Jump to content

1.4 TSI se opreste motorul dupa pornire (la rece)


Northman
 Share

Postare recomandată

Salut. Nu știu de erori în bord înainte de schimbarea distribuției. Voi desface bușonul în seara asta. Unde pot vedea în VCDS presiunea in rampa ? Să înțeleg că o pompa bună ar trebui să aibă presiunea în jur 5 bari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali_Zac mai multe detalii despre aceasta canistra de carbon. Exista vreo modalitate de a ști dacă își face treaba ? Cum ai suflat acea conducta ? Ai desfăcut capătul furtunului de la intrarea in ea și ai suflat spre admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor se verifca cu un manometru pe care il cuplezi la furtunul ce intra in pompa de inalte. Unii mecanici zic ca pompa trebuie sa faca 6,6 bar  cat scrie pe filtru dar eu am verificat si dupa codul original pompele sunt de 4 bar.

Pompa de inalte o verifici cu vcds, nu mai stiu in ce camp dar mult in sus, 90,100,150 nu mai stiu sigur. Va fi in prima caseta, trebuie sa fie in jur de 50 in relanti, creste cand accelerezi.

Canistra e o cutie de plastic cu ceva pasla in ea. Intra furtunul care vine de langa amortizorul dr si iese altul  care merge catre electrovalva de pe admisie. Am declipsat de langa oala amortizorului, desfacut buson rezervor si pus furtun de la compresor pe teava. Am mai suflat si furtunasele alea, canistra are si un stuț pe lateral, daca sufli pe un stuț si il astupi pe celalalt o sa dea pe acolo, banuiesc ca e o cale de refulare. Practic nu are ce sa nu functioneze la ea, supapa conteaza sa mearga, aia tacane cand lucreaza, pe aia o poti verifica cu output test dar daca nu lucra aprindea sigur becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am umblat azi cu ea, am parcat în garajul subteran de la servici. E liniște deplină. Am desfăcut bușonul de la Rezervor , dar nu s-a auzit absolut nimic. E ok sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu a avut sunete de lant sau ori ce sunete ciudate. 

P0016 - 000 - senzor axa came -G40-/senzor rotaþie -G28- corelaþie incorectã

Asta a aparut dupa ce a inceput sa se manifeste mai urat. Inainte sa apara eroarea am schimbat bujiile, curatat clapeta de acceleratie, filtrul de benzina cu toate ca avea doar vreo 5000 km de cand l-am schimbat.

Acum merge bine cu noua distributie.

Asa arata inainte sa o schimb

Screenshot_20191019-211646_Video Player.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Joe e ok nici la mine nu isi facea presiune imediat dar am desfacut busonul in mai multe zile.

@NuCeTaNudaca ai avut eroare da insa noi nu avem erori, nu cred sa fie cazul de schimbat distributie.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa este, nici eu nu am erori la diagnoza.

La fel a făcut și în aceasta dimineața, deși am deschis bușonul de la Rezervor înainte de prima cheie. Doar la a 3-a cheie nu a mai muri motorul.

Am căutat pe VCDS-ul sa verific presiunea la pompa de înalte, dar nu am găsit unde. Am căutat la mai multe adrese , inclusiv la 090, 100, 150 pe engine, instruments și central conv. Mă poate ajuta cineva cu această informație ?

Pe drumul spre casa s-a aprins martorul de low fuel, am oprit la Mol și pus benzina de 100+. Voi reveni in zilele următoare să văd dacă e problema de la cifra octanică ( de la cea de 95 ) combinată cu aerul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar incearca sa pui contactul de mai multe ori inainte de pornire, daca nu mai moare sansele sunt mari sa fie pompa din rezervor vinovata. Oricum 3,8 e sub 4 cat ar trebui sa faca ea.

Pe vcds engine le iei la rand, de la 1 la200 + si ai sa gasesti, o sa fie in prima caseta din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus într-o dimineață contactul de 3 ori si la cheia 4 am pornit. Nu a mai murit motorul.

Îmi este greu sa cred că dif dintre 4 bari și 3,8 bari sa fie atât de semnificativă. 

In cazul in care, după verificarea pe VCDS, pompa de înalte este buna, o să cumpăr încă o pompa de benzina.

Revin mâine cu rezultatul testului la pompa de înalte și să văd cum pornește dimineața cu benzina de 100+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba releul de comanda de pe pompa de benzina, daca ai. E montat direct pe pompa, sub bancheta din spate.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus. L-am schimbat. Pe forum, băieții îl schimbau când aveau problema cu opritul motorului in mers și așteptau minute bune să pornească iar motorul.

Am făcut diagnoza pentru Pompa de înalte. Am găsit pe VCDS ( versiunea 12.12 ) la adresele 106 și 140 " Fuel rail pressure ( actual ) ". La relanti erau 50 bari și accelerând a urcat până la 100 bari. Ciudățenia este că aveam pedala jos și mai mult de 3800 turații nu vrea.

Verificând fiecare adresa am avut surpriza să văd ca la adresa 026 voltajul la cilindrul 4 e mic față de 1 -2 - 3 care sunt identice la voltaj. Cred că și aici este o problema. Ce părere aveți ? Poza atașată.

rsz_img_20191020_172730.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la presiunea in circuitul de joasa ,la fratele mai mic , cu motorul oprit este cam 5 bari.Dar in mers este de 3-3,5 bari. Oricum este usor de verificat ,trebuie comparate valorile specifice si cele actuale. Presiunile nu sunt fixe,variaza mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sun sanse mari ca pompa din rezervor sa fie slaba, cum zice si Liviu ar fi trebuit sa aiba cam 5 cu motorul oprit.Pompa de inalte e ok. Poti sa inversezi bobina 3 cu 4 si vezi daca se muta voltajul mic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Am revenit.

Și cu benzina de 100+ tot moare motorul la rece. Am schimbat iar pompa cu alta. Foarte suspect , dimineața la 10 grade la prima pornire nu a mai murit. M-am dus în casa fericit că era vorba de pompa. Am cobo

 

Am coborât dupa 4 ore, temp 16 grade și surpriza a murit motorul la primele două chei in 2-3 secunde. La a 4-a cheie nu a mai murit, dar nici nu a mai intrat șocul. Efectiv a pornit , a urcat la 900 și în 1 secunda a coborât la 750. Înnebunesc. Mi s-a spus să înlocuiesc regulatorul de presiune. Dar nu am nici o eroare , plus că oriunde citești despre el și ce simptome are când e defect , e contrar la simptomele mele. Acest regulator dacă e defect permite mai multa benzina să treacă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa vă întreb dacă este în regula când scot furtunul negru ( de retur ) de la pompa de benzina, să aibă presiune mare. A venit benzina cu presiune curca 5 secunde de a umplut capacul și l-am băgat înapoi. Iar l-am scos și iar a venit , l-am băgat înapoi. Acum mai aștept puțin și încerc iar sa îl scot. Spre să nu mai arunce benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi verifica/schimba totuși regulatorul de presiune. Am găsit un articol foarte elocvent despre el, funcționalitate și diagnosticare. Daca nici așa nu se rezolva. Voi cere o diagnoza la reprezentanta. Poate cu softul lor original vor putea vedea ceva nereguli, parametrii. Nu am încredere 100% în vcds-urile de la service-uri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg o chestie. De ce tot incerci diverse service-uri si faci diverse presupuneri in loc sa te duci la reprezentanta si sa dai 100-150 de lei pe o verificare?

Cel putin teoretic ei sunt cei mai in masura sa identifice problema, ei fiind cei care, statistic vorbind, ar trebui sa se loveasca cel mai des de ea, si au si acces la baza de date a fabricii unde poate exista ceva despre aceasta problema.

Apoi, cu devizul de la reprezentanta, te duci la orice alt service de incredere, verifici daca e diagnosticata corect problema si faci reparatia mai ieftin. Sau daca-ti convine pretul o faci la reprezentanta...

Eu asta as face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb săpt trecută la Reprezentanta pt un upgrade de soft ( unii de pe forum așa au scăpat de problema ). Răspunsul a fost că nu există de la fabrica la mașina mea upgrade de soft și că înainte trebuie sa dacă diagnoza. Preț diagnoza  400 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau ,

Si la mine la Seat Leon , motor CAXC moare in diminetile reci ...Murea si inainte si dupa schimbarea lantului intins, deci lantul si distributia poate fi exclusa sigur.

La mine daca accelerez putin cam 5 secunde , nu mai moare si se stabilizeaza dupa preincalzire.Incercati sa accelerati usor , poate nu va mai moare motorul!

Dupa ce mi-au schimbat distributia la Porsche Timisoara cand am fost sa iau masina a murit motorul de fata cu mecanicul de acolo, l-am intrebat de ce si a spus ca a mai facut o data si la ei inainte de schimbat distributia si probabil e bateria slaba.A pus tester-ul si mi-a aratat ca nu am erori.Dupa ce am redresat bateria si a facut din nou am sunat la ei si au zis ca probabil un senzor de la admisie ceva dar nu stiau sigur, sincer nu am mai insistat.

