Jump to content

Probleme motor


alexarad
 Share

Postare recomandată

salutare, chiar nu stiu unde sa postez situatia mea, martor motor aprins, eroare pompa recirculare antigel circuit deschis.

Unde este situata aceasta pompa ca nu o vad nicaieri, 1,6 tdi 105cp cayc 2010

vreau sai curat contactele eventual dar nu stiu unde este montata, aveti careva idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E intre motor si radiator ,trebuie demontat scutul . Se inlocuieste,costa pana in 600 ron pe OE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

O sa arunc un ochi poate dau de ea, imi puteti da si un cod oem sa fac cautari pt preturi ca aici sunt mari jepcari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 tipuri de pompa si nu se filreaza dupa seria de sasiu, trebuie sa vezi de care ai tu pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut si La multi ani!

Am si eu o mica nelamurire legata de un zgomot ciudat auzit la motor. Tin sa precizez ca zgomotul se aude doar la rece iar distributia a fost schimbata in aprilie anul trecut si tot atunci am facut si revizia. De atunci am facut cam 9000 km.

Am atasat inregistrarea cu sunetul (dupa parerea metalic) facut. 

Inca nu mi s-a aprins nici un martor la bord insa as vrea sa previn asta. Mai multe persoane au auzit masina direct si mi-au zis ca ar fi bine sa schimb uleiul.

De la ce s-ar putea auzi acel sunet? A mai patit cineva asa?

Multumesc!

Mașina.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare zgomot de volant, daca calci ambreiajul nu dispare?

Modificat de raducut123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, raducut123 said:

Pare zgomot de volant, daca calci ambreiajul nu dispare?

Nu am ambreiaj ca este automata...Uleiul din cutie a fost schimbat acum 10K km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine accelerat la 950-1000rpm si daca zgomotul dispare e volant uzata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, EEXCALADE said:

Tine accelerat la 950-1000rpm si daca zgomotul dispare e volant uzata

Salut, zgomotul dispare la cald si la accelerare. Nu prea ma pricep atat de bine la mecanica, insa cred ca e destul de complicat de schimbat la un DSG, la fel cred ca si pretul va fi maricel...

A schimbat cineva? Stie cat costa?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, EEXCALADE said:

La dsg volantul e foarte simplu de inlocuit

Zgomotul la mine se aude de foarte putin timp cat masina este pe Parked. Dupa accelerare la 1500-2000RPM zgomotul dispare dupa care reapare. Am uitat sa specific ca zogomotul a devenit mai perceptibil odata cu scaderea temperaturilor. 

Nici nu stiu ce sa fac...sambata sunt "programat" sa ajung la un service prin Otopeni (Odaii, daca il stie cineva pe domnul Tanase) sa vad exact ce se petrece acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% e volantul.Exact asa se comporta si la mine,zgomotul se auzea doar la rece,la cald disparea complet.Eu l-am inlocuit pe garantie.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, amircea said:

100% e volantul.Exact asa se comporta si la mine,zgomotul se auzea doar la rece,la cald disparea complet.Eu l-am inlocuit pe garantie.

 

 

 

AI avut noroc ca era inca in garantie...eu am vazut pe net un pret de approx. 1800 Lei de la Sachs dar service-ul unde ma duc eu lucreaza doar cu OEM de regula, asta ca iti da si garantie, daca pui altceva nu garanteaza...vedem sambata ce mama dracu fac...e exact ce imi trebuia acum la inceput de an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, eu zic sa o mai lasi asa daca face doar zgomot si nu se simt trepidatii la plecare de pe loc si daca schimba lin....este o problema arhicunoscuta la DSG, eu am schimbat la un Tiguan 2011  2.0 TDI 140 DSG volantul pentru ca facea la rece zgomot exact ca al tau, si parca imi era rusine sa nu auda cineva cum troncane masina. Si la vreo 9000 km dupa ce am schimbat volantul ( care apropo, nu te amagi, costa peste 2500 lei plus manopera, daca vrei sa pui ceva bun ), intr-o dimineata cand am pornit masina si am lasat-o putin sa se incalzeasca ( afara erau vreo 3-4 grade ), am inlemnit....zgomotul reaparuse...mai finut, dar era acolo, si la cald disparea...Si nu vrei sa stii, discutii aprinse cu mecanicul, care mi-e si prieten, ca el nu crede asa ceva, ca nu i s-a mai intamplat asta...ca nu se poate...in fine, s-a convins ca volantul era de vina, si dupa vreo luna de zile pline de nervi si telefoane, am reusit sa schimb piesa pe garantie. 

Nu vrei sa stii ca si volantul nou, cu care de atunci am mai rulat vreo 20.000 , incepe sa faca la fel...Nu trepideaza, schimba foarte lin, dar face zgomot la pornire la rece.Concluzia trage-o singur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, bfor said:

Marius, eu zic sa o mai lasi asa daca face doar zgomot si nu se simt trepidatii la plecare de pe loc si daca schimba lin....este o problema arhicunoscuta la DSG, eu am schimbat la un Tiguan 2011  2.0 TDI 140 DSG volantul pentru ca facea la rece zgomot exact ca al tau, si parca imi era rusine sa nu auda cineva cum troncane masina. Si la vreo 9000 km dupa ce am schimbat volantul ( care apropo, nu te amagi, costa peste 2500 lei plus manopera, daca vrei sa pui ceva bun ), intr-o dimineata cand am pornit masina si am lasat-o putin sa se incalzeasca ( afara erau vreo 3-4 grade ), am inlemnit....zgomotul reaparuse...mai finut, dar era acolo, si la cald disparea...Si nu vrei sa stii, discutii aprinse cu mecanicul, care mi-e si prieten, ca el nu crede asa ceva, ca nu i s-a mai intamplat asta...ca nu se poate...in fine, s-a convins ca volantul era de vina, si dupa vreo luna de zile pline de nervi si telefoane, am reusit sa schimb piesa pe garantie. 

