Jump to content

1.4 TSI se opreste motorul dupa pornire (la rece)


Northman
 Share

Postare recomandată

On 10/22/2019 at 2:37 PM, G.I.Joe said:

Vreau sa vă întreb dacă este în regula când scot furtunul negru ( de retur ) de la pompa de benzina, să aibă presiune mare. A venit benzina cu presiune curca 5 secunde de a umplut capacul și l-am băgat înapoi. Iar l-am scos și iar a venit , l-am băgat înapoi. Acum mai aștept puțin și încerc iar sa îl scot. Spre să nu mai arunce benzina.

Inainte de a scoate futunul, scoate alimentarea din pompa, pune contactul la masina si porneste motorul sa golesti instalatia de presiune si de benzina, apoi nu mai iese deloc.

 

Fix aceeasi problema o am si eu, passat 2009, dsg. Moare motorul dimineata, dupa ce a stat peste noapte in parcare acasa si seara dupa ce a stat o zi in parcare la munca.
La mine moare motorul si dupa 4,5 chei, chiar daca intra socul, sau daca am noroc sta la 900 de turatii in loc de 600 cat sta cand e cald si masina se zguduie ca la cutremur tot timpul. Problema se manifesta pana ajunge motorul la 60, 70 de grade, apoi isi revine, insa pana atunci, imediat ce sta pe loc (daca sunt in miscare rotile din inertie) sau iau piciorul de pe acceleratie, moare (va imaginati ce "apreciat" sunt de catre restul soferilor la semafor si in intersectii...).
Nu am erori pe vcds, am fost deja in service, iar mecanicul (unul foarte bun, de altfel) era la fel de nelamurit ca si mine privind cauza problemei. Pana sa-i dea de cap, motorul s-a incalzit si problema a disparut, deci pana la urmatoarea vizita, poate gasesc ajutor aici.
Am facut revizia acum 2 saptamani, mi s-a spus ca filtrul de benzina nu se inlocuieste, si stiu sigur ca are peste 10000km de cand nu a fost inlocuit, are rost sa ma apuc sa-l schimb?
O alta problema pe masina ar fi si presiunea mica in rampa, nu mai stiu exact cat, insa pompa de inalte a fost deja inlocuita iar problema persista, se coreleaza cu moartea motorului? Poate fi dusa pompa de combustibil? 
Mi s-a mai zis si de senzori ca ar trebui schimbati (mai exact cel de presiune de pe galeria de admisie si cel de temperatura), dar conform lui 92nbk s-ar putea sa-i schimb degeaba.

Modificat de xng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Nu am mai făcut nimic la ea. Programarea la vw se face peste 3 - 4 sapt.

Precizez că odată ajuns pe roșu am băgat pt prima data benzina 98 de la Rompetrol. A mai murit dimineața in urmatoarele 3 zile și de atunci a trecut 1 săptămână și nu mai moare dimineata, deși sunt 3 - 4 grade.

A apărut ceva nou. Aseară am staționat putin, când am dat cheie acul a fluctuat , se juca singur între 600 și 900. Am oprit motorul, repornit și nu a mai făcut. Precizez că s-a curățat clapeta și făcută adaptarea și NU am erori pe diagnoza.

Am luat în serios verificarea valorile sondelor Lambda ( cu tabelul in fața ). Am citit multe pagini pe forum la sondele lambda.

În Engine am verificat 30, 31, 32, 33, 34. Valorile arata bine, cu excepția celor din blocul 30.

În blocul 30,  căsuța 1 am 00111 , iar în căsuța 2 am 0000. Căsuța 2 nu e bine. Verificarea s-a făcut la relanti , acul la 90 grade, am ținut înainte minim 2 minute la turații de 2000, temp Bank 1 este 350 grade ( bloc 34 ) . Urmează verificarea cablurilor, mufei de la sonda și cred că voi verifica și injectoarele.

