Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

V i c t o r

Cumpara un bidon de 5 litri - vei utiliza cca. 4,5 l iar restul pastreaza-l pentru eventuale completari. Pe joja nivelul uleiului trebuie sa fie intre cele doua repere, mai aproape de maxim, dar niciodata sa nu depaseasca acest nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ultima revizie mi-au bagat 4 litri dar la joja, nivelu uleiului e doar pina la prima bila, si mi se pare ciudat ca pina la a 2 bile e distanta mare, de 2 ori, cit e de jos si pina la prima bila, numa daca mai pun jumate de litru oare ajunge sa fie nivelu ok?? ca cei cu revizia ma intrebau pe mine cit ulei trebuie ...am zis si eu 4l ca si la cealalta masina (passat din 95)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Nu completezi o jumatate de litru odata. Pui 50-100 ml, astepti 10 minute apoi verifici. Si tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea baii de ulei la motorului 2.0 TDI PD e de 4.3 Litri, iar la motorul 1.9 TDI e de 3.8 Litri :blah:

Iti recomand un site, http://www.oilmag.ro, ai sa gasesti acolo un camp unde iti vei introduce codul motorului si ai sa vezi exact care-i capacitatea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ertypolis: ai grija sa nu fie joja ca si cea de pe modelul meu. Intr-adevar exista 2 bile si nivelul uleiului este muuult sub bila de sus, insa nivelul se vede pe o zona ceva mai latita undeva mai jos pe joja, cele 2 bile nu reprezinta min si max. Si eu m-am prostit prima data insa m-am uitat mai atent si am vazut apoi nivelul de min si max, care sunt foarte apropiate si te pot induce in eroare. Sper ca nu te-am incurcat, la mine asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde gases ulei Texaco Havoline 5W-40 505.01 in comert ? Preferabil in Constanta........

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat de la Cardinal Motors...in februarie, pana in 50 lei/l, pentru completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de ulei la motoarele Diesel din 2005 > ale masinilor VW :

1.9 TDI / 105 CP / Cod Motor : BLS, BXE, BKC / 4,2 L

2.0 TDI / 122 CP / Cod Motor : BVE / 3.0 L

2.0 TDI / 136 CP / Cod Motor : CBAA, BMA / 3.0 L

2.0 TDI / 140 CP / Cod Motor : BMP / 3.0 L

2.0 TDI / 140 CP / Cod Motor : BKP / 4.0 L

2.0 TDI / 163 CP / Cod Motor : BUZ / 4.0 L

2.0 TDI / 170 CP / Cod Motor : BMR / 4.0 L

Toate datele sunt culese de pe www.oilmag.ro .

Daca or mai fi si alte tipuri de motoare adaugatile voi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat de la Cardinal Motors...in februarie, pana in 50 lei/l, pentru completat.

Cam scump....mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jardy: Nu stiu de ce zici ca-i scump, dar o sa-ti dau 2 exemple:

- 1 Litru de Mobil 1 Syst S special V 5W-30 VW505.01 la reprezentante (Tess Brasov) e 61 RON (cu TVA) iar in comert l-am gasit cu 54 RON...

- 1 Litru de Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 VW505.01 prin comert e vreo 50-55 RON/litru, nu stiu pretul de reprezentanta, dar teoretic la ei e de la 60 in sus :mellow:

Tind sa cred ca nu poate fii mai ieftin de 50 RON/1l, chit ca-l gasesti in comert sau prin reprezentante.

Daca Texaco ar fi mai ieftin Mobil1 si Castrol ar pierde clienti, deci trebuie sa fie prin apropiere preturile ca asa-i concurenta pe la noi :lol:

Cand iei bidoane de 4L sau de 5L atunci da, iesi mai ieftin, dar la bidoanele de 1 litru tot pe-acolo se invart preturile (adica intre un minim de 45 RON si un maxim de 60 RON) :icon_thumright:

@@DRI@N: bune informatii, dar am 1 adaugare la mini-tableul de mai sus cu o informatie gasita recent legat de 1.9 TDI PompeDuse, motor care are 3 tipuri de capacitati, in functie de codul motorului:

- BKC = capacitate baie ulei 3.80 Litri

- BXE = capacitate baie ulei 4.20 Litri

- BLS = capacitate baie ulei 4.30 Litri

...informatiile le-am adunat de pe mai multe site-uri, gen oilmag.ro, oilshop.ro, etc., deci tind sa cred ca nu's puse degeaba

Oricum e curios de unde sunt diferentele astea si mai ales DE CE sunt ele prezente :huh:

Totusi trebuie sa cautam specificatiile VAG pe fiecare cod de motor in parte (nu conteaza ca-i 1.9 TDI, 2.0 TDI sau 2.0 FSI), sa le aranjam toate frumos intr-un tabel si postat aici ca sa stie lumea cat ulei ii trebuie pt motor lui ;)

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@@DRI@N: bune informatii,dar cu singura modificare:

-2.0 TDI / 140 CP / Cod Motor : BMP / 4.0 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea scrie cod motor CBBB :blah_:

Eu cat ulei bag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jardy: Nu stiu de ce zici ca-i scump, dar o sa-ti dau 2 exemple:

- 1 Litru de Mobil 1 Syst S special V 5W-30 VW505.01 la reprezentante (Tess Brasov) e 61 RON (cu TVA) iar in comert l-am gasit cu 54 RON...

- 1 Litru de Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 VW505.01 prin comert e vreo 50-55 RON/litru, nu stiu pretul de reprezentanta, dar teoretic la ei e de la 60 in sus :blah:

Tind sa cred ca nu poate fii mai ieftin de 50 RON/1l, chit ca-l gasesti in comert sau prin reprezentante.