Nu vrei sa stii ca si volantul nou, cu care de atunci am mai rulat vreo 20.000 , incepe sa faca la fel...Nu trepideaza, schimba foarte lin, dar face zgomot la pornire la rece.Concluzia trage-o singur...

Multumesc @bfor. Masina nu are nici un alt simptom in afara de zgomotul enervant facut la rece. Ca la orice alt diesel la rece schimba un pic mai sus vitezele dar asta nu poate fi considerat un simpotm. Am gasit piesa OEM la pretul de 2494 cu TVA la un amic care lucreaza la VW (asta asa pana aflu care e problema) si nu s-ar pune problema de garantie. Daca nu afecteaza in nici un fel angrenajul parca nu as da banii astia desi sunt genul de om care tine la masina si cred ca daca ai grija de ea are si ea de tine...

Acum o sa aflu sambata ce si cum dupa ce merg la service, deoarece mi-am pus prietenii din bloc sa asculte si ei si unii zic car ar putea veni de la vreo rola sau vreo curea sunetul ala...

Revin sambata cu noi informatii :cheers: :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca dupa cum suna inregistrarea postata de tine, este sigur volantul ...suta la suta. Role sau curele daca ar fi, ar fasai sau ar scartai, in nici un caz nu ar face zgomotul metalic, intermitent, care se aude in inregistrarea ta...inca o data, daca nu schimba cu socuri, te-as sfatui sa o mai lasi, sa nu ajungi in situatia mea, sa schimbi de doua ori volantul si sa ti dai seama de fapt ca ai ajuns de unde ai plecat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, bfor said:

Ma tem ca dupa cum suna inregistrarea postata de tine, este sigur volantul ...suta la suta. Role sau curele daca ar fi, ar fasai sau ar scartai, in nici un caz nu ar face zgomotul metalic, intermitent, care se aude in inregistrarea ta...inca o data, daca nu schimba cu socuri, te-as sfatui sa o mai lasi, sa nu ajungi in situatia mea, sa schimbi de doua ori volantul si sa ti dai seama de fapt ca ai ajuns de unde ai plecat....

Cred ca am mai mentionat asta...nu ma pricep la partea mecanica atat e bine. Atata timp cat nu afecteaza nimic la cutie, ambreiaj si altele nu ma deranejaza zgomotul ala. Oricum 3 din 5 persoane nu au auzit sunetul ala, dar poate am eu urechea mai fina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, nu stiu... zgomotul se aude foarte clar...eu nu sunt mecanic, sunt doar un economist...dar se distinge clar troncaneala metalica intermitenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este de la volant,are joc axial si se intampla  doar la rece pentru ca se contracta materialul si prinde joc.Eu zgomotul il am de 5 ani la un Pejo si nu are nimic,atita timp cat nu agata,nu caraie in marsharier ,intra lin nu este de schimbat decat daca nu ai ce face cu banii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua ma  poate ajuta cineva de aici cu eroarea asta.Precizez ca am aprins în bord momentan acel motoraș portocaliu și am probleme cu sistemul start/stop de 3 zile se oprește la semafor masina și cere sa o pornești manual nu din ambreiaj și im scoate pe bord semnul de la baterie și pâlpâie acel semn ca o coada de șoricel culoare portocalie. 

Va mulțumesc 

20170125_120935-1656x1059.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G69 (poziție clapetă accelerație defect). De la el ai opririle ciudate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru răspuns, asa mi au spus.Asa au spus și la avia motor ca mecanicul care a făcut diagnoza a spus ca ar fi egr :) a crezut ca a prins un prost sa i macelareasca masina. Cum se numesc astia mecanici daca nici sa citeasca o diagnoza nu stiu! Feritiva de hoti .Pana la urma am făcut programare la avia pt schimb ~ 1400 Ron cu manopera și garanție 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 1/10/2017 at 9:51 AM, Bratu Marius said:

Cred ca am mai mentionat asta...nu ma pricep la partea mecanica atat e bine. Atata timp cat nu afecteaza nimic la cutie, ambreiaj si altele nu ma deranejaza zgomotul ala. Oricum 3 din 5 persoane nu au auzit sunetul ala, dar poate am eu urechea mai fina...

 

On 1/10/2017 at 10:04 AM, rayn said:

Zgomotul este de la volant,are joc axial si se intampla  doar la rece pentru ca se contracta materialul si prinde joc.Eu zgomotul il am de 5 ani la un Pejo si nu are nimic,atita timp cat nu agata,nu caraie in marsharier ,intra lin nu este de schimbat decat daca nu ai ce face cu banii.

 

Salutare, a trecut perioada rece si zgomotul a disparut complet, asadar @rayn a avut dreptate in cazul meu. Din fericire pentru mine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua!

mai nou ma confrunt cu urmatoarea problema:  in anumite perioade de timp, la relanti,  masina se tureaza / cand opresc-ramane turata  la 8000 - consum 0.8l/h si sta asa turata pana o    accelerez un pic, pe loc, - 2000-2500 si apoi turometrul revine la normal. mentionez ca nu face toto timpul asa. erori 0. orice idee e bine venita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand de la temperaturi de  4 grade in jos, relantiul sta la 1000 pana apa ajunge la aproximativ 90 de grade.

Si la mine daca opresc pe loc si o turez putin ,relantiul coboara la 800 dupa care ,in cateva secunde ,revine la 1000 (asta cand temperatura apei este sub 90 si afara sunt sub 4 grade)

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!