Webp.net-resizeimage (1).jpg

Modificat de G.I.Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceva noutati? In cate o dimineata a mea da sa moara, doar odata si isi revine imediat. Am lasat capacul rezervorului putin slab si  problema nu a mai aparut. Insa, vreau sa elimin cauza dar nu am idee cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am revenit , după ce am făcut mai multe teste. Doream sa am niste confirmări clare. Problema nu s-a rezolvat. Am pus alt filtru de combustibil, am făcut testul de compresie - valori de 12,5 la toate 4. Verificat furtunele de admisie. Ceea ce pot confirma este o ciudățenie. Motorul moare la rece între temperaturile 5 - 16 grade. Am verificat în multe dimineți. La temperaturi sub 4 grade , motorul nu mai moare. În mai multe dimineți la -1 , 0 , 3 grade, a pornit perfect , fara sa intre șocul , a stat la 800 turații și nu a murit motorul. Azi , în parcare subterană, staționare de 12 ore, temperatura 9,5 grade, a pornit și a murit în 5 secunde. Tot ce îmi mai rămâne este sa verific / schimb toate releele. Posibil sa fie o chestiune electrică deși vorbeam mai sus de ciudățenie. Ce puteți să mă mai sfătuiți ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam intre valorile alea de temperatura, este setat sa-ti stea mai turat pentru preincalzire catalizator. E posibil sa ai un defect ce tine de aceasta incalzire precatalizator, gen amestec prea bogat si moare motorul, sau nu il mai executa si sta motorul la turatie prea mica. De obicei preincalzirea catalizator intra si motorul sta la 1000rpm+, iar la tine se pare ca nu mai face asa. 

 

Eu am o banuiala ca acea pre incalzire catalizator este facuta defapt sa mascheze ceva functionare "dezechilibrata" a motorului, si eventual sa nu moara. Poate are de-a face cu supapele pline cu carbon care nu etanseaza corect.

 

"The injectors need to precisely inject and atomise the fuel in a very short time. In the double injection catalytic converter heating mode, fuel is therefore injected twice. The first time during the intake stroke and the second time approx. 50° KW before ignition TDC to warm up the catalytic converter quickly. In homogeneous mode, the fuel is injected during the intake stroke and is distributed evenly around the whole combustion chamber."

E posibil sa ai si probleme cu injectoarele, sau ceva ce le controleaza cand trebuie sa execute aceasta preincalzire.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să ști că în timpul zilei, după ce am umblat cu mașina, daca stă 2-3 ore și o pornesc, acul sta la 1200 pt aprox 5-7 secunde și coboară ușor la 700 , fara sa moară sau alte trepidații ale turometrului. E clar că a intrat șocul.

Voi trece la verificare injectoare, dar știam că ar trebui să simt in mers anomalii ale motorului dacă vreun injector ar avea probleme. Reactualizez informația că nu am nici o eroare la Diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat, preincalzirea catalizator e o actiune initiata special pentru a masca intreruperile.

Azi am demontat supapa  suprapresiune rezervor combustibil, mai precis N80 care e produsa original de Valeo cod 6qe906517 a. Rezistenta la a mea e 24,4 pe net scrie ca ar trebui sa fie 25.Am suflat pe ea, normal trebuia sa fie inchisa insa la a mea trece aerul, greu dar trece.La ce presiune e acolo in timpul functionarii motorului e clar ca aerul circula grav  lucru care conduce la aer fals in admisie ecu citeste amestec sarac si suplimenteaza cu benzina de aici si eroarea mea sporadica P 0172 sistem too rich. Am sa schimb supapa, am comandat una Bosch, sper sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,a sosit ziua cea mare si la mine.

Astazi -4 grade la Arad,8 dimineata. Ii dau cheie. Porneste din prima,si incepe sa se balbaie. Turometrul ba era la 1200 rpm ba la 800 rpm. Aprox dupa 1 minut isi revine.  Exact ca si anul trecut. Desi anul acesta am investit peste 8000 lei in masina (motor) 

chiulasa data jos,rectificata si curatata.

Distributie noua

Garnituri noi

Bujii/bobine

Turbina reconditionata

Senzori galerie schimbati,temperatura,n75.n249 schimbate tot.