Daca Texaco ar fi mai ieftin Mobil1 si Castrol ar pierde clienti, deci trebuie sa fie prin apropiere preturile ca asa-i concurenta pe la noi :)

Cand iei bidoane de 4L sau de 5L atunci da, iesi mai ieftin, dar la bidoanele de 1 litru tot pe-acolo se invart preturile (adica intre un minim de 45 RON si un maxim de 60 RON) :blah_:

Se poate sa ai dreptate dar eu ma refeream la un bidon de 5 l pe care il gasesti in jur de 180-200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea scrie cod motor CBBB :blink:

Eu cat ulei bag?

Cum motorul tau e nou, de aici si problema ca nu stii care, cat intra :)

Oricum nu poti baga mai mult de 4.5 Litri ;)

N-am zis rau cand atrageam atentia sa organizam intr-un tabel, pe coduri de motor cat e capacitatea baii

Cred ca o sa ma bag sa sortez informatia care o am prin calc :cool:

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol EDGE 5W 40 505.01 in comert 39 ron, la reprezentanta .......... cel putin dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare baieti, tocmai am achizitionat si eu un passat din 2006 super frumos :)

ce ulei tre sa ii pun, e masina venita din germania, cred ca acolo s-a folosit castrol (nu sunt sigur) eu as merge pe acesta, insa ce tip?

masina e 1.9 105 CP diesel cu filtru de particule.

multumesc

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best Lawyer

cred ca merge si un mobil 1 0w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie in romania merge si cu cred ca... sau las ca merge si asa... nemtii normeaza uleiurile dupa niste coduri care trebuie chiar respectate.... pentru asta consemneaza codurile respective in cartea tehnica.

scuze de off topic da nu m-am putut abtine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce intelegeti din fisierul de mai sus? Ca nu e recomandat uleiul Long Life III pentru Romania sau ca nu e recomandat serviciul Long Life (la 30000 km) pt. Romania ?

Intreb pt ca la urmatorul schimb as vrea sa-mi pun LL3.

Am 1.9 TDI 105CP BKC QG1.

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Am 1.9 TDI 105CP BKC QG1.

Daca ai QG1 pe lista de PR Codes, inseamna ca ai setat din fabrica intervale de schimb FIXE de cate 15000 km sau 1 an!

Deci NU merita sa pui ulei LL3 pt ca defapt, el n-apuca bine sa-si faca treaba ca tu deja trebuie sa-l schimb iar :)

S-a mai discutat pe aici forum (mai ales in aria TDI Forum cat si pe un alt forum TDI Club) ca uleiul LL3, in primi 10000 km are rol de curatare, iar dupa, in urmatorii 20000km isi incepe cu adevarat "activitatea" lui ;)

Asa daca tu il schimbi la 15000 km, el inca e "virgin" daca ii putem zice :lol:

Plus, uleiul LL3, are vascozitatea la cald din cadrul normei SAE, de doar 30 (pt a reduce emisiile de CO2), iar la noi se cam recomanda ca minimul vascozitatii la cald sa fie 40 din cauza climei cu extreme (iarna geruri, vara canicula) :D

Eu unu iti recomand pt motorul tau, care e PD si sigur n-are DPF (alte motive in plus sa nu iti iei LL3), sa iti pui uleiuri ca "Castrol EDGE Turbo Diesel 5w-40" sau "Aral Tronick 431 5w-40", sau orice alt ulei cu un SAE 5w-40 MINIM :flower:

:( safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate am inteles codurile sunt asa

QG0 = without service interval prolongation

QG1 = service interval prolongation

QG2 = no possibility of activating service interval prolongation

De curand mi-a aparut pe afisaj "service in 200 km or 420 days" si a tot scazut la kilometri pana a ajuns la "service now". Asta inseamna ca am interval prelungit de service din moment ce numarul de zile depaseste un an. Din cate stiu sunt niste senzori de calitate ai uleiului la masinile cu QG1. Ma insel?

Ce e ciudat e ca DPF nu am.

pe langa asta in cartea mea de service scrie peste tot Long Life Service iar in cartea tehnica scrie 507.00 sau 506.01

Nu intentionez sa-l schimb la 30.000, dar pe la 20.000 ma gandeam.

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

QG1 = service interval prolongation

(...)

= service-uri cu intervale fixe (15000 km sau 1 an) ;)

Iar daca pe bord iti apare mesajul "Service now!" atunci, trebuie sa te apuci sa-ti faci revizia...

Acel mesaj apare doar la intervale de service predefinite, iar la tine, cat si la mine a fost setat la 15000 km.

Respectivele mesaje apar pe bord cand se apropie de limita, iar "Service now!"-ul apare cand s-au implinit 15000km de ultima resetare (ultima revizie)

A si btw, si la mine in carte peste tot e recomandat numai uleiul Longlife, si norme 507.00 sau 506.01 dar pe undeva stiu ca am gasit si norma 505.01... so poti sta relax in acest punct de vedere.

Cum am zis si mai sus, NU merita la noi sa pui ulei LongLife3, mai bine pui unul normal, si il schimbi la 14500 km :cheers:

Faptul ca nu ai nici filtru DPF, intareste si mai mult idee ca nu iti trebuie neaparat ulei cu norma 507.00 :D

Uite, intra pe urmatorul site, Valvoline Lubricant Advisor, cautati masina alegand din casutele toate detaliile ei (marca, model, motorizare, etc.) si apasa "Show Advice"

Vei vedea acolo exact care e situatia la tine :D

:)) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La conditiile de trafic de la noi (praf mult, mai mult relanti decat mers efectiv) nu merita sa pui ulei longlife. Mie mi se pare ca este mult sa-l tii si 15000 de km. Eu la nicio masina nu l-am tinut mai mult de 12000 km. Stiti cum se zice - uleiul este viata motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!