Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Postare recomandată

Presupun ca te referi strcit dpdv al pretului :))

p.s : mama..3 mesaje in acelasi  timp :)))) asta cred ca e cel mai interesant topic :))

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, comparatia este stric dpdv al pretului. Adica la banii aia poti sa iei ceva muuult mai mult. Sau un Touareg Mountain la 44-46k euro. asta la pretul unui 2.0 tdi de 190 de cai cu ceva dotari :icon_thumleft:

 

@Mowgly: discovery sport il compari cu tiguanu si x3 nu cu touareg si x5. Este SUV compact.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, insa dupa cum au spus si colegii..probabil un monde il iei la noi in tara cu ~25.000 euro...si...10-15000 euro conteaza ! apoi mai intervin si costurile de intretinere, taxele, consumul, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa constientizam ca passatul asta nou va costa de la 27 la 57k (aprox) euro, asadar va avea o gama teoretica destul de extinsa de clienti. Bazandu-ma pe acest rationament consider ca acest nou model de Range este un concurent pentru variantele superioare de Passat. 

 

Nu asa se numeste topicul? "Passat B8 vs. concurenta"? 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil multa lume ce prefera masini caroserie limuzina la preturile high gen 45-57k ar  lua Mercedes C classe, iar cei ce prefera SUV da probabil Land Rover discovery

Iar pentru passat de 40-50k eu vad sa isi ia doar gama de oameni care au avut un castig instant sau au dobandit o suma de bani dar au venituri normale si vor o masina cu costuri mai reduse de intretinere fata de mercedes si land rover. Dar chiar si asa, cine si-ar asigura full casco pt un passat de 50k ?

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori aceste achizitii se fac prin leasing asadar esti cam obligat sa faci casco plus ca inseamna sa fii batut in cap sa ti iei o masina de valoarea asta si sa nu o asiguri. Numai noi romanii putem sa gandim asa. :icon_thumleft:

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intreb, cine si-ar asigura un passat de 50k?? adica decat un passat mai bine iti asiguri un c classe de 50k.

Eu nu prea vad targetul pentru passat de 50k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca prima de asigurare e mai mica (atat in procent cat si in valoare) la un Passat de 50k decat la un C-Klasse de 50k sau 3-ar de 50k.

 

Din cauza marcii, costurilor mai mari ale pieselor si datorita riscului mai mare de furt. De SUV nici nu mai vorbim.

 

Daca adaugi la asta "blend in" si "show off" factors mult mai buni la Passat fata de celelalte mentionate, asa devine clar de ce in "Vest" vor fi multe Passaturi de 40-50k

 

Baietii din "Vest" nu au ca hobby-uri pusul cheii de bemveu pe masa la restaurant/terasa...Nu asta le arata "valoarea"

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spania, Portugalia?

Ideea este de cine si de ce ar trebui oamenii sa isi arate valoarea intr-un fel sau altul?

Ma rog, eu consider dead combinatia VW Passat si tariful de 50.000e pur si simplu si pt ca in 5 ani pe passat daca vrei sa il schimbi gasesti mai greu cumparator sa il vinzi cu 25k, fata de un mercedes poate si ca tocmai cum ai zis si tu sunt multi care cumpara second hand bmw si mercedes pt ca sa isi arate cheia pe masa


Oricum viitorul cheilor ar trebui sa fie cum este in moment doar la i8 daca nu ma insel. Cu ecran touchscreen :D:D

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La poporul roman si in general in partea asta de europa "valoarea" se arata dupa cheia masinii. Ca este de la o masina daramata de km, cheala nu conteaza cat timp este bmw sau audi.

Romanul cu bani de Golf sh cauta sa cumpere Audi (true story).