Masina se comporta exceptional,dar cand vine frigul merge mai rau ca o dacie 1300.

A mai rezolvat cineva ceva ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A rezolvat cineva problema ? Golf 5 1.4 tsi BLG , bobine ,bujii noi . Fara eroare pe vcds . Porneste la sfert ,  fluctueaza turatia si masina tremura rau . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceasta problema. Am fost la reprezentanta cu ea si nu au gasit nimic si a stat masina doua zile la ei. Am facut un test de compresie si rezultatul nu a fost cel dorit, pe 3 cilindri am avut aproximativ 12 bari iar pe cilindrul 3 am avut doar 5. Ieri am desfacut motorul si am gasit segmentii rupti pe pistonul 3 si pistonul crepat pe lateral. Am avut noroc ca nu a afectat blocul motor. In rest motorul arata foarte bine, nu sunt depuneri decat pe pistonul 3 care e cu probleme si pe supapele care vin deasupra lui. Urmeaza sa trimita chiulasa la facut planeitatea si tubina la rectificat daca tot le-am dat jos, sa schimbe pistonul, segmentii si ce mai e nevoie.

In ultimele 3 saptamani motorul a mers perfect, nu se mai oprea, nu facea figuri cu toate ca a fost frig. Am bagat benzina de la omw, cea mai buna si probabil ca a ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ai luat masina de cateva luni sotiei? nasol, uite de asta nu e bine sa se mai cumpere tsi pe lant, si nu e caz izolat.

 

Daca doresti sa tii masina multi ani, iti recomand sa montezi pe ea pistoane de generatia 3 cu segmenti mult mai inalti/lati, altfel se intampla iar problema.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e luata de mult masina si am de gand sa o tin aproximativ 2-3 ani, poate mai putin. Ori cum se circula cu ea destul de putin, in general pe distante scurte, pe distante lungi doar eu ce o mai plimb cand sunt acasa.

Probleme a inceput sa faca inainte sa ii schimb distributia. Lantul a fost foarte moale pe ea si posibil sa fi contribuit si el cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si eu dupa rezolvarea problemelor. Am schimbat pistonul nr 3, segmentii, toate supapele pe admisie si doua pe evacuare si ghidajele, facut planeitatea la chiulasa, garnituri si ce a mai fost necesar. Ulei am bagat motul x-clean 5w-30 la recomandarea mecanicului, inainte avand liqui moliy top tec 4200 5w30. Lucrarea a iesit foarte bine zic eu, masina merge foarte bine si este mult mai silentioasa, la semafor nu se aude motorul din interior. Toata distractia a costat undeva la 3000 ron cu tot cu manopera. Turbina nu a fost nevoie sa o trimita la rectificat pentru ca din ce a zis mecanicul e in stare buna. Sper sa nu mai am probleme cu ea macar un an sau doi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca era mai intelept sa se fi schimbat si restul pistoanelor, cele cu cod de piesa de dinainte de 2012-2013 (nu mai stiu exact anii) sunt notorii ca sunt slabe. Sper sa nu intampinati alte probleme de genul cat o mai tineti.

Legat de ulei, nu cred ca motul-ul ala e mana cereasca fata de LM, ambele sunt ok dar poate luati in considerare ceva PAO in viitor, nu doar semi-sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am un Golf 6, 1.4 TSI, 160 CP. Îl am din Septembrie anul trecut. Asta e si prima iarna in care am un benzinar :) Pana sa fie temperaturi sub -4 grade dimineata nu am avut nici un bai cu masina. De la -4 grade in jos, o porneam, statea cu socul tras cateva secunde, si cand parea ca scade turatia si ca se regleaza, murea motorul si ramanea aprins martorul cu bateria. Dupa prima experienta, m-am dus direct sa schimb bateria (am verificat si tensiune alternator si este ok). Coincidenta sau nu, chiar trebuia schimbata bateria. Apoi, la urmatorul val de frig, a facut la fel. Dupa ce murea motorul, imediat la a doua cheie, mergea perfect. In saptamana aia deja ma pregatisem ca va muri motorul in fiecare dimineata. Initial m-am panicat putin, apoi cititnd mai multe pe forumuri, m-am mai calmat, parand o situatie des intalnita.

