Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Recommended Posts

Imi doresc o masina care sa se simta mai speciala, care sa aduca bucurie in condus

cauta ceva premium cu motor longitudinal, pana sa conduc asa credeam ca "placerea condusului" e un moft dar dupa ce conduci o masina cu echilibrul maselor aproape perfect si suspensie multilink o sa vezi ca e total alta senzatie fata de una cu motor transversal si suspensie mcpherson

decat 30 mii euro pe un Passat mai bine mai pui 5 mii si iei un 3er/C/A4 pt. ca dpvd dinamic sunt mult peste

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce zici.

Am condus extensiv cam toata gama BMW, mai putin noul 7-ar.

 

Cel mai echilibrat mi se pare 3-arul, 5-iul deja e barca, se simte inertia, are aproape 2 tone bine dotat.

E incredibil de sportiv 320XDrive de 190cai, comparat cu ce ofera VAG-ul la diesel 190. (Nu stiu cum e GTD-ul). Senzatia vine din motor longitudinal, directie, transmisie si tinuta de drum.

 

La 35k iei un 3-ar destul de slabut echipat.

Un 3-ar fara roti 18'' si fara packet M arata ca o tipa foarte misto, dar fara tocuri si fara camasa cambrata, adica nu-i scoate in evidenta formele :)

 

Apropo, ce Passat la 30k ? Un 2.0TSI DSG e 36k lista si mai trebuie sa pui pe el.

Edited by 75NOR
Link to comment
Share on other sites

1. Scorpyon- am condus eu. Ce vrei sa stii mai exact?

2. Masinile frantuzesti au motoarele bune si atat. In rest, calitatea fabricatiei, calitatea finisarilor, tinuta de drum au de suferit in comparative. In plus, reviziile nu sunt deloc ieftine, indiferent de marca si model. Mai bine o japoneza in banii astia.

3. Masinile fabricate in Turcia prezinta diferente de materiale si uzura superioara per km fata de cele fabricate in Europa. Ma refer la Fluence vs Megane, Civic Sedan vs Civic 5D, Corolla vs Auris s.a.

4. Este exagerat sa comparam Vw sau Skoda cu marcile premium. Sunt oferte interesante, dar preturile in continuare sunt mari in raport cu marcile de volum, indiferent de discount. Ofertele bune se dau la sfarsit de generatie, in rest intervine marketingul si psihologia maselor.

Edited by edi10000
Link to comment
Share on other sites

Am condus extensiv cam toata gama BMW, mai putin noul 7-ar.

E incredibil de sportiv 320XDrive de 190cai, comparat cu ce ofera VAG-ul la diesel 190. (Nu stiu cum e GTD-ul). Senzatia vine din motor longitudinal, directie, transmisie si tinuta de drum.

tocmai de asta eu cred ca un Passat merita la 25-30 mii euro insa cand incepi sa pui dotari pe el si treci de 30 euro nu cred ca mai merita

daca pui toate optionalele cred ca poti ajunge si la 40 mii euro

ca materiale si dotari sta foarte bine Passat-ul insa niciodata nu o sa aiba comportamentul dinamic al unui 3er/A4/C din cauza arhitecturii sasiului

Edited by bogdan_
Link to comment
Share on other sites

Nu ai ce Passat sa-ti iei la 25, decat daca vrei chel-line, halogen si capace roti, adica un Trendline manual, 1.4TSI sau 1.6TDI.

25k e o Octavia echipata mediu (full fara piele si trapa - cum se spune in targ) :)

Edited by 75NOR
Link to comment
Share on other sites

in 2006 cand si-a luat tata Passat a dat 25 mii euro (pretul de catalog era 26.5 mii euro) pe un Passat Confortline cu motor scumpel (2.0TDI) si dotari decente (climatizare automata dubla, jante, senzori presiune, vopsea metalizata, etc)

desi intre timp a crescut TVA-ul vad ca preturile sunt comparabile cu cele de acum 10 ani, chel-line incepe de la 22.7 mii euro

am configurat un Passat echipat decent (confortline cu vopsea metalizata, jante de aliaj, etc) si am ajuns la 28 mii euro, scazi reduceri si ajungi pe la 26.5 mii euro pt. o masina foarte buna

dotari cum are masina mea xenon, navigatie, cutie automata nu le-as pune pe Passat pentru ca sunt foarte scumpe raportate la sasiul care tot de 22.7 mii euro ramane (suspensii, antifonare, distributia maselor, tinuta de drum, etc)

