Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Nu prea cred, shop-ul virtual are 50.000 de calificative pozitive :D (100%). Cu siguranta nu sint tepari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie ca scrie "Manufacturea in the EU" dar are cod de bare 400, m-am uitat intr-un supermarket la niste bidoane si Castrolul de aici are cod de bare 505 parca ... si nu confund cu norma 505 de ulei pt Vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta dovedeste ca am avut dreptate cand am zis ca cel din romania e altceva in acelasi bidon. Codul de bare care incepe cu 4 are legatura cu Germania.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Lista_de_codu...8%9B%C4%83rilor

Bravo pentru achizitie, o sa ai un motor mai fericit si scutit de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) cod de bare 505 parca (...)

Deci sa inteleg ca cele din super market-uri sunt fabricate in UK si importate la noi ;)

Se pare ca pe al meu bidon, e fabricat in Franta (303...) :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E-n regula si cu Franta si UK (parerea mea), bine ca nu e 869 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de noul model de ulei Aral? Pt modelele 2002 Aral era frunchea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat ulei CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5w40 la bidon de 5 l la 145 ron, la care codul de bare incepe cu 400 sa inteleg ca e din nemtia?

La schimbul anterior facut la reprezentanta scrie pe factura ca mi-au bagat MOBIL 1 5w30, ar fi o problema daca schimb producatorul? inca ma chinui sa aflu cu siguranta daca masina mea are filtru de particole.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "Pumpe Duse", cel "mai bun ulei" era 506.01 0w-30.

Cea mai mare uzura a motorului se inregistreaza la prima pornire la rece. De aici si recomandarea de a avea un uleui full sintetic de mica densitate la rece (vezi prima cifra din codul uleiului).

Avand un ulei de mica densitate la rece, vei avea sansa ca la prima cursa a pistonului sa ai ulei pana sus in rampa in cantitate suficienta pentru a asigura lubrufierea optim.

Cu acest tip de ulei, 0w-30, in germania, s-a inregistrat "plangeri" din cauza ca, dupa un anumit numar de km-ii, "cerea" tot mai des ulei, fiind consumat relativ repede. Acest lucru s-a datorat si prelungirii peioadei de service, de la 15.000 km la 30.000 km (marketing pur, rezultand in costuri de intretinere mai mici pentru ei).

S-a ajuns la o formula de mijloc si o unificare a normelor, actuala fiind 5w-30 cu 507.00 care este un ulei foarte bun si recomandat de cei avizati.

Recomandarea inginerilor nemti, este de a folosi 507.00 ... Personal, am folosit doar 0w-30 - 506.01 (cand era pe piata) si 5w-30 - 507.00 Personal, avand motoare TDI PD cam de vreo 7-8 ani, indiferent de numarul de mk-ii, nu am intalnit absolut nici un fel de probleme interne ale motorului, turbinei sau pompei injector. Binenteles, in paralel cu o motorina de care trebuie, in pricipiu cu sulf cat mai putin (vezi Alpin diesel sau EVO ).

Nu uitati, viata unui motor consta intr-un ulei foarte bun, care isi pastreaza proprietatile pe toata durata folosiri si in orice conditii de exploatare, si aer curat, fara inpuritati. Decat sa spalati masina sau motorul des, mai bine puneti un ban deoparte si cumparati ce trebuie, pentru ca, conteaza mai mult ce este in motor si nu cum arata pe dinafara (vezi silicon si spalari repetate ale motorului pentru a arata "bine" ).

Concluziile le trageti singuri ...

Nota: Nu zic ca uleiurile cu alte norme nu sunt bune ... doar ca nu protejeaza la fel de bine, in toate conditiile (vezi temperaturi joase iarna, turatii foarte ridicate constant, km-ii mai multi parcursi) precum incearca sa o faca cele recomandate. Intotdeauna pe piata trebuie sa existe variante pentru toti, si pentru cei care isi permit si pentru cei care nu-si permit sa pastreze masina la un anumit standard de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fiu on=topic :P. Cele de mai sus, se aplica foarte bine si la motoarele common-rail.

Si inca o remarca la ceea ce am afirmat in nota: Intotdeauna pe piata trebuie sa existe variante pentru toti, si pentru cei care isi permit si pentru cei care nu-si permit sa pastreze masina la un anumit standard de calitate., mai corect era sa spun pentru cei care vor din tot dinadinsul sa aibe grija de masina lor. Pentru unii, masina reprezinta un hobby, nu doar un mijloc de transport care trebuie sa mearga 150.000 km in 3 ani, iar cand se termina perioada de leasing, sa nu-i mai intereseze mai departe. Grija mare la cei care inca cred ca nemtii isi cumpara diesel ca sa faca doar maximum 20.000 km pe an ... dar aici e alta discutie de alta natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Pompe Duse exista diferite tipuri de ulei in functie de codul motorului. Eu pun de foarte multa vreme ulei ARAL Tronic 5W40 - 431 special pentru pompe duse (norma 505.01) si conform cerintelor codului de motor BMP care conteaza enorm. Pana acum nu consuma nici un gram intre schimburi si am aproape 135.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa-i pun si eu Aral Tronic 431. Ani de zile am folosit uleiuri Aral si n-am avut niciodata probleme cu diversele motoare.