Ce mai aud de o perioada, e ca un chitcait doar dimineata cand e rece inca motorul, parca ar fi un soricel micut si dragut pe acolo pe langa curele, iar dupa ce merge motorul cateva minute (de ex un drum de 20 min), nu se mai aude nimic. Iar dupa 8 ore cand o pornesc, fiind mai cald, porneste perfect, fara nici un zgomot ciudat. Chitcaitul ala cam de la 1 grad in jos se aude, la prima pornire din zi. Ati avut careva "soricei" diminetile? Incerc sa-mi dau seama daca totusi sa ma agit sau nu.

Drumuri bune fara incidente!

Modificat de ALLICEE
Greșeală expr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca o curatare de clapeta si adaptata ulterior cu diagnoza.

Opriri de genul pot fi si de la pompa de benzina/sistemul pompei....pierde presiunea in rampa peste noapte. Aici se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sta turata dimineata pentru ca se face preincalzirea catalizatorului,adica ecu mascheaza niste intreruperi la rece.Ca se opreste apoi pot fi mai multe cauze,citeste paginile anterioare.Zgomotul la pornire pentru cateva minute il produce una(sau amandoua) din rolele curelei accesorii.Eu la CAXA am curatat de doua ori clapeta in 50tkm si de fiecare data a fost foarte curata,in plus daca iei borna inainte sa ii scoti mufele iar cand pornesti astepti cu contactul pus 30 sec inainte sa actionezi demarorul nu e cazul sa faci adaptare.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am revenit...după o perioadă de încercări. Am găsit problema la mine. Reiau pe scurt tot ceea ce am schimbat/ verificat, cu precizarea celor care vor citi că oricare din cele de mai jos poate fi soluția pentru a scăpa de " muritul " motorului la rece la prima cheie a doua, chiar și la a treia cheie  ( nu aveam erori in VCDS !!! ).

Mă obișnuisem deja sa pun contactul de 4-5 ori și pe urmă cheie pornire și era ok , ori sa apas de 5 ori pedala de accelerație și pe urmă dădeam cheie și nu murea motorul.

Am schimbat de doua ori pompa de benzina, am schimbat releul pompei ( acesta trebuie schimbat la cei cărora le moare motorul la cald ), verificat presiunea in rampa, am schimbat bujiile, verificat fisele bujiilor, verificat/ încărcat bateria, curățat clapeta accelerație ( arata totuși bine ) și adaptare prin VCDS, verificat senzorii ( temperatura și senzor arbore cotit ) prin VCDS și pe urmă prin înlocuire, dar i-am pus înapoi pe ai mei originali pt că făcea la fel, verificat toate conductele de aer, schimbat toate releele.

Totuși am sesizat ca, după ce mașina începea să stea la relanti, dacă pișcam puțin pedala de accelerație motorul începea să scuture ( înece ) și acul se mișca de câteva ori câteva linii sus jos. Am luat decizia de a schimba clapeta de accelerație, bănuind Motorașul pas cu pas. Am găsit una în dezmembrări exact pe codul celei existente. Montare foarte ușoare și adaptare cu VCDS.

Am așteptat următoarele dimineți și vă anunț că în fiecare dimineata mașina pornește frumos la prima cheie, indiferent cate grade sunt, cu precizarea că am simțit pedala mult mai fină și un consum mai scăzut ( pe aceleași trasee ). Totuși rămâne întrebarea - de ce dimineața la rece nu sta șocul la 1000 sau 1200 ? așa cum am văzut la alte TSI. Sta șocul pe la 850 - 900 pt câteva secunde și pe urmă se stabilizează pt tot restul zilei la 680 turații. Poate așa este reglajul la mine, dar nu mă deranjează. Așa se încheie lungul drum în rezolvarea acestei probleme. Sper sa va fie de folos. Numai bine tuturor și mulțumesc celor care mi-au transmis sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca in sfarsit ai rezolvat...cu "socul" acela stai linistit e povestea veche cu preincalzirea catalizatorului in anumite intervale de temperatura ..bla bla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu aceiasi problema cu muritul motorului la rece, am refacut complet motorul, am schimbat distributia, am masurat presiuni, am schimbat supapa bloc de ventilare carter, schimbat buji, inversat bobine, curatat injectoare, schimbat garnituri, facut update la ultimul soft oficial vw, facut soft custom, am duso si la vw si au zis ca nu stiu ce are si pana nu se strica de tot nu stiu ce sa ii faca.

