Jump to content

Alegere anvelope de vara 2015


The_Ego
 Share

Modelul anvelopei alese și motivul principal  

186 voturi

  1. 1. Ce marca È?i model ati ales sau veti alege?

    • Michelin Pilot Sport 3
    • Goodyear Asymmetric 2
    • Dunlop Sport Maxx RT
    • Continental Sport Contact 5
    • Nokian zLine
    • Pirelli P Zero
    • Pirelli Cinturato P7
    • Michelin Energy Saver
    • Continental Premium Contact
    • Goodyear Efficient Grip Performance
  2. 2. Care a fost cel mai important criteriu in alegerea facuta?

    • Pret
    • Performanta
    • Clasa de eficienta a consumului de combustibil
    • Raportul cel mai bun intre cele de mai sus
    • Longevitate


Postare recomandată

votat Dunlop. Nu as merge pe alte anvelope decat Dunlop sau Goodyear. Am avut si Continental si Bridgestone si nu se compara ca si zgomot de rulare, consum, aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am luat Goodyear Asymmetric 2, deci votat goodyear 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca diferentele conform testelor de consum intre clase  succesive sunt de aprox 0.1L/% imi vine greu sa cred ca ai simtit ceva :))

 

Goodyear AS 2 are cls C , Dunlop TT, RT are E,C..Bridgestone tot la fel, Continental SP5 de ex are C.....deci cam placebo

 

Ca sa faci o comparatie corecta trebuie sa ai modele comparative ca performante si pret, ca fiecare producator are diverse sortimente, mai bune sau mai slabe pentru a acoperi toata piata

 

Un indice de consum "bun" inseamna coefficient de frecare scazut si asta inseamna aderenta mai mica..deci iar nu se leaga.

Slicurile si semislicurile au indici de consum f mari...din cauza aderentei crescute.

 

Prin urmare nu prea poti sa le ai pe toate si nici sa inventam fizica :))

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o folosire normala a anvelopei, clar nu se simntea diferenta,...doar ca la dunlop dupa denumire si intrebat pe cei de unde le-am luat mi-au zis ca dunlop-urile ar fi pentru un condus mai sportiv(sa zicem). Si pe net am gasit mai multe review la goodyear decat dunlop. Pana acum am avut numai michelin-uri  si sunt curios de diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa intreb si eu ce parere aveti de Uniroyal rainsport 3 ca pe mine aproape m-au convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 intre MichelinEnergy saver+ vs GoodyeaR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE VS Dunlop BLURESPONSE vs continental Premium Contact 5 ce recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Uniroyal Rainsport 3 si Fulda Sportcontrol oscilez. Ne poate da cineva un feedback despre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict in buget de 800-1000 ron maxim! pt 4 anvelope 225 45 17, voi ce ati alege? anvelope noi cu garantie 2 ani  sau anvelope dot 2011-2012-2013 uzate putin dar firma mai cunoscuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia as alege SH, dar nu stiu daca chiar gasesti ceva bun (an fabricatie recent si uzate putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acel buget de maxim 250ron per anvelopa, clar sh. Pentru ca noi te-ar arunca la niste anvelope indoielnice ca Tigar, Riken, Imperial, Viking. Pana si Nankang, Nexen sunt pe la 300ron.

 

Eu privesc ca exista 3 categorii in ceea ce priveste anvelopele: chinezismele ca cele enumerate mai sus ce sunt si cele mai ieftine, apoi ceva de mijloc precum Semperit, Firestone, Fulda, Goodrich (de obicei fiind produse sub un concern, exemplu Semperit sub Continental) si cele de top ca Michelin, Continental, Goodyear, Dunlop, Bridgestone.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 pirelli p7 225 45 17  dot 2012 saptamana 18, 6mm ramasi la 600 ron (stiu ca nu sunt de top ca performante dar totusi cred ca-s peste riken, care apropo am vazut ca nu-s ranforsate nici protectie janta n-au).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine.

Ranforsarea nu mi se pare asa importanta. Am avut cu si fara, iar ce era cu ranforsare zdruncina mai serios. N-am facut inca galma cu nicio anvelopa si am folosit 225/45 si 225/40 mai ales. In general insa e mai bine sa fie cu cat scade talonul anvelopei.

Protectia de janta te ajuta, dar nu poate preveni daca virezi in bordura. Plus ca difera foarte mult de la anvelopa la anvelopa acesta protectie. Unele pot sa aiba de 2mm, altele de 5.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea și eu nevoie de 4 anvelope pe 15 pentru jantele de aliaj. M-am gandit la michelin energy saver iar în acest caz m-as putea folosi de rezerva + alte 3. Intr-un alt topic cineva spunea ca nu si-ar mai lua michelin energy ptr ca zboară de pe carosabil cu ele. Este adevărat ca sunt cam tari știu ca mă duceam sanie cu cele vechi când frână puțin, mai ales când vremea de afară se răcire și nu erau chiar tocite. Voi ce părere sau alternativa aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant topicul.