araluleidemotoraraltron.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu pot sa trag decat o concluzie si anume ca VW are un parteneriat cu BP pentru folosirea uleiurilor Castrol. Aceeasi chestie face si Renault cu ELF si altii cu Shell. Asta nu inseamna ca alte marci de ulei decat cea propusa de VW o sa distruga motorul. Hai ca deja o dam in balarii. Cu cateva pagini mai sus am vazut ca de fapt ca si castrol-ul din germanica e mai castrol decat unu luat de aici. Eu as putea tot asa sa spun ca diferentele de culoare constatate de tine se datoreaza petrolului crud care e mai altfel in Orientul Mijlociu decat cel din Marea Nordului. Personal nu vad nici un motiv sa alerg pana in Germania dupa o canistra de ulei atata timp cat cel cumparat de aici e produs de aceeasi companie, e sigilat si are exact aceleasi specificatii tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu petrolul mi se pare de-a dreptul ciudata, de ce? pentru ca discutam aici de uleiuri sintetice(obtinute prin sinteza chimica)nici nu se fac din petrol, spre deosebire de uleiurile minerale, care au la baza petrolul. Rolul si intentia a ceea ce am scris eu este acela de a deschide ochii(pentru cine vrea sa faca asta) la faptul ca si in acest domeniu din pacate suntem tinta predilecta a falsificatorilor si ca putem "lupta" pe cat posibil, cumparand din tari unde falsurile sunt mai rare si mai pedepsite.

E suficient sa vezi masini chiar din gama vag care fumega sau sunt foarte zgomotoase dupa 60-70.000 km desi au fost servisate la reprezentanta si apoi sa compari cu motoare cu sute de mii la bord aduse din occident care nu fumega si au vibratii si zgomot redus. Eu cred ca si calitatea uleiului joaca un rol foarte important aici, alaturi de combustibil si regim de conducere, desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu fully-synthetic nu inseamna ca uleiul respectiv nu a vazut petrol in viata lui. In esenta tot din petrolul crud provin si precursorii uleiului sintetic, insa sunt mult modificati prin tehnologiile aplicate. Cred ca ideea cea mai importanta aici e sa stim cum sa ne ferim de produsele contrafacute, sa vedem care sunt preturile pe piata si sa fim atenti la cele cu preturi foarte bune. Insa mi-e foarte greu sa cred ca tot ce vine cu cod de bare 8 e o contrafacere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus pe a mea masina la ultima revizie uleiul care se poate vedea din pozele atasate. Abia am cumparat masina si e prima revizie facuta de mine si am vrut sa fie cel recomandat de VW (LongLife) cum scrie in cartea tehnica.

Incerc totusi sa-mi dau seama care e producatorul uleiului si nu scrie niciunde .... si dupa toate discutiile astea incep sa-mi pun si eu intrebari ... o fi sau nu o fi Castrol?

Voi ce ziceti din ce se vede in poza? .... m-am uitat in detaliu si nu scrie nimic de nici o firma. Scrie doar "Made in Germany" si "Distributeg by VW AG" si bineinteles ca are sigla VW pe bidon.

Culmea ca am tot cautat si pe internet si nu gasesc sa vad si eu macar o poza cu un asemenea recipient. In caz ca mai vreau sa pun tot din asta la urmatoarea revizie nu am nici cea mai mica idee unde as putea gasi sa iau acest tip de ulei.

Trebuie sa mentionez ca masina functioneaza ireprosabil dupa schimbul de ulei (undeva cu 3000 de km in urma).

post-66918-1287910692_thumb.jpg

post-66918-1287910696_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este uleiul care vine din fabrica. Nu-l gasesti in comert, ci doar la reprezentanta.Din ce am discutat acum ceva vreme cu cineva de la reprezentanta, mi-a spus ca acest ulei nu este Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe forum am inteles ca acest ulei original ar fi produs de "Pentosin". @toby01 Incearca sa-i dezlipesti eticheta poate scrie ceva sub ea! :)) Cat ai dat pe bidon?

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar in Romania costa putin mai mult. La ultimul schimb am dat eu pe 5w40 Special Plus 80 ron/l. Cred ca 5w30 ajunge pe la 100 ron/L. Cam scumpicel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact cat m-a costat ... si vad ca si pe factura scrie doar totalul ...ca am avut mai multe produse..... dar o sa merg sa intreb din nou ... oricum era mai scump decat tot ce avea ca si alternativa dar l-am preferat pe ala ca asa scrie in cartea tehnica Longlife nu norma 507.

Deci sa inteleg ca uleiul e bun chiar recomandat de pus la o urmatoare revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai sunt fericitul posesor a 8 litrii de ulei Castrol SLX Professional Powerflow Long-Life III, adus din Germania! Mai astept vreo 500 de km si o sa ii fac schimbul si voi reveni cu impresii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 8 litri iti ajung pentru doua schimburi... aproximativ 3,75 litri + 3,75 litri. Cred ca vei mai avea nevoie de 1 litru pentru completari. Sa ne spui daca papa ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele trecute am vazut in Cora o canistra de 5w 30 exact tipul pe care il luasem eu acu 3 luni si avea codul de bare cu 4. Canistra arata exact la fel cu a mea, cu dopul acela dreptunghiular cu clapeta, Made in the EU, etc. Doar ca pretul era undeva pe la 250. Nici ala nu-i bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!