 

Land Rover Discovery Sport oricum e o strutocamila in cel mai bun caz. O inventie pentru nevestele fotbalistilor care nu vor sa isi ia Evoque. S-a diluat sonoritatea Land Rover Discovery care e sinonim cu o masina masiva, care merge prin conditii foarte dificile si te duce in varf de munte cu varianta asta "Sport" care nu are nicio legatura cu masina din care ar fi derivata. Seamana insa mult cu Range Rover Sport, varianta feminizata a acestuia. Cel mult e o alternativa la Evoque pentru cei ce nu au bani de RR Sport si vor un alt statut decat cel oferit de Freelander 2.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la subiect, mie mi se pare f fain Mondeo, dorind parca sa puna un zambet pe buzele oricarui sofer. Passatul, cu gura aia de ventilatie de la stanga la dreapta mi se pare mai sobru chiar si decat A8-ul. In rest, nu cred ca s-a schimbat nimic: mondeo e semnificativ mai ieftin, tinuta de drum mai buna, ergonomie mai buna (hayon), mai dinamic, motoare aprox la fel, passatul e mai tern/ sobru/ cuminte, cu cutie de viteze manuala mai buna, cu acelasi design interior de la b6 incoace. Lucrurile stau destul de simplu, pt ca nu s-a schimbat nimic intre ele. Mie imi plac ambele, insa dintre ele doua cel mai mult imi place mazda 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai intleg, mazda 6 nu este in liga cu Passat? si cu toate astea skoda are mai mult spatiu?

Poti sa compari si Loganu cu Passat-ul. Dar are sens?

Asa e si comparatia de mai sus.

Passat, Mondeo, Mazda 6. Sexy review-ul.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mondeo parca au uitat ca trebuie modificat si partea din spate..stopurile au ramas 90% aceleasi..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da!! bot de aston martin, spate de mondeo vechi cu deschidere de hatchback. Yaaaaa, o intreaga amestecatura acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ acelasi pret,aceleasi dotari dar cu aspect diferit...un mic plus pentru passat la interior chiar daca nu este schimbat cu mult fata de modelul anterior.Iar cine isi permite sa dea pe un passat sau mondeo 40-45 de mii poate cumpara si intretine si un a6 sau C/E class,nu si cei care "locuim 4 persoane intr-o garsoniera dar avem x6 in fata blocului" stim bine ca in romania mai sunt si cazuri de genu'

Modificat de quaresma91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Ford Mondeo for the win ?

Eu ce greseala am vazut in materialul informativ de la passat este "Praguri oel faă / spate cu inscripţionare "Passat"" pt echiparea Highline dar din ce am observat nu exista acea inscriptionare

Cutia manuala am observat ca este sincronizata de catre Microsoft :D

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touchscreen-ul de pe Mondeo este de tip rezistiv, o surpriza cam neplacuta dupa testdrive-ul de ieri ... iar in cazul Powershift-ului, pentru modul manual trebuie folosite exclusiv padelele (nu exista +/- pe schimbator) si doar in modul Sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai rezistiv e mai bun in aceasta situatie, adica iarna ar merge si cu manusi, bine isi va pierde sensibilitatea in timp 

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa au pus volan cu incalzire, asa ca scade importanta manusilor :D. Treaba cu schimbatorul e ceva minor, in definitiv cand vrei sa mergi pe manual de obicei inseamna ca vrei sa mergi sportiv si din padele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cel putin n-am facut testdrive si cu Passat-ul astfel incit nu pot sa le compar din 'mers' si oricum care e mai bun sau mai slab se va vedea dupa citiva ani din multe puncte de vedere... Sint cam la fel de spatioase, par cam la fel de dinamice, comfortabile si sigure, despre fiabilitate dupa cum am zis vom vedea, pina atunci pot sa compar in mod cert pretul

Referitor la touchscreen, e destul de inervant cind stind pe loc nu-ti simte toate apasarile, ce sa mai zic de 'butonat' din mers (ma rog, nerecomandabil anyway)... Daca recunoasterea vocala merge bine insa va suplini partial nevoia de a folosi touchscreen-ul

N-am folosit niciodata manusi in masina, as prefera un touchscreen capacitiv (fara probleme la temperaturi mici :) ) in locul volanului incalzit... RNS-urile de la VAG parca au fost ani de zile rezistive, se cunoaste imbatrinirea lor?

Modificat de Fyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!