Nu stiu ce sa mai fac cu masina, ma deranjeaza ca porneste la rece, uneori sta socu tras si alte ori nu iar pana ajunge apa la 90 de grade daca circul cu ea si o lasa sa mearga scoasa din viteza sau cu ambreiajul apasat moare motorul

 

problema e cu un EOS 1.4 TSI 122hp upgraded la 160hp

Modificat de iorgcr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua.

On 15.02.2020 at 17:19, G.I.Joe a scris:

Salut. Am revenit...după o perioadă de încercări. Am găsit problema la mine. Reiau pe scurt tot ceea ce am schimbat/ verificat, cu precizarea celor care vor citi că oricare din cele de mai jos poate fi soluția pentru a scăpa de " muritul " motorului la rece la prima cheie a doua, chiar și la a treia cheie  ( nu aveam erori in VCDS !!! ).

Mă obișnuisem deja sa pun contactul de 4-5 ori și pe urmă cheie pornire și era ok , ori sa apas de 5 ori pedala de accelerație și pe urmă dădeam cheie și nu murea motorul.

Am schimbat de doua ori pompa de benzina, am schimbat releul pompei ( acesta trebuie schimbat la cei cărora le moare motorul la cald ), verificat presiunea in rampa, am schimbat bujiile, verificat fisele bujiilor, verificat/ încărcat bateria, curățat clapeta accelerație ( arata totuși bine ) și adaptare prin VCDS, verificat senzorii ( temperatura și senzor arbore cotit ) prin VCDS și pe urmă prin înlocuire, dar i-am pus înapoi pe ai mei originali pt că făcea la fel, verificat toate conductele de aer, schimbat toate releele.

Totuși am sesizat ca, după ce mașina începea să stea la relanti, dacă pișcam puțin pedala de accelerație motorul începea să scuture ( înece ) și acul se mișca de câteva ori câteva linii sus jos. Am luat decizia de a schimba clapeta de accelerație, bănuind Motorașul pas cu pas. Am găsit una în dezmembrări exact pe codul celei existente. Montare foarte ușoare și adaptare cu VCDS.

Am așteptat următoarele dimineți și vă anunț că în fiecare dimineata mașina pornește frumos la prima cheie, indiferent cate grade sunt, cu precizarea că am simțit pedala mult mai fină și un consum mai scăzut ( pe aceleași trasee ). Totuși rămâne întrebarea - de ce dimineața la rece nu sta șocul la 1000 sau 1200 ? așa cum am văzut la alte TSI. Sta șocul pe la 850 - 900 pt câteva secunde și pe urmă se stabilizează pt tot restul zilei la 680 turații. Poate așa este reglajul la mine, dar nu mă deranjează. Așa se încheie lungul drum în rezolvarea acestei probleme. Sper sa va fie de folos. Numai bine tuturor și mulțumesc celor care mi-au transmis sfaturi.

Salut!am aceleași probleme ca ale tale.am citit rezolvarea ta și am schimbat clapeta accelerație dar nu s.a schimbat mai nimic.decat reteurile sunt mai silențioase..atât că la mn pornește la prima cheie.chiar nu știu ce să.i mai fac...s.a oprit și de 5 ori până la încălzire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.03.2021 at 19:12, iorgcr1 a scris:

Am si eu aceiasi problema cu muritul motorului la rece, am refacut complet motorul, am schimbat distributia, am masurat presiuni, am schimbat supapa bloc de ventilare carter, schimbat buji, inversat bobine, curatat injectoare, schimbat garnituri, facut update la ultimul soft oficial vw, facut soft custom, am duso si la vw si au zis ca nu stiu ce are si pana nu se strica de tot nu stiu ce sa ii faca.

