Jump to content

Probleme motor


alexarad
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Salut, 

Am o problema la un Passat B7 2011 140CP, nu am nici o eroare dar nu reuseste sa faca regenerari DPF in oras, trebuie sa merg in afara putin turat. 

Am mers aproape un an prin oras cu viteza medie de 20 km/h si facea regenerari in regim de oras.

Suspectez poate niste senzori de temperatura si eventual senzorul de presiune diferentiala (avand in vedere ca soot mass measured e negativa)

Isi poate da cineva cu parerea?

Multumesc.

Passat b7 140cp.jpg

passat b7 2011 140cp.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La soot mass de 17 nu are de ce sa faca regenerare inca. Vezi ce apare la distanta parcursa de la ultima regenerare. Valoarea negativa la cenusa masurata e normal sa mai apara,  la temperatura lichidului de racire e clar ca ai o problema. Interfata e originala? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Masina este un Passat B7 - 140 CP - DSG (nu este a mea).

Zilele astea masina se comporta destul de ciudat, din cand in cand nu tragea bine, mergea infundat. Azi cand i-a dat cheie a inceput tacanitul la motor + mult fum alb la accelerare. A oprit-o si cand i-a dat iar cheie, masina nu s-a mai comportat asa, se auzea si se comporta normal, la turatie nici zgomot, nici fum nu mai scotea. Ce ar putea sa aiba? Turbina/EGR/DPF? Las un video cu problema:

https://www.youtube.com/watch?v=n14zgnBJPEU

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! imi poate spune cineva, va rog, ce face furtunul din imagine si de ce este murdarit de ulei? Va multumesc!

motor-vw-passat-b7-2-0tdi-140cp-cffb-2010-2015-6a027537ad71895b25-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam problema la Golf, prin el trec gaze cu vapori de ulei si nu etanseaza bine. 

are un sistem de fixare dubios.

il speli si urmaresti din ce capat scapa, unde apare prima data uleiul.

daca te deranjeaza, il schimbi, ca nu cred ca merge carpit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat masina, acum 4 ani, filtrul de ulei era murdar rau (parca fusese bagat in ulei) pe o treime, celelalte 2 treimi era curat. De atunci, la fiecare schimb de filtre si ulei, filtrul a fost curat, prafuit in limite normale. Oare sa fi fost o broblema inainte de a o cumpara? Ce-i drept, furtunul asta murdar nu l-am vazut pana acum, si nici acum nu il vedeam daca nu mi-l arata cineva care a vrut sa cumpare masina. Poate provoca ceva stricaciuni? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul lui e de a recupera uleiul vaporizat din capacul chiuloasei. Vaporii de ulei condenseaza in interiorul lui si curg inapoi in baie. Cauta locul pe unde pierde si eventual vezi sa nu ai prea mult ulei in baie. Nivelul prea ridicat favorizeaza curgerea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, alin_irimia, pentru explicatii. Baiatul care mi-a atras atentia asupra furtunului a verificat si uleiul si era ok, dar o sa mai verific odata si eu. 

Inca ceva, furtunul ala are un nume, un cod, in eventualitatea in care ar trebui sa-l schimb? Este un furtun simplu sau mai are ceva prin el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez poze cu furtunul in cauza (epuratorul de gaze, daca am inteles bine) si cu nivelul uleiului care, cred ca iar ai avut dreptate, este cam mare. Imi puteti spune acum ce e de facut? Va multumesc anticipat!!!

 

4.jpg

5.jpg

7.jpg

6.jpg

Modificat de Catalin1609
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scos dim ulei pina la o cota echilibrata intre min si max si curatat furtunul sa vezi pe unde iese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scanat masina din semnatura din cauza ca primeam un warning de presiune ulei pe bord. Am 2 erori care par a fi legate de ceva senzor de presiune. Stie cineva daca asa e si  care senzori sunt? Textul e in daneza, dar sper ca cineva isi poate da seama dupa numarul erorii? Multumesc

1569886963_vcds2(2).thumb.jpg.c4449770adc9bb67e262707bff166e7e.jpg1346620993_vcds1(2).thumb.jpg.1b2310e75c8392652f2822866a53ac26.jpg

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzor calitate/temperatura ulei, situat pe Baia ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Florin! Este valabil pt ambele erori sau mai e si alt senzor defect? Din cate am inteles, motorul asta are doi senzori pt ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. am un passat b7 cffb , 2.0 tdi . cateodata la oprirea motorului se scutura si alteori se opreste normal . pe vcds nu am erori . stie cineva care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manual- automat? Vezi si cat de curata e clapeta v157. Daca e manual- opreste cu ambreiaj apasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este manuala . dar inainte nu am avut problema asta . am curatat si egr-ul . se face vreo calibrare dupa ce il pun la loc?

Modificat de herko_cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,, la inceput toate sunt ok. Da, poti face si calibrare, nu cred sa ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
GabrielCosminTIN

Buna seara,am un passat b7 2011 motor 1,4 tsi 122 cai iar,am plecat cu el m-am parcat si dupa o jumatate de ora cand am pornit masina a inceput sa se tureze singura pana la 2000 de ture aproximativ am oprit masina si dupa ce am pornit din nou masina s-a mai tura foarte putin pana in 1100 de ture dupa care a scazut la 900 de turatii.Stie cineva de la ce ar putea fi cauza?.Tin sa mentionez ca acum 2 zile am pus-o pe tester la reprazentanta si nu avea nici o eroare.Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori senzori temperatura lichid racire, etc. Cand se manifesta defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna dimineata. Am un Passat B7 din 2011, 140CP, cutie manuala, si de doua saptamani ma confrunt cu o problema desi nu are erori nici in bord nici pe laptop. La prima pornire indiferent ca e dimineata sau dupa amiaza cand masina ajunge la o turatie intre 1600-1800 se balbaie (tremura usor) si nici nu mai trage bine, daca o accelerez si trec de plaja respectiva de turatie nu se mai simte nimic, merge normal, daca reduc iar face. Mentionez ca aceasta problema se manifesta doar pe o portiune de maxim 1km si dupa accea merge normal. Apoi nu mai face indiferent cat sta nepornita in ziua respectiva. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Mi s-a intamplat si mie sa se aprinda spirala plus check motor, am pus testerul si am 2 coduri de eroare

1. P023400 Turbo/Super Charger Overboost

2. P00AF00 Turbocharger/Supercharger Boost Control

Am fost la 2 mecanici si nu au stiut care ar fi problema exacta, vreo sugestie ?

 

Multumesc,

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, pare sa fie vb de o geometrie imbacsita, la turbina - in acest caz, se daj, se curata/inlocuieste geometria variabila. Faceti un log in mers cu VCDS ul, sa vedem exact ce valori reies, la testul dinamic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! La noua masina, passat, 2.0 tdi, cod motor CFFB, am un huruit ca de rulment ce se aude la gura de admisie a filtrului de aer. Nu stiu daca are legatura, dar undeva pe langa pompa de vacuum-turbina, se aude un fasait ca si cum ar fi spart un furtul de vacuum. M-am uitat si nu este spart nici unul. Aveti idee ce ar putea provoca huruitul ala? V-ati lovit de asa ceva vreo data? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!