Edited by bogdan_
Link to comment
Share on other sites

Mai bine mai strangi ceva bani (nu e ca si cum in momentul de fata mergi pe jos - ai o masina foarte OK), si iti cumperi la momentul oportun o masina premium, care sa iti satisfaca toate nevoile si mofturile. La VW, Seat, Skoda nu vei gasi niciodata compromisul perfect, raportat la ceea ce iti doresti. Si cu cat de apropii teoretic de "ideal" cu atat preturile devin nejustificabil de mari. Si problema e ca s-ar putea ca apoi sa ramai cu un gust amar in gura si vreo urma de regret. 

 

Intre volum ce vrea sa se dea "la limita premiumului" prin machiaj profi & marketing puternic si "premium", sunt diferente foarte mari. La toate capitolele. La spatiu s-ar putea sa suferi putin (Passat vs 3-ar) .. dar cam atat! 

 

Passat special n-as vedea decat Bi-TDI-ul(dar trebuie sa fii fan infocat passat ca sa dai atatia bani pe el), Octavia RS tot Octavie e(lasand deoparte aspectele sportive, pe care zi de zi, nu le simti sau paote le simti dar negativ - tot ca una care e cu 10.000E mai ieftina va merge si se va simti, aceeasi calitate, tot suspensie care bate de noua si asa mai departe), Leon-ul la fel(Cupra e ceva aparte dar eu unul, nu-i mai vad rostul pentru daily driver, in RO).  

 

L.E.: Vad ca in timp ce scriam eu, bogdan a spus acelasi lucru ca si mine, doar ca despre passat. 

 

Aceasta este parerea mea sincera. 

Edited by Andrei_Tdi
Link to comment
Share on other sites

Repet, sunt oferte foarte bune pentru marci premium la sfarsit de generatie. De exemplu, modelul Audi A4 B8 (generatia care si-a incheiat ciclul la inceputul acestui an) se putea achizitiona cu motorul 2.0 TDI de 150 CP si pachetul Advanced (xenon, climatronic, scaune incalzite si alte gadget-uri) la 25,5k euro iar daca puneai si un multitronic ajungea la 28,5k euro. Si acolo nu aveai linii de echipare cum ai la Vw sau la noul A4.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu n-am rabdare dar..... sunt curios de rezultat :) . A avut cineva rabdare sa urmareasca tot filmuletul si sa impartaseasca concluzia cu noi? :)

Edited by G-P
Link to comment
Share on other sites

Insignia are motorizarile diesel noi, 1.6 136 cp si 2.0 170 (ultima cu SCR adblue), cica foarte silentioase. Deja sunt cazuri cu 170 cu probleme la arborele cu came.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi se par cu nimic mai silentioase decat ale concurentei. Poate mai silentioase decat rasnitele vechi. Asa da, mai cred. 

Link to comment
Share on other sites

eu am auzit Passat B8 diesel si nu mi s-a parut ca ar fi mare diferenta la sunet fara de motoarele anterioare CR

insa am auzit un Audi A3 diesel care era super mega silentios

ma refer la sunetul din exterior

Link to comment
Share on other sites

Tipul prefera Superb prin prisma spatiului si a pretului. Passat pluseaza prin materiale si tinuta mai sportiva. Mazda are motor aspirat, care se simte mai greoi in exploatarea curenta, dar are un desing placut si este probabil mai fiabil. Nu il recomanda pentru persoanele inalte datorita modului de organizare al spatiului interior. Concluzia: Passat pentru firme, Superb pentru persoane fizice sau pentru cei care au nevoie de spatiu, Mazda 6 pentru cei care vor fiabilitate.

Edited by edi10000
Link to comment
Share on other sites

Mazda e prima alegere pentru cei care cauta o anumita placere in a conduce (atat cat poate fi gasita in clasa medie, non premium) si pentru cei care vor o masina frumoasa. In continuare arata cel mai bine atat sedan cat si break, formele nu s-au demodat deloc. Passat/Superb sunt masini gandite pentru flote, vin cu un design nepretentios/de duzina, dar pluseaza la ergonomie, materiale, configurare.

