Jump to content

Probleme motor


alexarad
 Share

Postare recomandată

Salut. De curand - cateva zile, se aude un zgomot - ca un fel de arc electric / pocnit, exact dupa pornire motor, in zona unde se afla Filtru de particule. (Vw Passat B7 CFFB, 20 tdi).

Si dispare dupa ce merg cu ea cateva minute. Nu am pus inca diagnoza, dar o voi face imediat.

 

Vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-nicusor

Salutare! Motor 2.0 cffb in primele 5 minute la pornire la rece, mers constant treapta 2 sau treapta 3, 1600-1800 rpm întrerupe ca și cum nu s-ar alimenta sau ar merge in 3 injectoare și se aude și un sunet mai ciudat la motor, tacanit as putea spune, și de asemenea scoate foarte mult fum albastru pe evacuare! Doar in primele 5 minute apoi merge normal, nu întotdeauna se manifesta aceasta problema! De asemenea mergând in spatele mașini am observat ca scoate fum albastru și la decelerare uneori sau in panta aflându-se in frâna de motor sau accelerând! S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ? Pe tester totul pare totul Ok! Mașina acum este la service, s-a constatat ca la rece este o valoare un pic mai mare la injectorului 2, dar nu s-a manifestat problema( ca și cum ar știi ca e la doctor :))! Aveți o rezolvare pentru aceasta problema ? Este o soluție schimbarea oring-urilor și garniturilor la injectoare? Multumesc și va urez o zi frumoasa! (- mașina are DPF+EGR off, dar problema a fost prezenta și când avea DPF + EGR ON)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-nicusor

Scotea fum albastru la regenerare foarte mult, tobele erau înnegrite, regenerări foarte dese si lungi, si deși avea DPF am constat ca la accelerări mai bruște scotea fum negru! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum ai gasit problema,faci injectoare off si ai rezolvat-o .

xxxxxxxxxJ  = injectoare noi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-nicusor

Deci fumul albastru provine de la injectoare!  Mulțumesc pentru ajutor! Am crezut ca poate proveni de la uzura pistoane sau este aspirat uleiul in interior pe lângă valve.

Intr-adevăr după ce s-a desfăcut DPF s-a constat ca era topita ceramica in interior, EGR off sincer eu nu am dorit sa fac dar cel care mi-a făcut softul a zis ca e cea mai buna soluție 🤷‍♂️

Modificat de valentin-nicusor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele astea NU au avut probleme cu pistoane ,segmenti....dar au avut probleme cu injectoarele cu terminatie J .

O constatare buna te scutea de cheltuieli inutile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-nicusor

Am înțeles! Mulțumesc pentru ajutor sincer! Păcat ca nu ești de prin zona mea altfel numai cu tine colaboram! Dacă ai o recomandare in ce privește un profesionist auto prin Bucuresti sector 6 și ai putea sa îmi comunici ți-aș rămâne dator, ca de mecanici schimbători de piese sunt satul 🤦🏻‍♂️. Injectoare noi sau sunt Ok și recondiționate de fabrica?

Modificat de valentin-nicusor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti doar noi ,bosch .

Inainte de toate problema necesita o constatare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-nicusor

Mașina este la service-reprezentanta Bosch-Express Diesel! In urma unui test nu au reușit sa reproducă acel tremurat și mers inconstant la rece și la diagnoza au regăsit doar un injector care la rece are valori mai mari. Mi-au recomandat sa las mașina pana luni sa mai facă încă un test la rece sa vedem dacă se reproduce problema, și după aceea dacă doresc sa schimb garniturile si oring-urile de la injectoare! In cazul in care găsesc un injector defect ei mi-au zis ca nu se pot repara și ceea ce îmi pot oferi este ori nou ori recondiționat de fabrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ieri am schimbat ulei+filtru dsg si tot am trepidatii usoare ( gen subturata masina) in toate treptele de viteza intre 1100 si 1200 turatii si la cald si l rece.
Mentionez ca si inainte de a schimba uleiul in cutie tot asa facea.
Am scanat cu vdcs si nu da nici o eroare.
injectoarele sunt in parametri normali.
Merg numai cu rezervorul aproape plin.
Motorina normala OMV +aditiv. 
In rest masina functioneaza super OK.
Va rog o parere , idee ceva ca m a luat capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Revin cu zgomotul care se aude la gura filtrului de aer. Mi se pare ca huruiala asta se aude ceva mai pronuntat la cald. Va atasez un link de youtube cu zgomotul. Eu as banui egr-ul dar stau in dubii ca zgomotul ar strabate toata tubulatura de admisie ca sa se auda la gura filtrului. Am scos furtunul de la epurator si nu este nici o schimbare. Alte idei? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/10/2021 at 11:38 AM, EEXCALADE said:

Log injectoare la rece

Am facut si eu in aceasta dimineata o diagnoza, urmarind injectoarele la rece. Ce-i drept azi erau 2-3 grade plus. Totul in limite normale la cilindri.

image.png.c3825492b3bc7d00442884082008837a.png

 

 

Acum doua zile, cand au fost -6 grade afara si am pornit motorul, am avut o trepidatie de 3-4 secunde, turatie 1100 pe acolo si apoi si-a revenit.

Banuiesc vreun cilindru cand e foarte rece ...

 

Acum 1000 de km am avut si o eroare pe partea electrica:

image.png.9d660e425d3a027c3c1e5a4e7ddc059e.png

 

 

Iar un mic grafic (pentru un parcurs de 10-12 minute, logand cilindri ...)

image.thumb.png.aee15eccd4e88bc477aa3a9f57e35c23.png

Modificat de ciprian686
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 21.07.2016 at 12:13, Marceliviu a scris:

Salutare ! 

De cateva zile am si eu aceeasi problema la Passatul meu B7 din 2011 se aprinde martorul motor check engine si dupa 5 min de mers se aprinde si spirala intermitent iar atunci scade si puterea motorului si nu mai are vlaga deloc. Am facut programare la Avia motors si mi-au zis ca este posibil sa trebuiasca inlocuita unitatea EGR si ca ar costa 2800 - 3000 lei dar vedem dupa diagnoza. Intrebarea este a mai schimbat cineva la ei asa ceva , se pare ca este cam scump , cat de seriosi sunt?

Bună seara,am accesa problema și nu știu cum să dau de cap,deodată multe erori.A început cu spirală aprinsă și mașina nu trăgea,apoi și martorul motor,la deal abia urca.

ce a fost la dumneavoastră până la urmă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Bună seara. Am un Passat b7 1.6tdi din 2014 care tot scăpa motorina pe sus pe la injectoare. Am tot schimbat oringurile, inclusiv rampa de retur odată și problema revine la ceva timp. Ultima data am schimbat oringurile acum aprox 3 săptămâni și în seara asta am simțit miros de motorina și când am verificat locul era full + plus ca iese fum de sub capota când pica motorina pe evacuare. Are cineva idee cum as putea rezolva definitv aceasta problema pentru ca deja ma sâcâie foarte tare, cred ca am schimbat pana acum oringurile de 4 5 ori și mereu de la service mi se zice ca asta e problema de fiecare data.. Ce altceva ar mai putea sa fie? Îmi puteți recomanda un service bun din București care sa ma scape definitv de problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!