Toata vara a fost liniste si pace, iarna am bagat si benzina de 99 dar aceasi problema.Acum incepe din nou sezonul cu surprize suprize :( 

Mai am vorbit cu inca un coleg @92nbk cu aceeasi problema, care a si filmat o pornire de genul. Ai mai rezolvat ceva Norbert?

 

Asa face si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, G.I.Joe said:

Am vb săpt trecută la Reprezentanta pt un upgrade de soft ( unii de pe forum așa au scăpat de problema ). Răspunsul a fost că nu există de la fabrica la mașina mea upgrade de soft și că înainte trebuie sa dacă diagnoza. Preț diagnoza  400 lei. 

Eu am făcut upgrade la software pentru o altă mașină. Ce pot spune este că cel de la recepție nu poate să vadă dacă ai sau nu update de soft. Se poate vedea acest fapt doar dacă se conectează mașina direct la serverul de la fabrica.

Persoana de la recepție ar putea să vadă dacă ai un update de făcut doar dacă producătorul are o acțiune de service de realizat pentru mașină.

Poți să ceri doar să îți facă update de software fără diagnoză? Presupun că este posibil așa ceva dar trebuie să vorbești din nou cu ei. 

Eu am cerut să facă direct așa ceva fără să plătesc diagnoză și nu am primit un răspuns negativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit răspuns negativ. Nu vor să facă upgrade sau orice altceva decât cu o diagnoza in prealabil. Am cerut insistent că doresc doar upgrade ( știind că nu am erori la diagnoza ) , dar a spus că nu se poate. Ai dreptate în privința upgrade, pot vedea doar după ce conectează mașina. El a verificat daca are chemare în service pt așa ceva. 

Voi reveni săptămâna viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna acest update de soft? sunt tuneri care modifica multe, scot preincalzire catalizator, maresc turatia la pornire, modifica multe, de ce nu apelati la unu din astia? daca masina are o neregula se observa imediat, si fac si log in mers.

 

Eu nu inteleg cum lasati asa masina, dati la cheie pana porneste? nu mai suntem la dacia 1310. Masina trebuie sa porneasca la sfert instant, ne facem de ras.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upgrade de soft și ați tuna mașina sunt doua lucruri diferite.

Toate discuțiile , inclusiv Topicul , îți spun " se oprește motorul " ceea ce înseamnă că mașina a pornit, chiar la sfert de cheie. " Datul la cheie " să pornească mașina nu este in problemele noastre. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit pompa cu una noua si acelasi cod? Asta cat face presiune cand pui contactul?ai peste 4? Regulatorul nu are legatura in cazul asta.Nu te zbate cu reprezentanta, in mare parte mecanicii sunt schimbatori de piese iar cei buni sunt sufocati, in plus preturile sunt la nivel de occident. Inca ceva-ai verificat daca ai cam  aceeasi temperatura pe tester între ceasuri si temperatura citita de sonda de pe motor? Nu trebuie sa fie mai mare de 4 grade diferenta.Daca este atunci senzorul temperatura lichid racire e dus si face figuri la pornire cand se raceste afara. Sa nu cumperi, am eu original schimbat degeaba, ti l donez:) Doar verifica.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut @SelesanD inca nu am rezolvat nimic,am mai schimbat anul asta niste senzori,prin Martie daca imi aduc bine aminte si cam atat.

momentan la mine inca nu a facut probleme,la mine face figuri cand sunt 1/2 grade afara sau chiar minus grade. la Arad inca nu au fost temperaturi scazute.

iar ca info: te poti $%&$ in ia de reprezentanta,am fost la ei,i-au facut diagnoza,fel si fel de teste,alt soft nu exista pt codul meu motor. iar baietii de acolo au spus ca masina nu are absolut nimic. ca cica totul este in parametrii.

desi iarna la -2 grade moare motorul la prima cheie :))  sa nu zic cand sunt -10 grade ... mai bine porneste dacia lui vecinu din 99 decat cotetzul meu din 2007 ...

info : am schimbat senzorii de pe admisie,apoi senzorii n75 si n249,senzorul temparatura lichid,si mai vreo 2 parca. desi eu zic ca le-am schimbat degeaba. dar vedem la iarna cum se manifesta cotetzul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!