Nu stiu ce sa mai fac cu masina, ma deranjeaza ca porneste la rece, uneori sta socu tras si alte ori nu iar pana ajunge apa la 90 de grade daca circul cu ea si o lasa sa mearga scoasa din viteza sau cu ambreiajul apasat moare motorul

 

problema e cu un EOS 1.4 TSI 122hp upgraded la 160hp

Salut! Ai rezolvat problema?eu am Skoda 1.4 tsi caxa și fix aceleași probleme am.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 10/16/2019 at 9:17 AM, G.I.Joe said:

Vă salut. Am un Golf 5 1.4tsi 122cp din 2008.

Am citit multe pagini aici pe forum legate de problema mea, am urmat indicațiile și am verificat / curățat / schimbat , dar tot nu am rezolvat.

De când a venit frigul, Dimineața pornește  normal , urca la1000 și în 3-4 sec moare motorul. La a doua cheie la fel. La a treia cheie urca la 1200 coboara lin , vrea sa moară, dar intra șocul , fluctuează acul de câteva ori și în 1 min se stabilizează la 750. In restul zilei fara probleme. Folosesc benzina de la Petrom 95.

Vara nu am avut această problema. Intra puțin șocul de la prima cheie, stătea la 1200 aprox 30 sec , după care se stabiliza la750.

Și acum va scriu tot ceea ce am făcut :

Diagnoza fara erori - Baterie verificata - Bujii schimbate - Clapeta curățată + adaptare - Verificat de mai multe ori senzori G2/G62 ( la rece e o dif de 1 grad intre ei , iar la cald amândoi arată 90 grade ). Deși la deschiderea ușii și la punerea contactului se auzea sunetul specific de la pompa din rezervor, totuși am schimbat-o, dar tot așa face. Furtunele de la admisie nu se vad a fi fisurate, dar recunosc că nu am făcut o verificare amănunțită la ele.

Acul din bord sta frumos la 90 grade, nu am probleme cu el in mers, la staționare sau la pornirea climei. Am vb la VW și nu exista chemare pentru update de soft ( am citit că unii de pe forum au scăpat de această problema prin update soft ).

Astept o sugestie. 

 

Salut!

Ai rezolvat problema? Am aceeasi problema la acelasi tip de motor..sunt disperat 😐

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/22/2019 at 5:59 PM, SelesanD said:

Ceau ,

Si la mine la Seat Leon , motor CAXC moare in diminetile reci ...Murea si inainte si dupa schimbarea lantului intins, deci lantul si distributia poate fi exclusa sigur.

La mine daca accelerez putin cam 5 secunde , nu mai moare si se stabilizeaza dupa preincalzire.Incercati sa accelerati usor , poate nu va mai moare motorul!

Dupa ce mi-au schimbat distributia la Porsche Timisoara cand am fost sa iau masina a murit motorul de fata cu mecanicul de acolo, l-am intrebat de ce si a spus ca a mai facut o data si la ei inainte de schimbat distributia si probabil e bateria slaba.A pus tester-ul si mi-a aratat ca nu am erori.Dupa ce am redresat bateria si a facut din nou am sunat la ei si au zis ca probabil un senzor de la admisie ceva dar nu stiau sigur, sincer nu am mai insistat.

Toata vara a fost liniste si pace, iarna am bagat si benzina de 99 dar aceasi problema.Acum incepe din nou sezonul cu surprize suprize :( 

Mai am vorbit cu inca un coleg @92nbk cu aceeasi problema, care a si filmat o pornire de genul. Ai mai rezolvat ceva Norbert?

 

Asa face si la voi?

Exact la fel patesc si eu la a mea..1.4 tsi caxa 2008..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toxicity808

 

Am mai citit ceva ca ar fi valva PCV, dar am vandut masina din 10.2020 si nu stiu daca a remediat samsarul problema sau doar a vandut masina mai departe.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!