Jump to content

1.4 TSI se opreste motorul dupa pornire (la rece)


Northman
 Share

Postare recomandată

S-a oprit motorul aseara la -5, la 200m dupa ce am plecat din parcare la semafor. Repornit la a 4-a cheie lunga, pe urma a mers 50km fara probleme. 

Astazi am luat masina din parcare iar la -5, iar in 200m moare motorul la semafor. A repornit la a 4-a a 5-a cheie lunga, am incercat sa-l tin turat. Nu s-a ridicat mai sus de 3000rpm si iar s-a oprit, intre timp s-a descarcat si acumulatorul. 

am sa caut sa incarc de la cealalta masina, poate reusesc sa citesc erorile cu VCDS-ul. 

 

1.4 TSI CAXA, 45.000km. Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are check aprins? Ai fost la verificat lantul si intinzatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat sa se aprinda check-ul initial, acum se aprind toate de la voltajul scazut. 

nu am verificat lantul, cred ca maine o duc pe platforma la VW daca VCDS-ul nu da nimic relevant. 

 

Ma gandesc sa nu fie pompa de inalta presiune ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poate fi si pompa de benzina pe duca, daca are. Stiu ca in general astea nu au cod de eroare, deci nici un check in bord

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic pe vcds, nici un cod. Astazi am redresat acumulatorul, a mers 1min la relanti si s-a oprit. Am pornit inca o data, s-a ridicat inca odata numai pana la 2000rpm si s-a oprit. Aud sub capota niste click-uri in zona pompei de benzina...

Am chemat reprezentanta sa o ia pe platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie lantul lungit.. dar de obicei arunca un cod de eroare senzorul de pe ax.

 

Bafta, sper sa nu fie grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici presiunea in rampa (in vcds sau cu manometru). minim 3 bari parca, dar verifica in autodata sau elsa. asa iti dai seama daca pompa iti furnizeaza cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 45 000km la CAXA lantul alungit??? Eu am 85 000 cu lantul original si nimic de genul...exclus lantul la acel kilometraj, precis este altceva. Trebuie sa fie ceva legat de alimentare, ori ceva senzor...poate este chiar pompa de inalte presiune (acea piesa deasupra motorului de la care vine acel zgomot de masina de cusut) .  

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi poate i-ai pus altceva in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au sa se uite abia in 5 zile, service-ul e full. Pana atunci facem pariurile :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un topic pe un forum local despre un lot de ulei Castrol contrafacut, care se preface in plastilina ... Sunt 99% convins ca asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica joja si afli, dar ma indoiesc de aceasta varianta. Ti s-ar fi rupt biele, vilbrochen, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW spune ca s-a dus pompa de benzina din rezervor... asteptam piesa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sa imi spui si mie ce cod are piesa si care este pretul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de piesa actual cel mai bine e verificat dupa VIN, la Golf-ul meu pompa e 1K0919051DB si am gasit-o online la vreo 130 EUR. 

 

Gasisem pe net pompe pt CAXA cu coduri mai vechi, toate peste 200 EUR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui dupa ce o schimbi daca este vreun remediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • 2 years later...

Salutare, am citit toate postarile tale si eu am patit aceeasi chestie dar si la 7 grade plus, am schimbat bateria ca era veche de 8 ani si 1/2 si mi a mai murit doar 1 data. In schimb am si ceva smuncituri foarte fine dupa ce am schimbat bateria, inainte erau mai brutale. Avand in vedere ca am schimbat bateria ar putea fi aceste smuncituri tot de la pompa de benzina? Sa aiba o functionare intermitenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vă salut. Am un Golf 5 1.4tsi 122cp din 2008.

Am citit multe pagini aici pe forum legate de problema mea, am urmat indicațiile și am verificat / curățat / schimbat , dar tot nu am rezolvat.

De când a venit frigul, Dimineața pornește  normal , urca la1000 și în 3-4 sec moare motorul. La a doua cheie la fel. La a treia cheie urca la 1200 coboara lin , vrea sa moară, dar intra șocul , fluctuează acul de câteva ori și în 1 min se stabilizează la 750. In restul zilei fara probleme. Folosesc benzina de la Petrom 95.

Vara nu am avut această problema. Intra puțin șocul de la prima cheie, stătea la 1200 aprox 30 sec , după care se stabiliza la750.

Și acum va scriu tot ceea ce am făcut :

Diagnoza fara erori - Baterie verificata - Bujii schimbate - Clapeta curățată + adaptare - Verificat de mai multe ori senzori G2/G62 ( la rece e o dif de 1 grad intre ei , iar la cald amândoi arată 90 grade ). Deși la deschiderea ușii și la punerea contactului se auzea sunetul specific de la pompa din rezervor, totuși am schimbat-o, dar tot așa face. Furtunele de la admisie nu se vad a fi fisurate, dar recunosc că nu am făcut o verificare amănunțită la ele.

Acul din bord sta frumos la 90 grade, nu am probleme cu el in mers, la staționare sau la pornirea climei. Am vb la VW și nu exista chemare pentru update de soft ( am citit că unii de pe forum au scăpat de această problema prin update soft ).

Astept o sugestie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Uitasem sa specific că toate filtrele au fost schimbate aprox acum 2000km , inclusiv cel de benzina, care spre surprinderea mecanicului, avea un zgomot urat in el.

Dar , precizez , că și înainte de schimbarea filtrelor, prin primăvara, in diminețile reci, tot așa murea la prima cheie, dar de la a doua intra șocul și nu mai murea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.

Am verificat furtunele de la admisie. Sunt ok.    Am verificat presiunea pompei de benzina. Este 3.8 bari. Nu știu cât ar trebui să fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemănător a facut la mine. Am rezolvat problema cu o distribuție noua, lanțul fiind întins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuție schimbata acum 5000 km. Nu sunt mecanic, dar am întrebat legat de lanțul de distribuție. Daca ar fi întins ar trebui să fie ceva zgomot. Mașina toarce minunat. Am schimbat și acel releu de deasupra pompei din capac, deși nu trebuia. Dimineața următoare tot a murit de 2 ori. Acesta când e defect moare mașina în mers. Stai ceva vreme sa se răcească și pornește mașina.

Sunt de părere că tot de la pompa e vina.

In această dimineață la 8 grade am pus contactul de 3 ori și doar la a 4-a am dat cheie. A pornit și în 10 sec a coborât la 750 și nu a dat nici un semn de inecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi probleme si la mine, insa nu mereu.Nu am erori, pompele sunt in grafic, cand sunt in jur de 12 grade dimineata nu isi face asa zisa preincalzire a catalizatorului si da sa moara. Am schimbat benzina si problemele au disparut pentru o vreme. Insa am observat ca isi face presiune in rezervor, pufaie cand desfac busonul. Daca desfac seara cand ma opresc dimineata nu sunt probleme la pornire. Am suflat conducta ce vine la canistra carbon si momentan pare ok.

@NuCeTaNu

aveai ceva erori, martori aprinsi pana sa schimbi distributia? Pentru ca eu nu am erori, in plus daca lantul e intins nu mai porneste decat foarte greu indiferent de temperatura si perioada din zi.

Joe-verifica si daca isi face presiune-vid in rezervor. Daca da desfa seara busonul si vezi cum porneste dimineata.3, 8 e aproximativ ok, in rampa poți sa vezi cu vcds cat ai. A mea avea aproape 5 bar

IMG_20181102_110728.jpg

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!