionez ca schimbul de ulei l-am facut acum 5000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar joja, joja ce zice? Doar atunci completezi, când îți spune ea s-o faci.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joja o sa o verific cand prind un loc liber de parcare pe drept dupa ce mi l-au pus la service era in mijlocul zonei B parca zona punctata

Modificat de tartareanum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si joja si e in zona 'C' cat ulei ar trebui sa pun unde ar fi normal sa se afle nivelul uleiului in ce zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte scrie ca poti completa cu aproximativ 1L pentru a ajunge in zona A. Normal este intre A si pana se aprinde martorul de ulei.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- daca nivelul este sub C, se completeaza pana nivelul ajunge la A

- daca nivelul este la C, se completeaza pana nivelul ajunge cel putin in treimea superioara a lui B, asadar poate fi si la A

- daca nivelul este la B, se poate completa, pana la A

- daca nivelul este la A, NU se completeaza.

Nu va luati dupa senzorul de nivel.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate o poza cu jorja de ulei ca nu vad la ea acele semne A,B,C si nici zona hasurata ci doar 2gilme( sa le spun asa) banuiesc ca e semn inferior si superior.la un b5 am vazut ca e zona hasurata in acea degajare de pe sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici o poza.

Google face minuni.

post-25047-0-87936700-1357329131_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: nu ma iau dupa senzorul de ulei dar in situatia urmatoare tu ce faci?

Merg 2300 km din romania in pct A. In romania completat cu ulei la nivel. Fac 1000 km, fara probleme.

Plec din pct A pana in austria inca 1000 km opresc sa alimentez, deci opresc motoru. Cand dau sa pornesc blincaie de ulei.

Ce fac? Motoru e cald dupa atatea mii de km deci nu ma iau dupa joja. Risc sa merg alte mii de km pana in romania si risc sa merg cu nivel scazut ca nu am timp de repaus niste ore bune in plan drept sa verific uleiul.

Sau completez 200 g ulei si se anuleaza martoru din bord si continui calatoria si cand ajung in romania dupa ce se odihneste ore bune masina verific iar uleiul?

Asa am facut eu la intoarcere cand s-a aprins martoru ulei in austria dupa forja pe no limit din germania.

Astept alte idei/raspunsuri.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesar să verifici uleiul cu joja având motorul rece. Dacă este cald, așteaptă 5 minute să se scurgă uleiul în baie după care poți verifica nivelul. Toate astea sunt scrise în manualul mașinii. De asemenea, dacă ridici capota, martorul de nivel se va stinge indiferent dacă completezi sau nu.

În concluzie, să nu mai completezi pe baza indicațiilor senzorului, doar joja trebuie luată în considerare.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jorja la mine nu e ca cea din poza mai are si altul asa ceva diferit? nu am zona hasurata si e cilindrica vergeaua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e total diferita fata de ce am vazut aici in foto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cum arata, cele 3 zone sunt similare

Se trage de joja si ar trebui sa iasa simplu

post-239-0-31571000-1357411204_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joja din mijloc (din poza) e foarte proasta de abia iti dai seama unde e nivelul uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apropie schimbul de ulei si vrea sa imi spuneti si mie parerile voastre despre urmatoarele uleiuri, daca a-ti folosit vreunul si cum sa comportat motorul, sau daca stiti vreun ulei bun sa imi spuneti si mie.Pana acum am folosit uleiul din imaginea 1 si a c-am inceput sa consume. Din ce am citit pe forum acestea sunt uleiurile pe care vreau sa le folosesc, unul din ele dar nu stiu pe care sa il aleg. Multumesc

post-86118-0-50540100-1357554959_thumb.j

post-86118-0-12375800-1357554968_thumb.j

post-86118-0-82982500-1357554976_thumb.j

post-86118-0-14720600-1357554984_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!