Alegerea e simpla, depinde ce iti doresti. Eu aleg oricand o Mazda 6, benzina, aspirata, cu cutie manuala. Rosie, pentru ca arata demential. Va puteti imagina un Passat sau un Superb rosu? Nici eu :)

Comparatiile cu BMW seria 3 sunt puerile, masina asta nu are nicio legatura cu Passat/Superb. Ca dinamica o Mazda vine mai aproape, dar tot nu e acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Daca ati fi condus un Opel Insignia 2018  ,v-ati schimba total parerea despre aceasta masina!

 

Passatul mi se pare imbatranit.

 Si nu stiu de ce ,dar parca tot un Passat mi-as cumpara!

Link to comment
Share on other sites

Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam  sa imi cumpar un Passat.  Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!

Link to comment
Share on other sites

1)Dotarile  net superioare si la un pret mult mai accesibil!                                                                                                                                                                                                2)Desing nou, schimbat total.                                                                                                                                                                                                                                                            3)Diversitate de motoare si puteri.                                                                                                                                                                                                                                                4)Tehnologii revolutionare pe acest segment de piata(Matrix Led) Sa iti spun ca doar pe Audi A8 gasesti asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Pot sa imi dau cu parerea doar despre Talisman si Passat, primul avandu-l in familie in echiparea Initiale Paris iar al doilea conducandu-l cateva ore. CC-ul pe care il detin e diferit ca feeling fata de B8 in opinia mea.

Talisman vs Passat:

  • Designul inteleg ca este un domeniu subiectiv, dar nu putem sa nu apreciem frumusetea frantuzoaicei in cazul asta. Passat-ul este mai sobru, mai serios, dar cred ca echiparea R-Line m-ar incanta personal mai mult decat Initiale Paris de la Renault.
  • Dotari standard mai numeroase precum si prezenta ca extra dotare a sistemului 4Control care nu este prezent in aceasta clasa pe alta masina (corectati-ma daca gresesc)
  • Scaune mai comfortabile pe liniile de echipare inferioare pentru Talisman.
  • Tinuta de drum buna, stabilitate in curbe (vorbesc de masina tatalui meu, cu 4Control, fara nu am probat). Passatul este si el stabil, dar Talismanul este parca o idee mai dinamic. Nu am probat insa o versiune 4M.
  • Imposibilitatea de a configura AWD pe Talisman. Nu cred ca ar fi necesar oricum, motoarele deja criticate fiind si mai solicitate de greutatea extra.
  • Posibilitate de configurare dash si mediu ambiental destul de mare pentru Talisman, dar Passat-ul cu AID conduce piata.
  • Gama de motoare slabuta, din punctul meu de vedere subdimensionate ca cilindree dar decente ca putere pentru Talisman. In cazul masinii din familie, 160dci este destul de sprinten la viteze mic dar se plafoneaza la viteze mari.(210 pe autobanda in Germania, cu 2 persoane in masina, cred ca mai putea accelera pana la 215 greu. In comparatie, al meu CC 140cp cu 2 persoane in masina a reusit 235, foarte greu, dar a reusit). Nu imi pot da cu parerea despre fiabilitate pentru ca este o masina noua.
  • Passat-ul reuseste sa acopere mai multe clase sociale ca si target de clienti prin renumele masinii, gama de motoare mai variata (nu extrem).
  • Tableta centrala se misca decent, grafica este mai slaba decat la modelele de navigatie de la VAG. Totusi, ambele sunt destul de potente in opinia mea.
  • Pretul Talismanului sesizabil mai mic la o linie de dotari asemanatoare.
  • Calitatea materialelor la nivelele superioare de echipare este sensibil mai proasta la Talisman.
  • DSG-ul o idee mai rafinat si responsiv.

Mi-as cumpara Talismanul in locul Passatului doar in liniile de echipare inferioare si la un buget redus, pentru ca ofera mai mult si (subiectiv) nu este asa sobru.

In liniile de echipare superioare - HL (R-Line) comparativ cu Initiale Paris, as cumpara Passat-ul.

Celelalte masini nu am reusit sa le probez, dar am stat in cateva dintre ele.

Mondeo este frumos in exterior iar interiorul este perceput diferit de la individ la individ. Volanul cred ca este supraincarcat, subtire si respingator. Materialele se simt mai ieftine. 

Insignia are o linie de design ce imi pare a cc. Este frumoasa si sunt curios sa o conduc. Desi nu sunt omul prejudecatilor, Opel nu imi mai inspira incredere de ceva timp. 

Superb cred ca este un concurent serios pentru toate cele de mai sus, dar cred ca este destinat unui public cu familie. Cred ca cei mai tineri vor arunca un ochi la concurenta. Exista si exceptii desigur. Din punctul meu de vedere, are cel mai bun raport calitate pret. Sportline-ul arata bine in exterior, putin anost in interior in comparatie cu R-Line-ul sau Initiale de exemplu. Ar fi frumos sa se poata configura interiorul in culori mai diverse si sa primeasca de la fratele VW bine meritatul AID (care desigur, va fi redenumit).

Link to comment
Share on other sites

On 5/24/2018 at 2:14 AM, D.Vali said:

Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! 

Motivul pentru care gasesti doar Diesel in configurator, momentan, este pentru ca se trece la noile motoare pe benzina, in speta noul 1.5TSI si tot asa mai departe. Restul motivelor sunt subiective si prefer sa nu le comentez.

 

Link to comment
Share on other sites

mihai.onu94
On 24.05.2018 at 9:14, D.Vali a scris:

Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam  sa imi cumpar un Passat.  Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!

Am vazut insignia in realitate, m-am urcat si la volan, si chiar e frumoasa, dar passat-ul mie imi place mai mult. Vazute la interval de cateva minute chiar. Dar asta e parerea mea si nu va ajuta pe nimeni pt ca design-ul este si va fi cea mai subiectiva chestie.

Dar legat de motorizari, aici se poate obiectiviza pe cifre. Eu de exemplu apreciez faptul ca la 150 de cai inca primesti un motor de 2 litri. Nu sunt fan Renault si opel (pe astra, nu pe insignia) care scot 160 de cai dintr-un 1.6 cu 2 turbine. Ti se pare mai fiabila varianta asta decat un motor de 2 litri, asa invechit cum crezi tu ca e? 

Motorizari passat: Benzina 1.4 cu 125 si 150 de cai, 1.8 cu 180 de cai, 2.0 cu 220 si 280 de cai. 1.6 tdi 120 de cai si 2.0 cu 150, 190 si 240 de cai. Eu zic ca acopera toate preferintele...

Motorizari insignia: Benzina 1.5 cu 140 sau 165 de cai, 2.0 cu 260 de cai. 1.6 diesel cu 110, 136 si 2.0 cu 170 si 210 cai. Si aici gama e destul de variata insa gaura aia de 100 de cai la benzina ar trebui completata cu ceva dpmdv.

Si revenind la "invechitul" 2.0 tdi al grupului vag, de ce opel nu poate sa scoata mai mult de 170 de cai dintr-un diesel de 2 litri cu o singura turbina? Poate pentru ca e acelasi motor folosit si pe versiunea precedenta de insignia?! Deci care e invechitul de aici?

Hai sa nu mai impartim ura gratuita pe aici. Ti-a placut concurenta, foarte bine, scrie aici plusuri si minusuri pe care le-ai observat, dar nu prezenta date false doar ca sa iti sustii parerea si sa induci pe altii in eroare.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • ciolib
      By ciolib
      Salutare, 
      Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina.
      Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. 
      Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor  2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare  Ambition +  Cleverpack Ambition, culoare Business Grey.  Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . 
      Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. 
      La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . 
      Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de  10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj.
      Cateva impresii dupa 97 km:
      - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam  / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo  ) nu am PDG.
      - fara "greierasi"  si alte zgomote
      - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj
      - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata)
      - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara)
      - nu da impresia de barca 
      - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el.
      Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.  
       
       
    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Vă salut! Am și eu probleme cu claxonul la o Skoda Superb 2002 1.8 turbo AWT. Am verificat siguranța, releul si volanul! 
      Cand apas claxonul se aude releul, l-am inlocuit sa fiu sigur. Am folosit un multimetru sa văd dacă imi ajunge curent la claxon, si nu ajunge! Ceva idei? As trage fire separat din ecu sau din alta parte dar nu stiu de unde. 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept