Jump to content
ady_uaic

Sfaturi achizitie Scirocco 3

Recommended Posts

Bogdan_wrc

aici scrie asa:

MY2012 (introduced at week 22 of 2011)

 

  • Two new wheel designs introduced.

si

MY2010.5 (introduced at week 45 of 2009)

  • All trims - air-conditioning controls - change to design

 

si cum nu e facelift in 2014?

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/scirocco/85772/vw-scirocco-and-scirocco-r-2014-facelift-revealed-pictures

 

2014 Facelift

In February 2014 Volkswagen released details of the facelifted MkIII version (on sale August 2014).

 

 

Este considerat facelift, nu model nou... 

Edited by Bogdan_wrc

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu
1. Eu vorbeam de volan, tu imi zici mie ca in sapt 22 din 2011, s'au introdus 2 modele noi de jante. Volanul a fost introdus in saptamana 21 din 2009, la fel ca si clusterul, la fel cum am zis si in postul trecut.  "Climatronicul s'a schimbat undeva dupa aceea, 2009 spre sfarsit sau 2010 (asta nu stiu sigur)" - deci saptamana 45

 


2. Si eu am zis ca mi se pare un facelift: "Ca arata ca un facelift, asta e alta poveste, dar cel putin la nivel declarativ din partea VW, nu este asa ceva". Totusi, cand am fost sa il vad la PBV, aia il laudau ca pe un model nou.


 


Scuze ca ma repet... De data asta sper sa ma fi inteles


Edited by tudy_cnu

Share this post


Link to post
Share on other sites
volvol

Volanul + clusterul de instrumente s'au schimbat in productie undeva pe la jumatatea lui 2009. Climatronicul s'a schimbat undeva dupa aceea, 2009 spre sfarsit sau 2010 (asta nu stiu sigur)

Eu sunt cazul asta, volan si cluster model 2010, climatronic model 2009. :)

Cu alte cuvinte, dintre interioarele posibile mentionate de Bogdan_wrc, lipsea varianta explicata/adaugata de tudy_cnu.

Schimbari/noutati au fost cu fiecare MY nou (volan, cluster, climatronic, motoare, senzori de parcare fata etc).

Modelul aparut in 2014 (alte bari fata/spate, alte faruri/stopuri, alte motoare, alte dotari optionale la interior etc etc etc) cred ca este totusi facelift, nu cred ca este considerat un model nou (MK IV).

Edited by volvol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

scuze, ma gandeam la steering wheel, nu la wheel in sine :) credeam ca face referire la volan. 

dar vazusem multe din 2010 (care inseamna fabricate pana la jumatea lui 2010)  cu clusterul vechi si volan nou

gen

http://olx.ro/oferta/volkswagen-scirocco-2010-1-4-tsi-160-cp-ID3Vwjs.html#e41b12a157

si in 2009 sunt ambele de golf 5

http://olx.ro/oferta/volkswagen-scirocco-2009-garantie-12-luni-ID34x4d.html#e41b12a157

pe cand in 2011 toate sunt cu noile modele.

 

si am zis de facelift ca tu spussei ca nu e facelift in 2014. dar e ok,.ne-am inteles acum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

In primul link, 99% e o masina care a fost produsa intre saptamanile 21-45 din 2009, deci automat e MY2010. Daca a mai stat si in vreun showroom cateva luni, automat vanzatorul zice ca e 2010.

Eu iti spun cum a fost la mine... Masina fabricata la sf lunii iunie 2009, deci f posibil chiar sapt 21/2009 si cumparata in septembrie 2009 si am prins volan nou, cluster nou, climatronic vechi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maximilian667

Pe volan pielea este perforata plus sigla de R iar pe caroserie mai am 3 elemente decorative R-Line, pedalele cromate, plafon negru, scaune incalzite alcantara/textil, evacuare cromata Dar din ce am citit ulterior pe net R-Line ar fi trebuit sa aiba si pragurile in culoarea masinii, jante de 19" cat si R pe scaune, ceea ce eu nu am . http://postimg.org/image/vuuxbisap/

 

Mai are cineva combinatia asta ?

Edited by maximilian667

Share this post


Link to post
Share on other sites
floryn2.0

belemihai-incearca sa gasesti una cu xenon,schimba foarte mult fata masinii si este destul de util.Si pielea pe interior arata frumos,insa nu are sistem de ventilatie ca la CC,iarasi daca esti un impatimit al sunetului,masina ar trebui sa aibe musai Dynaudio.Incearca daca se poate sa mai adaugi ceva banuti peste acea suma care o ai(11.000 euro),pentru ca ar fi pacat sa nu iei ceva  dotat inca de la inceput.Ai grija la samsari,mai ales ca nu stii in ce conditii au exploatat masina si ce bube ascunde.Legat de preturi,am o cunostinta care a avut Ferrari 458 Italia cumparat de nou si l-a vandut dupa 3 ani cu 40% mai putin.Ca si sfat ori cumperi de la noi,dar sa fie a unei cunostinte,ori din .de,ori de la o reprezentanta care are istoricul complet al masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grofu

Poți lua și de la samsari dacă o verifici la dealer și poți vedea istoricul mașinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
belemihai

floryn 2.0. merci de info. 

Am condus cativa ani o alfa 159 si mi-am dat seama ca nu folosesc anumite chestii si ca le pot da la o parte. Navigatie, dublu-triplu climatronic (dar nici cu AC nu stau pe o masina de peste 10k), vreo doua portiere chiar :D  De muzica nu sufar asa tare, boxe sa fie( doar ce-am luat pentru prietena un fiesta din 2003 si cu 4 boxe / cd-player sunt foarte incantat de achizitie :) 

Ce pun in cap de lista ar fi motorul, aspectul volanului care de la 2009 incoace e superb (cu sau fara comenzi pe el) si scaunele care imi dau impresia ca te tin bine acolo. Inca nu m-am suit in vreun scirocco. Nu caut un coupe sa vad cum sta lumea in spate sau ce spatiu am in portbagaj. Cel mai important e spatiul meu acolo la volan. Sa ma simt bine in fiecare zi.

De xenon ai dreptate. O sa tin cont de asta.

Cu samsarii astia e cu dus intors..Ei aduc niste masini de afara si le vand in tara. Nu zic ca nu dau tepe, kilometrii inapoi si curatari profesionale la interior, dar mai aduc si masini ok, care pot fi niste afaceri bune.

Am timp sa gasesc si sa testez ce-o sa fie prin august la vanzare prin romania. Daca nimeresc un vanzator privat ar fi ideal. Voi vedea atunci. Momentan olx-u isi ia refresh zilnic pentru noi aparitii. Pe autovit sunt la jumatate anunturile cu scirocco, plus ca mai toate sunt si pe olx. Alte idei de site-uri pentru vanzari in romania aveti ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

ce are 1.4 TSI de "fuge" romanul de el? 1.4 TSI 118kw e o bijuterie de motor o minunatie tehnologica, e foarte economic iar performantele sunt uluitoare. 250km/h si un demaraj fabulos pt 1.4 De asemenea DSG7 e minunata si are si un sound la schimbare trepte dragut. Eu am 1.4 evident luat din Germania (dc evident? pt ca e in stare NOUA la 120k km, folosesc nou pt ca impecabil se cam spune la orice jaf, totul intretinut ca nou, masina luata cu garantie din reprezentanta service facut regulat, discuri ariticulatii anvelope absolut noi la cumparare.. din aceste motive evident nu cumpar masina din RO*exista si in RO rare f rare exceptii* a si e adus de un "samsar" dar verificat in reprezentanta la cumparare... ce aveti cu samsarii cumparati omul sau masina? verificati masina in reprezentante si minimalizati dialogul cu vanzatorul daca nu va place stilul lui vestimentar :))). Acum sunt convins ca mioritici fiind, urasc cliseul, am vrea o masina sa arate ca Scircocco si daca se poate motor 1.6d fostele de pe golf1 sau 2 sa fim siguri ca merge cu pacura si daca se strica ceva il lipim cu glet... Pe langa faptul ca diesel pe masina sport e putin "nelalocullui" repet sunt convins ca lumea si ar dori ceva in genul. Opinia mea masina trebuie absolut obligatoriu sa aiba analizele la zi (inclusiv anvelope nu 2 asa 2 asa etc.) odata ce e totul la zi cumparati cu incredere masina fiindca niste ingineri si au batut capul si anii tineretii invatand sa creeze ceva ca apoi sa vina "vesniciiatotstiutori" sa zica e de porc domne stim noi ce e bun... Apoi daca se strica ceva inclusiv pistoane etc etc se repara contra cost la reprezentante ca se strica omul dar apoi fierul... In final pt cine vrea sa doarma linistit dc sa si ia Scirocco? Exista Logan, Corsa etc modelele mai vechi simple si nu dau gres mergi din A in B si schimbi motorul cu 100e. Apropo ati incercat 1.4d de pe corsa B? consuma sub 4%..

Iubesc tara noastra dar cand e vorba de masini cumpar din Germania :)

Love 1,4TSI DSG ;)

Edited by wreiceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

pt ca 1.4 TSI are f multe probleme. personal stiu vreo 2 cu probleme grave, iar forumul este plin de discutii... si lumea evita. cum evista 1.2TSI

nu mai generaliza, si renunta la conceptii :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

La conceptiile corecte? Personal nu am nicio teama stiu ca daca se strica ceva se schimba. Pana atunci ma bucur de performante si de 1.4 simplu cand am nevoie (mai toata ziua) sa ma invart prin oras. Exista si corsa cu probleme grave si mai toate masinile motivul principal fiind ca nu sunt intretinute corect (service ul e obligatoriu si nu facultativ) iar cand se strica se da din colt in colt. Apropo cei care le au stricate au auzit de service? Orice problema se rezolva la service mergi constata platesti iei masina din nou. Oricum cel mai bine golf 1 1.6d fara servo ca se mai strica pompa sau alte alea... Volan motor roti atat. :)

Edited by wreiceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
belemihai

De ce nu 1.4 benzina ?

Pentru ca era un tip pe aici la 19.500 km cu motoru la reprezentanta. Mai era cineva la 50-60.000 km la fel.

Pentru ca doua service-uri mi-au zis "orice scirocco dar nu 1.4".

Tot pe forum am citit de reparatii de mii de euro pentru motor.

Motorul e inima zic eu. Ca voi da la un moment dat pe revizie distributie discuri placute o mie nu ma deranjeaza..dar sa bag in motor la 100.000 Km ma deranjeaza. Nu toate au probleme..dar suflu si in iaurt sa nu ma ard.

L.e. totul se repara la o masina. Dar zeci de milioane in motor nu suna ok. Ce-am citit pe aici erau la reprezentanta cu masinile in garantie chiar.

Edited by belemihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

Ce era in garantie probabil a fost schimbat in garantie. Motorul este o generatie mai noua si au fost destule cu probleme, corect. Insa majoritatea clar au fost si sunt ok. Eu am vrut pe langa alte considerente corecte, generale despre masini, sa aduc un vot PRO 1.4 DSG7 118KW. Lumea tipa cand ii doare uite eu aduc un vot PRO. 120k fara probeleme dea lungul timpului (conform istoricului) starea curenta a masini perfecta, motor senzational cutie la fel. Deci se poate.

Edited by wreiceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

ai cumva masina la vanzare? ca este un Sciroco 1.4 de valcea la vanzare...

de ce as lua un motor..care stiu ca are sanse.sa aiba probleme? cand in afara de +1L% la consum, si plus 50ron pe an la impozit, 2.0TSI este genial, si fara..(mari) probleme. si cu ~40 de cai in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

Nu o am la vanzare. Nu am luat o de mult si probabil mai e pana ma plictisesc de ea, macar pana in octombrie cand e ziua mea zic eu. Rising blue, black edition interior alcantara, trapa, padele, privacy. Doar 1l sa fie consumul in plus? Real fara basme mie imi scoate in oras mers usor 7.5% afara mers 90 5% 140km/h autostrada 7.5%. Daca insa vrei sa te bucuri putin de ea consumul creste (nu prea merg eu tare dar in linii drepte asa din ce am vazut dubleaza consumul dar wow ce putere are.. inainte am avut c200 2012 si inainte A4 2011 2.0d 143cp.. ambele le depaseste mult).

Dc sa iei 1.4? pt ca masina o mai iei si dupa cum o gasesti... adica si eu vream x, y, z dar am luat ce am gasit ghindandu ma dupa 1. "niciun rabat de la calitate" 2. Dotari 3. pret

Bugetul il aveam 10-20mi chiar mai mult poate si intre seria 5 scrijelite la interior ca pe stanciile din vestigii arheologice si A4, A6 NO options fie drese cu silicon turbat gen NOVA 97 sa ascunda ridurile uzurii am ales sa fiu posesor de Scirocco probabil ocolit de altii pt ca e scump, are 2 usi si e benzina... si mai e si 1.4 si automat.. iti dai seama daca pica ceva... :) realitatea masina e bijuterie ;). Adusa de un samsar care mi a marturisit ca si el a luat o cu inima indoita gandind ca nu e tocmai ieftina si e greu sa vinzi asa ceva in Romania dar pana la urma starea masinii, optiunile l au convins sa o aduca... Intradevar dupa facturile de Germania (era trecut pretul) nu a scos mai nimic dar a existat si cumparatorul ei. Eu o folosesc doar plimbari de seara (a doua masina) are si garaj... chiar e placut si lumea intoarce capul :) Jante as vrea inca un rand dar mai stau pe ganduri fiindca vreau fie ceva wow fie raman cu cele stock iar ceva wow Barracuda 9j fata 10j spate cu anvelope pe 19 sar de 2mi euro si inca evaluez situatia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
belemihai

Buget 10-20.000 sau mai mult. seria 5 - sedan. a4 / a6 - sedan. Scirocco -  coupe. La 20.000 euro exista a5. Tot coupe. Nu prea inteleg comparatiile alea.. in fine. 

Repet: nu dau 10-11.000 euro pe un scirocco 1.4 cu posibile reparatii de 2.000 la motor. Posibile. Reparatii ale pistoanelor la kilometrii aia mentionati mai sus nu isi au locul. Ca si cum imi iau un iphone da n-am semnal pe A2. Da am iphone ce mai conteaza. 

Multumesc de parerea cu 1.4, dar..

 

" In final pt cine vrea sa doarma linistit dc sa si ia Scirocco? Sa-si ia Logan."

Pentru ca automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Probleme care se refera inclusiv la schimbat motor.

A fost o bijuterie tehnologica, dar fiabilitatea e la noroc. 

http://vwforum.ro/topic/63520-probleme-la-scirocco/?p=2306168

 

Alternativa ar fi 1.4 122, dar e cam meh pentru o masina cu tente sportive ca scirocco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maximilian667

e penibil sa pice ceva la motor la 60.000 km, nici la logan nu cred ca se intampla asa ceva. Pana la 300.000 400.000 km nu ar trebui sa umblii la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

Nu am spus in niciun moment ca vream sedan putea fi si cabrio sau SUV... vream o masina intre 10-20mi (cuvantul "masina" includea orice masina in acest buget). Adica poti lua a5, a3, bmw seria 5, seria 3, q3, s80 etc etc.... Comparatia cu semnalul e deplasata.. poate daca luai Scirocco si era interzis pe A2 sa circuli cu Scirocco avea sens. Propietatea termenilor e o problema "posibile" reparatii exista la orice masina.
In atentia celor care doresc totusi sa se informeze ce sa isi cumpere: Toate automobilele se pot defecta singura sansa de a fi acoperiti este sa cumparati noua in garantie. 1.4TSI 160cp este un motor excelent consum/performante dar cu o incidenta a defectiunilor mai mare decat alte motoare (in traducere sunte ti mai expusi riscului de a suferi o defectiune fata de alte motorizari *statistic vorbind). Realitatea este ca majoritatea nu au avut niciodata probleme grave cu motorul si daca nu va simtiti amenintati de zeita Fortuna nu e cazul sa va panicati. Daca totusi aveti 9mi si imprumutati 2mi sa luati masina.. luati totusi altceva. Apropo eu am dat mult peste 12 :)

Succes:)

Edited by wreiceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
belemihai

Salut din nou.

Dupa niste comparatii..imi da cu virgula :))

Cum poate sa fie la noi mai ieftina ? Ba chiar negociabil. De la 12.999 la 12.699. A negociat acolo si a cumparat-o mai ieftin ? La cat e de platit ca sa aduci o masina in tara i-ar trebuii vreo 2000 negociere sa mai aiba si profit.

post-153158-0-62137000-1433327992_thumb.

post-153158-0-59703500-1433328018_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grofu

A luat-o pe firma la prețul net. Își asuma riscul și o vinde fără TVA prin diferite metode mai mult sau mai puțin legale și asa a scos profit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wreiceva

Exact. TOATE DIN TARA sunt luate asa :) Frumusica masina desi km e mare. Poate insa sa fie impecabila si la KM afisat daca are toate intrarile in service la zi. Frumoasa e identica cu a mea ca dotari cu mici deosebiri. E mai frumos interiorul panza, alcantara. Scrie incalzire in scaune dar nu are, tipic samsarilor care pun orice din burta multi vad putini cunosc. In rest da f bine masina repet km sunt mai putini importanti pana undeva in 200mi pt ca 200mi pe germania sunt comparabili cu vreo 50-70mi in tara (opinie personala si am vazut si detinut zeci de auto de Germania). Decizia finala si gradul de uzura al masini se poate insa verifica doar live. Prima data dai o tura de jur-imprejur verifici discuri cat de tocite sunt, placute anvelope iei volan sa fie tocite uniform. Vopseaua distantele intre elementele de caroserie.. pe burta vezi in fata scut lovit eventuale plasticuri lipsa.. scurgeri ulei (putin probabil asa ceva pe Germania)... apoi interiorul ca si grad de uzura... si daca are intrari regulate in service pe Germania ultima chiar recenta o poti lua fara sa i faci proba :))

Edited by wreiceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
maximilian667

Pentru cine crede ca cineva aduce masini diesel din germania cu sub 100.000 km din 2010 e naiv. 200k nu sunt multi km pentru o masina rulata afara. Pacat ca nu are xenoane, asa am luat si eu si imi pare rau, conteaza mult xenoanele pentru vizibilitate si aspect.

 

O chestie negativa pentru diesel, daca mergi mult in oras si masina are undeva in jur de 200k o sa inceapa sa-ti faca figuri DPF-ul.. cand e frig afara, vara nu ai probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

maximilian are dreptate. si cu km si cu xenon.

dupa multe maisni fara, am avut 3-4 cu si cu bi-xenon. e diferenta mare., mai ales in RO unde sosesele sunt inchise la culoare. 

cu km..s-a mai discutat pe alte topic-uri...exceptand cazul asta..inca se crede ca sunt masini de la doctori si batrane care le folosesc la piata... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri