Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

:lol: Scrie ulei Pacoil pe a doua

Parerea mea si sfatu meu este sa nu te duci la italieni in service ca sunt cei mai mari hoti, sunt pe primul loc la umflat de preturi si materiale ieftine! Pacoil este China, in Italia numai asa ceva se pune ca lumea este mai neglijenta se duc lasa masina la mecanic si acesta face ce vrea, pentru client important e sa mearga si nu cum merge.Uleiul castrol este facut in China chiar daca scrie made in Germany sau EU, in momentul de fata totul la chinezi se face, si comercializat de Pacoil care au diverse tipuri de ulei (pentru drujbe, camioane , masinari profesionale industriale, ulei de gatit:) etc.

In legatura cu Castrol nu mai incerca sa te auto convingi ca inca este ce-a fost, este foarte slab!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol are totusi cateva uleiuri extraordinare, insa nu sunt pentru masinile noastre. Alea sunt convins ca nu sunt facute in China

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am un amic roman care munceste la alfa romeo(mecanic)am vb cu el la o cafea de masini si spunea ca pune pe factura ulei ex.castrol dar el pune ulei agip si ni ci macar nu respecta cerintele masini daca trebuie sa puna 5w30 pune ce o fi ieftineala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De Italia vorbesti? Aceeasi natie de hoti... latini am vrut sa spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de ei vb,maine schimb uleiul de made in china :)

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo italieni sunt "taticii"inselatoriei, de la ei a plecat, defapt prin Europa civilizata sunt vazuti ca asa ceva, E jale cu service-urile la ei, cunosc "n"cazuri de pacaleala cu schimbul de ulei unde probabil intru si eu si multe alte lucruri, un exemplu il am cand mi-am cumparat uleiu si filtru eu personal apoi am fost la benzinarie Agip unde se facea si schimbul, si mi-au cerut 100euro doar sa traga uleiu vechi si sa l puna pe cel nou! Tzeapa mi-am luat-o acum un an jumate când am fost la VW si "cica"pentru Pacoil edge 5w30, schimb lichid de frane, filtru ulei, garnitura ulei (asta a fost cica separat de filtru) reciclarea vechiului ulei (broscari cer bani si pentru asa ceva) cu manopera am platit 250euro!!!!am vrut sa le dau foc cu tot cu service, in viata mea nu mai calc la service prin Italia, mai bine o tractez pana in România si gata!

Scuze pentru micul offtopic!

Valentin, care este in momentul de fata cel mai bun si potrivit ulei pentru Passat-urile noastre? Eu de Castrol m-am convins ca l-au slabit foarte mult, Mobil nu stiu ce sa zic, raman celelalte ,Motul, Aral, Liquid Molly etc.Ar fi bine de stiut care mai sunt marcile cu ulei inca bun la toate capitolele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns lung, facut scurt: prefer AMSOIL European Car Formula (dar nu este certificat VW), Ravenol WIV III si poate Valvoline. Parere personala, nu sunt specialist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc colegii,

Passat 2008 BKP,cumparat acum 4 luni a venit cu Castrol EDGE Proffesional 0E 5w 30 502.00,505.00, 505.01.

Inteleg ca 505.01 este perfect pentru pompe -duse fara DPFdin ce am citit pe forum pana acum.

Problema este ca acum gasesc de cumparat "Ulei motor CASTROL EDGE 5W30" decat cu normele 504.00/507.00.

Am gasit si Edge Proffesional "CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W30 " -"

aprobari: Porsche C30 ; VW 504 00/ 507 00" dar nu ma intereseaza LongLife pentru ca il schimb la maxim 15.000 km.

Intrebarea este simpla pana la urma ..se recomanda "

VW 504.00 / 507.00" pentru BKP-ul meu ?

Modificat de Simon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau as sta departe de norma 507 00 si chiar si mai departe de Castrol.

Alege cel mai bun ulei 505 01, 506 00, 506 01 pe care ti-l permiti.

service_table.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc,

Am lecturat despre Castrol si intradevar parerile sunt impartite.Am mai citit de altfel ca nu se recomanda schimbarea tipului de ulei.

Eu imi cumpar piesele de la autokarma si sincer nu am gasit 505.01 la ei pe site (sper ca nu se considera reclama).

Iti dai seama ca nu ma uit la 20-30 roni cand vine vorba de ulei dar din experienta proprie cu 5w 30 nu am avut probleme in trecut (probabil ca nu este o parere tocmai buna pentru ca am avut un ALH inainte si cred ca mergea superb si cu unt de lemn de la bunica <3) .

Ca si alt punct de referinta la serviceul cu care lucram se fac reviziile cu Castrol 5 w 30 si in toata flota de masini pe care o detine compania la care lucrez (peste 1500 masini ) nu au fost probleme niciodata .Vorbesc aici de Octavia 2, Octavia 3, Passat B6, Passat B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 W40 in schimb gasesc 505.01 fara nici o problema dar la 69.000 km nu stiu daca e vremea de trecut la w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, W40 este ulei de motor in timp ce W30 este o posirca cu rost de reducere a consumului si a poluarii. De ce ai retineri sa folosesti un ulei 5W40 la motorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un fel de retinere, am zis asta decat din considerentul ca pana acum s-a pus in masina decat 5w30.nu zic ca e bine sau ca e rau ,zic doar ca nu ma pricep foarte mult si am zis sa fiu consecvent :).

Intradevar 505.01 nu se mai gaseste pe 5w30 de la Castrol, exista decat pe W40.

Se mai gaseste decat varianta OE 5W 30 cu numele de "Castrol Edge Proffesional " la reprezentanta cu norma 505.01 undeva la 80 roni/sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti pe 5W-30 cu VW 505.01 de la Liqui Moly, Mobil, Texaco/Havoline...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

norma 507 este pentru filtru particule.. daca pui alta norma risti sa il distrugi mie cel putin asa mi-a spus mecanicul ca luasem initial 505.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de motor BKP, fara filtru de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat sa trec la Castrol 5 w 40 se preteaza destul de mult si cu clima noastra sa zic asa.Maine il iau si fac schimbul, va anunt daca simt vreo schimbare desi ma cam indoiesc.

Urat oricum sa scoata 5w30 cu 505.01 pentru home-users ....am confirmarea ca se gaseste decat in lantul de serviceuri autorizate.cu numele de

Castrol Edge proffesional OE 5w 30.Sper ca prin acest post sa salvez timpul vreunui coleg de pe acest forum care o sa vrea sa caute exact ce am cautat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy, si eu am BKP si vreau sa spun ca nu am bagat in el decat Castrol 5w30 (507.00). Intradevar, il mananca cam repede (cca 1,5 l intre schimburi) dar crede-ma, este un ulei mult mai subtire decat 5w40 si in vreme de iarna chiar se simte altfel. Intradevar, pot spune ca motorul este un pic mai zgomotos (in special vara am observat asta) - ungerea se face altfel, dar nu ma deranjeaza. Si apoi, la cet este diferenta de pret, prefer un LL pe care sa-l schimb tot la 15000. O sa-mi sara unii in cap spunandu-mi ca abia dupa 15K un ulei LL isi arata adevarata "fata", dar prefer sa stau cat de cat linistit - ma refer aici la conditiile de trafic in special din Bucuresti. Si mai este un aspect, as spune poate o opinie personala - din cati cunoscuti am cu BKP-uri cam toti care au folosit 5w40 au avut probleme cu injectoarele (parerea mea este ca tocmai acest tip de ulei este mai acid, corodeaza partea electrica si pune in scurt pastila de siliciu din injector). Eu am peste 180k (reali, nu ce e pe bord adica 114K) si nu am schimbat nici un injector (poate acest lucru se datoreaza si unui update de soft facut pe actiune VW la reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Noi, cei cu bmr-uri, folosim numai 5w30 507.00 si tot pica injectoarele, deci doar ai avut noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream strict la cele fara DPF si care folosesc in mod normal norma 505.01, nu la cele cu DPF la care este obligatoriu norma 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am facut revizia acum 4000 de kilometri.am pus 4L de ulei atunci si acum 2 zile mi-a cerut din nou.am completat cam 300 ml iar azi mi-a cerut iar(nu am mers decat 150 de km in oras fara sa o forjez).i-am pus 300-400 ml din nou.vreau sa stiu daca e normal sa consume asa mult ulei si intr-un timp atat de scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e deja cam mult.. ai 4 mii km si ai completat cu 700 ml. un consum normal ar fi de 1 l intre schimburi adica la 15 mii km.

de cind ai masina si citi km la bord are? eventual daca stii sigur ca sunt reali. la motoarele de 2 l din fabrica constructiv ele consuma ceva ulei.daca depasesti 1,5 l intre schimburi( la 15 mii) atunci sa iti faci ceva griji altfel nu te complica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot spune este ca daca mi s-ar intampla mie asa ceva, as fi ingrijorat. Nu stiu cat de "normal " este sa consume aproape jumatate de litru 300mL ulei in 150KM, chiar si cu temperaturi scazute, dar eu tot as merge cu masina in service si mai intai urcata pe o rampa - evaluata pentru scurgeri ulei. Eventual verificat turbina, daca s-a adunat ulei in intercooler, filtrul de ulei / garnitura filtrului de ulei sa fie in regula etc. Verifica si surubul de scurgere ulei, cel de sub baia de ulei, cu saiba de tabla (sau ce material o fi). Trebuie verificata si baia de ulei (cu lupa :( )

Nu e normal ca atunci cand faci plinul cu motorina sa faci si plinul cu ulei ...

Eu as face cel putin aceste lucruri, nu neaparat in ordinea prezentata (mecanicul stie mai bine ce si cum).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu părerii lui mars. Dacă nu găseşti nimic îngrijorător schimbă uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 7 ani.o am de noua.2.0 tdi BKP fabricatie iunie 2005 .132.800 la bord(reali).revizii la timp,nu a fost botita.nu am atins nimic cu scutul .foloesc castrol edge 5w-40.o sa ma uit pe sub ea dar astept sa stea ploaia sa mai verific si uleiul.o sa merg cu ea asa zilele astea si o sa vad daca mai apare din nou martorul si check oil level.multumesc de sfaturi.o sa revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!