Jump to content

Probleme motor


alexarad
 Share

Recommended Posts

cristibuliga, ti-am scris pe pagina anterioara raspunsul inainte sa scanezi masina si ti-am dat si rezolvarea. Egr nou 400 euro + manopera (s-ar putea sa dai egr vechi la schimb pt piesa noua), piesa noua te tine tot 150-200 000km.

Edited by deenman
Link to comment
Share on other sites

Mai bine unul nou. Stii sigur ca nu mai ai probleme. Pastrezi factura si cand o vinzi masina, arati ca ai schimbat piesa. Te ajuta la pret.

Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor pentru sfaturi.

 

eram in dubii, dar m-am hotarat -> iau unul NOU. 

 

Am inteles ca nu sunt piese de producator, sunt numai originale si am primit si o oferta ( FOTO).

 

Pretul la reprezentanta e 1728 lei. Am auzit ca e greu de schimbat, stie cineva cam cat ar dura ca timp, (cat costa manopera?)

post-140122-0-92189000-1452615008_thumb.

Link to comment
Share on other sites

Sfat. Intreaba la mai multe reprez. si spune ce pret ti.a dat fiecare. Asta daca esti in raza mai multor reprez.vw. Asa am facut la revizie. Pretul a variat de la 765 la 1156, deci .....

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

iti recomand si eu sa achizitionezi un egr nou...se pare ca este o problema recunoscuta de VW in ceea ce priveste aceasta piesa. La masina pe care am cumparat-o de la Welt Auto, la 60.000 km mi-a picat EGR si a trebuit sa o schimb. Eu am avut noroc ca s-a intamplat la 2 luni dupa ce am achizitionat masina si mi-au schimbat piesa pe gratis, ma rog, am platit doar manopera...aprox 500 lei. Au lucrat la masina de pe la ora 10.00 si mi-au predat-o pe la ora 16.00. Nu pot sa-ti spun exact cat au lucrat la ea, dar am inteles ca nu este o interventie de scurta durata.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna seara!

Sunt nou pe forum asa ca daca nu am postat in topicul corect nu ma injurati dar alt topic nu am gasit!

Am achizitionat un Passat B7 din 2012 2.0 tdi, BlueTDI nu BlueMotion,rezervorul de AdVlue este in locul rotii de rezerva si am o eroare in bord!Am verificat-o pe 2 testere si este la fel!

Eroarea este 9656 , P202B -Control Corcuitfor Reducant Tank Heating! 

Am inteles ca este un senzor de la rezervorul de AdBlue din cate am mai citit pe forumuri din afara!Unii spun k se inlocuieste rot sistemul, altii ca doar trebuie curatat!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat si un pret?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa il cureti.deși nu cred ca la injector e problema.

Din curiozitate  ce Ad Blue bagi?ce producător? 

Edited by tttrix
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost adusa din Germania cu toate testele facute si verificata la reprezentanta!Nu stiu ce AdBlue s-a bagat in elI Dar ieri la vreo 3-4 zile dupa ce a aparut martorul si am vazut pe diagnoza despre ce este vorba am completat cu AdBlue aproximativ 9 litri, cumparat de la OMV!Tot sta aprins martorul in bord!

Link to comment
Share on other sites

este vorba de o rezistenta de incalzire a rezervorului, nu cred ca se schimba separat.

Link to comment
Share on other sites

On 11.03.2016 at 6:33 AM, comarnescu said:

Masina a fost adusa din Germania cu toate testele facute si verificata la reprezentanta!Nu stiu ce AdBlue s-a bagat in elI Dar ieri la vreo 3-4 zile dupa ce a aparut martorul si am vazut pe diagnoza despre ce este vorba am completat cu AdBlue aproximativ 9 litri, cumparat de la OMV!Tot sta aprins martorul in bord!

Salut. zimi si mie ce tip de adblue ai bagat tu in vw,multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

iti recomand AdBlue BASF din Germania care are o calitate f buna.

Ce ai tu cred ca e o rezistenta care incalzeste AdBlue sub 7 grade.

Ce semn ai aprins inca in bord?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 02.04.2016 at 7:12 PM, tttrix said:

 

 

 

Buna seara,

Duminica seara venind de la Campina,cu Passat-ul meu B7, motor cffb mi s-a aprins becul de bujii si a scazut puterea motorului. Am oprit-pornit motorul si nu am mai avut probleme pana la Bucuresti.

Luni mergand a munca, primele 20 min. nu au fost cu probleme, apoi scenariul s-a repetat, cu mentiunea ca dupa oprirea-pornirea motorului, becul se reaprindea din ce in ce mai repede, motiv pentru care am mers usor pana la Otopeni, iar dupa amiaza am venit acasa, cu aceleasi probleme. Am scanat si mi-au aparut urmatoarele erori

 
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BG    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 8243
           Software Coding: 001D0012042401080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BG 003007 (VW46)
                      VCID: 70E5A164ABB80CE
2 Faults Found:

4483 - Function Restriction due to Received Malfunction Value 
          U1113 00 [039] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 169665 km
                    Date: 2025.14.00
                    Time: 20:34:27

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [101] - Malfunction
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 169666 km
                    Date: 2025.14.00
                    Time: 20:36:36

Le-am sters si au reaparut. Va rog sa-mi spuneti ce ar putea fi si ce asi putea face.

Multumesc!

P.S. Imi cer scuze pentru postarea anterioara, am facut-o din greseala.

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

pare ca te lasa EGR-ul....

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, F l o r i n said:

pare ca te lasa EGR-ul....

Se poate curata/repara sau trebuie unul nou? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

daca este de la el problema, trebuie inlocuit - la generatia aceasta, nu ai ce sa cureti la el.....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AdrianR said:

Se poate curata/repara sau trebuie unul nou? Multumesc

daca poti repara roti dintate de plastic, da . Ma mir cum de nu a aparut un romanash sa le faca pe cnc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua,astazi am facut schimbul de ulei si mecanicul mi a facut si o diagnoza mi a explicat cate ceva el pe acolo.Doar ca as vrea daca se poate sa stiu daca e ceva grav la aceste erori.

http://imgur.com/pfYZYQP

Link to comment
Share on other sites

On 20.04.2016 at 10:43 AM, yuk said:

daca poti repara roti dintate de plastic, da . Ma mir cum de nu a aparut un romanash sa le faca pe cnc

NU e vorba doar de rotile dintate....

53 minutes ago, Versanu said:

Buna ziua,astazi am facut schimbul de ulei si mecanicul mi a facut si o diagnoza mi a explicat cate ceva el pe acolo.Doar ca as vrea daca se poate sa stiu daca e ceva grav la aceste erori.

http://imgur.com/pfYZYQP

FA si tu o doagnoza cu VCDS si in engleza, ca ce scrie acolo ......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
alin_irimia

Ca şi completare la ce a scris AlBundy limba română e prost implementa pe multe interfețe şi poate genera confuzii iar pe interfețe Bosch am văzut erori necite sau citite prost la conectarea pe vw şi Peugeot.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

neata tuturor,

sper sa fi nimerit topicul potrivit pentru a-mi spune si eu problema la al meu passat b7 -2012 (170cp). sambata pentru prima oara de cand am masina mi s-a aprins martorul de motor, vag com-ul mi-a dat eroarea din poza. am sters-o, timp de 3 zile nu a mai aparut nimic. dimineata din nou a aparut martorul de motor (cu aceeasi eroare). ce e de facut ? cum pot verifica fisele de bujii? sa cumpar o bujie si sa o inlocuiesc pe cea de pe cilindrul 3 , apoi sa vad daca mai apare eroarea? sa cumpar tot setul ... help !!

image.jpeg

Edited by ted_89
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

cumperi si schimbi bujia.

da, e mai bine sa le schimbi pe toate, o sa mai cede in timp... una ..alta.

Link to comment
Share on other sites

alin_irimia

Şi grijă mare la demontarea celor vechi să nu le rupi în motor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

buna ziua !

Astazi mi s-a aprins martorul cataliztor defect. Dupa o bucata de timp si de mers turat, la repornirea masinii, s-a stins.

INTREBARE: poate cineva, care are etka, sa-mi dea ultimul cod pentru catalizator la passat variant 2011, motor CFFB, sa vad cat costa?

Stie cineva ce simtome sunt cand catalizatorul da semne de "oboseala". sau poate e sonda?

Multumesc frumos tuturor !

Edited by bvc
Link to comment
Share on other sites

Rasp.la toate intrebarile tale le gasesti daca faci o diagnoza, pretul unui catalizator nu l stiu dar..ieftin nu e(cu siguranta nu o sa ti cumperi decat poate unul AM).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!