 

Si eu sunt in cercetari pentru achizitia a 4 anvelope de vara, dimensiune 215/45 R16 pentru Ibiza si a inca 4 bucati pentru A4. La A4 treaba este simpla, voi lua tot GY Asymmetric 2 (am deja pe masina Asymm 2, dar sunt la capat de viata -> au tinut 2 veri si aproximativ 50.000 km)

 

Pe masinile pe care le-am avut/avem, am avut urmatoarele anvelope, pe 17" (225/45 R17 si 235/45 R17): GY Eagle F1 GSD3, GY Asymmetric 1 si Assymetric 2, Bridgestone RE050, Michelin PS3, Michelin Primacy HP.

 

Dintre cele pe 17, cele mai ok au fost GY Asymmetric 2. Aderenta excelenta atat pe uscat, dar in special pe ploaie, zgomot redus la rulare, au tinut destul de mult, pret de achizitie bun.

 

Pentru dimensiunea 215/45 R17, treaba este mai dificila intrucat nu sunt prea multe variante si din cauza dimensiunii atipice, preturile sunt mari. La un buget de aproximativ 450 RON/bucata, am gasit Pirelli P7 sau Toyo CF2. Inclin mai mult spre Pirelli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pare aveti de Dunlop Sport Maxx RT?

Trebuie sa-mi iau anvelope de vara si pana acum eram 90% hotarat pe GY Asimmetric 2, dar nu imi da pace talonul acela moale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia cu specificatie xl si nu o sa mai fie asa de moale. Am scris mai devreme observatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a scapat observatia ta. Tu este hotarat pe GY A2?

Cand intentionezi sa la achzitionezi? Poate ne dai un feedback... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% hotarat pe GY Asymm 2.

Dar in Bucurestiul meu pare ca a venit vara dar ma astept sa mai ninga. :D

Deci eu probabil ca o sa le iau prin aprilie mai.

Deocamdata urmaresc cu interes optiunile de aici. Acum am Dunlop Sp01 225/45 R18 si imi tzatzaie fundu la 110-120Km/h pe ploaie pe autostrada. Probabil si din cauza profilului de doar 3-4 mm.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de 225/45 R17 nu sunt probleme cu acel talon moale. Am mers 8 luni prin Bucuresti si au fost in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ madhorsefuzzy: E posibil. Si eu am avut Bridgestone Potenza RE050 si intradevar anul trecut cand eram aproape de semn, pe ploaie nu mai depaseam 100km/h.

@ the_Ego: Da despre 225/45/17 este vorba. Imi inchipui ca nu este neaparat o problema, dar nici nu prea imi place aspectul de cauciuc dezumflat.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2ms0ig1.png

Partea interesanta este ca pentru 225/40 R18 Continental SC5 are B la tractiunea pe ud, asadar va pierde in fata Pirelli P Zero care ramane cu A.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o oarecare indoiala ca PP0 este atat de superior la carosabil umed avand suprafata de rulare considerabil mai dura decat Conti PC5 si Dunlop SPMaxxRT pe care le detin si au calea de rulare foarte flexibila si aderenta la carosabil. Poate ca vor dura mai mult, dar nu cred ca pe ploaie/umed sunt superioare.

A fost o observatie pe care am facut-o la cumpararea masinii si am si reusit ca livrarea sa nu fie cu anvelope PP0 ci cu Dunlop SP 01.

 

post-75870-0-11654700-1424540845_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disclaimer la rezultate postate anterior ar fi ca testul s-a realizat pe circuitul Pirelli, dar de catre nemti.

 

Primul tabel este cu punctajele obtinute pe ud. P Zero nu a excelat la viteza la care a intervenit acvaplanarea, dar in rest s-a descurcat foarte ok. Din pacate e un test mai vechi si nu se regasesc GY Asymm 2. Michelin PS2 din review-urile celor care merg mai entuziast cu masina e considerat superior PS3-ului.

Summertires.jpg

 

Test din 2011 http://www.autoexpress.co.uk/tyre-guides/45327/pirelli-p-zero

 

Eu nu le-as lua pt ca sunt destul de dure, dar pe ud si in general se descurca foarte bine. Nu degeaba in continuare sunt echipare de fabrica pe masini precum McLaren 650S (optionale sunt Corsa).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns sa cred ca aceste teste sunt doar orientative ... in sensul ca daca un model este cu adevarat nereusit ... se va vedea asta si il poti evita.

Exemplu cel mai evident este testul de la GNU, in care Goodyear a iesit slab la zgomot, desi nu are deloc astfel de probleme. Se mai "ajusteaza" punctajul pe unde se poate, ca sa iasa o anumita ierarhie la final.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!