Jump to content

Probleme motor


alexarad
 Share

Recommended Posts

F l o r i n
13 hours ago, bvc said:

buna ziua !

Astazi mi s-a aprins martorul cataliztor defect. Dupa o bucata de timp si de mers turat, la repornirea masinii, s-a stins.

INTREBARE: poate cineva, care are etka, sa-mi dea ultimul cod pentru catalizator la passat variant 2011, motor CFFB, sa vad cat costa?

Stie cineva ce simtome sunt cand catalizatorul da semne de "oboseala". sau poate e sonda?

Multumesc frumos tuturor !

Diagnoza este singura care poate zice exact. M-aș mira să fie vb de catalizator defect.....

Link to comment
Share on other sites

alin_irimia

Banuiesc ca a fost aprins pe culoarea galbena nu rosie. Posibil sa fi avut incarcare mare prin ratarea unor regenerari incercate anterior. Daca faci o sacanare a filtrului vei vedea cantitatea de cenusa si presiunile inainte si dupa el si poti de asemenea vedea cind s-a realizat ultima regenerare. Nu te gindi la filtru defect doar pentru ca s-a aprins un martor, trebuie vazuta cauza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare ! 

De cateva zile am si eu aceeasi problema la Passatul meu B7 din 2011 se aprinde martorul motor check engine si dupa 5 min de mers se aprinde si spirala intermitent iar atunci scade si puterea motorului si nu mai are vlaga deloc. Am facut programare la Avia motors si mi-au zis ca este posibil sa trebuiasca inlocuita unitatea EGR si ca ar costa 2800 - 3000 lei dar vedem dupa diagnoza. Intrebarea este a mai schimbat cineva la ei asa ceva , se pare ca este cam scump , cat de seriosi sunt?

Link to comment
Share on other sites

99%EGR dus. trebuie schimbat. vezi ca mai sunt o sumedenie de garnituri de legatura pe care ti le recomand sa le schimbi. gasesti codul, preturi etc pe forum.... din pacate cred ca e o boala ( scumpa) la aceste motoare. BAFTA... 

PS. - piesa o gasesti originala la 1400-max 1450, fata de reprezentanta unde era 1700.

iata cateva coduri si piese necesare, pe care desigur LE POTI VERIFICA pe ETKA

 

EGR  03L131512DQ - 1 buc

GARNITURA  03L131547N  - 2 / 4 buc

GARNITURA  04L131547S - 2 buc

Garnitura retur conducta ulei turbina - 03L145757Q  - 2 buc

O-ring conducta retur ulei turbosuflanta - WHT001965  - 2 buc

SURUB   WHT003496  - 1 buc

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, bvc said:

99%EGR dus. trebuie schimbat. vezi ca mai sunt o sumedenie de garnituri de legatura pe care ti le recomand sa le schimbi. gasesti codul, preturi etc pe forum.... din pacate cred ca e o boala ( scumpa) la aceste motoare. BAFTA... 

PS. - piesa o gasesti originala la 1400-max 1450, fata de reprezentanta unde era 1700.

iata cateva coduri si piese necesare, pe care desigur LE POTI VERIFICA pe ETKA

 

EGR  03L131512DQ - 1 buc

GARNITURA  03L131547N  - 2 / 4 buc

GARNITURA  04L131547S - 2 buc

Garnitura retur conducta ulei turbina - 03L145757Q  - 2 buc

O-ring conducta retur ulei turbosuflanta - WHT001965  - 2 buc

SURUB   WHT003496  - 1 buc

MULTUMESC

Mai iau in calcul si varianta anulari EGR , ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

e o varianta mai ieftina. probabil mai buna dpdv al puterii si consumului. NU STIU CE SA ZIC - eu l-am schimbat plecand de la premiza ca nu vreau sa am dureri de cap de niciun fel !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna,

La Passatul din semnatura (2,0 CBAB, 2010, 140cp), dupa o depasire mai instensa, l-am turat motorul aproape pana in rosu, mi-sa aprins (a inceput sa clipeasca), martorul de bujie si a aparut un mesaj pe bord: "check engine, service now". Masina a intrat in limp mode, si a pierdut puterea. Dupa repornirea motorului a revenit la normal si nu a mai aparut eroarea, chiar si daca am facut vreo 300 km de atunci.

Am facut o testare iar la motor mi-a citit eroarea de mai jos:

1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 348648 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.01.21
                    Time: 07:17:16

             Freeze Frame:
                    RPM: 1794 /min
                    Speed: 91.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 100.0 %
                    Lambda: 86.8 %
                    Mass Air / Rev.: 530.0 mg/str
                    Temperature: 90.0°C

Cat inteleg eu de aici probabil EGR-ul a facut un rateu sau ceva de genul.

Aveti ideea ce poate fi mai exact? Daca este EGR-ul, se poate curata? Daca da, are sens curatarea sau sunt numai bani aruncati?

Multumesc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sunt atatea topic-uri cu egr-ul...! 

Aici 

Aici

Foloseste cu incredere functia cautare!

Pe scurt, nu se repara, nu se curata, doar inlocuire! Cel mai ieftin gasesti la Augsburg la vre- o 2000 lei cu tot cu manopera. La reprezentanta undeva intre 2500-3000 lei. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Dragos! Ce crezi, dupa prima eroare cat mai merge?

Am destul de multi km, in jur de 350 mii (aprox 260 facuti in Germania, iar restul in tara cam 80% pe drumuri lungi).

Link to comment
Share on other sites

De mers nu se stie exact cat mai merge. Pregateste sa il schimb. Si vezi si linkurile sugerate de colegu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Egr ul are doua parti: supapa vacumatica +pîrghiile sale și a doua  racitorul. Dacă se sparge racitorul e pa. Dacă ai erori de comanda se pot curăța lagărele sau schimba supapa cu una sh. La tine se poate remedia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna. Multumesc pt info.

Dupa vreo 4000 de km de la prima eroare, si dupa vreo 3-4 "limp mode" ieri sa dus complet EGR-ul. Nu se mai reseteaza la oprire/repornire motor si nici cu vagcom-ul. Chiar si daca sterg eroarea, dupa pornirea motorului apare imediat. Poate s-a blocat clapeta si nu mai revine.....

Eroarea este una permanenta. 

Mai jos ce zice testerul, pana acum am avut "intermittent", acum este "mil on"

1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 352781 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.02.12
                    Time: 22:08:51

Masina este in service.

 

Link to comment
Share on other sites

Mersi, si inca arata si merge foarte ok. Daca spal si curat bine, cei care nu stiu ar crede ca are 150.000. Asa si se explica ca unii da inapoi km-ajul cu cate 200-300.000 ..... Asta macar are reali :o)

Link to comment
Share on other sites

Mil on inseamna " malfunction indicator lamp" deci martor luminos aprins. La mine se aprindea dupa ce erorile apareau foarte des .Daca te uiti la log eroarea e tot cu intermitent.

Link to comment
Share on other sites

Ok, mersi pt info si pt ajutor. Pana la urma am avut noroc, la mine vine modelul mai ieftin, am schimbat deja. Am gasit nou de Valeo in jur de 650 lei + manopera. Daca merge si asta jumate din cat a mers primul este ok ....

Bafta si multi km fara probleme!

Link to comment
Share on other sites

dupa eroarea de mai sus - EGR-ul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, am doua coduri 9870 si nu le pot sterge, martor aprins, masina trage bine fara limitari. Am tot cautat dar nu gasesc raspuns.

20161015_152402-600x800.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fa o scanare cu o interfata originala. Cu ce s-a facut scanul nu are fisierele rod asa ca nu stie sa citeasca resp eroare.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca sunt in spania, doar la reprezentanta se poate si luni trebuie sa plec la munca dimineata devreme. Am bagat 10 litri de motorina ieftina ieri si azi cand am plecat spre alta benzinarie sa alimentez cu motorina buna mia ramas martorul aprins.

Link to comment
Share on other sites

Posobil de la gazele de evacuare. Dar e simpla presupunere pana nu ai o scanare ok. Cauta macar o interfata versiune mai recenta de soft.

Link to comment
Share on other sites

Asta am presupus si eu. Am mai patit o data traba asta cand am alimentat tot de la aceeasi benzinarie dar atunci imi facea regenerari dese si se limita si ma jurasem ca nu mai bag de acolo dar aseara eram departe de casa si doar asta era deschisa.

Link to comment
Share on other sites

buna seara. Am si eu o problema, de fapt sper sa nu o mai am. Mi s_a aprins martorul in bord spirala si nu mai tragea masina, am oprit, am pornit agresiv si mergea dar dupa aia a revenit. m_am apucat cu un prieten sa vad ce pot face, am turat_o, i_am scos senzorul de la clapeta si s_a aprins martorul motoras, adoua zi s_a stins si masina merge foarte bine, oare sa ma mai astept? ce ar putea fi...egr, clapeta....????

Link to comment
Share on other sites

Posibil un limp mode. O scanare ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!